Murrosikäni, 16v jätkä

Anonyymi

Mulla on aika jännä tilanne kehitykseni kanssa. Oon siis 16 vuotias normi jätkä, tytöistä mopoista ja muusta kiinnostunut mutta tuntuu että fyysinen ja ehkä henkinenkin murrosikä on HYVIN sekava. Mun oli tarkoitus kasvaa noin 180cm pitkäksi, ja mun pituuskasvu alkoi vasta viimekeväänä, silloin olin noin. 166cm pitkä. Nyt oon vähän päälle 170 mutta kulli on kasvanu viimekesästä lähes 6cm, 12~18cm, eikä mun ääni oo vieläkään mörentynyt. Kainalokarvoitusta eikä viiksiä oo. Apuja kiitos en tiiä mitä tässä on tehtävissä :*( koen myös olevani henkisesti epäkehittynyt, en pysty sitoutumaan tyttöjen kans ja koen tarpeen hankkia huomiota muilta tytöiltä jatkuvasti

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tytöt näyttää olevan nyt ongelma.Mikä ihmeen kiire sulla on.Sä ehdit vaikka odottaisit vielä kaksi vuotta.Ymmärrän kyllä että sua panettaa mua kyllä se kerkeet sitä seksiä harrastaa myöhemminkin.Otat sitten aikuisen akiinni tämän seksin menetyksen.

• Anonyymi

Ainoa mitä voi tehdä, on odottaa.
      Kuitenkin (vasta) 16 v., kasvua vielä tapahtuu, ja kyllä ne karvatkin alkavat kasvaa.

Henkisestikin nuoret kehittyvät vähän eri tahtiin, jotkut hitaammin, jotkut nopeammin.
      Nauti nyt nuoruudesta ja kaikkeen siihen liittyvästä, aikuinen täysikasvuinen ehdit olla tulevaisuudessa ( ehkä kyllästymiseenkin asti ).

Ja normaaliahan se on, että tuossa iässä vastakkainen sukupuoli kiinnostaa, ja jos ei ihan kaikki aina onnistu, tai jotain ei kiinnosta esim. parisuhde, niin kyllä niihinkin vielä kerkeät vuosien varrella.

Kirjoitit ihan oikein, että oot normi jätkä, ja anna itsesi olla sellainen kuin olet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1871
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      144
      1788
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1572
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1392
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1336
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe