Kyseessä on pakkomielle, ei ihastus

Anonyymi

Mies, et ole ihastunut minuun. Sekoitat ihastumisen ja pakkomielteen keskenään.

Kunpa olisit oikeasti ihastunut... mutta et sinä ole.

10

881

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen oikeasti ihastunut ihanaan M naikkoseen, suukkoja päivääsi

      • Anonyymi

        Sinun "ihastus" MARJOON lähentelee sairautta. Vuosikausia olet tällä palstalla häntä vainonnut. Ilmeisesti oikeassa elämässä ei ole missään tekemisissä kanssasi, enkä ihmettele miksi. Lopeta jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun "ihastus" MARJOON lähentelee sairautta. Vuosikausia olet tällä palstalla häntä vainonnut. Ilmeisesti oikeassa elämässä ei ole missään tekemisissä kanssasi, enkä ihmettele miksi. Lopeta jo.

        Jutellaan ja sen jälkeen tee mitä haluat


    • Anonyymi

      Ja mitään ei ollut. Eikä tule koskaan olemaankaan. Ota ne vaaleanpunaiset lasit pois silmistäs. Sinulla on jo rakkaat ihmiset ympärilläsi. Et tarvitse muuta. Varsinkaan tätä palstaa.

      • Anonyymi

        Mistä sä sen tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä sen tiedät?

        En mistään. Kirjoitin tuon kommentin vihastuneena. Olen itse ihan sekaisin rakkaudesta. Olen paska ihminen ja pahoillani, jos loukkasit tuolla tökeröllä kommentillani jotakin.


    • Anonyymi

      No kerro se, laita viesti ettet oo pakkomielteinen tai ihastunu takasi. Kerran se kirpasee, mutta pääseepähän elämässä eteenpäin.

    • Anonyymi

      Niin. Haluaisin kyllä päästää irti. Tätä tuskaa on jatkunut jo niin pitkään. Olemme puhuneet monet kerrat mutta silti en pysty millään ymmärtämään. Miten saatoin olla niin väärässä ja kuvitella kaiken välillämme?

      Tunnen että kohtelet minua kylmästi ja välinpitämättömästi senkin jälkeen kun olen riisunut kaikki suojakuoret edessäsi ja kertonut asioita joita en olisi koskaan voinut kuvitella kertovani kenellekään. Kun viimeisessä keskustelussamme ymmärsin että et missään vaiheessa ollut edes kuunnellut mitä sanoin, se sattui todella paljon.

      Veit sydämeni. Sen jälkeen talloit sen päälle. Ja kun ajattelin että tämä ei enää voi pahemmaksi muuttua, revit sen vielä paloiksi. Onko se sitten pakkomielle, jos vaan epätoivoisesti haluaisin saada tämän kivun loppumaan?

      • Anonyymi

        Kuulostaa ristiriitaiselta. Että hän käyttäytyi niin että kuvittelit jotain olevan välillänne. Mutta on kuitenkin kylmä ja välinpitämätön? Miten hän on repinyt ja tallonut sydämesi?

        Tuosta kuuntelemisesta... Itse saatan olla ihastukseni seurassa niin "tiloissa" että saatan unohtaa mitä hän on puhunut tai muuten on vaikea keskittyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ristiriitaiselta. Että hän käyttäytyi niin että kuvittelit jotain olevan välillänne. Mutta on kuitenkin kylmä ja välinpitämätön? Miten hän on repinyt ja tallonut sydämesi?

        Tuosta kuuntelemisesta... Itse saatan olla ihastukseni seurassa niin "tiloissa" että saatan unohtaa mitä hän on puhunut tai muuten on vaikea keskittyä.

        Ristiriitaista se onkin ja siksi en pääse eteenpäin. Silloin joskus meillä oli todella hyvät välit ja muistan usein olleeni onnellinen siitä, miten elämäni oli tullut niin ihana ihminen. Lähdin töistä hymyillen, odottaen että taas seuraavana päivänä nähdään.

        Sitten tunnelma muuttui aika nopeasti ja aiemmasta yhteydestä ei enää ollutkaan juuri mitään jäljellä. Kunnes se yhteys löytyi taas. Hetkellisesti, mutta sitäkin intensiivisemmin. Tuon hetken jälkeen olin varma että myös hän tuntee jotain. Harmi vaan että tuohon hetkeen kaikki loppui. Seuraavalla viikolla olin taas ilmaa.

        Olen kertonut hänelle tuntemuksistani. Moneen kertaan. Joka kerta vastaus on ollut jokseenkin kylmä, joka on kyllä outoa, sillä miellän hänet empaattisena ja lämpimänä ihmisenä. Kaksi viimeistä keskusteluamme olivat kuin naula arkkuun, kun kävi ilmi ettei hän ollut koskaan edes kuunnellut mitä olin sanonut. Että tunteeni tulivat yllätyksenä.

        En pysty päästämään irti, sillä tässä ei ole mitään järkeä. Ajattelen kuitenkin, että ei hän minulle voisi valehdella, etenkin kun viimeistään nyt tietää, mitä olen joutunut käymään läpi edellisten vuosien aikana. Jos hän kuitenkin kertoisi valehdelleensa suojellakseen jotain tärkeää, en olisi vihainen. Ymmärtäisin kyllä ja antaisin anteeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe