Jos ystäväsi ilkeilee sinulle jatkuvasti tai jakaa salaisuuksiasi muille, hän ei luultavasti ole ystävyytesi arvoinen.
Onko ystävyyssuhteesi muuttunut myrkylliseksi? 9 merkkiä
https://www.radionova.fi/uutiset/suhteet/a-146652
Myrkyllinen "ystävyys"
2
246
Vastaukset
- Anonyymi
Kylläpä kyllä, syyllistäminen tuttua. "Etkö muista miten olen sinua autanut, silloin, silloin ja silloin". Ääni nousee kännissä jne. Haukkuu kaikki....Sitten satuin saamaan helvetillisen raivarin, tais kaikki patoumat tulla ulos. Pyysin anteeksi mutta eipä tainnu auttaa. Nyt olen tietty se hirvee jonka käytöstä ihmettelee.
- Anonyymi
Otti pitkän aikaa, että opin eri tilanteisiin sanomaan "Ei" tai lempeämmi "Valitettavasti ei nyt ehdi/ole varaa" jne. Enkä ole alkanut tarkemmin selittämään.
Monen yhteydenotot on sen jälkeen täysin loppuneet.
Yleensä olleet "Tule käymään ja ota työkaluja mukaan", yhteydenottoja.
Itse harvemmin keltään alan apuja pyytelemään. Yleensä käännyn yrityksien puoleen, niin ei jää mitään muuta kuin aukko lompakkoon.
Jotkut ovat antaneet Kossupullon kiitokseksi ja sen jälkeen vedonneet "Hei mä annoin silloin ja silloin sulle Kossun, voisit sen vuoksi heittää minut tuonne sadan kilometrin päähän". No, en ole voinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875