Jätin seurasi, koska et pitänyt seurastani

Anonyymi

Kuulostaako tutulta? Pidimme vuosien ajan yhteyttä, mutta käytös muuttui, elämäni muuttui - ja tulkitsin, ettet enää sietänyt minua, joten tein päätöksen molempien puolesta.
Lakkasin pitämästä kokonaan yhteyttä.
Älä lähetä viestiä. Elä, nauti elämästäsi.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olitko nyt ihan varma? Ihmiset voivat olla hetkittäin väsyneitä eivätkä ole ihan kartalla. Puhumalla asiat selviävät, loikkasitko sen yli ja teit päätöksen jota ehkä kadut.

    • Anonyymi

      Toisen puolesta ei saa päättää vaan aina pitää jutella ja selvittää asiat.
      Mikä siinä on, että niin monet miehet varsinkin ei pysty keskustelemaan suhdeasioista.

      • Anonyymi

        Siinä hyvä kysymys.


    • Anonyymi

      Miksi kuvittelet etten pitäisi seurastasi. Se että pitkän ajan päästä vasta ehdotin kyläilyä ei tarkoittanut ettenkö pitäisi sinusta. En vaan saa asioita aina aikaiseksi. Hyvä ystävä hän oli ja katkaisi yhteydenpidon ihan yhtääkkiä kertomatta syytä. En ole vuosiin ollut häneen enää yhteyksissä. Vastasin vaikka en oikein usko että aloitus minulle olisi.

    • Kyllä tällainenkin päätös on välttämätön. Ihminen on muutenkin ylirasitettu, saati sitten, että lisäksi joutuisi ylläpitämään epäonnistunutta ihmissuhdetta.

      On kuitenkin selitettävä toiselle välien katkaiseminen. On erityisen inhottavaa joutua kokemaan sanaton välien katkaiseminen ja jäädä miettimään, mistä se johtuu.

      • Anonyymi

        En ole aloittaja mutta minulle yksi ystävä teki juuri niin ei vastannut viesteihin ei kertonut syytä miksi katkaisi välimme.
        Siitä on jo aikaa ei sillä enää ole väliä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja mutta minulle yksi ystävä teki juuri niin ei vastannut viesteihin ei kertonut syytä miksi katkaisi välimme.
        Siitä on jo aikaa ei sillä enää ole väliä.

        Vaimoni sisko mietti pitkään ja tuskaisesti, miksi eräs sukulainen oli katkaissut välit selittämättä. Muilla oli sitten jo helpompaa, kun hän katkaisi myöhemmin välit niin ikään selittämättä. Lopulta hän katkaisi välit kaikkiin, eikä selittänyt. Epämiellyttävä prosessi. Kesti monta vuotta ja mietitytti vielä vuosia senkin jälkeen.


      • Anonyymi

        Ei tietenkään ole selitettävä, jos ei koe tarvetta sellaiseen. Fiksu ihminen osaa itsekin miettiä, miksi niin kävi ja suhtautua asiaan sen pohjalta. Ihmissuhteet tulee ja menee, turha niitä on jäädä vatvomaan ja miettimään. Jos kokee tarvitsevansa apua asian miettimiseen tai tuntee, että prosessi on epämiellyttävä, niin ammattiapua on saatavilla näihin tarpeisiin.


    • Anonyymi

      Ei kuulosta tutulta. Eli ei kosketa.

    • Anonyymi

      Ei oo aikomustakaan.

      Ja totta, tiemme tulivat päätökseen osiltamme.

      Kaikkea oli liikoo.

      Sinua, minua ja yhdessä olimmekin sitten aikamoinen sotku.!!

      Mutta on mulla edelleenkin huonojakin päiviä ja niitä taitoo olla nykyään masennuksen takia enemmän kuin ennen,,,??

      Siis sillätavalla, etten jaksakkaan ennee paljon mitteen.

      Ja, aina huonotkaan päivät eivät eivät näy ulospäin, on tästä ystävien kanssa puhuttu.

      Ja uusia nimiä on tullut vaivoille joista ei pitttkäään pitttkään aikoon tiedetty miteen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe