"Mies oli ollut sairaalahoidossa koronan vuoksi. Viikkoja kotiutumisen jälkeen hän alkoi tuntea levotonta ja epämukavaa oloa kymmenisen senttiä välilihansa – genitaalien ja peräaukon välisen alueen – yläpuolella. Epämukavuus paheni iltaisin ja levossa ja parani liikkumalla".
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/japanilaismies-sai-koronan-jalkeen-uniikin-diagnoosin-tallainen-on-levottoman-peraaukon-oireyhtyma/8250386
Oireet muistuttivat levottomia jalkoja, joskin ilmenemispaikka oli ainutlaatuinen. Lääkärit päättivät nimetä miehen tilan "levottoman peräaukon oireyhtymäksi".
Mies sai lääkkeeksi klonatsepaamia, jota käytetään Suomessa ensisijaisesti epilepsian hoidossa. Lääke vaikuttaa aivojen sähköiseen toimintaan ja vähentää siten lihaskouristuksia. Lääkitys lievitti takapuolen oireilua.
Koronan jälkioire levottoman peräaukon oireyhtymä
Anonyymi
7
79
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on sama vaiva
- Anonyymi
Minullakin on levottoman peräaukon oireyhtymä, joten hakeudun lääkäriin.
Huomenna tilaan ajan ja kun kysyy ? Mikä vaiva on kyseessä, niin ilmoitan peräaukon oireyhtymä. - Anonyymi
Minä sain vaan tavallisia peräpukamia, kun ei missään voinut liikuskella ja kapakatkin oli kiinni.
- Anonyymi
Onneksi otin rokotteet, ettei tule evottoman peräaukon oireyhtymää.
- Anonyymi
Ei kai joutunut samaan huoneeseen homojen kanssa?
- Anonyymi
Minulla on eloton peräaukko runsaan käytön vuoksi.
Pekka.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740