Miten käräyttää mies

Anonyymi

Olen alkanut epäilemään että kumppanillani on toinen nainen.
Taustaa: Hän on joskus aiemmin jäänyt kiinni tinderprofiilin pitämisestä suhteen aikana, tuolloin sain kuulla tästä ja suutuin tosi paljon. Asia sovittiin sittemmin. Muutenkin hän on kauhea flirtttailemaan ym. Saattaa avoimesti flirttailla naisille myös minun läsnäollessa, ja instassa kuolaa sexibeibien perään ja kommentoi ja seuraa sellaisia. Hän on ns. naistenmies. Mutta tämä ei ole pointtina nyt. Haluaisin vaan taustoja selvittää.

Olemme kaukosuhteessa ja asumme eri paikkakunnilla töiden ym syiden takia.. Tapaamme viikoittain kuitenkin. Olemme olleet yhdessä 4v.
Hän on alkanut olemaan kovin kiireinen, puhelimeen vastataan jos jaksetaan, minulle ei enää tule rakkaudenosoituksia. Peruu tapaamisiamme, jopa niin että yhtäkkiä en voikaan tulla hänen luokseen vaikka olisi näin sovittu (vetoaa milloin mihinkin) Kun olemme yhdessä puhelin on koodilla salattu, ottaa sen mukaan vessaan ja jopa suihkuun ja joka puolelle. Sekoittaa asioita, puhuu minulle asioista että "minähän kerroin että.." ja takuuvarmasti ei ole kertonut. hirveästi menoja.. Kondomeja löytynyt taskusta, vaikka emme käytä sellaisia, ne on kuulema vanhoja ja unohtuneet sinne.. seksimme on vähentynyt vaikka olemme olleet aina tosi aktiivisia molemmat. Voitte siis uskoa että epäillykseni on siis herännyt.

Olen suoraan kysynyt asiasta, mutta hän on sanonut että ei ole toista ja olen ainut ja rakastaa vain minua. Tämän sanoessaan on kuitenkin ollut vaivautunut ja ei ole pystynyt katsomaan silmiin.

No nyt se sitten tulee: miten käräytän hänet? Tai vahvistan/poistan epäilykseni? Tarkistin ei ole tinderissä. En pysty tekemään työn takia yllätyskäyntejä hänen luokseen. Yhteisiä ystäviä ei ole juurikaan ja miehen ystävät lojaaleja hänelle . Ei ole rahaa kalliisiin yksityisetsiviin, vaikka tämäkin käynyt mielessä.

3

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2486
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2106
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1779
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      91
      1732
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1527
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      127
      1086
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1001
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe