konfliktipelkoisuutta? Mistä se voi kertoa?
https://www.is.fi/viihde/art-2000008310993.html
Tunnistatko itsessäsi
3
<50
Vastaukset
En tunnista. Mielestäni tärkeät asiat pitää saada puhua ja ratkaista yhdessä. Ei saisi jättää ongelmia muhimaan. Muutenkin parisuhteen pelisäännöistä pitäisi keskustella jo alkuvaiheessa. Itse yritän ennakoida konfliktit jo varhaisessa vaiheessa ja puhua kaikki selväksi. Tietysti yllätyksiä tulee, mutta luotettavan kumppanin kanssa niistä selviää puhumalla.
Mikäli luottamus petetään, siinä tilanteessa ei ole enää mitään puhumista. Parisuhdetta ei voida rakentaan ilman yhteistä luottamusta. Se on "lusikat jakoon" ja Adios!Nythän nousi Rennyn pisteet. Onhan meissä jotain yhteistäkin.
"Olen aina halunnut hurmata naiset, joihin olen ihastunut ja rakastunut. Olen halunnut tehdä naiseni päivistä seikkailun, joka alkaa aamusta ja jatkuu pitkälle yöhön. Haluan yllättää, hemmotella ja naurattaa. Haluan, että elämä on mielenkiintoista, eikä tylsää, Harlin sanoo kirjassa."
Yes. 👍Niin se kysymys.
Tunnistatko itsessäsi konfliktipelkoisuutta?
-Toisinaan kyllä, inhoan riitelyä. Niinpä yritän puhua asioista rehellisen avoimesti ajoissa, joskin nekin voi aiheuttaa riidan. Se on niin kauan kunnes toinen alkaa raivoamaan tai leikkimään mykkäkoulua, sitten se ei ole enää ok. Tyhmä tapa riidellä, kun puhumalla voisi hoitaa senkin.
Joten joo, siedän parisuhteen karikkoja hyvin, mutten aina tapoja hoitaa niitä. Riitelyä inhoan.
Mistä se voi kertoa?
-Kerro sä? Mä luulen, että yksi syy on vanhempieni tapa riidellä raivoten, uhriutuen ja lapsellisesti murjottaen. Olen kurkkuani myöden täynnä sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922027Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671500YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 731140
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2341135Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.150998Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava240954Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891