https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tesla-tuomittiin-maksamaan-137-miljoonaa-dollaria-rasismia-kokeneelle-tyontekijalle/ba865b68-3d6f-4112-b4be-06142f2aa51a?ref=iltalehti:58d4&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_kauppalehti_ohjausboksi&utm_content=ohjausboksi
Ei kannata Tynkkysen olla murheellinen pienistä sakoista. Jos olisi USA:n antama sakko voisi olla suurempi koska on kysymyksessä rikoksen uusija.
Tynkkynen pääsi vöhöllö
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
jenkkihän on ihan sairas maa mitä noihin korvausjuttuihin tulee siksi siellä rautakaupan hyllyssä olevassa vasarassa on varoitus kuinka sillä ei saa lyödä itseä päähän koska ilman sitä joku sen tekee ja käy sen jälkeen kuittaamassa itselleen esim. 50 miljoonaa kivusta ja särystä eikä esim. tapaus ole edes vitsi.
Persut eivät tuollaisia varoituksia huomioi. Persuilla on oikeus olla lukematta, kuulematta ja ajattelematta.
Jos tulee ongelmia, se on tuomarin vika.- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Persut eivät tuollaisia varoituksia huomioi. Persuilla on oikeus olla lukematta, kuulematta ja ajattelematta.
Jos tulee ongelmia, se on tuomarin vika.Ja sitten ovat sinunkaltaiset jotka kippaa kaikki omat ongelmat persujen niskaan joita tulisi käydä ammattiauttajien kanssa läpi koska somen puskistahuutelu ei sinunkaan olotilaasi eikä vtutustasi helpota pätkän vertaa päinvastoin.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten ovat sinunkaltaiset jotka kippaa kaikki omat ongelmat persujen niskaan joita tulisi käydä ammattiauttajien kanssa läpi koska somen puskistahuutelu ei sinunkaan olotilaasi eikä vtutustasi helpota pätkän vertaa päinvastoin.
:D Just joo, Tynkkynen on sun mielestä tosi kova mies.
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/5681c4fb-d1cb-4adf-bff7-53397308da03En ole kirjoittanut yhtään Tynkkys-avausta. Mutta jatkossa, kun PS-pelleily jatkuu, tulen ottamaan kantaa.
Sä voit sinä aikana miettiä, millaisia psykologisia ongelmia mulla on, kun mä en hyväksy persujen tapaa toimia politiikassa.- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
En ole kirjoittanut yhtään Tynkkys-avausta. Mutta jatkossa, kun PS-pelleily jatkuu, tulen ottamaan kantaa.
Sä voit sinä aikana miettiä, millaisia psykologisia ongelmia mulla on, kun mä en hyväksy persujen tapaa toimia politiikassa.No koska kysyit mm. pakkomielteitä, harhoja ja skitsofreniaa joilla persuilla ei ole mitään tekemistä. Eikä sinua edes kiinnosta persujen tekemiset niiden joutuessa vainosi kohteiksi sen seurauksena että aatesisaresi loikkasi persuihin. Ennen sitä et edes huomannut persujen olemassaoloa keskittyen maalittamaan 18-22h/vrk kepulaisia.
ps. Kohiseeko koski? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten ovat sinunkaltaiset jotka kippaa kaikki omat ongelmat persujen niskaan joita tulisi käydä ammattiauttajien kanssa läpi koska somen puskistahuutelu ei sinunkaan olotilaasi eikä vtutustasi helpota pätkän vertaa päinvastoin.
Pata kattilaa soimaa. Persut kippaa kaikki ongelmat mamujen niskaan.
- Anonyymi
Tynkkynen on Perussuomalaisten parasta A-luokkaa!
- Anonyymi
Soini sanoi aikanaan Tynkkyselle: Joskus kannattaa keskittyä muuhun "eikä kontata vaipoissa Suurkirkon portailla".
Tynkkynen ei ole oppinut mitään. Esiintyy edelleen marttyyrinä kaltoin kohdeltuna.- Anonyymi
Ja kerrotko missä poliittisessa asemassa Tynkkynen on ja missä poliittisessa asemassa Soini on?
Seuraava kysymys sinimustien ihailijalle.
Kerrotko minkälainen tulevaisuuss Tynkkysellä on edessään politiikassa ja Soinilla?
Oliko yksinkertaisuudelle liian ylivoimaisia kysymyksiä? No älä välitä pikkuprinsessa voithan sinä aina huudella puskista kun ei sinusta muuhun ole.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697534Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435124- 983575
- 442679
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462379Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212243- 222198
- 342163
- 281841
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,191705