Herkut pois kokonaan ja täyskielto,pystyykö roskaruualla laihduttamaan.

Anonyymi

Laihdutusaikana ei kannata syödä yhtään mitään herkkuja,koska niistä EI olen mitään hyötyä.
Minulla on ollut nyt jonkin aikaa melkein puolet pienemmät kalorit kuin ennen ja tuntuu aivan siltä että olen syönyt aivan samalla tavalla kuin ennenkin.

Energia riittää jopa liikunnan harrastamiseen VAIKKA kalorini ovat melkein puolet pienemmät.
Sellainenkin väite on netissä että on aivan sama mistä kalorit tulee ja että myös roskaruualla pystyy laihduttamaan mikä EI käytännössä ole totta.

Jos vaikka puolet kaloreista tulee roskaruuasta laihdutus EI onnistu.

Olen kokeillut montakin kertaa aikaisemmin laihduttaa pienillä kaloreilla jossa roskaruuan osuus on ollut noin puolet kaloreista ,mutta joka kerta olen epäonnistunut.

Tämä uusi ohjelma jossa KAIKKI ruoka ON terveellistä ruokaa näyttää toimivan.
Ei ole ollut nälkää,ei väsymystä ja syödäkkin on saanut aivan riittävästi ja olen alkanut laihtumaan.

Ainoastaan TÄYSKIELTO TOIMII näitten herkkujen osalta,koska ne koukuttaa syömään vain lisää jos niitä vähänkin maistaa ja se energia mitä niistä tulee on vain turhia kaloreita.
Näillä alemmilla kaloreilla millä nyt olen ollut olo on huomattavasti parempi kuin silloin kun ohjelma sisälsi myös herkkuja.

Ne ruokaaineet mitä EI kannata syödä sokeri ja rasvaherkkujen lisäksi laihdutusaikana
Peruna
Riisi
Pasta eli makarooni =vain vehnäjauhoa.
Leipä ( kaikki viljatuotteet)
Maitotuotteet

Laihdutuaikainen ruoka pitää olla paljon ravintoaineita sisältävää kuten luonnonvesissä kasvanut kala,palkokasvit yms (ei missään nimessä mitään jauhoja rasvaa,eikä sokeria)

56

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä ruokavalio toimii koska siinä on vähän energiaa ja paljon ravintoa.Laihtuu paljon pienemmälläkin liikunnan määrällä.
      Kaikki tärkkelysperäiset riisi,pasta,peruna,vilja on hyvin ravintoköyhää ravintoa verrattuna palkokasvihin ja niitä EI kannata siksi käyttää KUN laihduttaa pienillä kaloreilla.

      Palkokasveissa on paljon vitamiineja ja kivennäisaineita ja proteenia.Ravintoarvot on moninkertaiset verrattuna muihin kasviksiin,ja niistä pystyy myös tekemään hyvää ruokaa.
      https://sydan.fi/fakta/monipuoliset-ja-terveelliset-palkokasvit/

      • Anonyymi

        Nyt 6 päivää aloituksesta ylävatsasta pihtimittauslukema pienentynyt 3 mm vaikka olen käynyt pyöräilemässä vasta 3 kertaa pyörälenkin pituus nyt vain 2 tuntia.
        Tämä on merkki nopeasta laihtumisesta vaikka liikuntaa ON ollut vähän.

        Tämä ruokavalio sopii vähemmän liikuntaa harrastavallekkin.Oikein kova reenaaja SAA syödä vaikka mitä niin laihtuu.

        Pasta on vain kananmunia ja vehnäjauhoja,eli se EI ole oikeaa terveellistä ruokaa.
        https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/italialainen-pastaguru-neuvoo-nain-teet-itse-taydellista-pastaa/5352766#gs.d2u8ny

        Palkokasveissa on sekin hyvä puoli että lihaa ei välttämättä tarvitse syödä ollenkaan koska siinä on paljon proteenia.Itse lopetin lihan syömisen koska se nosti verenpainetta.(lihassa ON paljon suolaa joka nostaa verenpainetta)

        Verenpaine kannattaa mitata AINA säännöllisesti koska se saattaa pelastaa henkesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt 6 päivää aloituksesta ylävatsasta pihtimittauslukema pienentynyt 3 mm vaikka olen käynyt pyöräilemässä vasta 3 kertaa pyörälenkin pituus nyt vain 2 tuntia.
        Tämä on merkki nopeasta laihtumisesta vaikka liikuntaa ON ollut vähän.

        Tämä ruokavalio sopii vähemmän liikuntaa harrastavallekkin.Oikein kova reenaaja SAA syödä vaikka mitä niin laihtuu.

        Pasta on vain kananmunia ja vehnäjauhoja,eli se EI ole oikeaa terveellistä ruokaa.
        https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/italialainen-pastaguru-neuvoo-nain-teet-itse-taydellista-pastaa/5352766#gs.d2u8ny

        Palkokasveissa on sekin hyvä puoli että lihaa ei välttämättä tarvitse syödä ollenkaan koska siinä on paljon proteenia.Itse lopetin lihan syömisen koska se nosti verenpainetta.(lihassa ON paljon suolaa joka nostaa verenpainetta)

        Verenpaine kannattaa mitata AINA säännöllisesti koska se saattaa pelastaa henkesi.

        "lihassa ON paljon suolaa joka nostaa verenpainetta)"

        Lidlin hedelmötoffeessakin on suolaa jos marinoit niitä suolaliemessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "lihassa ON paljon suolaa joka nostaa verenpainetta)"

        Lidlin hedelmötoffeessakin on suolaa jos marinoit niitä suolaliemessä.

        Keho tarvitsee suolaa, etenkin kesällä. Lisäksi sen verenpainetta nostava vaikutus on enintään vain 10 yksikköä.

        Paljon enemmän verenpaineeseen vaikuttaa ylipaino ja etenkin sisäinen rasva joka puristaa sisäelimet niin tiukkaan pakettiin ettei niistä kulje riittävästi verta läpi muuten kuin painetta nostamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keho tarvitsee suolaa, etenkin kesällä. Lisäksi sen verenpainetta nostava vaikutus on enintään vain 10 yksikköä.

        Paljon enemmän verenpaineeseen vaikuttaa ylipaino ja etenkin sisäinen rasva joka puristaa sisäelimet niin tiukkaan pakettiin ettei niistä kulje riittävästi verta läpi muuten kuin painetta nostamalla.

        Olipa typerä kommentti. Suolapulasta kärsivät vain vanhukset, joiden energiansaanti on tosi pikkuruista tai ravinto yksipuolista. Kenelläkään tavallisella ihmisellä ei ole koskaan suolapulaa, ellei kärsi syömishäiriöstä tai itse valitsemastaan erikoisruokavaliosta.

        Ihminen tarvitsee natriumia suolaksi muutettuna vain 1,3 grammaa päivässä. Sen saa yhdestä leipäpalasta ja kahdesta tai kolmesta viipaleesta leikkelettä sekä juustoa. Tai yhdestä pienestä grillimakkarasta tai muutamasta sillipalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa typerä kommentti. Suolapulasta kärsivät vain vanhukset, joiden energiansaanti on tosi pikkuruista tai ravinto yksipuolista. Kenelläkään tavallisella ihmisellä ei ole koskaan suolapulaa, ellei kärsi syömishäiriöstä tai itse valitsemastaan erikoisruokavaliosta.

        Ihminen tarvitsee natriumia suolaksi muutettuna vain 1,3 grammaa päivässä. Sen saa yhdestä leipäpalasta ja kahdesta tai kolmesta viipaleesta leikkelettä sekä juustoa. Tai yhdestä pienestä grillimakkarasta tai muutamasta sillipalasta.

        Ei sitä suolaa todellakaan tarvitse niin paljon.Minulla nousi heti takaisin verenpaineet kun aloin syömään kinkkua ja ne on nyt taas alentunut.Nyt yläpaine enään 116
        Sekin alentaa sitä verenpainetta että en ole nyt syönyt ollenkaan mitään leipää.Leivät sisältää kaloreiden lisäksi erittäin paljon suolaa.(leipien maku tulee pelkästään suolasta )

        lihaa käytän nyt ainoastaan keitoissa.Suolaa tarvitsee käyttää vähän enemmän vain silloin kun hikoillee koska suola poistuu hikoilun mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa typerä kommentti. Suolapulasta kärsivät vain vanhukset, joiden energiansaanti on tosi pikkuruista tai ravinto yksipuolista. Kenelläkään tavallisella ihmisellä ei ole koskaan suolapulaa, ellei kärsi syömishäiriöstä tai itse valitsemastaan erikoisruokavaliosta.

        Ihminen tarvitsee natriumia suolaksi muutettuna vain 1,3 grammaa päivässä. Sen saa yhdestä leipäpalasta ja kahdesta tai kolmesta viipaleesta leikkelettä sekä juustoa. Tai yhdestä pienestä grillimakkarasta tai muutamasta sillipalasta.

        "Kenelläkään tavallisella ihmisellä ei ole koskaan suolapulaa"

        Kesäkuumalla on varmasti suolapulaa kun hikoilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä suolaa todellakaan tarvitse niin paljon.Minulla nousi heti takaisin verenpaineet kun aloin syömään kinkkua ja ne on nyt taas alentunut.Nyt yläpaine enään 116
        Sekin alentaa sitä verenpainetta että en ole nyt syönyt ollenkaan mitään leipää.Leivät sisältää kaloreiden lisäksi erittäin paljon suolaa.(leipien maku tulee pelkästään suolasta )

        lihaa käytän nyt ainoastaan keitoissa.Suolaa tarvitsee käyttää vähän enemmän vain silloin kun hikoillee koska suola poistuu hikoilun mukana.

        "Minulla nousi heti takaisin verenpaineet kun aloin syömään kinkkua ja ne on nyt taas alentunut.Nyt yläpaine enään 116"

        Mistä lukemasta se aleni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kenelläkään tavallisella ihmisellä ei ole koskaan suolapulaa"

        Kesäkuumalla on varmasti suolapulaa kun hikoilee.

        Niinpä, ellei syö ja juo koko päivänä mitään. Kannattaa syödä ja juoda yleensä joka päivä, ellei paastoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minulla nousi heti takaisin verenpaineet kun aloin syömään kinkkua ja ne on nyt taas alentunut.Nyt yläpaine enään 116"

        Mistä lukemasta se aleni?

        Ylläpaine 145


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpaine 145

        Jos yläpaineesi laski lukemasta 145, lukemaan 116 niin kyseessä ei ole suolan aiheuttama muutos.

        Suolan verenpaineeseen aiheuttama muutos on noin 10 yksikköä. Jos tutustuu tuohon vaikutusmekanismiin ja ymmärtää yhtään fysiikanlakeja, voi todeta että ei se paljon tuon enempää se suolan vaikutus voi ollakaan.

        Joten, tuo paineenlasku johtuu jostakin muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "lihassa ON paljon suolaa joka nostaa verenpainetta)"

        Lidlin hedelmötoffeessakin on suolaa jos marinoit niitä suolaliemessä.

        Osta tiskiltä tuorelihat- ja kalat!


    • Anonyymi

      Mitä tulkitset roskaruuaksi? Kyllä laihdutus onnistuu jos kaloreina laskien syö vähemmän kuin kuluttaa. Eikä sen syödyn ruuan laatu ratkaise kunhan kalorimäärä todellakin on pieni. Nykypäivänä on helppoa syödä vaikkapa hampurilaisbaarista "roskaruokaa" koska annoksen kalorimäärä tiedetään. Esimerkiksi mäkin perushampurilaisen kalorimäärä on 252 kcal, kun siihen ottaa palanpainikkeeksi veden, kalorimäärä jää siihen. Mutta jo pienet ranskalaiset nostaa kalorimäärää 231 kilokalorilla, joten ollaan jo yhteensä lukemassa 483 kcal, joka alkaa olla jo laihdutusaterian lounaan määrä. Moniko jättää aterian tuohon? Kyllä siinä otetaan isompaa hampurilaista ja ranskisannosta (Big Mac, isot ranskalaiset ja iso Cola n. 1200 kcal), jonka jälkeen ei enää voi syödä paljon muuta vuorokauden aikana.

      • Anonyymi

        Ei toimi.KAIKKI roskaruoka PITÄÄ jättää kokonaan pois,niin EI tule mitään mielihaluja.Kaikki nämä mitä luettelin ON roskaruokaa.Ei laihduttaja tarvitse syödä mitään metsurin tai kilpaurheilijoiden ruokia.
        Roskaruoka kyllä täyttää vatsaa,mutta ei ravitse.Eroa ei aivan heti huomaa,mutta pitemmällä aikavälillä ero ON huomattavan suuri.

        Jos et ravitse kehoasi et varmasti jaksa laihduttaa.Jos annat esim kukalle vain vettä se kuihtuu ja jos lannoitat sitä se alkaa kukoistamaan.
        Jos et ravitse kehoasi tämä sama asia tapahtuu myös ihmiselle.(Esim ranskalaisten perunoiden rasva ON pelkkiä kaloreita koska rasvasta tuhoutuu vitamiinit kovassa kuumuudessa.Jos öljyä lisää yleensä ruokaan,niin se pitää lisätä valmiiseen ruokaannokseen niin vitamiinit säilyy)

        Olen nyt itsekkin tehnyt nämä muutokset ruokavalioon ja alkanut laihtumaan ERITTÄIN nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi.KAIKKI roskaruoka PITÄÄ jättää kokonaan pois,niin EI tule mitään mielihaluja.Kaikki nämä mitä luettelin ON roskaruokaa.Ei laihduttaja tarvitse syödä mitään metsurin tai kilpaurheilijoiden ruokia.
        Roskaruoka kyllä täyttää vatsaa,mutta ei ravitse.Eroa ei aivan heti huomaa,mutta pitemmällä aikavälillä ero ON huomattavan suuri.

        Jos et ravitse kehoasi et varmasti jaksa laihduttaa.Jos annat esim kukalle vain vettä se kuihtuu ja jos lannoitat sitä se alkaa kukoistamaan.
        Jos et ravitse kehoasi tämä sama asia tapahtuu myös ihmiselle.(Esim ranskalaisten perunoiden rasva ON pelkkiä kaloreita koska rasvasta tuhoutuu vitamiinit kovassa kuumuudessa.Jos öljyä lisää yleensä ruokaan,niin se pitää lisätä valmiiseen ruokaannokseen niin vitamiinit säilyy)

        Olen nyt itsekkin tehnyt nämä muutokset ruokavalioon ja alkanut laihtumaan ERITTÄIN nopeasti.

        Höpö höpö taas sun tarinoita. Juttu muuttuu aina viikkojen myötä aina vain kummallisemmaksi tai ehkä olet se pilailija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö taas sun tarinoita. Juttu muuttuu aina viikkojen myötä aina vain kummallisemmaksi tai ehkä olet se pilailija.

        Se on aivan eri asia jos laihduttaa KOVALLA LIIKUNNALLA.

        Kova urheilija saa syödä aivan mitä vain niin laihtuu sittenkin koska kalorinkulutua ON suuri.Minäkin olen NYT keventänyt omaa liikkumista niin paljon että herkut pitää jättää KOKONAAN pois.

        Minähän OLEN syönyt aikaisemmin roskaruokaa runsaasti,mutta nyt olen lopettanut kokonaan sen syömisen,KOSKA en muuten nyt laihdu.

        Täytyy nyt myöntää että laihduttaminen on huomattavasti helpompaa ilman näitä herkkuja ja olokin on huomattavasti parempi.

        Hiilihydraatit ON kuitenkin vielä 230g päivässä,eli en missään nimessä ole mikään karppaaja.Olen nyt putsannut vain enimmän roskan pois ruokavaliosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi.KAIKKI roskaruoka PITÄÄ jättää kokonaan pois,niin EI tule mitään mielihaluja.Kaikki nämä mitä luettelin ON roskaruokaa.Ei laihduttaja tarvitse syödä mitään metsurin tai kilpaurheilijoiden ruokia.
        Roskaruoka kyllä täyttää vatsaa,mutta ei ravitse.Eroa ei aivan heti huomaa,mutta pitemmällä aikavälillä ero ON huomattavan suuri.

        Jos et ravitse kehoasi et varmasti jaksa laihduttaa.Jos annat esim kukalle vain vettä se kuihtuu ja jos lannoitat sitä se alkaa kukoistamaan.
        Jos et ravitse kehoasi tämä sama asia tapahtuu myös ihmiselle.(Esim ranskalaisten perunoiden rasva ON pelkkiä kaloreita koska rasvasta tuhoutuu vitamiinit kovassa kuumuudessa.Jos öljyä lisää yleensä ruokaan,niin se pitää lisätä valmiiseen ruokaannokseen niin vitamiinit säilyy)

        Olen nyt itsekkin tehnyt nämä muutokset ruokavalioon ja alkanut laihtumaan ERITTÄIN nopeasti.

        ",niin EI tule mitään mielihaluja."

        Syömishäiriötä vastaan taisteleminen jatkuu vaan... Pääsisit paremmin sen niskan päälle jos myöntäisit ongelmasi ja hakisit siihen apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi.KAIKKI roskaruoka PITÄÄ jättää kokonaan pois,niin EI tule mitään mielihaluja.Kaikki nämä mitä luettelin ON roskaruokaa.Ei laihduttaja tarvitse syödä mitään metsurin tai kilpaurheilijoiden ruokia.
        Roskaruoka kyllä täyttää vatsaa,mutta ei ravitse.Eroa ei aivan heti huomaa,mutta pitemmällä aikavälillä ero ON huomattavan suuri.

        Jos et ravitse kehoasi et varmasti jaksa laihduttaa.Jos annat esim kukalle vain vettä se kuihtuu ja jos lannoitat sitä se alkaa kukoistamaan.
        Jos et ravitse kehoasi tämä sama asia tapahtuu myös ihmiselle.(Esim ranskalaisten perunoiden rasva ON pelkkiä kaloreita koska rasvasta tuhoutuu vitamiinit kovassa kuumuudessa.Jos öljyä lisää yleensä ruokaan,niin se pitää lisätä valmiiseen ruokaannokseen niin vitamiinit säilyy)

        Olen nyt itsekkin tehnyt nämä muutokset ruokavalioon ja alkanut laihtumaan ERITTÄIN nopeasti.

        No silloin on parasta jättää kokonaan ostamatta, jos ei pysty ostamaan vain sitä perushampurilaista vaan lipsahtaa aina isoon Big Mac ateriaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ",niin EI tule mitään mielihaluja."

        Syömishäiriötä vastaan taisteleminen jatkuu vaan... Pääsisit paremmin sen niskan päälle jos myöntäisit ongelmasi ja hakisit siihen apua.

        Onko urheilijat sitten kaikki syömishäiriöisiä,ne syö 2-3 kertaa enemmän kuin sohvaperunat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silloin on parasta jättää kokonaan ostamatta, jos ei pysty ostamaan vain sitä perushampurilaista vaan lipsahtaa aina isoon Big Mac ateriaan.

        Ei siinä mikään muu auta kuin syö lautasellisen hyvää keittoa.EI se riitä että ostat pienen hampurilaisen,niitä EI SAA syödä ollenkaan silloin kun laihduttaa,eikä mitään muutakaan oikein lihottavaa.
        Jos on vaikka 1600 kalorin dietti ja syö vaikka yhden pienen suklaapatukan niin kalorit on jo melkein 2000 ja se tekee sen että EI laihdu.

        Minäkään en ole syönyt nyt ainuttakaan keksiä enkä pullanpalaa.
        Eikä vähäkalorinen syöntikään yksistään riitä.Siihen pitää harrastaa lisäksi kevyttä liikuntaa jos haluaa laihtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mikään muu auta kuin syö lautasellisen hyvää keittoa.EI se riitä että ostat pienen hampurilaisen,niitä EI SAA syödä ollenkaan silloin kun laihduttaa,eikä mitään muutakaan oikein lihottavaa.
        Jos on vaikka 1600 kalorin dietti ja syö vaikka yhden pienen suklaapatukan niin kalorit on jo melkein 2000 ja se tekee sen että EI laihdu.

        Minäkään en ole syönyt nyt ainuttakaan keksiä enkä pullanpalaa.
        Eikä vähäkalorinen syöntikään yksistään riitä.Siihen pitää harrastaa lisäksi kevyttä liikuntaa jos haluaa laihtua.

        Se on sitten sitä koko ajan että syö vähän ja käy lenkillä.Ei siinä kysytä huvittaako ja jaksatko lähtä'.JOS haluaa laihtua se on lähdettävä.Kahvitkin pitää juoda ilman pulla keksejä tai kakkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten sitä koko ajan että syö vähän ja käy lenkillä.Ei siinä kysytä huvittaako ja jaksatko lähtä'.JOS haluaa laihtua se on lähdettävä.Kahvitkin pitää juoda ilman pulla keksejä tai kakkua.

        Minulla toimii musta kahvi 1manteli 1rusina, Ostapa Lidelistä manteli- ja rusinapussi.
        Ne tasoittavat hyvällä rasvalla kahvin vaikutusta pitempään ja rusinasta on myös hyviä aineita samalla, kun se vie sokerin mieliteon. Paljon parempia kuin karkit.
        70% suklaata voi murtaa 1ruudun 4mantelia ja saa uusia voimia sinä pyöräillä ja minä kävellä.
        Minulla on sellainen hätävara purkki, jossa on muutama manteli, rusina ja 1suklaaruuttu. Täytän pienen purkin aamulla. Sitä on hyvä pitää mukana ja ottaa, jos alkaa heikottamaan.

        Jatketaan nyt sen viimeisen ärsyttävän ihran sulattamista, vaikkei sitä enää kukaan muu näe kuin me itse. Vielä on hienot ilmat ulkoilla monin tavoin ennen liukkaita kelejä.
        Minä otan mielelläni lenkin pimeässäkin, eikä vielä ole kaatumisen vaaraa.
        Kiitos sinulle tästä kannustuksesta sutjakkaaseen kehoon ja kevyeen askeleeseen! 🚴‍♂️🚶‍♀️
        Hanne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko urheilijat sitten kaikki syömishäiriöisiä,ne syö 2-3 kertaa enemmän kuin sohvaperunat?

        "Onko urheilijat sitten kaikki syömishäiriöisiä,ne syö 2-3 kertaa enemmän kuin sohvaperunat?"

        Aika monet taitaa olla.

        Katso mitä tapahtuu esim lätkänpelaajille kun ura on ohi. Paisuvat kuin pullataikina, mässytys jää päälle.

        Autonomisen hermoston ohjelmointi pitäisi tehdä uudelleen että näläntunne ja/tai tunnesyöminen pysyisi aisoissa.

        Jos liikut sen vuoksi että pystyt mässyttämään karkkia niin ihan selvä syömishäiriöhän se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko urheilijat sitten kaikki syömishäiriöisiä,ne syö 2-3 kertaa enemmän kuin sohvaperunat?"

        Aika monet taitaa olla.

        Katso mitä tapahtuu esim lätkänpelaajille kun ura on ohi. Paisuvat kuin pullataikina, mässytys jää päälle.

        Autonomisen hermoston ohjelmointi pitäisi tehdä uudelleen että näläntunne ja/tai tunnesyöminen pysyisi aisoissa.

        Jos liikut sen vuoksi että pystyt mässyttämään karkkia niin ihan selvä syömishäiriöhän se on.

        Olen nyt paljon sitä vähentänyt,ja muutakin roskaruokaa,ja näyttää hyvin toimivan.

        Nyt on sellainen tilanne vähän aikaa että laihtuminen näkyy nyt vain peilistä.Mitkään mitat ei muutu,mutta laihdun silti.Laihtumisen tietää syödystä kalorimäärästä ja peilikuvata.
        Kalorit olleet n 1700-1900 ja kulutus nyt vähän pienemmällä liikunnalla noin 2300-2500

        Tämähän on se suurin virhe että katsotaan vaakapainoa,koska laihtuminen EI näy alkulaihtumisen jälkeen painossa,eikä eden pihtimittauslukemassa ja vyötärönympärysmitassa.

        Jos liikunta loppuu niin pitää HETI vähentää syöntiä puolella,MUUTEN lihoo varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt paljon sitä vähentänyt,ja muutakin roskaruokaa,ja näyttää hyvin toimivan.

        Nyt on sellainen tilanne vähän aikaa että laihtuminen näkyy nyt vain peilistä.Mitkään mitat ei muutu,mutta laihdun silti.Laihtumisen tietää syödystä kalorimäärästä ja peilikuvata.
        Kalorit olleet n 1700-1900 ja kulutus nyt vähän pienemmällä liikunnalla noin 2300-2500

        Tämähän on se suurin virhe että katsotaan vaakapainoa,koska laihtuminen EI näy alkulaihtumisen jälkeen painossa,eikä eden pihtimittauslukemassa ja vyötärönympärysmitassa.

        Jos liikunta loppuu niin pitää HETI vähentää syöntiä puolella,MUUTEN lihoo varmasti.

        "Jos liikunta loppuu niin pitää HETI vähentää syöntiä puolella,MUUTEN lihoo varmasti."

        Suurimmalle osalle maailman ihmisiä, syöminen ei ole sitä, että pitää tiedostaa asioita, vaan painonhallinta tapahtuu automaattisesti ja siitä huolimatta ihmiset pysyy normaalipainoisina.

        Jos noita asioita joutuu erikseen miettimään, on jotakin pielessä. Syömishäiriö, vääränlainen ruokavalio ym ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt paljon sitä vähentänyt,ja muutakin roskaruokaa,ja näyttää hyvin toimivan.

        Nyt on sellainen tilanne vähän aikaa että laihtuminen näkyy nyt vain peilistä.Mitkään mitat ei muutu,mutta laihdun silti.Laihtumisen tietää syödystä kalorimäärästä ja peilikuvata.
        Kalorit olleet n 1700-1900 ja kulutus nyt vähän pienemmällä liikunnalla noin 2300-2500

        Tämähän on se suurin virhe että katsotaan vaakapainoa,koska laihtuminen EI näy alkulaihtumisen jälkeen painossa,eikä eden pihtimittauslukemassa ja vyötärönympärysmitassa.

        Jos liikunta loppuu niin pitää HETI vähentää syöntiä puolella,MUUTEN lihoo varmasti.

        Jos jollakin sattuu olemaan ylipainoa.
        Sen voin paljastaa että se ravitseva ja terveellinen ja herkullinen pääruoka maksaa kuukaudessa vain 20 euroa.Itse tein sitä nyt isoissa 15 litran kattiloissa 30 litraa kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jollakin sattuu olemaan ylipainoa.
        Sen voin paljastaa että se ravitseva ja terveellinen ja herkullinen pääruoka maksaa kuukaudessa vain 20 euroa.Itse tein sitä nyt isoissa 15 litran kattiloissa 30 litraa kerralla.

        Vieläkin tuntuu samalta vaikka aloituksesta on kulunut reilu viikko,eli syön kuten ennenkin,mutta kalorit on melkein puolta pienemmät koska jätin pois pullat,keksit,kakut ja pienensin iltasyöntiä ja yösyöntiä puolella.

        Tämä palkokasviruoka toimii ainakin 10 kertaa paremmin kuin perunasta riisistä tai pastasta tehty ruoka,koska niissä on moninkymmenkertainen määrä ravintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkin tuntuu samalta vaikka aloituksesta on kulunut reilu viikko,eli syön kuten ennenkin,mutta kalorit on melkein puolta pienemmät koska jätin pois pullat,keksit,kakut ja pienensin iltasyöntiä ja yösyöntiä puolella.

        Tämä palkokasviruoka toimii ainakin 10 kertaa paremmin kuin perunasta riisistä tai pastasta tehty ruoka,koska niissä on moninkymmenkertainen määrä ravintoa.

        Miksi et lopeta ilta- ja yösyöntiä kokonaan? Nehän ovat aivan turhia. Normaalisti ei iltaseitsemän jälkeen tarvitse syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et lopeta ilta- ja yösyöntiä kokonaan? Nehän ovat aivan turhia. Normaalisti ei iltaseitsemän jälkeen tarvitse syödä.

        Iltasyömisen vielä ymmärrän, pienissä määrin, mutta jotain pahasti pielessä jos yöllä pitää herätä syömään.

        Vai onko niin että olet univammainen joka valvoo ja joutuu syömään sen vuoksi yölläkin?

        Väsymys lienee suurimpia ylipainon aiheuttajia. Kyllä kyllä, syömisestä se paino tulee, mutta väsymys altistaa ahmimiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jollakin sattuu olemaan ylipainoa.
        Sen voin paljastaa että se ravitseva ja terveellinen ja herkullinen pääruoka maksaa kuukaudessa vain 20 euroa.Itse tein sitä nyt isoissa 15 litran kattiloissa 30 litraa kerralla.

        Lisäisin vielä että 30 litran kattilaan mahtuu ravitsevaa kaakauta, halpaa vanilia jäätelyä jotka on tärkeimmät ainesosat. Vettä ja kaalia spaketilla. Ruuttaan kepbsubbia päälle. Ennen olisin laittanut smuuttikoneessa tehtyä täytekakkukahvimuussiakin mukaan mutta nyt aijon saada viimeiset 250 krammaa pois jolloin olen TIKKULAIHA ja painan 43,5iisi kilua. Silloin nuoret naiset kadehtivat tikkujalkojani joissa ei ole yhtään LIHAKSIA koska ne painaa niitä ei saa tulla en halua lihaksia. Pitää vielä keksiä että mistä löytää hellan mihin kattila mahtuu kiehuun. Olisko kellään soppatykkiä myynnissä??!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et lopeta ilta- ja yösyöntiä kokonaan? Nehän ovat aivan turhia. Normaalisti ei iltaseitsemän jälkeen tarvitse syödä.

        Ei sitä tarvitse lopettaa.Päivän pystyy olemaan vaikka syömättä koska on muuta tekemistä,illalla se on vasta oikea nälkä.Kalorini on pysyneet edelleen 1000 kaloria pienempänä kuin ennen eli 1600-1800

        Kun syö illalla hiilihydraattia se antaa hyvät yöunet,ja tällä uudella palkokasviruokavaliolla ei ole ollut ollenkaan nälän tuntemuksia eikä iltaisia ylimääräisen ruuan syöntihimoja niinkuin silloin kun ruokana on ollut peruna,riisi tai makarooni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse lopettaa.Päivän pystyy olemaan vaikka syömättä koska on muuta tekemistä,illalla se on vasta oikea nälkä.Kalorini on pysyneet edelleen 1000 kaloria pienempänä kuin ennen eli 1600-1800

        Kun syö illalla hiilihydraattia se antaa hyvät yöunet,ja tällä uudella palkokasviruokavaliolla ei ole ollut ollenkaan nälän tuntemuksia eikä iltaisia ylimääräisen ruuan syöntihimoja niinkuin silloin kun ruokana on ollut peruna,riisi tai makarooni.

        Monet käyttää syöntihalujen pienentämiseksi rasvanpolttajaa.Sellainen ruokavalio on aivan perseestä jos niitä myrkkyjä pitää käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse lopettaa.Päivän pystyy olemaan vaikka syömättä koska on muuta tekemistä,illalla se on vasta oikea nälkä.Kalorini on pysyneet edelleen 1000 kaloria pienempänä kuin ennen eli 1600-1800

        Kun syö illalla hiilihydraattia se antaa hyvät yöunet,ja tällä uudella palkokasviruokavaliolla ei ole ollut ollenkaan nälän tuntemuksia eikä iltaisia ylimääräisen ruuan syöntihimoja niinkuin silloin kun ruokana on ollut peruna,riisi tai makarooni.

        "Kun syö illalla hiilihydraattia se antaa hyvät yöunet"

        Varmasti noinkin, mutta se antaa myös pitkäksi aikaa turhan korkeat verensokerit jotka ovat omiaan rappeuttamaan kehoa.

        Jos hiilareita meinaa mässyttää, se kannattaa tehdä aamupäivällä kun elimistö vielä jaksaa seurata noita verensokerinvaihteluita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun syö illalla hiilihydraattia se antaa hyvät yöunet"

        Varmasti noinkin, mutta se antaa myös pitkäksi aikaa turhan korkeat verensokerit jotka ovat omiaan rappeuttamaan kehoa.

        Jos hiilareita meinaa mässyttää, se kannattaa tehdä aamupäivällä kun elimistö vielä jaksaa seurata noita verensokerinvaihteluita.

        Ei ne ole liian korkeat.Veren sokeri on ollut tasainen koko päivän ajan ja olo erittäin hyvä.
        Hiilihydraatit päivässä nyt vain 230 kun ne on ennen ollut 300-350g

        Hiilihydraatti on erittäin tärkeä ravintoaine sopivasti käytettynä.Se on siis ihmisen polttoaine aivan kuin autolle bensa niinkuin olen ennenkin sanonut ainakin 1000 kertaa.
        Liikaa käytettynä se on erittäin huono.Tulee väsymystä,päänsärkyä,lihomista.yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne ole liian korkeat.Veren sokeri on ollut tasainen koko päivän ajan ja olo erittäin hyvä.
        Hiilihydraatit päivässä nyt vain 230 kun ne on ennen ollut 300-350g

        Hiilihydraatti on erittäin tärkeä ravintoaine sopivasti käytettynä.Se on siis ihmisen polttoaine aivan kuin autolle bensa niinkuin olen ennenkin sanonut ainakin 1000 kertaa.
        Liikaa käytettynä se on erittäin huono.Tulee väsymystä,päänsärkyä,lihomista.yms

        "Ei ne ole liian korkeat.Veren sokeri on ollut tasainen koko päivän ajan ja olo erittäin hyvä."

        Elimistö vastaa paljon napakammin verensokerin muutoksiin aamupäivällä kuin illalla. Illalla syöty hiilihydraatti aiheuttaa verensokerin jäämisen pidemmäksi aikaa koholle kuin jos se olisi syöty aamupäivällä.

        Mittaamatta et voi tietää että onko verensokerisi päivänmittaan tasainen vaiko ei. Olisi itseasiassa erikoista jos se olisi tasainen koko päivän, kun se luontaisesti nousee korkeammalle syömisen jälkeen.


    • Anonyymi

      Minä en ole pelleilijä vaan TIKKULAIHA.

    • Anonyymi

      Taas joku vain yrittää käyttää tietojani hyväksi ja käyttää ideani. MINÄ keksin tämän ensin.

    • Anonyymi

      Minäpä olen tikkulaiha eikä mitkään pulleat naiset tiedä mistään mitään. Vain TIKKULAIHAT saa kirjoittaa laihdutusksesta MITÄÄN. Tämä on minun ideani.

    • Anonyymi

      No ihan varmasti laihtuu noin ehdottomalla dieetillä. Ja laihtuu nopeasti.

      Itse jos vetäisin tollasen dieetin ni paino tippuis varmaan monta kiloa viikossa.

      Se on kyllä totta että kaikkinainen herkuttelu pitäisi laihduttajan unohtaa. Se herkuttelu on se ansa johon me kaikki lankeamme.
      "Kyllä välillä pitää vähän herkutella"
      "Ei elämä voi olla yhtä laihduttamista"
      "Lomalla/kesällä/viikonloppuna/juhlissa ei kaloreita lasketa"
      Kuullostaako tutulta?

      • Anonyymi

        Sillä laihtuu varmasti.Vapaa syöntipäivä saa olla vain noin 10:nen päivän välein jolloin kaloreita tulee noin 5000 päivässä.Niitä SAA olla korkeintaan 1 päivä,muuten lihoo jo 2 dessa viikossa oikeaa läskiä 4 kiloa.

        Itselläni nyt 10 päivän tulos vyötärö 1 cm pihtimitta 1 mm.Paino pysynyt samassa.
        Saattaa vaikuttaa pieneltä tulokselta,mutta se on suuri tulos. Peilistä näkee peilistä näkee todellisen tuloksen.(lihakset eroittuu selvästi paremmin)
        Kalorit ollut 10 päivää n 1800 sitten 1 päivä 5500 kaloria
        Pyöräilemässä olen käynyt nyt melkein joka päivä

        Painosta EI näe laihtumista
        https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005151099.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä laihtuu varmasti.Vapaa syöntipäivä saa olla vain noin 10:nen päivän välein jolloin kaloreita tulee noin 5000 päivässä.Niitä SAA olla korkeintaan 1 päivä,muuten lihoo jo 2 dessa viikossa oikeaa läskiä 4 kiloa.

        Itselläni nyt 10 päivän tulos vyötärö 1 cm pihtimitta 1 mm.Paino pysynyt samassa.
        Saattaa vaikuttaa pieneltä tulokselta,mutta se on suuri tulos. Peilistä näkee peilistä näkee todellisen tuloksen.(lihakset eroittuu selvästi paremmin)
        Kalorit ollut 10 päivää n 1800 sitten 1 päivä 5500 kaloria
        Pyöräilemässä olen käynyt nyt melkein joka päivä

        Painosta EI näe laihtumista
        https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005151099.html

        Painosta EI näe laihtumista.Kun kehon koostumus muuttuu rasvapaino muuttuu lihaspainoksi paino pysyy samassa.Laihtumisen näkee silloin alussa vain peilistä.Muut mitat pienentyy erittäin hitaasti . Kalorit pitää olla silloin samat kuin on kulutus tai mielummin 300 kaloria alle sen.
        Kalorinkulutus pienentyy painon pienentyessä.Mitä vähemmän painaa sitä vähemmän kuluttaa kaloreita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painosta EI näe laihtumista.Kun kehon koostumus muuttuu rasvapaino muuttuu lihaspainoksi paino pysyy samassa.Laihtumisen näkee silloin alussa vain peilistä.Muut mitat pienentyy erittäin hitaasti . Kalorit pitää olla silloin samat kuin on kulutus tai mielummin 300 kaloria alle sen.
        Kalorinkulutus pienentyy painon pienentyessä.Mitä vähemmän painaa sitä vähemmän kuluttaa kaloreita.

        Ne on 2 eri asiaa laihduttaa suuressa ylipainossa ja lievässä ylipainossa.

        Vain suuressa ylipainossa laihtumisen näkee painostakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä laihtuu varmasti.Vapaa syöntipäivä saa olla vain noin 10:nen päivän välein jolloin kaloreita tulee noin 5000 päivässä.Niitä SAA olla korkeintaan 1 päivä,muuten lihoo jo 2 dessa viikossa oikeaa läskiä 4 kiloa.

        Itselläni nyt 10 päivän tulos vyötärö 1 cm pihtimitta 1 mm.Paino pysynyt samassa.
        Saattaa vaikuttaa pieneltä tulokselta,mutta se on suuri tulos. Peilistä näkee peilistä näkee todellisen tuloksen.(lihakset eroittuu selvästi paremmin)
        Kalorit ollut 10 päivää n 1800 sitten 1 päivä 5500 kaloria
        Pyöräilemässä olen käynyt nyt melkein joka päivä

        Painosta EI näe laihtumista
        https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005151099.html

        Hyvin toimi tämä 5500 kalorin tankkaus.Nyt virtaa riittää ainakin seuraavat 10 päivää pienillä kaloreilla.Tankkaus kannattaa aina tehdä aina kerralla kunnolla.Syö mahdollisimman paljon.Niin paljon kuin jaksaa ja syö sitä mitä tekee mieli syödä,eikä niin että vain 3000 tai 3500 kal jolloin vielä pystyisi syömään ja lopettaa syömisen kesken.
        Sitä ei kannata tehdä niin että syö pienempiä määriä monena päivänä.Vain yksi kunnolla syöty päivä toimii parhaiten.
        Ylläpitovaiheen aikan voi syödä niin että 3500-4000 kaloria monenakin päivänä mutta laihdutuksen aikana riittää yksi kunnolla syöty päivä.

        Lasken kalorit aina vain paperilla.Hiilihydraatteja tuli varmasti yli 1000g ne pitäisi tarkastaa vielä tietokoneella.


    • Anonyymi

      Valmisruu'at sokeripommeja 5%-12% sokeria!

      • Anonyymi

        "Valmisruu'at sokeripommeja 5%-12% sokeria!"

        Onhan niissä, sacher kakku ja jogurtti tulee heti mieleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Valmisruu'at sokeripommeja 5%-12% sokeria!"

        Onhan niissä, sacher kakku ja jogurtti tulee heti mieleen.

        Aika harvassa ruuassa on 15% sokeria ja nuo ovat järkiään jälkiruokia.

        Jokainen voi lukea einesten valmistusaineet eikä niissä yleensä ole sokeria. Olen useasti pyytänyt listaa näistä runsaasti sokeria sisältävistä eineksistä mutta sellaista ei ole koskaan toimotettu.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Aika harvassa ruuassa on 15% sokeria ja nuo ovat järkiään jälkiruokia.

        Jokainen voi lukea einesten valmistusaineet eikä niissä yleensä ole sokeria. Olen useasti pyytänyt listaa näistä runsaasti sokeria sisältävistä eineksistä mutta sellaista ei ole koskaan toimotettu.

        Valmisruoka = kaikki mikä on valmista syötäväksi

        Valmisateria = nimensä mukaisesti, valmis ateria = lihapullat muusilla, lasagne, kinkkukiusaus, eli valmiit annokset, mitkä täyttää annoskoon 300 - 400g

        S-ryhmän foodie palvelussa nuo sokeritiedot on tarjolla, jos ei valmista listaa ole saatavilla, sen voi tehdä itse.

        Olen paljon hyödyntänyt noita valmisruoka tietoja foodiesta ja niistä saa kaikenlaisia, mielenkiintoisia listoja aikaiseksi.


      • Anonyymi

        Lukeepa minkä tahansa valmisruoan tai säilykkeen sisällystä niin sokerin korvikkeita, jotka ovat pahempia, makeampia kuin sokeri.
        Mausteet, sinapit, majoneesit, silli, gravi lohi, säilykkeet, meijerituotteet, purkkiruoat...
        Eineksiä en ole koskaan syönyt maistettuani kerran. Sokeria tai korvikkeita niissäkin.
        Hedelmät ovat jalostettu vetisiksi sokeripommeiksi kovalla nahalla. Ei kuorella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukeepa minkä tahansa valmisruoan tai säilykkeen sisällystä niin sokerin korvikkeita, jotka ovat pahempia, makeampia kuin sokeri.
        Mausteet, sinapit, majoneesit, silli, gravi lohi, säilykkeet, meijerituotteet, purkkiruoat...
        Eineksiä en ole koskaan syönyt maistettuani kerran. Sokeria tai korvikkeita niissäkin.
        Hedelmät ovat jalostettu vetisiksi sokeripommeiksi kovalla nahalla. Ei kuorella.

        Eli ostat kaupasta vain lähdevettä, lihaa ja kananmunia.

        Menee aika ykstoikkoseksi ravinnoksi.


    • Anonyymi

      Olet koko avauksessa pelkkä kummallinen höpöukko vaan. Ihan muissa maailmoissa.

      • Anonyymi

        "Painosta EI näe laihtumista."

        Paino on laskenut nyt kahdessa viikossa kaksi kiloa periaatteella "vähemmän kaloreita". Tuntee ja näkee, että kyseessä on ilmiselvä läski, jota on poistunut. Vaaka kertoo kyllä totuuden, nestehorinat sitten ihan eri ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Painosta EI näe laihtumista."

        Paino on laskenut nyt kahdessa viikossa kaksi kiloa periaatteella "vähemmän kaloreita". Tuntee ja näkee, että kyseessä on ilmiselvä läski, jota on poistunut. Vaaka kertoo kyllä totuuden, nestehorinat sitten ihan eri ketjussa.

        Sinä et vain ymmärrä mitään laihduttamisesta.Paino saattaa jopa noustakkin kun laihtuu KOSKA lihaspaino lisääntyy.Asiat on silloin tehty oikein.

        Väärällä tavalla tehtynä lihakset vain kuihtuu pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et vain ymmärrä mitään laihduttamisesta.Paino saattaa jopa noustakkin kun laihtuu KOSKA lihaspaino lisääntyy.Asiat on silloin tehty oikein.

        Väärällä tavalla tehtynä lihakset vain kuihtuu pois.

        Ehkä en, mutta paino laskee ja läski lähtee. Siinä ei tomppeleiden valitukset paljon paina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et vain ymmärrä mitään laihduttamisesta.Paino saattaa jopa noustakkin kun laihtuu KOSKA lihaspaino lisääntyy.Asiat on silloin tehty oikein.

        Väärällä tavalla tehtynä lihakset vain kuihtuu pois.

        Mistä sinä sen tiedät, mitä muut ymmärtävät....? Millä kompetenssilla puhut eli mikä on koulutuksesi haukkua muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et vain ymmärrä mitään laihduttamisesta.Paino saattaa jopa noustakkin kun laihtuu KOSKA lihaspaino lisääntyy.Asiat on silloin tehty oikein.

        Väärällä tavalla tehtynä lihakset vain kuihtuu pois.

        Paino saattaa nousta suuressakin ylipainossa vaikka on laihtunut.Tarkin tapa mitata laihtumista on rasvaprosentin mittaus.Itse mittaan sen aina rasvaprosenttipihdeillä.
        Isommassa ylipainossa vyötärönympärysmitasta tietää se melko hyvin.

        Kohta 11:43 miehellä sama paino kummassakin kuvassa.Asiat on tehty oikein.
        https://www.youtube.com/watch?v=yCt4FRZO9zg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät, mitä muut ymmärtävät....? Millä kompetenssilla puhut eli mikä on koulutuksesi haukkua muita?

        Olen sairaseläkkeellä oleva,mutta koulutusta ei ole.Opin ymmärtämään asioita youtube ssa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe