idiootteja! Työttömien haettava 15 eri työpaikkaa viikossa 3kk:n karenssin uhalla ja bensa maksamaan sinne 3,5e/litra. Jos on aikaa hypellä kalsareissa ilmastomiekkareissa olisi aikaa tehdä jotain hyödyllistäkin vaikkapa hakea TÖITÄ!
Erillislaki helsinkiin koska siellä ei ole kuin
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy kai hommata kaasu/bensahybridiauto.
Olen kesämökillä enkä ole ainakaan kuukauteen ollut Helsingissä.
Muuten, eräs naurettava viherpesu on sähkö/bensahybridiauto.
Siinä on pieni akku, mutta mitähän se kuitenkin maksaa?
Sen kun ostaa vaikka vanhana, niin saa sitten kovan alennuksen siihen vuotuiseen käyttömaksuun. Riskinä voi tietysti olla tuhansien eurojen lasku, jos tuollaiseen lähtee akustoa vaihtamaan. Sitten voi olla se sähkömoottoripuolikin kypsä.
Voi tulla kovasti kalliiksi kun havittelee jotain yli 200€ vuosisäästöä käyttömaksussa.
Todellista ilmastouskovaisen huijauspolitiikkaa on se, että päästöarvot lasketaan päin persettä puolueellisesti. Paljon enemmän tuollaisessa autossa pitäisi painottaa bensiininkulutuksen osuutta. Eihän itselataava hybridi juurikaan kulje pelkän sähkön turvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512