Vieläkö Suoli24:n suurin auktoriteetti, opettaja ja mestari The Rat, on jakanut ylivertaista osaamistaan ja tietoaan näillä palstoilla? Itse en enää pitkään aikaan ole viitsinyt täällä pyöriä, koska foorumi on uudistettu entistä epäselvemmäksi käyttää. Pakko kuitenkin pitkän poissaolon jälkeen kysellä, että onko Mestaria näkynyt tai kuulunut?
-Rotta Presidentiksi-
Onko mestaria näkynyt?
9
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole enää yhtä aktiivinen. On varmaan kuluttamassa niitä säästyneitä minuutteja, joita on kaikki nämä vuodet säästänyt.
- Anonyymi
Sitroen -setääkään ei ole näkynyt enää moniin vuosiin. Myös RMB -nimimerkin muistelen jakaneen pätevänoloisia vinkkejä.
Trollit on tainneet vallata S24 foorumit, niin ettei täällä kukaan järkevä enää viitsi jutella kun aina tulee ihan täyttä paskaa koko ketju täyteen trollien toimesta :/ - Anonyymi
Jos joku uskaltaa kirjoittaa nimimerkillä niin noin paljon se tietynlaisia ihmisiä häiritsee, että pitää tulla vielä pitkän ajan jälkeen kyselemään että missä se tyyppi on.
Kertoo aloittajasta aikalailla...- Anonyymi
Kertoo siis mitä aloittajasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo siis mitä aloittajasta?
Näitähän on nähty täällä, itkijöitä jotka tarttuvat vain niiden kirjoituksiin jotka uskaltavat käyttää samaa nimimerkkiä joka kerta.
Ns koulukiusaus geeni siellä puskee itseään esille.
Kiusataan niitä kenet tunnistetaan ja nokitaan silmä päästä kun kerran joku uskaltaa julkisesti tunnistautua.
En tiedä mitä tuo kertoo aloittajasta mutta äkkinäinen arvio on että ei se mitään hyvää kerro. - Anonyymi
Jos ei uskalla kirjoittaa nimimerkillä, niin sekin kertoo kirjoittajasta jotain.
- Rotta Presidentiksi -
- Anonyymi
TheRatin aivopieruja voi käydä ihastelemassa maahanmuuttopalstalla.
- Anonyymi
Ai Rotta tietää ja osaa kaiken muustakin kuin liikenteestä. On se monitaituri, on se.
- Rotta Presidentiksi - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Rotta tietää ja osaa kaiken muustakin kuin liikenteestä. On se monitaituri, on se.
- Rotta Presidentiksi -Onko se sama kuin Moktar Gupta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393