Tynkkynen pääsi vöhöllö

Anonyymi

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tesla-tuomittiin-maksamaan-137-miljoonaa-dollaria-rasismia-kokeneelle-tyontekijalle/ba865b68-3d6f-4112-b4be-06142f2aa51a?ref=iltalehti:58d4&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_kauppalehti_ohjausboksi&utm_content=ohjausboksi
Ei kannata Tynkkysen olla murheellinen pienistä sakoista. Jos olisi USA:n antama sakko voisi olla suurempi koska on kysymyksessä rikoksen uusija.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jenkkihän on ihan sairas maa mitä noihin korvausjuttuihin tulee siksi siellä rautakaupan hyllyssä olevassa vasarassa on varoitus kuinka sillä ei saa lyödä itseä päähän koska ilman sitä joku sen tekee ja käy sen jälkeen kuittaamassa itselleen esim. 50 miljoonaa kivusta ja särystä eikä esim. tapaus ole edes vitsi.

• Persut eivät tuollaisia varoituksia huomioi. Persuilla on oikeus olla lukematta, kuulematta ja ajattelematta.
        Jos tulee ongelmia, se on tuomarin vika.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Persut eivät tuollaisia varoituksia huomioi. Persuilla on oikeus olla lukematta, kuulematta ja ajattelematta.
        Jos tulee ongelmia, se on tuomarin vika.

Ja sitten ovat sinunkaltaiset jotka kippaa kaikki omat ongelmat persujen niskaan joita tulisi käydä ammattiauttajien kanssa läpi koska somen puskistahuutelu ei sinunkaan olotilaasi eikä vtutustasi helpota pätkän vertaa päinvastoin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten ovat sinunkaltaiset jotka kippaa kaikki omat ongelmat persujen niskaan joita tulisi käydä ammattiauttajien kanssa läpi koska somen puskistahuutelu ei sinunkaan olotilaasi eikä vtutustasi helpota pätkän vertaa päinvastoin.

:D Just joo, Tynkkynen on sun mielestä tosi kova mies.

https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/5681c4fb-d1cb-4adf-bff7-53397308da03

• En ole kirjoittanut yhtään Tynkkys-avausta. Mutta jatkossa, kun PS-pelleily jatkuu, tulen ottamaan kantaa.
        Sä voit sinä aikana miettiä, millaisia psykologisia ongelmia mulla on, kun mä en hyväksy persujen tapaa toimia politiikassa.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

En ole kirjoittanut yhtään Tynkkys-avausta. Mutta jatkossa, kun PS-pelleily jatkuu, tulen ottamaan kantaa.
        Sä voit sinä aikana miettiä, millaisia psykologisia ongelmia mulla on, kun mä en hyväksy persujen tapaa toimia politiikassa.

No koska kysyit mm. pakkomielteitä, harhoja ja skitsofreniaa joilla persuilla ei ole mitään tekemistä. Eikä sinua edes kiinnosta persujen tekemiset niiden joutuessa vainosi kohteiksi sen seurauksena että aatesisaresi loikkasi persuihin. Ennen sitä et edes huomannut persujen olemassaoloa keskittyen maalittamaan 18-22h/vrk kepulaisia.

ps. Kohiseeko koski?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pata kattilaa soimaa. Persut kippaa kaikki ongelmat mamujen niskaan.

• Anonyymi

Tynkkynen on Perussuomalaisten parasta A-luokkaa!

• Anonyymi

Soini sanoi aikanaan Tynkkyselle: Joskus kannattaa keskittyä muuhun "eikä kontata vaipoissa Suurkirkon portailla".
      Tynkkynen ei ole oppinut mitään. Esiintyy edelleen marttyyrinä kaltoin kohdeltuna.

• Anonyymi

Ja kerrotko missä poliittisessa asemassa Tynkkynen on ja missä poliittisessa asemassa Soini on?

Seuraava kysymys sinimustien ihailijalle.

Kerrotko minkälainen tulevaisuuss Tynkkysellä on edessään politiikassa ja Soinilla?

Oliko yksinkertaisuudelle liian ylivoimaisia kysymyksiä? No älä välitä pikkuprinsessa voithan sinä aina huudella puskista kun ei sinusta muuhun ole.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7534
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5124
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      98
      3575
    4. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2679
    5. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2379
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2243
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2198
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2163
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1841
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      19
      1705
    Aihe