Nopeaa, pinnallista ja piittaamatonta...

Anonyymi

Hei
Henkilökohtainen tilanne on siis seuraavanlainen; ensi vuonna tulee 30 vuotta täyteen, eikä elämään ole mahtunut yhtäkään kunnollista parisuhdetta. Ihan nuorena olin sillä saralla todella sisäänpäinsuuntautunut, mutta kasvanut siitä tasaisesti ulos. Mutta joka kerta kun minkäänlaiseen deittailuun ryhtyy, siitä jää vain paska maku suuhun.
Varhain parikymppisenä normikaava oli, että kiinnostusta herää, tavataan pari kertaa, viestitellään, mutta kaikki päättyy ghostaamiseen, tai epäasialliseen käytökseen(minua kohtaan). Kolmesti olen myös ollut pelkkä laastari myrkyllisen suhteen jälkeen. Koskaan en kysyessäkään mitään selitystä saanut, että miksi näin.

Olen ns. sosiaalinen introvertti, jolta kyllä kavereita ja kiinnostusta asioihin löytyy. Äärimmäisen harvoin tulee silti arjessa vastaan ketään vapaata, samaa ikäluokkaa olevaa naista, jonka kanssa ajatukset juuri kohtaisi. Ihan siis kätevyyden vuoksi huomiota en suo näille ajatuksille enää muuten kuin nettideittailun muodossa. Sielläkin yleensä saan heti alussa kehuja herrasmiesmäisyydestä, moraalista ja kyvystä keskustella. Pituus, harvinaisemmat liikuntaharrastukset, huumori yms. tekevät moniin vaikutuksen, ja komeudestakin tulee ajoittain kehuja. Mutta heti kun puhetta alkaa kasvokkain tapaamisesta, lopputulos on yleensä jokin näistä kolmesta:
1. Täydellinen vaikeneminen tai kiusaantuminen.
2. Tapaamisen sopiminen, minkä jälkeen viime hetken peruminen ja katoaminen.
3. Onnistunut ja hyvänhenkinen tapaaminen, jonka aikana kumpikin nauraa, oppii toisesta, tuntuu viihtyvän, mutta lopuksi sanotaan iloisesti vaan että "joo, jatketaan me viestittelyä", minkä jälkeen toisen vastaukset lyhenevät radikaalisti ja lopulta kuihtuvat kokonaan. Parhaimmillaan osuma on poistunut, jo kun samana iltana katson puhelinta kotona...

Tällaisia kokemuksia on ehtinyt kertyä elämään siis jo usean kymmenen luokkaa. Yhdenkään netissä tavatun kanssa ei olla koskaan tavattu edes kahdesti. Itse olen välissä antanut jokuset pakit, kun tuntuu että toinen ei ole ollut sinut itsensä kanssa. Mutta ne tapaukset voi laskea ihan yhden käden sormilla, ja tällöinkin olen sentään sanonut asiat rehellisesti. Ja tiedän, että naiset vasta joutuvatkin kestämään ties minkälaista asiatonta kommentointia ja käytöstä noissa piireissä, välillä jopa pelkäämään. Sen vuoksi vain luulisi, että edes jokunen osaisi oikeasti arvostaa hyvätapaista perusmiestä.

Kuulisin mielelläni tästä ihan harkittuja mielipiteitä, niin miehiltä kuin naisiltakin. En varmasti ole ainoa, jolla on ikäviä kokemuksia tai mielipiteitä tästä pinnallisuudesta, joka nykypäivän deittailua vaivaa.

Ja painotan loppuun, en halua mitään Incel-vuodatuksia. Kukaan nainen ei minulle tai kenellekään muulle miehelle mitään velkaa!!! Mutta turhauttaa, että Tinderin "nopea vilkaisu ja seuraavaan"-mentaliteetti on mennyt niin pitkälle, ei ketään tunnu nykyään kiinnostavan tutustua, tai edes ihmisyyden nimissä vaan myöntää tätä rehellisesti. Toista ei juuri ajatella ihmisenä, vaan mieluummin vaikka valehdellaan silmät päästä ja käännytään muualle, koska se on itsensä kannalta helpompaa. :/

18

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmm, tuo mainitsemasi vaihtoehto 3 eli onnistuneen oloiset treffit jäi mietityttämään. Jotain siellä treffeillä ilmeisesti ns. "menee pieleen" jos kerta toisensa jälkeen jää siihen yhteen tapaamiseen, mutta tuntematta on vaikea arvioida mitä se mahtaisi olla. Toki sekin on täysin mahdollista että treffeissä ei itsessään ole ollut mitään vikaa vaan sulla on vaan käynyt pohjattoman p.ska mäihä!

      Voin pohtia vain omia sinkkuaikojen kokemuksia, että miksi jotkut mukavat treffit jäi kuitenkin vain siihen.
      Joidenkin kanssa oli aidosti mukava vaihtaa ajatuksia, mutta ei vaan yksinkertaisesti ollut puolin ja/tai toisin romanttista ja/tai seksuaalista kiinnostusta.
      Joidenkin kanssa oli kiva tapaaminen ja olisi muuten saattanut kiinnostaakin tavata toiste, mutta jokin yksi asia vaivasi liikaa - esim. tupakointi, äärimielipiteet, täysin erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat (esim. ulkomaille muutto, lapset jne).

      Ei siellä treffeillä tullut yleensä suoraan sanottua, että "kiitos oli mukavaa mutta en usko että tapaamme enää", kun koskaan ei voi tietää reagoisiko joku siihen aggressiivisesti. Tuli sitten usein laitettua tuollainen viesti viimeistään seuraavana päivänä. Yleensä ne miehet oli tulleet tahollaan samaan lopputulokseen ja vastauksena oli että "ajattelin samoin, kiitos ja hyvää jatkoa!".

      • Anonyymi

        Tämä olisi minunkin vastaukseni.

        Udeimpien kanssa on treffeilläkiusallista ja väkinäistä. Jo kymmenen minuutin päästä on pakko miettiä kuinka pian tästä kehtaa lähteä.

        Jonkun kanssa yllättäen synkkaa hyvin: löytyy jutunjuurta, ymmärrämme toisiamme. Mutta se mies ei sytytä miehenä ollenkaan. Hän on vain hyvä kaveri.

        Etsin miestä jonka kanssa synkkaa JA joka miehenä vetää puoleensa, JA jota minä vedän naisena häntä puoleeni. Ei löydy helposti, ei...


    • Anonyymi

      No tinderihän on panosovellus ja jos sieltä naista haet niin olet väärässä paikassa. Kannattaa ainakin tarkistaa naisen menneisyys koska monet pyörineet vuosikausia kullikarusellissa. Jos kuitenkin haluat sellaisen naisen niin käytä testeissä.

      • Anonyymi

        Tämän kirjoitti omegamies joka ei ole koskaan päässyt treffeille. Silti hän esiintyy täällä muka jonain deuttinettiasiantuntijana. Älä ota tosissasi, kaveri on omega joka ei ole ikinä päässyt edes pussaamaan. Ei siis tiedä mistään mitään.


      • Anonyymi

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän kirjoitti omegamies joka ei ole koskaan päässyt treffeille. Silti hän esiintyy täällä muka jonain deuttinettiasiantuntijana. Älä ota tosissasi, kaveri on omega joka ei ole ikinä päässyt edes pussaamaan. Ei siis tiedä mistään mitään.

        Sain klamydian kun en käyttänyt tinderlorttoa testeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain klamydian kun en käyttänyt tinderlorttoa testeissä.

        Kun kerran menit uuden seksikumppanin kanssa sänkyyn ilman ehkäisyä, niin mitä odotit?


      • Anonyymi

        Huvittavaa että hemkilö joka on omega eikä ole ikinä saanut Tinderin kautta kuin yhden tai kaksi mätsiä eikä ole päässyt koskaan treffeille ja joka ei otde saa Tinderistä sen paremmin seksiä kuin parisuhdettakaan, luulee tietävänsä että Tinder on oabosovellus. Minä tunnen viisi henkilöä, jotka ovat löytäneet sieltä parisuhteen. Useimmat etsivät nimenomaan parisuhdetta mutta eivät halua myöntää sitä. Seksiseuran etsijät ovat vähemmistönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa että hemkilö joka on omega eikä ole ikinä saanut Tinderin kautta kuin yhden tai kaksi mätsiä eikä ole päässyt koskaan treffeille ja joka ei otde saa Tinderistä sen paremmin seksiä kuin parisuhdettakaan, luulee tietävänsä että Tinder on oabosovellus. Minä tunnen viisi henkilöä, jotka ovat löytäneet sieltä parisuhteen. Useimmat etsivät nimenomaan parisuhdetta mutta eivät halua myöntää sitä. Seksiseuran etsijät ovat vähemmistönä.

        Uih. Sinähän olet varsinainen ätni:)

        Enemmistö naisista etsii parisuhdetta kun enemmistö miehistä etsii seksiseuraa.

        Tietysti nainen voi löytää parisuhteen jos tyytyy tasoiseensa mieheen ja tietysti tavisnainenkin voi löytää komean miehen parisuhteeseen, mutta millainen se suhde sitten on niin se on taas toinen juttu: pettääkö komea mies ja kestääkö parisuhde, koska komea mies tietää olevansa naisen yläpuolella ja ottaa komeasta ulkonästään kaiken hyödyn irti eli siis poraa muitakin naisia parisuhteen aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uih. Sinähän olet varsinainen ätni:)

        Enemmistö naisista etsii parisuhdetta kun enemmistö miehistä etsii seksiseuraa.

        Tietysti nainen voi löytää parisuhteen jos tyytyy tasoiseensa mieheen ja tietysti tavisnainenkin voi löytää komean miehen parisuhteeseen, mutta millainen se suhde sitten on niin se on taas toinen juttu: pettääkö komea mies ja kestääkö parisuhde, koska komea mies tietää olevansa naisen yläpuolella ja ottaa komeasta ulkonästään kaiken hyödyn irti eli siis poraa muitakin naisia parisuhteen aikana.

        Jep, ikinä ei ole yksikään tavismies koskaan naista pettänyt. Ikinä koskaan ei ole tavismies naista jättänyt. Tavismiehet on niin ripustautuvia tyyppejä että jos kerran joku nainen ne huolii suhteeseen, niin tavismies roikkuu tahdottomana marionetti-nukkena mukana niin kauan, kuin nainen sen sallii.

        Tavismiehet on kilttejä ja kunnollisia, vaikka tulisi miss Universum tarjoamaan kuumaa yötä kanssaan niin tavismies kainosti kääntää katseensa ja tomerasti toteaa että ei, minä en edes katso muita naisia kuin vaimoani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain klamydian kun en käyttänyt tinderlorttoa testeissä.

        Et reppana ole koskaan saanut seksiä muilta kuin omalta kädeltäsi. Katkeruus ja naisviha paistaa läpi omegamiehen tekstistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et reppana ole koskaan saanut seksiä muilta kuin omalta kädeltäsi. Katkeruus ja naisviha paistaa läpi omegamiehen tekstistä.

        Sinä et ole saanut edes omalta kädeltä buhaha:D


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sanotaan, että näin itsekin sosiaalisena introverttina kuulostaa varsin tutulta.

      Itse tosin olen ollut parissa pidemmässä parisuhteessakin, mutta tuo treffailupuoli kuulostaa hyvin tutulta. Itse en jaksanut treffisovelluksia kauaa ja nykyään en koske niihin pitkällä tikullakaan.

      En siis tosiaan ole itsekään tavannut deittisovelluksissa yhtään ainoaa miestä, jonka olisin kokenut aidoksi. Siis ihmistä, joka olisi oikeasti sitä mitä sanoo olevansa. Tietenkin jokainen yrittää tuoda itsestään esille parhaan puolen, mutta ei sen pitäis tarkottaa jotain kokonaisvaltasta teatteria. En tiedä onko se vain noiden sovellusten luonne, vai ovat niin monet oikeasti niin pelkkää pintaa ja kaikki sisällä on jatkuvassa liikkeessä. kuin jotain pulloja täynnä nestettä, josta ei voi saada kiinni.

    • Anonyymi

      ""Jep, ikinä ei ole yksikään tavismies koskaan naista pettänyt. Ikinä koskaan ei ole tavismies naista jättänyt.""

      Eli kun yksi tavismies on pettänyt, niin kaikki tavismiehet pettää?

      Tuliko mieleesi, että ehkä ne komeat miehet pettää suhteessa enemmän, koska komea ulkonäkö sen mahdollistaa? Ja ihan varmasti pettävät ja ne naiset, jotka komeita miehiä lähestyvät: ovat missitasoa. Missitason naiset ei lähesty tavismiehiä.

      Mä en oikee ymmärrä tätä teidän naisten logiikkaa kun te saatte itteänne tasokkaampia miehiä jopa parisuhteeseen asti, niin elätte siinä uskossa, että komea mies ei petä ja komea mies on jotenkin otettu kun saa olla parisuhteessa tavisnaisen kanssa. Sitten kun komea mies menee kaverien kanssa baariin, niin missitason nainen tulee kysymään jatkoille. Komea mies ihan varmasti kieltäytyy kutsusta, koska kotona odottaa tavisnainen?

      • Anonyymi

        Sinun mielestäsihän se menee niin että kun yksi komistus pettää, niin kaikki komistukset pettää.

        Tuliko mieleesi, että ehkä ne tavismiehet pettää suhteessa enemmän, koska niitä tarjouksia tulee harvemmin joten tavismies kokee, että jokaiseen on tartuttava?
        Komistus ei hullaannu jokaisesta tarjouksesta, koska hänelle niitä tulee useammin.

        Mä en oikee ymmärrä tätä sun logiikkaa kun elät siinä uskossa, että komeilla miehillä ei ole minkäänlaista impulssikontrollia.
        Elät siinä uskossa että komistus syö aina pullaa kun tarjotaan, eikä himo tarjottuun pullaan vähene ikinä vaan joka päivä maistuu munkki.
        Elät siinä uskossa että komistus pistää kaikki rahansa jokaiseen peliautomaattiin joka vastaan tulee, koska komistuksilla ei ole minkäänlaista kykyä hillitä pelihalujaan.

        Tavismiehillä ei sun olettamuksen mukaan ole minkäänlaisia addiktio-ongelmia, vaan vieroitusklinikoilla asioivat ainoastaan komistukset. Tavismiehillä kun mielestäsi on kaikilla tervettä itsehillintää, kun taas komistukset eivät mielestäsi osaa aikuisen tavoin kieltää itseltään ainuttakaan houkutusta.


    • Anonyymi

      Itsellä kans vähä sama juttu. Kiinnostun helposti tai haluaisin tutustua naiseen, mutta nainen ilmottaa heti sori ei kiinnosta.. en hae mitään et oo mun tyyppiä.. ei enää jakda deittailla kun ei siitä tule mitää. Toiset ei vain kelpaa. Parempi olla yksin.

      • Anonyymi

        Ne naiset jotka on jakaneet pillua paljon on yleensä niitä joilla on tosi hirveitä seksikokemuksia. Ne on olleet kännissä ja useampi jätkä on pannut niitä putkeen. Niitä on panneet mamut ja somput ja vaikka ketkä. Tunsin teininä yhden jakorasian ja sitä oli pannut oikeastaan kaikki. Oli mamuja, jotain reilusti vanhempia nörttijätkiä ja vaikka ketä. Oli jotain amiksia jotka kävi kävillä panemassa sitä. Ei ne ole mitään chadeja läheskään kaikki joille noi jakaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe