joo mä jäin viikko sitten kodittomaksi ja olen viikon päivät asustellut mulle ennestään tuttuja. mies on minua vanhempi jotain 44 ja tyttö on vasta 25. elikkä tappelu alkaa sanallisella riitelyllä ja nainen jankkaa asiaa josta mies ottaa selvästi itseensä. hän käskee naistaan lopettamaan, mutta nainen ei lopeta ja sitten alkaa pahoinpitely jossa mies on koajan niskan päällä. Hän lyö, hakkaa ja heittelee erillaisilla tavaroilla jota kätensä saa, kuristaa ja hakkaa päätä seinään. no tappelu/pahoinpitely keskeytyy aina hetkeksi, mutta nainen ei anna periksi. Hän saattaa potkia ja alkaa inttämään samaa asiaa josta mies on suuttunut ja sitten taas mentiin. Muijja itkee ja parkuu. ÄÄnestä kuulee että hän pelkää. Minä en heidän tappeluihin puutu koska ne ei minulle kuulu. No nyt muijja on alkanut syyllistämään minua et miks en soita poliiseja tai tule väliin. No siksi koska tällä miehellä on haku päällä ja hän on minun hyvä ystävä. Pidän myös hänen naisestaan. Miellyttävä ihminen. kuinka minun tulisi toimia kun taas tappelu alk....
Olen päässyt todistamaan pariskunnan riitelyä ja sitten tappelua.
Anonyymi
0
852
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433683- 362364
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321935- 191689
- 171659
- 231578
- 241437
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai861413- 221389
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko891272