Luulin että tämä menisi jo ohi

Anonyymi

Miksi lähdin. Nyt menetin sinut. Antaisitko anteeksi? Mietin sinua koko ajan.

15

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä olit niin pettynyt minuun?

      • Anonyymi

        Olin todella pettynyt siihen että valehtelit ja minua sattuu ihan oikeasti sydämestäni tämä suru mutta nyt olen muiden kanssa että voin alkaa unohtaa sinua kun et voi jutella irl nii unohdan sinut kokonaan sen takia että olen niin mitätön juttu sulle ollut näiden vuosien aikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin todella pettynyt siihen että valehtelit ja minua sattuu ihan oikeasti sydämestäni tämä suru mutta nyt olen muiden kanssa että voin alkaa unohtaa sinua kun et voi jutella irl nii unohdan sinut kokonaan sen takia että olen niin mitätön juttu sulle ollut näiden vuosien aikana

        Terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin todella pettynyt siihen että valehtelit ja minua sattuu ihan oikeasti sydämestäni tämä suru mutta nyt olen muiden kanssa että voin alkaa unohtaa sinua kun et voi jutella irl nii unohdan sinut kokonaan sen takia että olen niin mitätön juttu sulle ollut näiden vuosien aikana

        Kannattaa unohtaa kaikki sellaiset jotka eivät saa aikaan hyviä tuntemuksia. Niin minäkin teen. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi olla yhdenkään sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan ei ole positiivisia tunteita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa unohtaa kaikki sellaiset jotka eivät saa aikaan hyviä tuntemuksia. Niin minäkin teen. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi olla yhdenkään sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan ei ole positiivisia tunteita!

        Mä rakastan sua


      • Anonyymi

        En. Olin ajattelematon

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Olin ajattelematon

        ap

        Niin minäkin olin ja monet kerrat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa unohtaa kaikki sellaiset jotka eivät saa aikaan hyviä tuntemuksia. Niin minäkin teen. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi olla yhdenkään sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan ei ole positiivisia tunteita!

        https://yle.fi/tekstitv/txt/895_0001.htm
        Lars lostwiik on aito


    • Anonyymi

      Jos lähdit, toinen ei siis kelvannut sinulle silloin, miksi kelpaisi nytkään.

    • Anonyymi

      Miksi lähdit?

      • Anonyymi

        Tarvitsin aikaa

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsin aikaa

        ap

        Kerroitko sen hänelle? Vai luuleeko hän ehkä, että vika oli hänessä?


    • Anonyymi

      Ei minua voi toiset loukata.

    • Anonyymi

      Mihin sie läksit?

    • Anonyymi

      Jos olisit hän, joka minut yllättäen keväällä jätti niin antaisin anteeks. Toivoisin että ottaisit yhteyttä. Monesti ihminen katuu sitä minkä jätti tekemättä, kuin mitä teki. Pyydä anteeksi ja katso mitä tapahtuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe