Olen harkitsemassa tuontiauton tuomista itselleni Saksasta. Kertokaahan osotteita, josta voisi katsella Saksalaisilta sivuilta(/tai ylipäätään sivustoja) Land Cruisereiden HDJ80 kuvia/tietoja.
Land Cruiser Saksasta
14
3968
Vastaukset
- hj61
Itseäni kiinnostaisi myös hdj.n tuonti. Mitäköhän lysti maksanee kannattaako ylipäätään??
Toki suomi hdj.t ovat pirusti ajettuja työkaluja ja hyvää suht vaikea löytää täältä.- Kiitollinen osotteista
Olen vertaillut ottoauton laskurin pohjalta noin antavia hintoja. vm. 93-95 tuonti tulee sellasen 2000-2500 € halvemmaksi kuin täältä ostaessa. Mittarilukemat ovat ihan eri (tosin ehkä ruuvailujen jälkeen), ja kyllä on kuntokin.Olet oikeassa, täältä tosi vaikea löytää Saksan vastaavia.
Tätä koko tuontihommelia tässä selvittelen itsekin, joten jos jollakin on kokemuksia juuri Land Cruiserin tuonnista niin kirjoitathan kokemuksia.
Voin olla ylläolevista asiosta väärässäkin...-korjatkaa ihmeessä... - toi ota
minkäs ikästä ja hintasta hdj 80 olet ajatellut??
tuli tossa vaan mieleen et kaverilla saattaa olla kohta auton myynti edessä vm 90, aj 300tkm,on siisti kuntonen 4,2l td,eikä muuten ole mikään nuha pumppu - joskus
toi ota kirjoitti:
minkäs ikästä ja hintasta hdj 80 olet ajatellut??
tuli tossa vaan mieleen et kaverilla saattaa olla kohta auton myynti edessä vm 90, aj 300tkm,on siisti kuntonen 4,2l td,eikä muuten ole mikään nuha pumppuhöpö höpö suomesta 300tkm aj -90 kuule suomesta ei löydy mitään 300tkm ajetuja 80
kaveris kosla on mittari ruvattu niin kuin kaikki muitakin 80:siä
jos ilmoitais että 500tkm ajttu niin voisi vaikka uskoa
- hakukoneelle
eiköhän löydy kuvia ja kaikkea muutakin.
- l-200
No niin.
Koitappa tuolta
http://www.mobile.de/cgi-bin/index_cgi.pl?sprache=2
tai
http://eng.autoscout24.com/index.asp?language=ger
http://www.tulli.fi/fi/ ja sieltä autoverotuksesta etsimään arvotut autoveropäätökset.
Terveisin.
L-200.- Jusa
tuosta HDJ80 moottorin tyyppiviasta,onko siinä perää,että siinä olisi alimitoitetut liuskat kampiakselissa,jonka vuoksi konee rikkoontuu jo 100-200tkm ajon jälkeen.Tuossa alempana olevassa nimimerkillä nimetön timo kirjoitteelee näin ,lueppa juttu ja anna oma mielipiteesi jos olet tutkinut tai kuullut asiasta.Sinullahan on yleensä asiantuntevat ja asialliset vastaukset ongelmiin.
- niin saa
Jusa kirjoitti:
tuosta HDJ80 moottorin tyyppiviasta,onko siinä perää,että siinä olisi alimitoitetut liuskat kampiakselissa,jonka vuoksi konee rikkoontuu jo 100-200tkm ajon jälkeen.Tuossa alempana olevassa nimimerkillä nimetön timo kirjoitteelee näin ,lueppa juttu ja anna oma mielipiteesi jos olet tutkinut tai kuullut asiasta.Sinullahan on yleensä asiantuntevat ja asialliset vastaukset ongelmiin.
vielä enemmän säästöä kun tuo n.2000 vuoden mallisen Land Cruiser 100:n. Tullin päätöksiä lukien vaikuttaisi, että säästöä Suomen autoihin (joista osa on autoliikkeiden itse Saksasta tuomia) verrattuna saattaa kerääntyä 15000-20000 euroa. Mutta nappulaa pitää sitten olla vielä noin 45000 euroa. Taidan olla oikeassa. Ja minkälainen valikoima Saksassa on LC 100:ia! Suomessa vain kymmenkunta vuodessa myynnissä.
- ei tarvetta
ei ole suomesa tarvetta gRAND LUUSERIN TYYLISILLE AUTOILLE. MEILLÄ ON PÄÄLLYSTETYT TIET !!
- lukea kokemuksia
noista Suomeen tuoduista huippuautoista, mutta näillä sivuilla ei taida käydä kuin tyhjätaskuja, joiden on pakko alkaa moittia Land Cruisereita malliin "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista". Itse olen ajanut viimeiset 6 vuotta HDJ 80:llä ja olisi komeaa vaihtaa vielä parempaan autoon, jolla voi aivan hyvin ajaa vaikka koko ajan teitä pitkin, omassa luokassa tietenkin.
- VFR
lukea kokemuksia kirjoitti:
noista Suomeen tuoduista huippuautoista, mutta näillä sivuilla ei taida käydä kuin tyhjätaskuja, joiden on pakko alkaa moittia Land Cruisereita malliin "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista". Itse olen ajanut viimeiset 6 vuotta HDJ 80:llä ja olisi komeaa vaihtaa vielä parempaan autoon, jolla voi aivan hyvin ajaa vaikka koko ajan teitä pitkin, omassa luokassa tietenkin.
Ostin HDJ 100 uutena ja ajettu on 380000 km.Ei mitään ongemia.Öljynvaihdot 10000 km ja akselien voitelu samalla.Ihan hyvä käyttöauto.Kulutus meidän nopeuksillamme 10,5-11,5 ilman peräkärryä.Kulutus kaupunki/maantie 50-50%.Suosittelen.
- vain kesa kayttoon
auto jonka runkkarit rakensi. uusi Land Cruiser 200. taka akseli on irrallaan. akseli kaantelehtii epatasisella tiella. auton pera yrittaa menna etelle. Huono ja epa kaytannollinen taka luukku . kaytto hairioita paljon sahko laitteissa
- vain kesa kayttoon
LC 200 hyvin pehmea muka jousitus. mutta taka akseli kaantelehtii
- vain kesa kayttoon
vain kesa kayttoon kirjoitti:
LC 200 hyvin pehmea muka jousitus. mutta taka akseli kaantelehtii
Uusi LC 200 on liian vaarallinen, kaverille lainattavaksi. saattaa kokeilla kuinka auto kulkee. Hyva auto alle 70 km nopeuksissa, kesa kelilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833