KAIKKEIN tärkein seksitaito on keskustelu ja avoimuus. Se, että toinen uskaltaisi kertoa, miten haluaa häntä koskettavan. Myöskin toivon, että kumppani kuuntelisi minun toiveitani ja haluaisi aidosti toteuttaa niitä.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000008313019.html
Tiedoksi sinkut
65
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä voisi täydentää (lukematta linkkiä), että tärkeää on sekä sanojen kuuntelun lisäksi aito läsnäolo. Fyysisellä puolella myös kuuntelu korostuu, jos viitsii kuunnella kroppaa ja eleitä, saa koko ajan lisää palautetta mikä toimii. Jos kumpikin kuuntelee vastapuolen kroppaa hyvin ja osaa keksittyä läsnäoloon myös silmillään, löytyy yhteinen rytmi helposti ja jo pelkkä henkinen rakastelu on vaikuttava kokemus sen lisäksi, että vaikuttaa myös tekniseen puoleen siinä sivussa.
Huonoimmillaan seksi voi olla miehen itsetyydytystä omassa kuplassaan naisen kanssa. Parhaimmillaan se on rakastelua. - Anonyymi
Jaa, no enpä ole kertaakaan tarvinut. Ihan rehellisesti ei ole tullut kertaakaan keskusteltua seksistä mieheni kanssa, ei ole ollut tarvetta. Molemmat osaavat kokeilla nätisti erilaisia juttuja, ei ole tarvittu sanoja.
- Anonyymi
Tämä!
Mäkään en tajua miksi kaikesta pitäis aina niin kauheesti puhua. Ei ole tarvinut koskaan puhua seksistä yhdessäkään kolmesta parisuhteestani ja onnsolti toiminut erinomaisesti. Mä ymmärrän puhumisen tarpeen, jos ne omat toiveet on jotenkin oikeasti erikoisia joita ei kokeilemalla ja yhdessä tutkimalla voi millään tajuta. Anonyymi kirjoitti:
Tämä!
Mäkään en tajua miksi kaikesta pitäis aina niin kauheesti puhua. Ei ole tarvinut koskaan puhua seksistä yhdessäkään kolmesta parisuhteestani ja onnsolti toiminut erinomaisesti. Mä ymmärrän puhumisen tarpeen, jos ne omat toiveet on jotenkin oikeasti erikoisia joita ei kokeilemalla ja yhdessä tutkimalla voi millään tajuta.Ei ne tarvi olla edes erikoisia, kaikki ei vaan ole kovin taitavia lukemaan toista ihmistä eikä kaikkia kiinnosta kokeilla ellei ääneen ehdota.
Jotkut vetää kaavamaisesti.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ei ne tarvi olla edes erikoisia, kaikki ei vaan ole kovin taitavia lukemaan toista ihmistä eikä kaikkia kiinnosta kokeilla ellei ääneen ehdota.
Jotkut vetää kaavamaisesti.Sellaselle ihmiselle varmaan sitten kannattaa puhua. Itse en päätyis parisuhteeseen sellasen kanssa, kun en kauaa moista kattelis. Etin mielummin sellasen, jolla on uteliaisuutta petipuuhissa ilman sen kummempia keskusteluja. Onneksi sellasia on aina löytynyt helposti.
Anonyymi kirjoitti:
Sellaselle ihmiselle varmaan sitten kannattaa puhua. Itse en päätyis parisuhteeseen sellasen kanssa, kun en kauaa moista kattelis. Etin mielummin sellasen, jolla on uteliaisuutta petipuuhissa ilman sen kummempia keskusteluja. Onneksi sellasia on aina löytynyt helposti.
Minusta kelle vaan kannattaa puhua. Eikä puhuminen tarkoita mitään tyyliin luentoa, voi puhua ihan lyhykäisesti, mainita.
Ihan kuten mistä tahansa muustakin asiasta pitää kyetä puhumaan. Osaahan sitä sanoa senkin etten nyt halua?
Miksi olisi vaikeeta puhua, että en tykkää tietynlaisesta seksistä yhtään tai pidän ihan mielettömästi, kun klitorista nuollaan tms? :)Suatana kirjoitti:
Minusta kelle vaan kannattaa puhua. Eikä puhuminen tarkoita mitään tyyliin luentoa, voi puhua ihan lyhykäisesti, mainita.
Ihan kuten mistä tahansa muustakin asiasta pitää kyetä puhumaan. Osaahan sitä sanoa senkin etten nyt halua?
Miksi olisi vaikeeta puhua, että en tykkää tietynlaisesta seksistä yhtään tai pidän ihan mielettömästi, kun klitorista nuollaan tms? :)En mä tuollasta järkkynä pidä. Hyvä vaan, jos tietää mikä on erityisen mukavaa tai epämukavaa kumppanista. Ja ehkä miksikin.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Miksi olisi vaikeeta puhua, että en tykkää tietynlaisesta seksistä yhtään tai pidän ihan mielettömästi, kun klitorista nuollaan tms? :)Susta kannattaa, mä taas en näe mitään syytä jollekin tyhjänpuhumiselle. Kun valkaa sellasen, jonka kanssa voi yhdessä kokeillen opetella mistä toinen tykkää niin ei tarvii tyhjää jauhaa.
Anonyymi kirjoitti:
Susta kannattaa, mä taas en näe mitään syytä jollekin tyhjänpuhumiselle. Kun valkaa sellasen, jonka kanssa voi yhdessä kokeillen opetella mistä toinen tykkää niin ei tarvii tyhjää jauhaa.
Ei se puhuminen kumoa sitä ettei voi sen lisäksi yhdessä kokeillakin. Mutta jos on jo tiedossa ihan selkee suosikki, miksei sitä voisi ääneen sanoa? :)
Taidat vaivaantua seksistä puhumisesta? Ujo?Anonyymi kirjoitti:
Susta kannattaa, mä taas en näe mitään syytä jollekin tyhjänpuhumiselle. Kun valkaa sellasen, jonka kanssa voi yhdessä kokeillen opetella mistä toinen tykkää niin ei tarvii tyhjää jauhaa.
Mä en näe syytä tyhjän arvailulle, jos tietää jo muttei kerro.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ei se puhuminen kumoa sitä ettei voi sen lisäksi yhdessä kokeillakin. Mutta jos on jo tiedossa ihan selkee suosikki, miksei sitä voisi ääneen sanoa? :)
Taidat vaivaantua seksistä puhumisesta? Ujo?Kuten sanottu, sä saat ihan vapaasti jutella. Se, että joku ei tykkää ei tarkota, että siinä olis mitään väärää. Itelläni vaan menis mielenkiinto sellaseen, jonka kanssa tarvis moisista puhua. Ei mulla ole ongelmia puhua seksistä, jos tilanne tulee, mutta sellasen ihmisen kanssa ei sitten tule ikinä mitään harrastettua.
Kyllä mä sen selvitän sanomattakin mistä toinen tykkää. Saatanpa löytää jotain sellastakin, mistä se ei vielä tiennyt tykkäävänsä. Nätisti saa toki ohjata siinä samalla, että minne mennään. Sama toisinpäin Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanottu, sä saat ihan vapaasti jutella. Se, että joku ei tykkää ei tarkota, että siinä olis mitään väärää. Itelläni vaan menis mielenkiinto sellaseen, jonka kanssa tarvis moisista puhua. Ei mulla ole ongelmia puhua seksistä, jos tilanne tulee, mutta sellasen ihmisen kanssa ei sitten tule ikinä mitään harrastettua.
Kyllä mä sen selvitän sanomattakin mistä toinen tykkää. Saatanpa löytää jotain sellastakin, mistä se ei vielä tiennyt tykkäävänsä. Nätisti saa toki ohjata siinä samalla, että minne mennään. Sama toisinpäinHeh, kunhan ihmettelen mikä siinä puhumisessa on ahdistavaa. Voi puhua, voi kokeilla eikä ne kumoa mitenkään seksin hauskuutta tai toisiaan pois.
Mä ehkä ahdistuisin taas ihmisen kanssa, jolla on ei voi jutella aiheesta ongelmia. Menis turhan vaikeeksi elämä mutistina.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Heh, kunhan ihmettelen mikä siinä puhumisessa on ahdistavaa. Voi puhua, voi kokeilla eikä ne kumoa mitenkään seksin hauskuutta tai toisiaan pois.
Mä ehkä ahdistuisin taas ihmisen kanssa, jolla on ei voi jutella aiheesta ongelmia. Menis turhan vaikeeksi elämä mutistina.Kuka on puhunut ahdistuksesta? Varsin ahdasmielistä olettaa, että ainoa syy jättää puhumatta olis ahdistus. Ihmisellä on aika monta muutakin tunnetta, kuin ahdistus.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on puhunut ahdistuksesta? Varsin ahdasmielistä olettaa, että ainoa syy jättää puhumatta olis ahdistus. Ihmisellä on aika monta muutakin tunnetta, kuin ahdistus.
"Ei mulla ole ongelmia puhua seksistä, jos tilanne tulee, mutta sellasen ihmisen kanssa ei sitten tule ikinä mitään harrastettua."
-Tuo viittaa johonkin sulkeutumistilaan vaipumiselta tai ahdistumiselta.Suatana kirjoitti:
"Ei mulla ole ongelmia puhua seksistä, jos tilanne tulee, mutta sellasen ihmisen kanssa ei sitten tule ikinä mitään harrastettua."
-Tuo viittaa johonkin sulkeutumistilaan vaipumiselta tai ahdistumiselta.Joku lukko, tunnelukko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on puhunut ahdistuksesta? Varsin ahdasmielistä olettaa, että ainoa syy jättää puhumatta olis ahdistus. Ihmisellä on aika monta muutakin tunnetta, kuin ahdistus.
Toi on muuten musta varsin mielenkiintonen nykyajan ilmiö, nimenomaan seksin ympärillä.
Jos sua ei kiinnosta jauhaa seksistä eikä kokeilla kaikenmaailman seksijuttuja niin olet ahdistunut ja rajoittunut ja ahdasmielinen ja suurinpiirtein traumatisoitunut ja sut pitäis terapoida terveeksi. Vaikka kuinka tietäisi jo mistä et tykkää ja olisit valmis kokeilemaan monenlaisia varioita niistä mistä tykkäät, niin ei riitä. Ihmisillä on joku ihme pakkomielle tehdä seksistä jotenkin muka ihan tolkuttoman monimutkasta ja vaikeeta.
Itselleni se on ainakin just tasan niin helppoa. Ei ole ollut koskaan tarvetta jutella seksistä yhdenkään kumppanin kanssa ja harvemmin seksi on ollut huonoa. Olenko sitten se ahdistunut ja estynyt vai olenko ehkä sitten kuitenkin se vapautuneempi yksilö, jolla ei oikeasti ole tarvetta aina puhua kaikesta. Luonnonlapsi tekee enemmän ja puhuu vähemmän. - Anonyymi
Suatana kirjoitti:
-Tuo viittaa johonkin sulkeutumistilaan vaipumiselta tai ahdistumiselta.Ihminen, jolka on tarve jauhaa seksistä on ihan saatanallisen tylsä yksilö. Tarvitaanko lisää syitä?
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen, jolka on tarve jauhaa seksistä on ihan saatanallisen tylsä yksilö. Tarvitaanko lisää syitä?
Kuten sanoin, eihän siitä tarvitse luetoja pitää. Pidätkö kahvinkeittämisestä luennon tai kun kerrot mistä ruoasta tykkäät tai et tykkää?
Ymmärrän minusta hiukan lukittuneesti seksistä puhumisen, ikään kuin muuta ei sitten osaisikaan.Suatana kirjoitti:
Kuten sanoin, eihän siitä tarvitse luetoja pitää. Pidätkö kahvinkeittämisestä luennon tai kun kerrot mistä ruoasta tykkäät tai et tykkää?
Ymmärrän minusta hiukan lukittuneesti seksistä puhumisen, ikään kuin muuta ei sitten osaisikaan.Ymmärrät korjaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on muuten musta varsin mielenkiintonen nykyajan ilmiö, nimenomaan seksin ympärillä.
Jos sua ei kiinnosta jauhaa seksistä eikä kokeilla kaikenmaailman seksijuttuja niin olet ahdistunut ja rajoittunut ja ahdasmielinen ja suurinpiirtein traumatisoitunut ja sut pitäis terapoida terveeksi. Vaikka kuinka tietäisi jo mistä et tykkää ja olisit valmis kokeilemaan monenlaisia varioita niistä mistä tykkäät, niin ei riitä. Ihmisillä on joku ihme pakkomielle tehdä seksistä jotenkin muka ihan tolkuttoman monimutkasta ja vaikeeta.
Itselleni se on ainakin just tasan niin helppoa. Ei ole ollut koskaan tarvetta jutella seksistä yhdenkään kumppanin kanssa ja harvemmin seksi on ollut huonoa. Olenko sitten se ahdistunut ja estynyt vai olenko ehkä sitten kuitenkin se vapautuneempi yksilö, jolla ei oikeasti ole tarvetta aina puhua kaikesta. Luonnonlapsi tekee enemmän ja puhuu vähemmän.Niinpä ja samaan aikaan ihmisten harrastama seksi vaan kokoajan vähenee (jos sooloseksiä ei lasketa). Mistäköhän tuo sitten mahtaa kertoa? Pitäiskö ehkä kenties puhua ja terapoida vielä vähän lisää?
"Ihan kuten mistä tahansa muustakin asiasta pitää kyetä puhumaan. Osaahan sitä sanoa senkin etten nyt halua?"
Enköhän mä osaa ilmasta, jos ei haluta. Mikäli sellanen tilanne sattuu joskus tulemaan eteen. Vielä ei ole kertaakaan ollut sellasta tilannetta, ettei mua ole saanut seksistä innostumaan (siis parisuhteessa, irtonumeroita en harrasta). No, ehkä sitten joskus tosi vanhana. Anonyymi kirjoitti:
Itselleni se on ainakin just tasan niin helppoa. Ei ole ollut koskaan tarvetta jutella seksistä yhdenkään kumppanin kanssa ja harvemmin seksi on ollut huonoa. Olenko sitten se ahdistunut ja estynyt vai olenko ehkä sitten kuitenkin se vapautuneempi yksilö, jolla ei oikeasti ole tarvetta aina puhua kaikesta. Luonnonlapsi tekee enemmän ja puhuu vähemmän.Teillä on vaan jotenkin ylikorostunutta tuo seksistä puhumisen mielikuva, että se olisi hurjakin puheenaihe vaikkei ole sen ihmeempi kuin kysyä mistä ruoasta tykkäät?
Voisihan siihenkin todeta, vittuako kyselet kokeilemalla selviää. Toinen siinä sitten tekee 7 eri ateriaa per olta. Jos joku vaikka maittas.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ymmärrän minusta hiukan lukittuneesti seksistä puhumisen, ikään kuin muuta ei sitten osaisikaan.En ole koskaan jutellut myöskään kahvinkeitosta. Juon sen mitä on keitetty. Kahvi on kuitenkin musta aina pahaa, olis se tehty miten vaan.
Eikä mun kyllä ole tarvinut juuri ruoastakaan jutella. Harvemmin tulee eteen mitään niin hirveää, etteikö sitä syömään pystyis ja toisaalta lempiruoankin voi pilata ihan vaan sillä, että se onkin jonkun toisen tekemä. Mielummin sitäpaitsi haluan, että toinen tekee mulle se oman bravuurinsa. Se kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin se mistä mä nut satun tykkäämään. Eikä sitä tiedä, jos sieltä tuleekin eteen mun seuraava lempparini. Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja samaan aikaan ihmisten harrastama seksi vaan kokoajan vähenee (jos sooloseksiä ei lasketa). Mistäköhän tuo sitten mahtaa kertoa? Pitäiskö ehkä kenties puhua ja terapoida vielä vähän lisää?
"Ihan kuten mistä tahansa muustakin asiasta pitää kyetä puhumaan. Osaahan sitä sanoa senkin etten nyt halua?"
Enköhän mä osaa ilmasta, jos ei haluta. Mikäli sellanen tilanne sattuu joskus tulemaan eteen. Vielä ei ole kertaakaan ollut sellasta tilannetta, ettei mua ole saanut seksistä innostumaan (siis parisuhteessa, irtonumeroita en harrasta). No, ehkä sitten joskus tosi vanhana.Kauhee seli selittely alkoi. Arka aihe. :)
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan jutellut myöskään kahvinkeitosta. Juon sen mitä on keitetty. Kahvi on kuitenkin musta aina pahaa, olis se tehty miten vaan.
Eikä mun kyllä ole tarvinut juuri ruoastakaan jutella. Harvemmin tulee eteen mitään niin hirveää, etteikö sitä syömään pystyis ja toisaalta lempiruoankin voi pilata ihan vaan sillä, että se onkin jonkun toisen tekemä. Mielummin sitäpaitsi haluan, että toinen tekee mulle se oman bravuurinsa. Se kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin se mistä mä nut satun tykkäämään. Eikä sitä tiedä, jos sieltä tuleekin eteen mun seuraava lempparini.Eli tykkäät yllätyksistä? Sienikeittoa ja kenkä persiiseen. Voilaa. ";D
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Teillä on vaan jotenkin ylikorostunutta tuo seksistä puhumisen mielikuva, että se olisi hurjakin puheenaihe vaikkei ole sen ihmeempi kuin kysyä mistä ruoasta tykkäät?
Voisihan siihenkin todeta, vittuako kyselet kokeilemalla selviää. Toinen siinä sitten tekee 7 eri ateriaa per olta. Jos joku vaikka maittas.Sä taidat olla tässä ainut, joka on puhunut jostain luennoista. Pikemmin tuntuu, että sulla on itselläs korostunut mielikuva siitä puhumisesta. Siitä miten paljon pitää puhua ja myös siitä, että on joku ihme pakko puhua.
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan jutellut myöskään kahvinkeitosta. Juon sen mitä on keitetty. Kahvi on kuitenkin musta aina pahaa, olis se tehty miten vaan.
Eikä mun kyllä ole tarvinut juuri ruoastakaan jutella. Harvemmin tulee eteen mitään niin hirveää, etteikö sitä syömään pystyis ja toisaalta lempiruoankin voi pilata ihan vaan sillä, että se onkin jonkun toisen tekemä. Mielummin sitäpaitsi haluan, että toinen tekee mulle se oman bravuurinsa. Se kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin se mistä mä nut satun tykkäämään. Eikä sitä tiedä, jos sieltä tuleekin eteen mun seuraava lempparini.Äläkä suutu, mähän vaan kokeilin ja bravuurina erikoisuus, kenkä.
Nyt morjes. :)
https://youtu.be/ZDMktYbPqvA- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Äläkä suutu, mähän vaan kokeilin ja bravuurina erikoisuus, kenkä.
Nyt morjes. :)
https://youtu.be/ZDMktYbPqvANo siis kyllä, jos "kenkä perseessä" on sun käsitys nätisti yhdessä kokeilemisesta, niin kannattaa varmaan jatkaa sitä puhumista.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kauhee seli selittely alkoi. Arka aihe. :)
Tyypillinen "nyt loppu argumentit" kommentti😅.
Taiskin olla itelles paha paikka, kun toisilla ei ole tarvetta jauhaa seksistä kumppanin kanssa, vaan se toimii erinomasesti ilmankin. Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen "nyt loppu argumentit" kommentti😅.
Taiskin olla itelles paha paikka, kun toisilla ei ole tarvetta jauhaa seksistä kumppanin kanssa, vaan se toimii erinomasesti ilmankin.Äää, älä yritä luihuilla siinä. Sulle arat näytän. :)
Anonyymi kirjoitti:
No siis kyllä, jos "kenkä perseessä" on sun käsitys nätisti yhdessä kokeilemisesta, niin kannattaa varmaan jatkaa sitä puhumista.
Se oli bravuuri. Huumorintajukin on last seasonii? :)
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat olla tässä ainut, joka on puhunut jostain luennoista. Pikemmin tuntuu, että sulla on itselläs korostunut mielikuva siitä puhumisesta. Siitä miten paljon pitää puhua ja myös siitä, että on joku ihme pakko puhua.
Toistaiseksi, muut on tuppisuuta eikä uskalla puhua melkein mistään. Joten mulle jäi tää uskaliaan taakkaa, huh huh.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Se oli bravuuri. Huumorintajukin on last seasonii? :)
En mä tiedä, mun en seuraa muotia. Kerro sinä?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Toistaiseksi, muut on tuppisuuta eikä uskalla puhua melkein mistään. Joten mulle jäi tää uskaliaan taakkaa, huh huh.
Kohta taitaa olla uskaliaampaa uskaltaa olla puhumatta. Kaikki tuutithan seksiä nykyään jauhaa.
Anonyymi kirjoitti:
En mä tiedä, mun en seuraa muotia. Kerro sinä?
Eli olet last seasonii tuossakin, et seuraa muotia, et puhu seksistä, etkä ymmärrä huumoria. :')
Minkä ikäinen olet?- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Eli olet last seasonii tuossakin, et seuraa muotia, et puhu seksistä, etkä ymmärrä huumoria. :')
Minkä ikäinen olet?Se on ihan sama mitä on niin aina välillä on muodikas. Mä olen mielummin ihan oma itseni ja sit kun se sattuu taas muotiin niin olen taas muodikaskin.
33 vuotta, vielä tällä hetkellä. Kohta vuoden enemmän. Anonyymi kirjoitti:
Kohta taitaa olla uskaliaampaa uskaltaa olla puhumatta. Kaikki tuutithan seksiä nykyään jauhaa.
Nojoo, mut ihan eri asia puhua rakastetun kanssa asiasta, kun kuunnella niittä tuutteja. Kyse nyt ei ole mistään irstaasta seksillä mässäilystä, kun puhutaan parisuhteessa mikä miellyttää.
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sama mitä on niin aina välillä on muodikas. Mä olen mielummin ihan oma itseni ja sit kun se sattuu taas muotiin niin olen taas muodikaskin.
33 vuotta, vielä tällä hetkellä. Kohta vuoden enemmän.Entäs se huumoripuoli?
Nuorukainen.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Nojoo, mut ihan eri asia puhua rakastetun kanssa asiasta, kun kuunnella niittä tuutteja. Kyse nyt ei ole mistään irstaasta seksillä mässäilystä, kun puhutaan parisuhteessa mikä miellyttää.
Miksi puhua, jos ei ole tarvetta, eikä ole ikinä ollut? Syytön minä siihen olen, jos ihmiset on liian estyneitä kokeilemaan ja on pakko heti kertoa että "Eiiii apua ei noin vaan tuolta".
Anonyymi kirjoitti:
Miksi puhua, jos ei ole tarvetta, eikä ole ikinä ollut? Syytön minä siihen olen, jos ihmiset on liian estyneitä kokeilemaan ja on pakko heti kertoa että "Eiiii apua ei noin vaan tuolta".
Mut jos toisella olis, muttei uskalla kun toinen torppaa? Ei tarvi olla estynyt yhtään, päinvastoin.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Entäs se huumoripuoli?
Nuorukainen.Mun hunoriini onnsen verran pimeetä, että harvemmalle se täysin aukeaa. Sovitaan, että sitä ei ole.
Anonyymi kirjoitti:
Mun hunoriini onnsen verran pimeetä, että harvemmalle se täysin aukeaa. Sovitaan, että sitä ei ole.
Anna esimerkki.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mut jos toisella olis, muttei uskalla kun toinen torppaa? Ei tarvi olla estynyt yhtään, päinvastoin.
Taisin sanoa jo tuolla aiemmin, että jos on tollasia ongelmia, niin varmaan kannataa sitten puhua. Itselleni ei sellaisia ongelmia synny, kun en sellaisia ihmisiä kauaa katsele.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Anna esimerkki.
Mies meni metsään - makkara
Itsepähän pyysit 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsepähän pyysit 😉No juu, rehellisesti sanoen ei sitä oikein voi yrittää sanallisesti selittää. Hauskat tilanteet harvemmin ovat hauskoja, jos niitä yrittää jälkeenpäin selittää ulkopuoliselle. Viimeksi nauroin lähes pissat housuissa yhdelle 3D mallinnokselle, joka näytti ihan pakastebroilerilta. Sen piti olla jotainnihan muuta.
Anonyymi kirjoitti:
Taisin sanoa jo tuolla aiemmin, että jos on tollasia ongelmia, niin varmaan kannataa sitten puhua. Itselleni ei sellaisia ongelmia synny, kun en sellaisia ihmisiä kauaa katsele.
Brutaali oot. :(
Anonyymi kirjoitti:
Itsepähän pyysit 😉Retkeikevä mies, mutta mikä siinä oli se vitsi? :)
Anonyymi kirjoitti:
No juu, rehellisesti sanoen ei sitä oikein voi yrittää sanallisesti selittää. Hauskat tilanteet harvemmin ovat hauskoja, jos niitä yrittää jälkeenpäin selittää ulkopuoliselle. Viimeksi nauroin lähes pissat housuissa yhdelle 3D mallinnokselle, joka näytti ihan pakastebroilerilta. Sen piti olla jotainnihan muuta.
Onneksi kerroit, että 3D mallinnokselle, olisin voinut luulla että puhutaan naamastani. :'P
Joo, tillannekomiikka on ehkä huvittavinta.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Retkeikevä mies, mutta mikä siinä oli se vitsi? :)
Niin ... ehkä se makkara ... tai sitten ei. Ei abstraktia taidetta voi selittää. Se täytyy itse tulkita. ☺
Anonyymi kirjoitti:
Niin ... ehkä se makkara ... tai sitten ei. Ei abstraktia taidetta voi selittää. Se täytyy itse tulkita. ☺
Onhan se niinkin kyllä.
Ai että, täytyy raahautua ulos. Lapsi saattaa kaverilleen. Ja laiskottais kun vanhaa kissaa justiinsa. Ei se auta, täytyy mennä. Mukavaa iltaa. :)- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Onneksi kerroit, että 3D mallinnokselle, olisin voinut luulla että puhutaan naamastani. :'P
Joo, tillannekomiikka on ehkä huvittavinta.Yksi viimesimmistä on myös eräs video, jota piti käyttää kuvituksena. Siinä oli puu, jonka yks oksa oli ilmiselvä dildo. Videon tekijä piti meitä ihan pervoina ja itekin siinä pohdittiin, että onko kyse vain meidän porukan mielikuvituksesta. Todettiin, että siinä kyseisessä paikassa me ei voida sitä videota käyttää, mutta kyllä sille vielä joku paikka löytyy.
Oli miten oli niin hauskaa oli. Hulluilla on halvat huvit. - Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Onhan se niinkin kyllä.
Ai että, täytyy raahautua ulos. Lapsi saattaa kaverilleen. Ja laiskottais kun vanhaa kissaa justiinsa. Ei se auta, täytyy mennä. Mukavaa iltaa. :)Hyvää illan jatkoa sinnekin ☺
Anonyymi kirjoitti:
Monet vitsit toimivat juuri sen abstraktin tason kautta. Vitsi ovat erilaisten mielleyhtymien synteesi. Tämä "makkara"- juttu on hyvä esimerkki vitsin prototyypistä.
Koska vitsit syntyvät assosiaatioiden kautta, toisen huumoria ei välttämättä ymmärrä.
Ei siitä puhumisesta haittaakaan ole, eikä mitään noloa tai pelättävää. Aika mölli kumppani joka suhtautuu jotenkin nolaten toisen seksiin liittyvissä asioissa.
Helppo sanoa, kun ennen olin paskat housussa hiljaa, enkä virkkonut mitään. Niin ero on huomattava verraten tuohon aikaan nyt kun uskaltaa puhua, silloin kun tarvetta puhumiselle on.Se kun entinen emäntä sano entiselle isännälle kerran lauantai ehtoolla, että lipase sieltä.
No entinen isäntä meinasi, että no perkale lipastaan ja työnsi päänsä hameen alle.
Kohta entinenemäntä kirkaisi. No mitä ihmettä? huusi entinen isäntäkin hameen alta katsoen.
Johon emäntä sano sitten, nuolasit minun pyllyvakoa ja hyhhy seutua, johon isäntä että sinähän pyysit!
Jolloin emäntä ymmärsi, että jäi mainitsematta mistä sieltä.Suatana kirjoitti:
Se kun entinen emäntä sano entiselle isännälle kerran lauantai ehtoolla, että lipase sieltä.
No entinen isäntä meinasi, että no perkale lipastaan ja työnsi päänsä hameen alle.
Kohta entinenemäntä kirkaisi. No mitä ihmettä? huusi entinen isäntäkin hameen alta katsoen.
Johon emäntä sano sitten, nuolasit minun pyllyvakoa ja hyhhy seutua, johon isäntä että sinähän pyysit!
Jolloin emäntä ymmärsi, että jäi mainitsematta mistä sieltä.Kun tekee ominpäin tulkintoja voi hääriä ihan väärässä paikassa.
- Anonyymi
Tarkoittaako tämä että juuri seksitaitojen puute on johtanut sinkkuuteen.
Palstan kertalaaki miesten määrä vaikuttaa olevan niin suuri että vinkkisi taitaa mennä kuuroille korville. Näissä kertalaaki suhteissa ei pahemmin molemminpuolin keskustella. - Anonyymi
Näitä huumejuttuja riittää
- Anonyymi
Vai tällaista uutta tietoa.
Mutta tiedätkö sinä, mikä on tärkein elin erotiikan shakkilaudalla.
-keinovaginamies- Kun uroskilpikonna kapuaa naaraan päälle, naaras tietää jo geenitasolla mitä pitää tehdä. Ei siinä keskustelua tarvita :P
Jos seksi ei suju, sitten tarvitaan niitä aivoja.
Tortoise having sex with a shoe, squeaking.
https://www.youtube.com/watch?v=6R3BYCT5oWw- Anonyymi
minä mies en ole syyllinen
- Anonyymi
Automaatio seksissä on välttämätöntä, keskustelusta vain haittaa. Jos molemmat luettelevat toisilleen listan toiveita ja ohjeita, niin eihän niiden toteuttaminen ole mitenkään aitoa, vaan pelkkää suorittamista.
Seksissä automaatio toimii sanattomasti; kumpikin tuntee ja vaistoaa automaattisesti mistä toinen pitää. Rakkauden kieli = sanaton vuorovaikutus.
- Sheena- Anonyymi
No tuota. Ennen seksiä kyllä tarvitaan niitä sanojakin, tarvitaan kommunikaatiota ja yhteistä kieltä. Ilman sitä ei tule seksiä, eikä uusintaa. Mutta ei seksistä tarvitse puhua, sen kun ihmiset ymmärtäisivät ja eläisivät, käyttäisivät hetkensä paremmin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuota. Ennen seksiä kyllä tarvitaan niitä sanojakin, tarvitaan kommunikaatiota ja yhteistä kieltä. Ilman sitä ei tule seksiä, eikä uusintaa. Mutta ei seksistä tarvitse puhua, sen kun ihmiset ymmärtäisivät ja eläisivät, käyttäisivät hetkensä paremmin :)
Olen ihan samaa mieltä. Kyllä puhetta, sanoja ja kommunikaatiota tarvitaan, mutta ei siitä seksistä tarvitse puhua. Seksi on parhaimmillaan ilman sanoja, yhdessä kokien ja hetkessä eläen.
- Anonyymi
Kaikkein tärkein seksissä ja rakkaudessa on raha eli rahalla ja omaisuudella nainen kiihottuu ja rakastaa aidosti eli miehen tarvii osata tehdä rahaa ja kartuttaa omaisuutta joko syntymällä rikkaaseen ja varakkaaseen sukuun tai periä tai isi maksaa ym mutta kun raha nippuja heittää pöydälle tai pankkikortin joss on katetta niin pimppi kostuu ja koko nainen rakastuu ja kiimaiseksi tulee eli raha on se tärkein
- Anonyymi
Joo, makuuhuoneessa työntelen tonnin seteleitä vaimoni pikkuhousuihin ja se tärisee himosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913157
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462219- 202081
- 342013
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171767- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181391