Lapsen kiduttamisesta? Oikeesti?! Ei voi olla todellista!?
"Väitettyjä tekoja voi pitää peräti kidutuksena. Molemmat syytetyt kiistävät teot.
Pikkutytön päätä olisi syyttäjän mukaan painettu veden alle kahden aikuisen voimin, häntä olisi pistelty terävällä esineellä sekä poltettu tulikuumalla esineellä.
Tytön suuhun ja sukuelinten alueelle olisi laitettu chilijauhetta, josta aiheutui polttava tunne."
Lähde:https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/920abc1b-caa1-4413-9e9b-9cc1e749f31e
Ehdollisellako selviää
26
54
Vastaukset
- Anonyymi
Surullinen tapaus. Toivotaan että lapsi saa turvallisen kodin.
On varmaan ja toivottavasti sijoituksessa, 2018 asti ollut. Nousee kiukku näistä lapsiin kohdistuvista teoista. Ympäri korvia tuollasia aikuisia, jotka lasta noin kohtelee. >:[
Miksi sellaiset saa lapsia, jitka ei paskaakaan niistä piittaa vaan kiduttaa ja kaltoinkohtelee ja sitten on niitä jotka pitäisi kuin arvokkainta aarrettaan ja he ei sitten saa lapsia, vaikka haluaiskin. Epäreiluuden huippu.
Tuo ehdollinen tuomio tuossa ihmetyttää? Ei antamasi linkki mitään kivaa luettavaa ole. Meitä ihmisiä on moneksi, joten joukkoon mahtuu pahojakin ihmisiä tai muuten häiryyntyneitä. Kukaan ihminen ei ole täysin enkeli, eikä täysin paholainen, paha ihminen.
Todellakin ihmetyttää, sitten joku varas saa vankeustuomion. Jonkun romun varastamisesta minkä korvaa kyllä vakuutus tai valtio jotenkin. Mutta tuolle lapselle jää tuosta ikuiset järkyttävät muistot. Oma äiti, hyi saatana mikä otus!
Ihminen jonka pitäisi suojella kaikelta pahalta viimiseen hengenvetoonsa asti, rääkkää lastaan julmasti. Ja antaa vielä jonkun jätkän rään rääkätä lastaan. Vaikka pitäis tempoa turpaan sellasta ukkoa hyysäämisen sijaan.Suatana kirjoitti:
Todellakin ihmetyttää, sitten joku varas saa vankeustuomion. Jonkun romun varastamisesta minkä korvaa kyllä vakuutus tai valtio jotenkin. Mutta tuolle lapselle jää tuosta ikuiset järkyttävät muistot. Oma äiti, hyi saatana mikä otus!
Ihminen jonka pitäisi suojella kaikelta pahalta viimiseen hengenvetoonsa asti, rääkkää lastaan julmasti. Ja antaa vielä jonkun jätkän rään rääkätä lastaan. Vaikka pitäis tempoa turpaan sellasta ukkoa hyysäämisen sijaan.Sori, keittää yli mullakin tuo tapaus. Pelkäsin aina hoitajana, että jos törmään tällaisiin vanhempiin, että revin niiltä korvat ja silmät päästä. Onneksi en törmännyt.
- Anonyymi
Hyvä kommentti. Tuollaisten ei pitäisi hankkia lapsia ollenkaan tai antaisivat vapaaehtoisesti lapset adoptioon.
Joku testi pitäisi olla, kelle voi antaa luvan tehdä lapsia ja jos tyrii myöhemminkin, niin sanktioita.
- Anonyymi
Olisi luullut, että Erikan tapauksen jälkeen olisi jotain opittu, mutta ei näköjään. En edes halua avata linkkiä.
Pahin tapaus, mitä omalle tyttärelleni tein, oli kun valmistin makaronilaatikkoa, enkä muistanut hänen jättäneen punaisen lihan syönnin pois.
Toivottavasti katkeruus on vähän laantunut tämän reilu 10 vuoden jälkeen.Uskomatonta pöllöilyä tässä yhteiskunnassa. Ihmisille voi tehdä mitä vaan ehdollista vastaan. Rosvoaminen antaa ehdotonta. Ihan väärin päin!
Aina kun ihmisiä satutetaan pitäisi olla ehdotonta, aina. Ja törkeestä sika törkee ehdoton.
Linkki on tosiaan karseaa luettavaa.
Siinä on kaksi pahasti häiriintynyttä henkilöä löytäneet toisensa. Mahdollisesti toinen toistaan tukenut, kun ovat yhdessä noin järjettömään kiduttamiseen ryhtyneet.
Vankimielisairaalan heiniä nämä hullut. :(Todellakin, kiistävät vielä tekonsa. Kuka ne olis tehnyt, jollei he?
Välillä oksettaa kaikki ihmisen julmuus ja pahuus, itkettää ja oksettaa.
- Anonyymi
Järkyttävää. Ei pysty ymmärtämään.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ei pysty niin, mitenkään ymmärtämään. Tuomiotakaan.
Onneksi se lapsi on nyt turvassa. Hyviin sijaisperheisiin tuollaiset tapaukset usein sijoitetaan. Ikävä, että noin pienenä joutui kokemaan noin traumaattista.
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi se lapsi on nyt turvassa. Hyviin sijaisperheisiin tuollaiset tapaukset usein sijoitetaan. Ikävä, että noin pienenä joutui kokemaan noin traumaattista.
Mitä mahtaa miettiä näistä "sankareista", toivottavasti saa mielin määrin oikeaa välittämistä, huolenpitoa ja arvostavaa rakkautta. Jos edes yhtään sillä kipu kauheuksista hälvenisi ja antais turvallisen olon.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mitä mahtaa miettiä näistä "sankareista", toivottavasti saa mielin määrin oikeaa välittämistä, huolenpitoa ja arvostavaa rakkautta. Jos edes yhtään sillä kipu kauheuksista hälvenisi ja antais turvallisen olon.
Kyllä tuollainen elinikäiset traumat jättää. Onneksi Suomessa on hyviä sijaisperheitä, joissa lapsi voi saada turvallisen ja uuden alun elämälleen.
Sinusta tulisi muuten hyvä sijaisäiti. Olen joskus aiemminkin miettinyt tuota (näiden keskustelujen perusteella). Jotkut tekevät sitä siis ihan työkseen. Osa sitten, kun omat lapset on lähteneet pois kotoa ja osa samaan aikaan, kun omat asuu kotona. Ehkä ei ideaalein, jos omat lapset pieniä ja tarvitsee mutta omien isompien lapsien tai nuorien kanssa tuo voi olla ok. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuollainen elinikäiset traumat jättää. Onneksi Suomessa on hyviä sijaisperheitä, joissa lapsi voi saada turvallisen ja uuden alun elämälleen.
Sinusta tulisi muuten hyvä sijaisäiti. Olen joskus aiemminkin miettinyt tuota (näiden keskustelujen perusteella). Jotkut tekevät sitä siis ihan työkseen. Osa sitten, kun omat lapset on lähteneet pois kotoa ja osa samaan aikaan, kun omat asuu kotona. Ehkä ei ideaalein, jos omat lapset pieniä ja tarvitsee mutta omien isompien lapsien tai nuorien kanssa tuo voi olla ok.Joskus oli juttua hesarissa, että joku lapseton nainen teki kokopäivätyökseen sitä, että toimi perhevanhempana. Siinä taisi pikkuvauva ja muita olla hänelle sijoitettuna.
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta tulisi muuten hyvä sijaisäiti. Olen joskus aiemminkin miettinyt tuota (näiden keskustelujen perusteella). Jotkut tekevät sitä siis ihan työkseen. Osa sitten, kun omat lapset on lähteneet pois kotoa ja osa samaan aikaan, kun omat asuu kotona. Ehkä ei ideaalein, jos omat lapset pieniä ja tarvitsee mutta omien isompien lapsien tai nuorien kanssa tuo voi olla ok.Kiitos, on minua joskus pyydetty ryhtymään perheineni sijaisperheeksi. Yksi entinen työkaveri joka on itse perheineen toiminut sijaisperheenä vuosia.
Puolisoni ei innostunut, joten jätimme sen siihen sitten. Olen kyllä miettinyt, että voisin jotain tehdä lasten ja nuorten hyväksi.
Mulla vaan menee herkästi tunteisiin toisen tuska. Se on vähän huono juttu, kun pitää olla objektiivinen.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kiitos, on minua joskus pyydetty ryhtymään perheineni sijaisperheeksi. Yksi entinen työkaveri joka on itse perheineen toiminut sijaisperheenä vuosia.
Puolisoni ei innostunut, joten jätimme sen siihen sitten. Olen kyllä miettinyt, että voisin jotain tehdä lasten ja nuorten hyväksi.
Mulla vaan menee herkästi tunteisiin toisen tuska. Se on vähän huono juttu, kun pitää olla objektiivinen.Voisiko sellaista päivätyötä olla, jossa voisi sijoitettuja jossain yksikössä hoitaa? Joo, nuo menee helposti tunteisiin monella.
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko sellaista päivätyötä olla, jossa voisi sijoitettuja jossain yksikössä hoitaa? Joo, nuo menee helposti tunteisiin monella.
Onhan niitä kaikenlaisia perhekoteja. Mutta tosiaan tuo riski on, että menee tunteisiin ja työstä tulee silloin liian henkilökohtainen ja raskas. Mulla on paha taipumus empatisoida toisten kivutkin omiksi.
En tiedä pystyisinkö oikeasti pistkään tuollaisessa työssä toimimaan kuormittamatta itseäni liikaa. Vaikka mulla on sydäntä ja välittämistä, mun pitää muistaa suojata itsenikin. Se on ollut sellainen opettelun paikka vuosikausia.
- Anonyymi
Korkeastikoulutettujen jännätouhuu mut tuo ei ole vielä mitään kuten monissa korkeastikoulutettujen perheessä ehkä syy lapsi sai huonohkon arvosanan kokeesta tai äiti syytti lastaan kun tämä pilasi hänen bileelämänsä ja jännät touhut voi voi ei kannata syntyä korkeastikoulutettujen eli jännien jännälapseksi
- Anonyymi
Serkkujasi kukaties.
Ei ole noin nuoria serkkuja eikä noin nuoria lapsia kellään. Mä olen nuorin toiselta puolen sukua serkuskatraasta ja vanhin toiselta puolelta. Nuoremmatkin on jo 34v. eikä heillä ole lapsia.
Suatana kirjoitti:
Ei ole noin nuoria serkkuja eikä noin nuoria lapsia kellään. Mä olen nuorin toiselta puolen sukua serkuskatraasta ja vanhin toiselta puolelta. Nuoremmatkin on jo 34v. eikä heillä ole lapsia.
Mulla on itseasiassa suvun nuorimmat lapset ja serkkupojalla pojat samaa ikäluokkaa kun mun tytöt.
Suatana kirjoitti:
Mulla on itseasiassa suvun nuorimmat lapset ja serkkupojalla pojat samaa ikäluokkaa kun mun tytöt.
Osa serkuista alkaa olla jo eläkeikäisiä. :D
Suatana kirjoitti:
Osa serkuista alkaa olla jo eläkeikäisiä. :D
Ja nuorin serkkuni asuu tossa naapurissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697324Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913167
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462229- 202081
- 342013
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171777- 281661
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141643- 361440