Land Cruiser Saksasta

Kiitollinen osotteista

Olen harkitsemassa tuontiauton tuomista itselleni Saksasta. Kertokaahan osotteita, josta voisi katsella Saksalaisilta sivuilta(/tai ylipäätään sivustoja) Land Cruisereiden HDJ80 kuvia/tietoja.

14

3932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hj61

      Itseäni kiinnostaisi myös hdj.n tuonti. Mitäköhän lysti maksanee kannattaako ylipäätään??
      Toki suomi hdj.t ovat pirusti ajettuja työkaluja ja hyvää suht vaikea löytää täältä.

      • Kiitollinen osotteista

        Olen vertaillut ottoauton laskurin pohjalta noin antavia hintoja. vm. 93-95 tuonti tulee sellasen 2000-2500 € halvemmaksi kuin täältä ostaessa. Mittarilukemat ovat ihan eri (tosin ehkä ruuvailujen jälkeen), ja kyllä on kuntokin.Olet oikeassa, täältä tosi vaikea löytää Saksan vastaavia.
        Tätä koko tuontihommelia tässä selvittelen itsekin, joten jos jollakin on kokemuksia juuri Land Cruiserin tuonnista niin kirjoitathan kokemuksia.
        Voin olla ylläolevista asiosta väärässäkin...-korjatkaa ihmeessä...


      • toi ota

        minkäs ikästä ja hintasta hdj 80 olet ajatellut??
        tuli tossa vaan mieleen et kaverilla saattaa olla kohta auton myynti edessä vm 90, aj 300tkm,on siisti kuntonen 4,2l td,eikä muuten ole mikään nuha pumppu


      • joskus
        toi ota kirjoitti:

        minkäs ikästä ja hintasta hdj 80 olet ajatellut??
        tuli tossa vaan mieleen et kaverilla saattaa olla kohta auton myynti edessä vm 90, aj 300tkm,on siisti kuntonen 4,2l td,eikä muuten ole mikään nuha pumppu

        höpö höpö suomesta 300tkm aj -90 kuule suomesta ei löydy mitään 300tkm ajetuja 80

        kaveris kosla on mittari ruvattu niin kuin kaikki muitakin 80:siä

        jos ilmoitais että 500tkm ajttu niin voisi vaikka uskoa


    • hakukoneelle

      eiköhän löydy kuvia ja kaikkea muutakin.

    • l-200

      No niin.

      Koitappa tuolta
      http://www.mobile.de/cgi-bin/index_cgi.pl?sprache=2
      tai
      http://eng.autoscout24.com/index.asp?language=ger

      http://www.tulli.fi/fi/ ja sieltä autoverotuksesta etsimään arvotut autoveropäätökset.

      Terveisin.
      L-200.

      • Jusa

        tuosta HDJ80 moottorin tyyppiviasta,onko siinä perää,että siinä olisi alimitoitetut liuskat kampiakselissa,jonka vuoksi konee rikkoontuu jo 100-200tkm ajon jälkeen.Tuossa alempana olevassa nimimerkillä nimetön timo kirjoitteelee näin ,lueppa juttu ja anna oma mielipiteesi jos olet tutkinut tai kuullut asiasta.Sinullahan on yleensä asiantuntevat ja asialliset vastaukset ongelmiin.


      • niin saa
        Jusa kirjoitti:

        tuosta HDJ80 moottorin tyyppiviasta,onko siinä perää,että siinä olisi alimitoitetut liuskat kampiakselissa,jonka vuoksi konee rikkoontuu jo 100-200tkm ajon jälkeen.Tuossa alempana olevassa nimimerkillä nimetön timo kirjoitteelee näin ,lueppa juttu ja anna oma mielipiteesi jos olet tutkinut tai kuullut asiasta.Sinullahan on yleensä asiantuntevat ja asialliset vastaukset ongelmiin.

        vielä enemmän säästöä kun tuo n.2000 vuoden mallisen Land Cruiser 100:n. Tullin päätöksiä lukien vaikuttaisi, että säästöä Suomen autoihin (joista osa on autoliikkeiden itse Saksasta tuomia) verrattuna saattaa kerääntyä 15000-20000 euroa. Mutta nappulaa pitää sitten olla vielä noin 45000 euroa. Taidan olla oikeassa. Ja minkälainen valikoima Saksassa on LC 100:ia! Suomessa vain kymmenkunta vuodessa myynnissä.


    • ei tarvetta

      ei ole suomesa tarvetta gRAND LUUSERIN TYYLISILLE AUTOILLE. MEILLÄ ON PÄÄLLYSTETYT TIET !!

      • lukea kokemuksia

        noista Suomeen tuoduista huippuautoista, mutta näillä sivuilla ei taida käydä kuin tyhjätaskuja, joiden on pakko alkaa moittia Land Cruisereita malliin "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista". Itse olen ajanut viimeiset 6 vuotta HDJ 80:llä ja olisi komeaa vaihtaa vielä parempaan autoon, jolla voi aivan hyvin ajaa vaikka koko ajan teitä pitkin, omassa luokassa tietenkin.


      • VFR
        lukea kokemuksia kirjoitti:

        noista Suomeen tuoduista huippuautoista, mutta näillä sivuilla ei taida käydä kuin tyhjätaskuja, joiden on pakko alkaa moittia Land Cruisereita malliin "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista". Itse olen ajanut viimeiset 6 vuotta HDJ 80:llä ja olisi komeaa vaihtaa vielä parempaan autoon, jolla voi aivan hyvin ajaa vaikka koko ajan teitä pitkin, omassa luokassa tietenkin.

        Ostin HDJ 100 uutena ja ajettu on 380000 km.Ei mitään ongemia.Öljynvaihdot 10000 km ja akselien voitelu samalla.Ihan hyvä käyttöauto.Kulutus meidän nopeuksillamme 10,5-11,5 ilman peräkärryä.Kulutus kaupunki/maantie 50-50%.Suosittelen.


    • vain kesa kayttoon

      auto jonka runkkarit rakensi. uusi Land Cruiser 200. taka akseli on irrallaan. akseli kaantelehtii epatasisella tiella. auton pera yrittaa menna etelle. Huono ja epa kaytannollinen taka luukku . kaytto hairioita paljon sahko laitteissa

      • vain kesa kayttoon

        LC 200 hyvin pehmea muka jousitus. mutta taka akseli kaantelehtii


      • vain kesa kayttoon
        vain kesa kayttoon kirjoitti:

        LC 200 hyvin pehmea muka jousitus. mutta taka akseli kaantelehtii

        Uusi LC 200 on liian vaarallinen, kaverille lainattavaksi. saattaa kokeilla kuinka auto kulkee. Hyva auto alle 70 km nopeuksissa, kesa kelilla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe