On kaatunut. Maailmanloppu tulee. Se on ranteet auki.
Faceböökki
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Myöhäistä. Joku apina kerkesi povaamaan maailmanlopun tulevaksi otetuista koronarokotteista.
- Anonyymi
Kova paikka niille itserakkaille, jotka päivittäävät joka päivä naamatauluaan tuolla.
- Anonyymi
Facebook toimii taas.
Ei sen takia tarvitse tehdä itsaria. Muuten tietysti voi, jos siltä tuntuu.- Anonyymi
Minä harkitsen itsaria jollei se fezepökki kohta kaadu.
Hra Google imee teistä kaikki tiedot ja rekisteröi ne suureen muistikirjaansa. Jonakin päivänä, jonakin päivänä....
- Anonyymi
Joku kaveri kuulemma veti eilen ranteet auki, kun faceböökki kaatui.
- Anonyymi
Naamakirjan Osakkeiden omistaja varmaan. Siinä paloi miljardeja muutamassa tunnissa.
- Anonyymi
Mulla on facebookissa 753 ystävää. Olen hyvin suosittu ja kehopositiivinen henkilö.
Ystävät seuraavat tarkoin tekemisiä. Tunnen itseni tärkeäksi henkilöksi ja rakastettavaksi persoonaksi.Toistakymmentä tuntematonta tyyppiä haluaa munt ystäväksi, vaikka ne ei tiedä munsta mitään.
Mitä nekin "ystävät" mahtaa olla, jotain verkostomarkkinoijia?- Anonyymi
Nykyisin laulun kysymys "Mistä löydät sä ystävän" on saanut vihdoin vastauksen.
Face-bookista niitä löytyy vaikka muille jakaa.
- Anonyymi
Verkko-operaattorit tekivät hyvän tilin tekstiviesteillä kun ankkahuulifirma oli hetken nurin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442879
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222248
- 342223
- 281901
- 301602
- 261496
- 291361
- 161324
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161296