Olen alkanut epäilemään että kumppanillani on toinen nainen.
Taustaa: Hän on joskus aiemmin jäänyt kiinni tinderprofiilin pitämisestä suhteen aikana, tuolloin sain kuulla tästä ja suutuin tosi paljon. Asia sovittiin sittemmin. Muutenkin hän on kauhea flirtttailemaan ym. Saattaa avoimesti flirttailla naisille myös minun läsnäollessa, ja instassa kuolaa sexibeibien perään ja kommentoi ja seuraa sellaisia. Hän on ns. naistenmies. Mutta tämä ei ole pointtina nyt. Haluaisin vaan taustoja selvittää.
Olemme kaukosuhteessa ja asumme eri paikkakunnilla töiden ym syiden takia.. Tapaamme viikoittain kuitenkin. Olemme olleet yhdessä 4v.
Hän on alkanut olemaan kovin kiireinen, puhelimeen vastataan jos jaksetaan, minulle ei enää tule rakkaudenosoituksia. Peruu tapaamisiamme, jopa niin että yhtäkkiä en voikaan tulla hänen luokseen vaikka olisi näin sovittu (vetoaa milloin mihinkin) Kun olemme yhdessä puhelin on koodilla salattu, ottaa sen mukaan vessaan ja jopa suihkuun ja joka puolelle. Sekoittaa asioita, puhuu minulle asioista että "minähän kerroin että.." ja takuuvarmasti ei ole kertonut. hirveästi menoja.. Kondomeja löytynyt taskusta, vaikka emme käytä sellaisia, ne on kuulema vanhoja ja unohtuneet sinne.. seksimme on vähentynyt vaikka olemme olleet aina tosi aktiivisia molemmat. Voitte siis uskoa että epäillykseni on siis herännyt.
Olen suoraan kysynyt asiasta, mutta hän on sanonut että ei ole toista ja olen ainut ja rakastaa vain minua. Tämän sanoessaan on kuitenkin ollut vaivautunut ja ei ole pystynyt katsomaan silmiin.
No nyt se sitten tulee: miten käräytän hänet? Tai vahvistan/poistan epäilykseni? Tarkistin ei ole tinderissä. En pysty tekemään työn takia yllätyskäyntejä hänen luokseen. Yhteisiä ystäviä ei ole juurikaan ja miehen ystävät lojaaleja hänelle . Ei ole rahaa kalliisiin yksityisetsiviin, vaikka tämäkin käynyt mielessä.
Miten käräyttää mies
3
706
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tuossa ole jo tarpeeksi syitä? Syöhän tuo sinua asiana jo nyt.
- Anonyymi
https://locating.mobi/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=12960449417&utm_content=121307689666&utm_term=puhelimen paikannus&gclid=EAIaIQobChMI_oS0xNvT8wIVTvgYCh3gxwDrEAAYAiACEgILiPD_BwE#16 tuosta vois olla apua, paikannat miehesi puhelimen, näet missä menee..onko siellä missä pitäisi olla..
- Anonyymi
Mä en ole oikein ikinä tajunnut tota käräyttämisen tarvetta. En ole myöskään tajunnut sitä kommenttia, että "et voi todistaa". Itselläni ei ole tarvetta käräyttää tai etsiä todisteita, oma tunne riittää. En koe tarvetta syytellä, vaan sanon miltä tuntuu ja otan etäisyyttä. Jos tunteeni on väärä ja vastapuoli välittää, niin hän ottanee sitten asiakseen jutella siitä.
Ymmärrän tollaset käräyttämiset ja todisteet vain, jos olette naimisissa ja avioehdossa on joku uskottomuuspykälä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004766846- 262521
- 2182477
- 1401759
- 1141698
- 741113
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41105Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62907