Komeat ja varatut jännämiehet vedättävät naisia

Anonyymi

78

865

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No toi ei ite ees tienny kuka sen lapsen isä on, joten eiköhän tuossa oo karma pelissä.

    • Anonyymi

      jotku on perfektionisteja kaikessa, pitäis tyytyä vähempään eikä rakentaa elämästä näytelmää

    • Anonyymi

      Voi Iida parka :(

      • Anonyymi

        Heh, Iidaa on kohdeltu kaltoin.

        Mites Masa ja Pena jota pirullinen nainen kusetti?
        Ton artikkelin kirjoittaja on nainen kuten tän palstan moderaattorikin.

        Eli miesvihaajat asialla.


    • Anonyymi

      Luin jutun.

      Missään kohtaa siinä ei puhuttu kummankaan miehen ulkonäöstä sanaakaan. Ei yhden yhtä sanaa, ei tavun tavua. Siinä puhuttiin näiden miesten luonteesta. Ulkonäöstä tai komeudesta ei pienintäkään mainintaa.

      Miehet olivat mukavia supliikkimiehiä. Sellaiset miehet vetoavat naisiin.

      Mikään ei myöskään viitannut siihen että kumpikaan noista miehistä olisi ollut ensisijaisesti seksin perässä. He halusivat romantiikkaa ilman sitoumuksia useamman eri naisen kanssa.

      Kumpikaan noista miehistä ei ollut naisen lapsen isä.

      Kummankaan kohdalla nainen ei voinut tietää että mies ei ollut sinkku vaan varattu, koska mies valehtelu.

      Nainen ei syyllistynyt mihinkään eikä tehnyt mitään väärää.

      Joten puheet komeiden varattujen jännämiesten kanssa pyörimisestä ovat täysin vailla pohjaa. Ne puheet eivät liity tuohon juttuun.

      Sinä joka tuon jutun linkitit, et selvästikään itse edes lukenut sitä juttua. Käytit sitä todisteena omille iänikuisille pakkomielteisille höpinöillesi komeista miehistä, vaikka jutussa EI OLLENKAAN puhuttu siitä.

      Sama kuin linkittäisi jutun autoista vahvistaakseen omaa junia koskevaa teoriaansa..

      Jos linkität johonkin tekstiin, lue se ensin.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen komea mies? Tuossa puhuttiin kahdesta varatusta miehestä jotka kumpikin valehtelivat olevansa sinkkuja. Kummankaan komeudesta ei ollut mitään mainintaa. Siinä ei puhuttu ollenkaan niiden miesten ulkonäöstä.

    • Anonyymi

      Netissä kaikki on kauniita ja terveitä. Aikanaan messengerissä oli tyttö joka kysyi tykkäänkö hänen ulkonäöstään. Sen jälkeen hän alkoi puhumaan raha-asioistaan, mt ongelmista ja edunvalvonnasta. Mt ongelma ei ollut syy siihen mitä tein, mutta tämä yh äiti lähti muuten nopeasti omista yhteyksistäni pois enkä itsekään ole mikään kovin erikoinen ihminen. Netti on viimeinen paikka kohdata ihmisiä.

    • Anonyymi

      Kyllähän sen nyt tietää että nainen tapaili komeita miehiä koska naisten tykkäykset menee komeille miehille eikä komeita miehiä riitä kaikille naisille eli yhteinen hyvä on jaettava ja jokaisella komealla miehellä on naisia joka sormelle kuten tässäkin tapauksessa oli.

      • Anonyymi

        Pötyä. Sinulla ei ole tästä asiasta mitään tietoa.

        Naisten tykkäykset menevät kiinnostaville miehille. Kaikki kiinnostavat miehet eivät ole komeita eivätkä kaikki komeat miehet ole kiinnostavia.

        Sitä paitsi. Komeus on makuasia. Joku mies on yhden naisen mielestä maailman komein ja toinen nainen ei näe miehessä mitään komeaa.

        Sama kun väittäisit että totta kai kummankin miehen nimi oli Pekka koska naisten tykkäykset menevät Pekka-nimisille.


      • Anonyymi

        Siis kaikkien naisten kaikki tykkäykset menevät komeille miehille? Mistä siten johtuu että jotkut palstaprinssit, jotka itse määrittelevät itsensä taviksiksi , valittavat saavansa vain vähän tykkäyksiä? Jos kaikki tykkäykset menevät komeille, niin eigön taviksilla jää mitään.

        Olen nainen ja annan paljon tykkäyksiä taviksille. Profiiliteksti ratkaisee. Annan niitä komeillekin, mutta en yhdellekään komealle ilman hyvää profiilitekstiä.


      • Anonyymi

        Omegamies ei takuulla tiedä.


    • Anonyymi

      Jutussa komeat miehet ovat ottaneet komeasta ulkonäöstä kaiken hyödyn irti ja pyörittäneet useita naisia samaan aikaan.

      Ei se ulkonäkö edellä kuleksiminen ole palkitsevaa.

      • Anonyymi

        Jutussa ei ollut komeita miehiä.


    • Anonyymi

      ""No toi ei ite ees tienny kuka sen lapsen isä on, joten eiköhän tuossa oo karma pelissä.""


      Joku kirjoitti, että kunnon miehet ei huoli jakorasioita. Niin on aina ollut ja tulee olemaan. Sitten joku nainen vastasi, että tuo on naisvihamielistä. Mitä naisvihamielistä siinä on kun mies ei halua parisuhdetta jakarin kanssa?

      • Anonyymi

        Miehet olivat itse jakareita, ja lisäksi myös valehtelijoita. Nainen ei tehnyt mitään väärää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet olivat itse jakareita, ja lisäksi myös valehtelijoita. Nainen ei tehnyt mitään väärää.

        Vai jakareita. Onko se nyt joku yllätys että komeat miehet ottavat komeasta ulkonäöstään kaiken hyödyn irti?

        Jakarit tuntuu kiinnostavan naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai jakareita. Onko se nyt joku yllätys että komeat miehet ottavat komeasta ulkonäöstään kaiken hyödyn irti?

        Jakarit tuntuu kiinnostavan naisia.

        Mistä helskutin komeasta ulkomuodosta? Missä kohtaa jutussa kerrottiin että miehet olivat komeita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä helskutin komeasta ulkomuodosta? Missä kohtaa jutussa kerrottiin että miehet olivat komeita?

        Luultavasti olivat taviksia. Tavikset ovat pahimpia vedättelijöitä ja huijareita. Tavikset juoksevat pää kolmantena jalkana etsimässä seikkailua. Yksi nainen ei riitä. Pitää olla viisi. Huonoa itsetuntoa pitää pönkittää jakamalla munaa oikealle ja vasemmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai jakareita. Onko se nyt joku yllätys että komeat miehet ottavat komeasta ulkonäöstään kaiken hyödyn irti?

        Jakarit tuntuu kiinnostavan naisia.

        Nuo jakarit olivat taatusti taviksia. Jos he olisivat olleet komeita miehiä, nainen jolle tuo tapahtui, olisi takuuvarmasti maininnut asiasta. Tuollaiset yksityiskohdat aina kerrotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai jakareita. Onko se nyt joku yllätys että komeat miehet ottavat komeasta ulkonäöstään kaiken hyödyn irti?

        Jakarit tuntuu kiinnostavan naisia.

        Miten niin jakarit kiinnostavat? Nainen ei tiennyt että tavisäijillä oli muitakin nausua. Jos hän olisi tue nyt että kyseessä on ja Jari, hän ei olisi alkanut niiden miesten kanssa millekään. Hän jätti miehet hetki kun he paljastuivat jakareiksi. Ja taviksia olivat, se on aivan selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti olivat taviksia. Tavikset ovat pahimpia vedättelijöitä ja huijareita. Tavikset juoksevat pää kolmantena jalkana etsimässä seikkailua. Yksi nainen ei riitä. Pitää olla viisi. Huonoa itsetuntoa pitää pönkittää jakamalla munaa oikealle ja vasemmalle.

        Juuri tämä.

        Kaikkein pahimpia vedättäjiä ovat tavikset ja jopa vähän keskitasoa rumemmat miehet. He tarvitsevat buustia heikolle itsetunnolleen ja juoksevat pää neljäntenä jalkana jokaisen tarjolla olevan perässä.


    • Anonyymi

      Iitallekin on näköjään ruoka ja juoma kelvannut.

    • Anonyymi

      Tunsin aikanaan erään korkeasti koulutetun yli 50v ihmisen jolla on tyyliä pukeutumisessa. Hän kertoi tuoreen kokemuksen saamastaan palvelusta paikallisessa kodinkoneliikkeessä. Työn puolesta hän tarvitsi magnetofonia. Hänelle olisi riittänyt muutamien satojen markkojen nauhuri, mutta koska hän on charmantti jne niin hänelle myytiin aivan liian kallis laite jne.

      Olisi joku toinen juttu omasta kokemuksesta, mutta antaa olla!

      Kun ventovieras ihminen kohtaa toisen ihmisen niin hän saa ensisilmäyksellä aivan valtavan suuren käsityksen toisesta niin hyvässä kuin pahassa. Ensivaikutelma on niin totaalisen pahasti pielessä kuin voi olla ja sitä on vaikea muuttaa! Se on n70-80 pros.

    • Anonyymi

      Nuo miehet eivät olleet komeita. Nainen kertoo mikä näissä miehissä häntä alunperin viehätti. Hän ei maininnut ulkonäköä.

      Tämä vastaa myös omia kokemuksiani: tavikset ovat petollisimpia. Olen seurustellut komeiden ja tavisten kanssa. Komeat olivat helliä, huomioivia ja uskollisia. Tavikset ilkeitä ja petollisia.

      • Anonyymi

        Naisethan yleensä etsii komeaa itsestään huolehtivaa Miestä.Mutta ovat itse suurin osa karseita läskipalleroita.Sekö on sitä itsestään huolta pitämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisethan yleensä etsii komeaa itsestään huolehtivaa Miestä.Mutta ovat itse suurin osa karseita läskipalleroita.Sekö on sitä itsestään huolta pitämistä.

        Hah. Olen sattumoisin alipainoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisethan yleensä etsii komeaa itsestään huolehtivaa Miestä.Mutta ovat itse suurin osa karseita läskipalleroita.Sekö on sitä itsestään huolta pitämistä.

        Ylipaino on miehillä yleisempää kuin naisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipaino on miehillä yleisempää kuin naisilla.

        Voi olla, mutta ne ylipainoiset miehet ei pane kun taas ylipainoiset naiset panevat ja panemisen jälkeen tavoittelevat hoikkia ja urheilullisia miehiä parisuhteeseen, mutta eivät saa, koska mies halusi vain seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah. Olen sattumoisin alipainoinen.

        Aha. Olet kuikelo, nälkäkurki tai luuviulu. Ovatko nämä sanat teille nuoremmille tuttuja ? Itse olen 65 v ukkomies, jolle nyt oli tyrkyllä tämä keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, mutta ne ylipainoiset miehet ei pane kun taas ylipainoiset naiset panevat ja panemisen jälkeen tavoittelevat hoikkia ja urheilullisia miehiä parisuhteeseen, mutta eivät saa, koska mies halusi vain seksiä.

        Vai eivät pane? Tiedän muutamankin pariskunnan jossa vaimo on hoikka ja nätti ja mies läski ja tavis. Olen itse nuorempana pannut useammankin lihavan miehen kanssa. Olen itse hieman alipainoinen..

        Nuorena sitä tekee virheitä. Seksi lihavien miesten kanssa oli erehdys. Lihavuus ei olisi muuten haitannut, mutta se haittasi että he olivat kaikki surkeita sängyssä! Huohottivat ja läähöttivöt kamalasti, eivät suinkaan halusta tai himosta, vaan koska olivat hengästyneitä kun seksi kävi niin voimille. Eivät läskit jaksaneet mitään kun oli niin huono kunto. Lerpahti ennen aikojaan.

        En.suosittele kenellekään nauselle seksiä läskin miehen kanssa. Ei ne pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai eivät pane? Tiedän muutamankin pariskunnan jossa vaimo on hoikka ja nätti ja mies läski ja tavis. Olen itse nuorempana pannut useammankin lihavan miehen kanssa. Olen itse hieman alipainoinen..

        Nuorena sitä tekee virheitä. Seksi lihavien miesten kanssa oli erehdys. Lihavuus ei olisi muuten haitannut, mutta se haittasi että he olivat kaikki surkeita sängyssä! Huohottivat ja läähöttivöt kamalasti, eivät suinkaan halusta tai himosta, vaan koska olivat hengästyneitä kun seksi kävi niin voimille. Eivät läskit jaksaneet mitään kun oli niin huono kunto. Lerpahti ennen aikojaan.

        En.suosittele kenellekään nauselle seksiä läskin miehen kanssa. Ei ne pysty.

        Sana hokemus. Lihavilla miehillä on huono potenssi. Sopivat naisille, jotka eivät seksistä niin piittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, mutta ne ylipainoiset miehet ei pane kun taas ylipainoiset naiset panevat ja panemisen jälkeen tavoittelevat hoikkia ja urheilullisia miehiä parisuhteeseen, mutta eivät saa, koska mies halusi vain seksiä.

        Aika runsaasti näkee mahakkaita miehiä kulkevan käsikynkässä itseään huomattavasti pienemmän naisen kanssa. Emme toki voi tietää mitä kenenkin makuuhuoneessa tapahtuu, mutta oletusarvohan on se että parisuhteessa yleensä on tapana harrastaa myös seksiä.


    • Anonyymi

      Et ole komea jännämies että tuki suusi ja katoa palstalta💢💨

      • Anonyymi

        Hän joka tuon linkitti, on niiiin kade. Hän haluaisi kovasti olla komea jännämies. Mutta hän ei ole kumpaakaan, ei komea eikä jännämies. Ja kun hän ei ole kumpaakaan, hän päättää ruveta paheksumaan komeita jännämiehiä. Moralisointi kohdistetaan sellaiseen toimintaan jota haluaisi itse tehdä mutta ei voi. Moralisointi kohdistetaan sellaiseen ihmistyyppiin jollainen tahtoisi itse olla mutta rahkeet eivät riitä. Todellisuudessa hän ihailee ja kadehtii heitä yli kaiken. Mukana on myös piilohomoseksuaalista kiinnostusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän joka tuon linkitti, on niiiin kade. Hän haluaisi kovasti olla komea jännämies. Mutta hän ei ole kumpaakaan, ei komea eikä jännämies. Ja kun hän ei ole kumpaakaan, hän päättää ruveta paheksumaan komeita jännämiehiä. Moralisointi kohdistetaan sellaiseen toimintaan jota haluaisi itse tehdä mutta ei voi. Moralisointi kohdistetaan sellaiseen ihmistyyppiin jollainen tahtoisi itse olla mutta rahkeet eivät riitä. Todellisuudessa hän ihailee ja kadehtii heitä yli kaiken. Mukana on myös piilohomoseksuaalista kiinnostusta.

        Sinäpä sen sanoit💩


    • Anonyymi

      ""Todellisuudessa hän ihailee ja kadehtii heitä yli kaiken.""

      Näin se homma vaan menee ja tottakai me tavismiehet olemme kateellisia komeille miehille, mutta en silti ajattele, että se olisi minulta jotenkin pois kun komea kaverini kaataa naisia panopatjalleen.

    • Anonyymi

      Tätä on haluttu ja tätä se nykyajan deittailu on kun naiset voivat miesten seksitykkäysten ansiosta saada itseään tasokkaampia miehiä mätsiksi, treffeille, seksiin ja ehkä jopa tapailusuhteisiin/panokaveriksi. Sen jälkeen mikään muu ei enää kelpaa. Jatkoon painetaan ne komeimmat, jolloin kolikon kääntöpuolena on se, että mies haluaa naisesta vain seksiseuraa.

      Näin käy tapauksissa, joissa mies on naista tasokkaampi. Miehillä on eri vaatimukset avioon kuin peuhuun.

      Missinainen voi tietysti saada mallimiehen parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Jos kyseiset miehet olisivat olleet komeita niin se olisi TAATUSTI mainittu jutussa. Tuollaiset yksityiskohdat kerrotaan aina ja varsinkin kun jutussa kerrottiin ne miehissä viehättäneet asiat. Et tunnen lainkaan naisen ajatuksenjuoksua, jos kuvittelet, että ko. asiaa ei sanottaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kyseiset miehet olisivat olleet komeita niin se olisi TAATUSTI mainittu jutussa. Tuollaiset yksityiskohdat kerrotaan aina ja varsinkin kun jutussa kerrottiin ne miehissä viehättäneet asiat. Et tunnen lainkaan naisen ajatuksenjuoksua, jos kuvittelet, että ko. asiaa ei sanottaisi.

        Joo. Kyllä! Kyllähän lehdet aina eroittelee komeat ja tavikset. Siis ihan aina! Jos kyse on komeasta miehestä, niin silloin kyllä. Ovat nimittäin sen verran harvinaisia otuksia nuo komeat miehet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Kyllä! Kyllähän lehdet aina eroittelee komeat ja tavikset. Siis ihan aina! Jos kyse on komeasta miehestä, niin silloin kyllä. Ovat nimittäin sen verran harvinaisia otuksia nuo komeat miehet!

        Ja siis lehdethän puhuvat komistuksista (ja kaunottarista) vaikka kyseessä olisi ulkosesti täysin tuikitavallinen talliainen. Eli se, että ei puhuta komistuksista, pistää pikemmin miettimään miten ei komeista tapauksista on ollutkaan kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis lehdethän puhuvat komistuksista (ja kaunottarista) vaikka kyseessä olisi ulkosesti täysin tuikitavallinen talliainen. Eli se, että ei puhuta komistuksista, pistää pikemmin miettimään miten ei komeista tapauksista on ollutkaan kyse.

        Totta, ihan tavallisen näköisiä miehiä väitetään lehtijutuissa komeiksi. Joten luultavasti nuo miehet eivät olleet edes tavallisen näköisiä vaan erityisen rumia.


    • Anonyymi

      Kun naisille annetaan valta ja naiset saavat määrätä ja valita niin naiset kranttuilee ja parveilee vain muutamien "jännämiesten" ympärillä, jotka tietenkin sitten käyttävät kaikki tilaisuudet hyväkseen. Naisilla on kuitenkin ne pillerit eivätkä he synnytä elleivät saa sitä komeaa jännämiestä koukkuun ja parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Myönsit sentään etteivät kaikki jännämiehet ole komeita.


      • Anonyymi

        Kun naisille annetaan valta saada määrätä ??? Valta mihin? Valta määrätä mistä? Siitäkö, kenestä miehestä hän kiinnostuu? Eikö jokaisella, oli mies tai nainen, ole valta päättää itse kenestä tykkää? Onko joskus ollut sellainen aika jolloin joku muu kuin nainen itse päätti kenestä hän kiinnostuu?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siis et ymmärrä miksi julkkismies saa julkkisnaisia?

        Mikä siinä on sulle niin vaikeaa ymmärtää?


    • Anonyymi

      Mies on lihava ei komea syö epäterveellisesti ei harrasta liikuntaa. Miten nainen voi kiinnostuo tuommosesta? En ymmärrä.

    • Anonyymi

      Linkin takana oli kertomus sitä miten tavis esiintyi tavallisena kunnon miehenä ja oli kaikkea muuta. Nainen luuli tavanneensa kivan tavissinkun.

      Jopa kaksi eri tavista toimi tällä tavoin samaa naista kohtaan saman vuoden sisällä.

      Tällä palstalla toitotetaan että naiset eivät anna taviksille mahdollisuuksia. Että komeat huijaavat ja tavikset sen sijaan ovat kunnollisia ja luotettavia mutta naiset eivät anna taviksille mahdollisuutta.

      Tuo nainen antoi. Miten kävi?

      Ensimmäinen tavis huijasi. Nainen ajatteli että se oli se yksi tapaus, ei ne kaikki ole tuollaisia joten ei pidä yleistää vaan yrittää uudestaan.

      Seuraava tavis teki täsmälleen samoin.

      Tavikset huijasivat, vedättelivät ja valehtelivat. Ei kannata antaa taviksille mahdollisuutta.

      • Anonyymi

        Tuo nainen kuuluu melko suurella todennäköisyydellä siihen naisjoukkoon, jotka antavat mahdollisuuden vain top5% panoalfoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nainen kuuluu melko suurella todennäköisyydellä siihen naisjoukkoon, jotka antavat mahdollisuuden vain top5% panoalfoille.

        Ehkä hän on nyt muuttanut tyyliään ja antaa nykyään vain top5% panoalfoille. Elämä opettaa. Virheistä oppii.

        Ennen hän toimi eri tavalla. Linkin takana olevassa jutussa kerrotaan että hän luuli että taviksiin voi luottaa. Hän antoi mahdollisuuden kahdelle tavikselle, ja se oli erehdys, koska hullustihan siinä kävi.

        Ehkä hän on nyt muuttunut. Ehkä hän oppi siitä sen, ettei kannata antaa kuin top5% panoalfoille. Panoalfoilta saa parempaa kohtelua. Tavikset ovat roistoja ja huijareita.


    • Anonyymi

      Ei, vaan jutussa kerrotaan siitä miten varatut TAVIKSET vedättelevät ja huijaavat naisia.

      • Anonyymi

        Jutussa ei puhuta mitään miesten ulkonäöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutussa ei puhuta mitään miesten ulkonäöstä.

        Ei niin. Siitä päättelen että miehet olivat korkeintaan taviksia. Jos he olisivat olleet komeita, asiasta olisi taatusti mainittu jutussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Siitä päättelen että miehet olivat korkeintaan taviksia. Jos he olisivat olleet komeita, asiasta olisi taatusti mainittu jutussa.

        -Iida on tavisnainen
        -Iida tykkää tinderissä itseään tasokkaammista, kuten suurin osa tavisnaisista
        -Iida saa mätsejä itseään tasokkaampien kanssa

        Eli Iida tapailee komeita ja semikomeita miehiä, jotka kuuluvat komeimmistoon.

        Iida saa seksiä semikomeilta ja komeilta miehiltä. Se ei kuitenkaan estä Iidaa tavoittelemasta niitä semikomeita ja komeita miehiä parisuhteeseen, päinvastoin. Kun on komean miehen makuun päässyt, niin samantasoinen tavis ei enää kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Iida on tavisnainen
        -Iida tykkää tinderissä itseään tasokkaammista, kuten suurin osa tavisnaisista
        -Iida saa mätsejä itseään tasokkaampien kanssa

        Eli Iida tapailee komeita ja semikomeita miehiä, jotka kuuluvat komeimmistoon.

        Iida saa seksiä semikomeilta ja komeilta miehiltä. Se ei kuitenkaan estä Iidaa tavoittelemasta niitä semikomeita ja komeita miehiä parisuhteeseen, päinvastoin. Kun on komean miehen makuun päässyt, niin samantasoinen tavis ei enää kelpaa.

        Lehdet ulmoittavat AINA, jos mies on edes semikomea. Lehdissä myös tavalliset miehet kutsutaan komistuksiksi. Jos ja kun jutussa ei mainittu mitään miehen ulkonäöstä niin se tarkoittaa, ettei heitä suinsurminkaan ole voinut kutsua komeiksi. He eivät siis ole edes taviksia ulkonäöltään.

        Ja aivan varmasti Iida on oppinut läksynsä, eikä enää tapaile rumistuksia. Sellaiset miehet pettävät aina. Lisäksi naiset luottavat, että rumistukset olisivat kilttejä ja uskollisia ja siksi rumistusten onkin todella helppo pettää. Komean miehen suhteen nainen taas on aina vähän varpaillaan ja epäilee vilunkia. Siksi komistusten on taas vähän vaikeampi juosta vaimojensa selän takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdet ulmoittavat AINA, jos mies on edes semikomea. Lehdissä myös tavalliset miehet kutsutaan komistuksiksi. Jos ja kun jutussa ei mainittu mitään miehen ulkonäöstä niin se tarkoittaa, ettei heitä suinsurminkaan ole voinut kutsua komeiksi. He eivät siis ole edes taviksia ulkonäöltään.

        Ja aivan varmasti Iida on oppinut läksynsä, eikä enää tapaile rumistuksia. Sellaiset miehet pettävät aina. Lisäksi naiset luottavat, että rumistukset olisivat kilttejä ja uskollisia ja siksi rumistusten onkin todella helppo pettää. Komean miehen suhteen nainen taas on aina vähän varpaillaan ja epäilee vilunkia. Siksi komistusten on taas vähän vaikeampi juosta vaimojensa selän takana.

        Juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdet ulmoittavat AINA, jos mies on edes semikomea. Lehdissä myös tavalliset miehet kutsutaan komistuksiksi. Jos ja kun jutussa ei mainittu mitään miehen ulkonäöstä niin se tarkoittaa, ettei heitä suinsurminkaan ole voinut kutsua komeiksi. He eivät siis ole edes taviksia ulkonäöltään.

        Ja aivan varmasti Iida on oppinut läksynsä, eikä enää tapaile rumistuksia. Sellaiset miehet pettävät aina. Lisäksi naiset luottavat, että rumistukset olisivat kilttejä ja uskollisia ja siksi rumistusten onkin todella helppo pettää. Komean miehen suhteen nainen taas on aina vähän varpaillaan ja epäilee vilunkia. Siksi komistusten on taas vähän vaikeampi juosta vaimojensa selän takana.

        Rumistukset ovat usein myös sisäisesti rumia. Kaunotar ja Hirviö on pelkkää kaunista satua. Oikeasti hirviön näköiset ovat usein luonteeltaan in hirviöitä.


    • Anonyymi

      Minä näin ikkunasta kun komea mies ähisi ja puhisi ja haukkoi henkeään tavisnaisen päällä.

      • Anonyymi

        Ikkunasta? Hiiviskelet toisten pihoilla ja kurkistelet ikkunoista sisään? Hanki elämä!


      • Anonyymi

        Minä tosiaankin annoin palstaprinssille sellaisen neuvon, että hän ei eläisi vain nettiä varten eikä istuskelisi 24/7 tietokoneen ääressä. Kehoitin lähtemään ulkoilmaan ja käyttämään omia silmiään.

        Mutta en tarkoittanut että hänen pitää ruveta hiiviskelemään yksityispihoissa vakoilemassa toisten yksityiselämää. Eikä hänen varsinkaan pidä mennä toisten ihmisten omakoti- ja rivitalojen pihoihin kurkistelemaan makuuhuoneiden ikkunoista sisään.

        Tarkoitin ulkoilmaan mene itsellä vähän muuta: sitä että kuljet julkisilla paikoilla kuten kaduilla, teillä ja puistoissa. Käytät silmiäsi ja korviasi. Hengität raikasta ilmaa.

        Luovut pakkomielteestäsi vakoilla toisten yksityiselämää. Tajuat vihdoinkin, etteivät muiden asiat kuulu sinulle. Osaat erottaa mitkä asiat kuuluvat sinulle ja mitkä eivät.

        Lopeta tuo muiden pihoilla hiiviskely! Voit saada poliisit perääsi, ja siinäpä on selittelemistä kun jäät kiinni ikkunoiden alla kurkkimisesta. Jos selität poliisille ettet ole murtovaras niin uskotaanko sinua? Kerro totuus: yritit vain saada todisteita siitä miten helppoa komeiden miesten on saada seksiä. Poliisi ehkä uskoo, mutta kertoo samalla sinulle että vaikka et suunnitellut kotimurtoa, niin syyllistyt joka tapauksessa sellaisiin rikoksiin kuin kotirauhan rikkominen, vainoaminen ja yksityisyyden suojan loukkaus.

        Lopeta hyvän sään aikana.


    • Anonyymi

      Haasteet voi olla kovia. Mm ulosottolaitoksella niitä on pinoittain.

    • Anonyymi

      Naisille tärkeintä on miehen ulkonäkö. Rehellisyys ja uskollisuus on nykyään pelkkiä sanoja eikä naiset sellaista miestä halua. Naiset ottaa pettäjä miehen jos se on komea niin se vaan on.

      • Anonyymi

        Ahaa, ja tämäkö on se mitä sait selville hiiviskelemällä toisten yksityispihoilla? Kun näit, miten joku ventovieras mies, jota et edes tunne, rakasteli ventovieraan naisen kanssa, jota myöskään et tunne, niin tämä näky oli mielestäsi todiste siitä että naiset haluavat komean pettäjämiehen?

        Kysyisin sinulta:
        1) Miten nämä kaksi asiaa liittyvät toisiinsa ja millä perusteella niiden välillä on jokin syy-seuraussuhde?
        2) Miten hyödyt "tutkimustulostasi"? Eli mitä sinä tuolla "tiedolla" teet?
        3) Kuuluuko tämä asia sinulle, kun itse et ole se komea mies etkä se nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, ja tämäkö on se mitä sait selville hiiviskelemällä toisten yksityispihoilla? Kun näit, miten joku ventovieras mies, jota et edes tunne, rakasteli ventovieraan naisen kanssa, jota myöskään et tunne, niin tämä näky oli mielestäsi todiste siitä että naiset haluavat komean pettäjämiehen?

        Kysyisin sinulta:
        1) Miten nämä kaksi asiaa liittyvät toisiinsa ja millä perusteella niiden välillä on jokin syy-seuraussuhde?
        2) Miten hyödyt "tutkimustulostasi"? Eli mitä sinä tuolla "tiedolla" teet?
        3) Kuuluuko tämä asia sinulle, kun itse et ole se komea mies etkä se nainen?

        Lisään sivusta vielä muutaman kysymyksen:

        4) Mistä tiedät, että kyseessä on pettäjämies?

        5)Seurasitko miestä hänen kotiinsa tuon aktin jälkeen, vai jäitkö pihalle kytikselle kunnes hänen vaimonsa tuli kotiin?

        6) Muistithan kysyä hänen vaimoltaan, että olihan mies varmasti pettämispuuhissa, eikä kyse ollut vaikkapa vapaasta suhteesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään sivusta vielä muutaman kysymyksen:

        4) Mistä tiedät, että kyseessä on pettäjämies?

        5)Seurasitko miestä hänen kotiinsa tuon aktin jälkeen, vai jäitkö pihalle kytikselle kunnes hänen vaimonsa tuli kotiin?

        6) Muistithan kysyä hänen vaimoltaan, että olihan mies varmasti pettämispuuhissa, eikä kyse ollut vaikkapa vapaasta suhteesta?

        Lisäksi tarvitaan vielä seuraavat kysymykset:
        7) Sanoiko vaimo sinulle että "Joo, tiedän kyllä että mieheni on pettäjä mutta ei se haittaa kun hän on niin komea"?

        8) Saitko jotain kautta varmuudella selville, että vaimon hyväksyvä asenne on komeiden pettäjämiesten vaimojen kohdalla enemmän sääntö kuin poikkeus?


    • Anonyymi

      Palstaprinssit ovat siis erikoisasiantuntijoita, kun on kyse naisten sukupuolielämästä, seurustelusta ja ajatusmaailmasta. Palstaprinssit ovat hankkineet asiantuntemuksensa seuraavilla, valideilla tieteellisillä tutkimusmenetelmillä:
      1) lukemalla muiden omegamiesten kirjoittamia tekstejä netissä
      2) tekemällä Tinderiin feikkiprofiileja ja - saatuaan feinkiprofiililla mätsin toisen feikin kanssa (joka vuorostaan on jo kun toisen omegan laatima) - vaihtelemalla viestejä toisen feikin kanssa
      3) hiiviskelemällä vierailla pihoilla ja kurkistelemalla makuuhuoneiden ikkunoita sisään.

    • Anonyymi

      Palstaprinssit ovat tyyppejä, jotka haikailevat sen ajan perään jolloin valkoinen heteromies oli luomakunnan kuningas ja päätti kaikesta.

      Aina jaksevat mussuttaa että "ennen oli kaikki paremmin" vaikka tosiasiassa haluaisivat kyllä säilyttää kaikki nykyajan mukavuudet - vain valkoisen heteromiehen ylin määräysvalta tulisi palauttaa kivikautiselle tasolle.

      Kun valtaapitävät menettävät etuoikeutensa ja totuttautuvat tasa-arvoon, kokevat he sen sortona.
      Ei ole kivaa kun kaikki muutkin saavat nyt vihdoin samat etuudet, eikä oma ryhmä ole enää se ainoa etuoikeutettu.

    • Anonyymi

      Siinä vain on sellainen juttu, jota omegat eivät tajua: heidän haikailemassaan machokulttuurissa heifänlaisilleen reppanoille ei olisi ollut minkäänlaista sijaa.

      Machokulttuurissa Alfamiehet - älykkäät, miehellä ät, varakkaat, vaikutusvaltaiset ja komeat - ovat ylintä kastia, sitten tulevat Gammamiehet, sitten alfanaiset (koska alfat tarvitsevat naisia), sitten muut naiset, sitten lapset, ja vihoviimeisenä arvojärjestyksessä ovat omegamiehet. Nämä palstaprinssit luulevat että entisajan macjokulttuurissa heillä olisi joku asema ja he saisivat valtaa, arvostusta ja naisia. Erehdys. Eivät saisi. He eivät olisi senkään vertaa arvossa kuin nykyisessä demokratiassa.

      • Anonyymi

        Ei sillä arvolla ole mitään merkitystä. Arvottavathan ne alfamiehetkin naisia ihan samalla. Ja ei. Seksitykkäyks komealta mieheltä ei tarkoita parisuhdetta. Ei tarkoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä arvolla ole mitään merkitystä. Arvottavathan ne alfamiehetkin naisia ihan samalla. Ja ei. Seksitykkäyks komealta mieheltä ei tarkoita parisuhdetta. Ei tarkoita.

        Voi reppanaa. Miksi kannat huolta naisten saamista tykkäyksistä? Millä lailla ne koskevat sinua?

        Entä itse saamasi tykkäykset? Mikset kerro niistä? Vai eikö ole mitään kertomista?

        Mikä saa sinut luulemaan että ventovieraiden miesten antamat tykkäykset olisivat naisille tavattoman kiehtovia ja merkityksellisiä? Eivät ne ole.

        Minä naisena itse vähät välitän siitä saanko tykkäyksiä komeilta tai vähemmän komeilta. Ei kiinnosta. En käytä sekuntiakaan sen miettimiseen, onko jonkun ventovieraan, minulle yhdentekevän miehen lähettämä tykkäys ns. seksitykkäys vai onko hän kiinnostunut minusta parisuhdemielessä. Ei kiinnosta.

        Miksi se kiinnostaa sinua? Miksi sinä vaivaat asialla päätäsi? Onko ihan mahdotonta tajuta, että en ole pätkän vertaa kiinnostunut tietämään, kuinka monta tykkäystä minulla on ja keneltä? Ei kiinnosta.

        Yksi asia on kuitenkin varmaa. Omegojen tykkäykset ovat aina seksitykkäyksiä. Omegat ovat pakkomielteisesti kiinnostuneita seksistä. Ette te naisista mitään muuta haluakaan.

        Siksipä te olettekin omegoja. Omega on ruma mies joka on ruma myös sisäisesti. Gamma ajattelee joskus muutakin kuin seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä arvolla ole mitään merkitystä. Arvottavathan ne alfamiehetkin naisia ihan samalla. Ja ei. Seksitykkäyks komealta mieheltä ei tarkoita parisuhdetta. Ei tarkoita.

        Naiset arvottavat miehiä. Niillä miehillä, jotka saavat naisilta huonon arvion, ei ole missään tilanteessa mitään mahdollisuuksia. Omegat eivät kelpaa vaikka kuinka kirjoittaisivat nettiin katkeria vuodatuksia komeista miehistä.

        Ette te kelpaa. Näin se vain on..
        Ette kelpaisi vaikka olisitte ainoat saatavilla olevat miehet. Ette kelpaa missään, ikinä, hetkeksikään, kenellekään. Ette kelpaisi vaikka kaikki komeat ja semikomea katoaisivat maailmasta.

        Ette kelpaa. Ette kelpaa
        Ette kelpaa. Ette kelpaa. Ymmärsitkö? Tänne kirjoittaminen ei auta. Ette kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset arvottavat miehiä. Niillä miehillä, jotka saavat naisilta huonon arvion, ei ole missään tilanteessa mitään mahdollisuuksia. Omegat eivät kelpaa vaikka kuinka kirjoittaisivat nettiin katkeria vuodatuksia komeista miehistä.

        Ette te kelpaa. Näin se vain on..
        Ette kelpaisi vaikka olisitte ainoat saatavilla olevat miehet. Ette kelpaa missään, ikinä, hetkeksikään, kenellekään. Ette kelpaisi vaikka kaikki komeat ja semikomea katoaisivat maailmasta.

        Ette kelpaa. Ette kelpaa
        Ette kelpaa. Ette kelpaa. Ymmärsitkö? Tänne kirjoittaminen ei auta. Ette kelpaa.

        Naiset arvottavat miehiä mutta miesten seksitykkäysten takia naiset voivat saada itseään tasokkaampia miehiä mätseiksi, seksiin ja tapailuun. Sen jälkeen mikään muu ei kelpaa kuin se top10% panoalfa jonka kikulia himoitsee tuhansia muita naisia ja kun tavisnainen ei panoalfaa parisuhteeseen saa, niin alkaa vuodatus kuinka ihan kaikki miehet etsivät seksiseuraa vaikka tavisnainen itse kuleksii ulkonäkö edellä ja yrittää miesten antamien seksitykkäysten takia pariutua ylös päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset arvottavat miehiä mutta miesten seksitykkäysten takia naiset voivat saada itseään tasokkaampia miehiä mätseiksi, seksiin ja tapailuun. Sen jälkeen mikään muu ei kelpaa kuin se top10% panoalfa jonka kikulia himoitsee tuhansia muita naisia ja kun tavisnainen ei panoalfaa parisuhteeseen saa, niin alkaa vuodatus kuinka ihan kaikki miehet etsivät seksiseuraa vaikka tavisnainen itse kuleksii ulkonäkö edellä ja yrittää miesten antamien seksitykkäysten takia pariutua ylös päin.

        Vaikka olidikin noin, niin se ei muuta mitään. Kosjalopputulos on joka tapauksessa että omegat eivät kelpaa. Johtui mistä johtui, mutta te omegat ette kelpaa. Ihan riippumatta siitä millaisia miehiä on tarjolla tai ei ole tarjolla - lopputulos on joka tapauksessa että te ette kelpaa.

        Nuo pitkät vuodatukset komeiden miesten seksitykkäyksistä eivät auta, koska ne vuodatukset eivät tee teistä yhtään kiinnostavampia. Ihan riippumatta siitä mitä naiset tekevät, toivovat, ajattelevat ja luulevat, niin lopputulos on että te ette kelpaa.

        Jos vaihtoehdot ovat omegamies tai elinikäinen miehettömyys ja selibaatti, valitsen empimättä sen elinikäisen miehettömyyden ja selibaatin. Niin tekevät kaikki naiset.

        Suotta syytätte komeita miehiä. Ei tämä heistä johdu. Te ette kelpaisi vaikka maailmassa ei olisi yhtä ainutta komeaa miestä.

        Te ette kelpaa edes hätävaraksi, paremman puutteessa tai tilapäisesti. Te omegat ette kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olidikin noin, niin se ei muuta mitään. Kosjalopputulos on joka tapauksessa että omegat eivät kelpaa. Johtui mistä johtui, mutta te omegat ette kelpaa. Ihan riippumatta siitä millaisia miehiä on tarjolla tai ei ole tarjolla - lopputulos on joka tapauksessa että te ette kelpaa.

        Nuo pitkät vuodatukset komeiden miesten seksitykkäyksistä eivät auta, koska ne vuodatukset eivät tee teistä yhtään kiinnostavampia. Ihan riippumatta siitä mitä naiset tekevät, toivovat, ajattelevat ja luulevat, niin lopputulos on että te ette kelpaa.

        Jos vaihtoehdot ovat omegamies tai elinikäinen miehettömyys ja selibaatti, valitsen empimättä sen elinikäisen miehettömyyden ja selibaatin. Niin tekevät kaikki naiset.

        Suotta syytätte komeita miehiä. Ei tämä heistä johdu. Te ette kelpaisi vaikka maailmassa ei olisi yhtä ainutta komeaa miestä.

        Te ette kelpaa edes hätävaraksi, paremman puutteessa tai tilapäisesti. Te omegat ette kelpaa.

        Nämä Omegat kuvittelevat, että he tuolla loputtomalla jankutuksella saavat naiset lopulta kiinnostumaan omegoista. Omegojen logiikka menee möin: saamme nauset ensin vakuuttuneiksi siitä että komeat miehet ovat kaikki roistoja ja vimunkimiehiä ja pettureita ja haluavat vain seksiä vaikka muuta väittävätkin, ja lopulta naiset uskovat meitä, hylkäävät komeat miehet ja alkavat kiinnostua omegoista.

        Niin ei tapahdu.

        Vaikka hylkäisimme kaikki vähänkin hyvännäköiset miehet, emme silti kiinnostuisi omegoista.

        Sellaista ei tapahdu että Omegat alkaisivat kelvata. Vaikka uskoisimme omegojen höpöhöpöjutut siitä miten komeat miehet haluavat vain seksiä (paitsi että emme usko kun meillä on hiukan erilaisia kokemuksia!), niin sekään ei muuttaisi mieltämme.

        Omegat itse haluavat vain seksiä. Miksi vaihtaisimme komean miehen, joka on vain seksin perässä rumaan mieheen, joka on vain seksin perässä?


    • Anonyymi

      Jännämiehet, jo on termit.

    • Anonyymi

      Niin. Sitähän omegat tässä just yrittävät selittää että omegat ei kelpaa ja joku palstaätni vielä perään myöntää kuinka omegat ei kelpaa.

      • Anonyymi

        Onko tuossa asiassa vielä jäänyt jollekin jotain epäselväksi? Ei kelpaa omega kenellekään. Ei e koskaan kelvannut ei kelpaa nyt eikä tule kelpaamaan tulevaisuudessa. Se on luonnonlaki ja voimassa ihannkaikkialla ja kaikissa lajeissa. Omegan ei kuulukaan kelvata, muuten se ei ole omega, se vihonviimeinen.


    • Anonyymi

      Tuo "herkkutateista" haaveilu kyllä kertoo aloittajasta paljon.

      Ei se ole ihme että turhauttaa naismarkkinoilla, kun tosiasiassa aloittaja haluaisi sitä komeiden miesten herkkutattia omiin ruumiinaukkoihinsa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe