Mies on tylsä tai varattu...

Anonyymi

Kauan sitten ihastuin mieheen, joka väitti olevansa sinkku. Hän oli iloinen ja hauska mies. Ihmettelin vain sitä, ettei hän koskaan kutsunut minua luokseen vaan tapasimme aina minun luonani. Kun suhde oli kestänyt pari kuukautta ja olimme ensimmäisen kerran rakastelleet, hän tunnusti että itse asiassa hän ei ole sinkku vaan asuu yhden naisen kanssa.

Olisi pitänyt heittää hänet ulos saman tien, mutta olin niin rakastunut. Hölmö kun olin, uskoin häntä kun hän sanoi ettei rakasta sitä naista ja ottaa pikapuoliin eron.

No, meni vuoden päivät, ja yhä vain he asuivat yhdessä. Aina kun kysyin asiasta, mies keksi syyn miksei juuri nyt voi erota. Ei voi kun joulu on tulossa tai kesäloma tulossa tai kesäloma loppui juuri tai tyttöystävä on flunssassa ja kissa on kuollut ja hampaasta lohkesi paikka.

Väsyin. Pistin välit poikki.

Sitten tapasin miehen joka oli oikeasti sinkku. Kävin jo alkuvaiheessa hänen luonaan varmistaakseni että hän todella asuu yksin. Ei siellä asunut kuin hän ja hänen koiransa.

Aloimme seurustella. Hän oli kiltti ja kiva, mutta jotenkin se ei tuntunut samalta kuin sen entisen sutkimiehen kanssa. Tämä oli vähän tylsä mies. Edellisen kanssa nauroimme yhdessä silmät vesissä, tämä oli tosikko. Jörö ja vähän tyhmä. Ei löytynyt yhteistä tekemistä.

Kyllästyin. Lopetin suhteen.

Entinen tili kadulla vastaan ja aloimme taas tapailla. Mutta ei hän vieläkään eronnut.

Pistin taas poikki.

Tällaista se on. Kiinnostavat miehet ovat varattuja ja epäluotettavia. Kiltit ja vapaat ovat tylsiä.

20

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies tunnusti, että ei ole sinkku vaan asuu yhden naisen kanssa ja kun kuulit toisen naisen, niin se veti sinua entistä enemmän mieheen magneetin lailla.

      Kumma kun naiset haluaa toisten omia. Nainen on naiselle susi.

      • Anonyymi

        Miten niin tieto naisen kanssa asumisesta veti minua magneetin lailla? Sanoinko niin? Minähän luulin ensin että mies on sinkku, ja kuulin asiasta vasta kun suhde oli niin pitkällä että olimme jo harrastaneet seksiä.

        Tieto naisesta ei todellakaan saanut minua pitämään.iehestä tiukemmin kiinni. Kävi päinvastoin: kun kuulin asiasta, otin ensin etäisyyttä. En soittanut miehelle pariin viikkoon. Mutta hän soitti ja pyysi saada tavata, ja sitten hän puhui minut ympäri. Selitti ettei rakasta sitä naista ja ottaa pikapuoliin eron.

        Se vain sattui olemaan tyhjä lupaus ja silkkaa valetta. Hänellä ei ollut aikomustakaan erota. Hän halusi elämäänsä kaksi naista.

        Tein sen virheen, että pysyin siinä kokonaisen vuoden odottamassa luvattua eroa. Olisi pitänyt sanoa, että emme nyt tapaa, vaan sinä eroat ensin, sitten vasta tavataan, ja jos et eroa niin sitten ei tavata ollenkaan.

        Lisäksi hän kertoi että sillä naisella on mielenterveys- ja alkoholiongelma. Se taisi jopa pitää paikkansa: nainen soitti hänelle kerran kun hän oli minun luonani. Mies pisti kaiuttimen päälle ja sieltä kuului aggressiivista humalaista sössötystä tyyliin "shaatanan pashka jätkät voishit shä hei tulla kotiin joshain vaiheessa shaatana..." Myöhemmin nainen oli jopa mielisairaalahoidossa. Siis pipipää.

        Kun mies houkutteli minua takaisin sen jälkeen, kun oli kertonut siitä naisesta, hän korosti ettei rakasta sitä naista vaan ottaa pikapuoliin eroon varsinkin tuon ryyppäämisen ja mielenvikaisuuden vuoksi. Hän sanoi että nainen sai raivokohtauksia ja kävi päälle. Minähän uskoin. No, alkoholismi oli kyllä totta, mutta raivareista ja väkivaltaisuudesta minulla oli vain miehen sana. Ehkä sekin oli totta, ehkä ei.

        Puoli vuotta myöhemmin hän perusteli naisen alkoholisimilla ja mielenterveysongelmilla sitä että EI eronnut. Että eihän hän voi hylätä toista kun sillä on niin vaikeaa eikä se pärjää ilman häntä. Seuraavassa lauseessa hän kertoi miten hyvää huolta nainen pitää taloudesta. Miehen ei tarvitse tehdä kotona mitään kun nainen hoitaa siivoukset ja ruoanlaitot ihan yksin ja kokonaan.

        Epäilen että tämä oli se oikea syy sille ettei hän halunnut erota: kotona asui ilmainen taloudenhoitaja. Kiva kun joku viikkaa ja silittää hänen kalsarinsakin. Ja leipoo maailman parhaita korvapuusteja. Silloin ei pipipäisyys ja kännääminenkään haittaa.

        Tuo nainen oli minua kymmenen vuotta vanhempi ja siis alkkis ja puolihullu, mutta parempi nainen kuin minä, koska minä en olisi ruvennut ilmaiseksi siivoojaksi ja kokiksi. En olisi edes muuttanut yhteen. Halusin asua kahdestaan poikani kanssa. Mies selitti että voisin muuttaa hänen isoon taloonsa, ja poikanikin olisi tervetullut sinne asumaan. Hän sanoi sen siihen sävyyn kuin se olisi ollut suuri kunnia. Ärsytti! Minulla on hyvä omistuasunto ja työ, en tarvitse elättäjää!

        Se nainen oli kotirouvana ja hoiti aikuista yksinäistä miestä kokopäivätoimisesti ilman palkkaa, siis asuntoa, seksiä ja ruokaa vastaan. En ymmärrä miksi joku nainen suostuu sellaiseen. Enkä ymmärrä miksi joku mies ottaa aikuisen naisen ilmaiseksi luokseen asumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin tieto naisen kanssa asumisesta veti minua magneetin lailla? Sanoinko niin? Minähän luulin ensin että mies on sinkku, ja kuulin asiasta vasta kun suhde oli niin pitkällä että olimme jo harrastaneet seksiä.

        Tieto naisesta ei todellakaan saanut minua pitämään.iehestä tiukemmin kiinni. Kävi päinvastoin: kun kuulin asiasta, otin ensin etäisyyttä. En soittanut miehelle pariin viikkoon. Mutta hän soitti ja pyysi saada tavata, ja sitten hän puhui minut ympäri. Selitti ettei rakasta sitä naista ja ottaa pikapuoliin eron.

        Se vain sattui olemaan tyhjä lupaus ja silkkaa valetta. Hänellä ei ollut aikomustakaan erota. Hän halusi elämäänsä kaksi naista.

        Tein sen virheen, että pysyin siinä kokonaisen vuoden odottamassa luvattua eroa. Olisi pitänyt sanoa, että emme nyt tapaa, vaan sinä eroat ensin, sitten vasta tavataan, ja jos et eroa niin sitten ei tavata ollenkaan.

        Lisäksi hän kertoi että sillä naisella on mielenterveys- ja alkoholiongelma. Se taisi jopa pitää paikkansa: nainen soitti hänelle kerran kun hän oli minun luonani. Mies pisti kaiuttimen päälle ja sieltä kuului aggressiivista humalaista sössötystä tyyliin "shaatanan pashka jätkät voishit shä hei tulla kotiin joshain vaiheessa shaatana..." Myöhemmin nainen oli jopa mielisairaalahoidossa. Siis pipipää.

        Kun mies houkutteli minua takaisin sen jälkeen, kun oli kertonut siitä naisesta, hän korosti ettei rakasta sitä naista vaan ottaa pikapuoliin eroon varsinkin tuon ryyppäämisen ja mielenvikaisuuden vuoksi. Hän sanoi että nainen sai raivokohtauksia ja kävi päälle. Minähän uskoin. No, alkoholismi oli kyllä totta, mutta raivareista ja väkivaltaisuudesta minulla oli vain miehen sana. Ehkä sekin oli totta, ehkä ei.

        Puoli vuotta myöhemmin hän perusteli naisen alkoholisimilla ja mielenterveysongelmilla sitä että EI eronnut. Että eihän hän voi hylätä toista kun sillä on niin vaikeaa eikä se pärjää ilman häntä. Seuraavassa lauseessa hän kertoi miten hyvää huolta nainen pitää taloudesta. Miehen ei tarvitse tehdä kotona mitään kun nainen hoitaa siivoukset ja ruoanlaitot ihan yksin ja kokonaan.

        Epäilen että tämä oli se oikea syy sille ettei hän halunnut erota: kotona asui ilmainen taloudenhoitaja. Kiva kun joku viikkaa ja silittää hänen kalsarinsakin. Ja leipoo maailman parhaita korvapuusteja. Silloin ei pipipäisyys ja kännääminenkään haittaa.

        Tuo nainen oli minua kymmenen vuotta vanhempi ja siis alkkis ja puolihullu, mutta parempi nainen kuin minä, koska minä en olisi ruvennut ilmaiseksi siivoojaksi ja kokiksi. En olisi edes muuttanut yhteen. Halusin asua kahdestaan poikani kanssa. Mies selitti että voisin muuttaa hänen isoon taloonsa, ja poikanikin olisi tervetullut sinne asumaan. Hän sanoi sen siihen sävyyn kuin se olisi ollut suuri kunnia. Ärsytti! Minulla on hyvä omistuasunto ja työ, en tarvitse elättäjää!

        Se nainen oli kotirouvana ja hoiti aikuista yksinäistä miestä kokopäivätoimisesti ilman palkkaa, siis asuntoa, seksiä ja ruokaa vastaan. En ymmärrä miksi joku nainen suostuu sellaiseen. Enkä ymmärrä miksi joku mies ottaa aikuisen naisen ilmaiseksi luokseen asumaan.

        Ihmekkös tuo, jos naisen mielenterveys ja muu terveys reistaili.Harvalla se oireitta menee miehen syrjähyppyjen sietäminen. Selvähän se, että seuraamuksia siitä tulee. Mies menee munan halujen perässä ja vaimo alkaa kotona oireilla, kun ei saa tarvitsemaansa. Hyvä, että pistit suhteesi poikki. Olisi sinulla ollut pian vaimoksi päästyä sama kohtalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmekkös tuo, jos naisen mielenterveys ja muu terveys reistaili.Harvalla se oireitta menee miehen syrjähyppyjen sietäminen. Selvähän se, että seuraamuksia siitä tulee. Mies menee munan halujen perässä ja vaimo alkaa kotona oireilla, kun ei saa tarvitsemaansa. Hyvä, että pistit suhteesi poikki. Olisi sinulla ollut pian vaimoksi päästyä sama kohtalo.

        Nimenomaan! Olin tyhmä kun roikuin siinä vuoden päivät ja viitsin vielä seuraavan suhteen kariuduttua suostua lyhyehkö jääneeseen uuteen yritykseen. Mutta niin tyhmä en ollut että ikinä olisin muuttanut tuon miehen kanssa yhteen. Minulle oli päivänselvää että hän pettäisi minuakin. En kuvitellut että hän olisi ollut minulle erilainen ha uskollinen. Sutki mikä sutki. Olinkohan edes ainoa jota hän tapaili vaimonsa selän takana? En tiedä, eikä sillä ole enää mitään väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin tieto naisen kanssa asumisesta veti minua magneetin lailla? Sanoinko niin? Minähän luulin ensin että mies on sinkku, ja kuulin asiasta vasta kun suhde oli niin pitkällä että olimme jo harrastaneet seksiä.

        Tieto naisesta ei todellakaan saanut minua pitämään.iehestä tiukemmin kiinni. Kävi päinvastoin: kun kuulin asiasta, otin ensin etäisyyttä. En soittanut miehelle pariin viikkoon. Mutta hän soitti ja pyysi saada tavata, ja sitten hän puhui minut ympäri. Selitti ettei rakasta sitä naista ja ottaa pikapuoliin eron.

        Se vain sattui olemaan tyhjä lupaus ja silkkaa valetta. Hänellä ei ollut aikomustakaan erota. Hän halusi elämäänsä kaksi naista.

        Tein sen virheen, että pysyin siinä kokonaisen vuoden odottamassa luvattua eroa. Olisi pitänyt sanoa, että emme nyt tapaa, vaan sinä eroat ensin, sitten vasta tavataan, ja jos et eroa niin sitten ei tavata ollenkaan.

        Lisäksi hän kertoi että sillä naisella on mielenterveys- ja alkoholiongelma. Se taisi jopa pitää paikkansa: nainen soitti hänelle kerran kun hän oli minun luonani. Mies pisti kaiuttimen päälle ja sieltä kuului aggressiivista humalaista sössötystä tyyliin "shaatanan pashka jätkät voishit shä hei tulla kotiin joshain vaiheessa shaatana..." Myöhemmin nainen oli jopa mielisairaalahoidossa. Siis pipipää.

        Kun mies houkutteli minua takaisin sen jälkeen, kun oli kertonut siitä naisesta, hän korosti ettei rakasta sitä naista vaan ottaa pikapuoliin eroon varsinkin tuon ryyppäämisen ja mielenvikaisuuden vuoksi. Hän sanoi että nainen sai raivokohtauksia ja kävi päälle. Minähän uskoin. No, alkoholismi oli kyllä totta, mutta raivareista ja väkivaltaisuudesta minulla oli vain miehen sana. Ehkä sekin oli totta, ehkä ei.

        Puoli vuotta myöhemmin hän perusteli naisen alkoholisimilla ja mielenterveysongelmilla sitä että EI eronnut. Että eihän hän voi hylätä toista kun sillä on niin vaikeaa eikä se pärjää ilman häntä. Seuraavassa lauseessa hän kertoi miten hyvää huolta nainen pitää taloudesta. Miehen ei tarvitse tehdä kotona mitään kun nainen hoitaa siivoukset ja ruoanlaitot ihan yksin ja kokonaan.

        Epäilen että tämä oli se oikea syy sille ettei hän halunnut erota: kotona asui ilmainen taloudenhoitaja. Kiva kun joku viikkaa ja silittää hänen kalsarinsakin. Ja leipoo maailman parhaita korvapuusteja. Silloin ei pipipäisyys ja kännääminenkään haittaa.

        Tuo nainen oli minua kymmenen vuotta vanhempi ja siis alkkis ja puolihullu, mutta parempi nainen kuin minä, koska minä en olisi ruvennut ilmaiseksi siivoojaksi ja kokiksi. En olisi edes muuttanut yhteen. Halusin asua kahdestaan poikani kanssa. Mies selitti että voisin muuttaa hänen isoon taloonsa, ja poikanikin olisi tervetullut sinne asumaan. Hän sanoi sen siihen sävyyn kuin se olisi ollut suuri kunnia. Ärsytti! Minulla on hyvä omistuasunto ja työ, en tarvitse elättäjää!

        Se nainen oli kotirouvana ja hoiti aikuista yksinäistä miestä kokopäivätoimisesti ilman palkkaa, siis asuntoa, seksiä ja ruokaa vastaan. En ymmärrä miksi joku nainen suostuu sellaiseen. Enkä ymmärrä miksi joku mies ottaa aikuisen naisen ilmaiseksi luokseen asumaan.

        Ottaisin palvelijaksi jos tarvetta olisi. Ehkä tulevaisuudessa.


    • Anonyymi

      Mitä mitä mitä? Ei voi olla totta: yksikään palstaprinssi ei vielä ole ollut tietävinään että se petollinen varattu mies oli VARMASTI komea ja se kiltti, jonka alkuperäinen hylkäsi, oli VARMASTI tavis! Eikä kukaan ole vastannut että siinä se nähtiin miten käy kun juostaan komeiden panoalfojen perässä eikä anneta taviksille mahdollisuutta.

      Rasti seinään!

    • Anonyymi

      Tough luck hanibunny. Aina ei voi voittaa.

      • Anonyymi

        Itse asiassa voitin kun erosin heistä kummastakin. Toinen oli sutki ja onnittelen itseäni kun revin itseni irti.

        Se toinen kaikin puolin kunnollinen ja hyvä, mutta väärä mies minulle. Päästin tuon jälkimmäisen vapauteen etsimään jotakuta joka sopii hänelle. Kyllä hän sellaisen löytää.


    • Anonyymi

      Se on kyllä valitettavaa, että usein joutuu tyytymään kompromisseihin ja harmillista, jos joutuu kaipaamaan jotakin aikaisemmin kohtaamaansa, jota ei ole saanut. Nyt kerroit kahdesta miehestä, mutta kuinka monta olet sitten tavannut, kun olet päätynyt tuollaiseen yleistykseen?

      Itse olen saanut kumppanikseni parhaimman, jonka olen koskaan tavannut. On todella kiltti, mutta ei mielestäni tylsä. Mielestäni on ylipäätään jotenkin outoa, että toinen ihminen määritellään "tylsäksi". En ainakaan itse ole koskaan tavannut ketään "tylsää ihmistä"

    • Anonyymi

      Näin se on.

    • Anonyymi

      Yleensä aina tunne on oikeassa heti, mutta järki tulee mukaan sohlaamaan melko pian ja pistää kaiken sekaisin. Kemia on siitä erikoinen juttu, että se reagoi heti, kun sopiva pari tulee tarpeeksi lähelle. Toisin on järjen laita, ego alkaa keksiä syitä heti, kun tuntee tulleensa uhatuksi ja "isännän" hallinnan menettäneenä.
      Opetelkaa elämään tunteiden vieminä ja lopettakaa se ainainen talouslaskenta ihmissuhteissa, olen tämän hiljalleen ymmärtänyt ja kärsin huonossa parisuhteessa, joka perustuu enään yhteisille omistuksille. Pitäisi varmaan alkaa taas elää!

    • Anonyymi

      Ihan tuttua huttua nykyään: naiset tinderien sun muiden sovellusten takia tapailevat vain komeita miehiä ja rakastuvat komeisiin ja varattuihin jännämiehiin. Kiltit ja kunnolliset on tylsiä, eivätkä kelpaa parisuhteeseen. Kiltit ja kunnolliset ovat myös ulkonäöltä taviksia.

      Kun se 5% komeimmisto saa vain mahdollisuuden, niin ihan turha valittaa kuinka vaikeaa on löytää mies parisuhteeseen..

      • Anonyymi

        Höpö höpö höpö. Tavallisen näköiset ovat komeita useammin ja enemmän pelkän seksin perään. Tavikset käyttäytyvät huonosti, eivät kunnioita naisia ja ovat pääsääntöisesti ihan surkeita sängyssä. Kerropa yksi syy miksi huolisin taviksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö höpö. Tavallisen näköiset ovat komeita useammin ja enemmän pelkän seksin perään. Tavikset käyttäytyvät huonosti, eivät kunnioita naisia ja ovat pääsääntöisesti ihan surkeita sängyssä. Kerropa yksi syy miksi huolisin taviksen?

        Älä nyt paskaa puhu.


    • Anonyymi

      No pääasia et itse olet kunnon ihminen. Noi muuthan oliki persiistä.

      • Anonyymi

        Aivan sama kuka runoilija on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama kuka runoilija on.

        Kävi myös mielessä :)


    • Anonyymi

      Kyllä vain parhaat poimitaan ensin.

      • Anonyymi

        Parhaat on poimittu jo aikoja sitten.
        Mitäköhän "tyhmä" mies ajatteli sinusta? Onko käynyt mielessä?

        Joskus tyhmä voikin olla älykäs taktikko joka seuraa naisen käyttäytymistä ja olemusta.
        Käyttäytyy kuten olisi "koeajalla".
        Tuliko tämä mieleen?


    • Anonyymi

      Tili tuleekin askel askeleelta ennen iltaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe