Mitä te koronrokotetut teette...

Anonyymi

kun on kulunut 6kk viimeisimmästä pistoksesta? Rokotehan ei enää sen jälkeen toimi.

32

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole tainnut hallitus kertoa.

      • Mistäkö muka


    • Anonyymi

      Rokotuspassia valmistellaan tuo 6kk ja sit kukaan ei pääse mihinkään.

      • Anonyymi

        Onkohan tyttöhallituksen barbit rokotettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tyttöhallituksen barbit rokotettu?

        Neon varmaan rokotettu sinne viisaampaan eli alapäähänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neon varmaan rokotettu sinne viisaampaan eli alapäähänsä.

        Emojiesta puuttui keskisormi, se sinulle 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emojiesta puuttui keskisormi, se sinulle 😬

        Miksi minulle haluat keskisormeilla aivan oikeasta tulkinnasta tyttöhallituksen barbien toimista koronan hoidosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minulle haluat keskisormeilla aivan oikeasta tulkinnasta tyttöhallituksen barbien toimista koronan hoidosta?

        Hän pelkää hallituksen kaatuvan. Mut eihän siinä olis mitään, mun puolesta hallitus voi kaatua pari kertaa vuodessa.


    • Anonyymi

      Te tolkuttomat rokotusta ottamattomat voisitte myös miettiä mihin pulaan jätätte meidät, jotka leikkauksen jälkeen tarvitsisimme jopa useamman viikon tehohoidon!! On olemassa myös ihmisiä, jotka eivät ole välittömässä hengenvaarassa mutta vaativan, elämänlaatua parantavan leikkauksen jälkeen tarvitsevat pitkäaikaista tehohoitoa. Itse olen odottanut kohta kolme vuotta leikkausta, jonka aikataulun korona sekoitti. Ja horisonttia ei näy, kiitos näiden ääliöiden, jotka vievät tehohoito paikat vain jonkin piikkikammon takia!!! Joo, oli kärjistetty juttu, mutta näiden rokottamattomien vuoksihan nyt taas mennään takapakkia.😬

      • Anonyymi

        HUS ja THL valehtelevat vähän kaikesta: koronataudista ja sen vaarallisuudesta, rokotteiden tehosta ja turvallisuudesta, ja sairaanhoitokapasiteetista.

        Koronan vuoksi on tehohoidossa ollut yleensä 0-10 ihmistä koko maassa, enimmillään on ollut kerralla 64. Sairaanhoidon kapasiteetti ei ole siis missään vaiheessa "pandemiaa" ollut lähelläkään ylittymistä, kun koronapotilaille varattuja paikkoja on yli 300. Lisäksi Kiuru järjesti 1000, "tarvittaessa käyttöön otettavaksi."

        Terveydenhuollon resursseja eivät syö koronapotilaat, vaikka heitä olisi teholla enemmänkin kuin tavanomaiset muutama. Lääkärien ja hoitajien työvoimaa vie kuviteltujen koronatapausten jäljittäminen digitaalisella seurannalla, väestön testaaminen huonolla PCR-testillä, ja tietenkin piikittäminen eli terveiden ihmisen värvääminen kokeellisten geeniteknologisten injektioiden lääketurvallisuustutkimuksiin.

        Valtamedia esittää silti koko ajan, kuin sairaalahoitokapasiteetti olisi repeämäisillään koronan vuoksi. Paniikin nostatusta ja pelkopropagandaa lääkeyhtiöiden laskuun, jotta otettaisiin piikki. Vaarallinen ja tehoton piikki.

        Kun todelliset potilasluvut ja tyhjillään olevat tehohoidon paikat silloin tällöin kuitenkin tulevat julkisuuteen, vedetään muita kortteja esiin: Esimerkiksi kesällä, kun Hesarin toimittaja kysyi HUS:n ylilääkäriltä koronapotilaiden määrästä ja kävi ilmi, että heitä oli tehohoidossa vain viisi, ja ylilääkäri silti valitteli, että "juuri ja juuri kestetään, vaikka henkilökunta on hyvin kuormittunutta." Toimittajan oli pakko kysyä, että miten niin. Ylilääkäri vastasi, että "he ovat kentällä testaamassa, rokottamassa ja jäljittämässä. Se vie hyvin paljon työvoimaa."

        Sanoisi nyt se ylilääkäri jo niille työntekijöilleen, että tulevat pois piikittämästä, testaamasta ja jäljittämästä ihmisiä koronan vuoksi, niin loppuu koko plandemia vähän nopeammin. Keskittäisivät huomionsa niihin potilaisiin, joita heillä on sairaalassa hoidettavana koronan, influenssan ja muiden tautien vuoksi. Ja rupeaisivat purkamaan niitä pitkiä jonoja, joita tämän feikkipandemian takia on kertynyt kaikkeen sairaanhoitoon.


      • Anonyymi

        Voi kuulepas sinä median uhri... missä in meidän hoitajat joita tarvitaan teholla ja muuallakin? Onko tullut mieleesi sellaisdei "pienet" yksityiskohdat että hoitajat ovat piikittämässä, varsinkin kun on niin tärkeää saada rokotekattavuus 80 prosenttiin, ovat jäljittämässä MAHDOLLISESTI altistuneita ja ottamassa lopputilejä siksi etteivät HALUA VAPAAEHTOISTA rokotetta. Taas puskee esiin minäminäminä vaikka siitä syytetään niitä jotka eivät halua ottaa tuota riittämättömästi tutkitttua aiemmin käyttämätöntä injektiota. Saisit hävetä kun kehtaat syyttää viranomaisten päätöksien vuoksi kanssaihmisiä!!!!


      • Anonyymi

        Mitä tyhmyyksiä taa höliset?
        Minkään piikkikammon takia ei yksikään tehohoitopaikka jää täyttämättä. Kyllä sille hoidolle on aivan oikea tarve.
        Rokotteen ottamiselle ei kuitenkaan kenelläkään ole oikeaa tarvetta, jonka vain viisain kansanosa, johon et valitettavasti kuulu, on oivaltanut.


      • Kysy ottaako vastaan Sairaala Nova niin odotus varmasti päättyy.
        Älä minua syytä kun minut on piikkitetty kahdesti.


    • Anonyymi

      Tietysti toimii, otapa selvää tonttu!

      • mikä Joulutonttuko ei nytvieelä ole Joulu.


    • Anonyymi

      Meinaatko, että rokotteen vaikutus loppuu naps tuosta noin vain kun 6 kk on täynnä?
      Eikös tehon pitänyt hiipua pikku hiljaa samalla tapaa kuin flunssarokotteillakin.
      Ja toisekseen rokotushan lisää elimistön omaa vastustuskykyä kyseistä sairautta vastaan.

      Sinähän kysyit mitä meinaan tehdä:
      Otan kolmannen piikin ja tarvittaessa lisää niin monta kuin on tarjolla.
      Sen lisäksi käytän maskia julkisilla paikoilla ja pesen käsiäni.

      Mitäs sinä meinaat tehdä kun korona iskee?
      Aiotko sairastaa kotona vai mennä muiden ihmisten joukkoon tarttumaan?
      Entäs jos sairastut niin pahasti että tarvitset sairaalahoitoa?
      Menetkö sairaalaan vai kuoletko mieluummin kotonasi?

      • Anonyymi

        Lääkeyhtiön trolli se siinä.
        Koronahan ei ole vaarallinen kuin riskiryhmille, ja heitäkin voitaisiin hoitaa jos haluttaisiin. Tällä hetkellä Suomi on siinä tilanteessa yhteiskuntana, että ei haluta hoitaa sairaita. Korona on erikoinen "pandemia."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkeyhtiön trolli se siinä.
        Koronahan ei ole vaarallinen kuin riskiryhmille, ja heitäkin voitaisiin hoitaa jos haluttaisiin. Tällä hetkellä Suomi on siinä tilanteessa yhteiskuntana, että ei haluta hoitaa sairaita. Korona on erikoinen "pandemia."

        Miksi perusterveitä työikäisiä sitten on sairaaloissa?


    • Anonyymi

      Aika kauan ennen sitä olemme hakeneet toisen. Koronarokotteeseen kuuluu tyypillisesti toinen rokote.

      Hepatiittirokotteisiin kuuluu yleensä kolme rokotetta

      Influenssarokotteita haetaan yleensä yksi per vuosi

      Jäykkäkouristukseen (tetanus) otetaan yleensä rokotteet aikoinaan ja sitten aina vahvistus jos tulee altistus.

    • Anonyymi

      ne ostaa taas 500 rullaa wc paperia ja linnottautuvat kellariin

    • Anonyymi

      Menen ottamaan kolmannen rokotuksen heti kun voin saada sen.

      • Anonyymi

        Eli koska?
        Sinut on varmaan rokotettu jo ajat sitten ja hallitus ei ole kertonut kolmannen rokotteen saatavuudesta.


      • Anonyymi

        Sitten neljäs rokote.....viides rokote...kuudes...seitsemäs...kahdeksas...kuolema.
        Kun on rokotepassi niin siihen pitää ottaa aina uusia rokotteita että se pysyy
        voimassa. Lääkefirmat rikastuvat entisestään eikä heillä ole mitän vastuuta
        tekemisistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten neljäs rokote.....viides rokote...kuudes...seitsemäs...kahdeksas...kuolema.
        Kun on rokotepassi niin siihen pitää ottaa aina uusia rokotteita että se pysyy
        voimassa. Lääkefirmat rikastuvat entisestään eikä heillä ole mitän vastuuta
        tekemisistään.

        Ja valtiot köyhtyy. Mistähän tähän mennessä käytetyt rahat on otettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja valtiot köyhtyy. Mistähän tähän mennessä käytetyt rahat on otettu?

        Onhan sitä valtiolla rahaa, varsinkin jos lainaa. Liekö vielä edes 50 miljardia tuhlattu? Eihän se tee kuin 10 000 euroa jokaista Suomen henkilöä kohden.


      • Minä en kuulema enään saa kolmatta koska en kuullu kolmannen pistoksen ryhmään kolme.
        Tää ihan väärin tunnen itseni petetyksi!


    • Anonyymi

      Rokotuksen teho heikkenee noin 6 kuukauden jälkeen, mutta ei suinkaan lopu.
      Tässä maassa missä asun, meidät kroonista sairautta sairastavat sekä vanhukset yli 65 vuotta saavat tehostepiikin juuri tuon kuuden kuukauden jälkeen.
      Itse kuulun heihin jotka sen saavat, alentuneen immuniteetin takia ja olen siitä todella kiitollinen.
      Minun puolestani jokainen tehkööt niinkuin tahtoo. Jos sairastuvat ja kuolevat ei kuulu minulle. Huolehdin omasta terveydestäni. Perheeni ja lähipiirini on rokotettu, muista viis. Aikuiset tekee oman valintansa ja eläväsitten seuraamusten mukaan.
      Valitusoikeutta ei ole.

      • Anonyymi

        Miksi moista tehotonta rokotetta ylipäätään pitää jakaa ja varsin tarpeellisena markkinoida?
        täysin varmaahan on, ettei kukaan, sen paremmin "riskiryhmään" kuin siihen kuulumattomallakaan ole mitään todellista tarvetta kokeelliselle "korona piikille".


      • Anonyymi

        > Itse kuulun heihin jotka sen saavat, alentuneen immuniteetin takia ja olen siitä todella kiitollinen....

        Kuinka paljon nuo piikit alentavat normaalia immunitettia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Itse kuulun heihin jotka sen saavat, alentuneen immuniteetin takia ja olen siitä todella kiitollinen....

        Kuinka paljon nuo piikit alentavat normaalia immunitettia?

        Eivät yhtään


    • Minulle annettiin vain kaksi sitten sanottiin että kaikkille annetaan kolme.
      Sitten viillattiin pettettiin eipä tipukkaan. Olen suunnattoman vihainen tälläisestä.
      En oiikein enään luota rokotusohjelmiin tämän Coronan jälkeen.
      Senkin hyväkkäät lupasivat kaikkille ne kolme annosta. Sitten se evättiin.
      Vain vakavasti immuunipuutteisille, syöpäpotilaille, sosiaali ja terveyspuolen ihmisille ja muille riskiryhmään kuuluville ei mitään.
      Että pitikin ottaa nyt kadun otettuani koko rokotusta ei olisi pitänyt mennä lainkaan. Nyt ne sai yhden rokotusvastustajan lisää. Eikä siinä kaikki. Otan vain tästä lähtien Poliorokotuksen se on otettava viiden vuoden välein. Mutta koronarokotusta en koska se on vain noille muille ei minulle sanottiin Kyllössä.

    • Anonyymi

      Osallistun tähän keskusteluun vähän aiheen vierestä koska en halua aloittaa uutta keskustelua. Minä en oöe ottanut rokotuksia.
      Tällä hetkellä ahdistaa aivan törkeän paljon ihmisten hyökkäävä ja vihamielinen suhtautuminen rokottamattomiin. Kaikki on salaliittoteoreetikkoja ja kaikki on rokotevastaisia ja kaikki on kulkutautimyönteisiä. Aika suoraviivaista luokittelua ja haukkumista. Ollaan olevinaan viisaita siitä tiedosta mikä on suoraan valmiina annettu, mutta ei vaivauduta ottamaan selvää mitä syitä ja pelkoja ihmisillä oikeasti on rokottamattomuuden takana.
      Olen tällä hetkellä ihan siinä hilkulla, että alan valehdella ottaneeni rokotukset, niin paljon ahdistaa. Pääsisi helpommalla.

      En ole koskaan ottanut rokotuksia, esim influenssa.
      Olen sairastanut veritulpan ja alttius siksi on siihen.
      Muuten olen terve ja normaalia liikunnallisempi hyvinvoiva ihminen.
      En tutki salaliittoja, enkä seuraa mitään rokotevastaisia uutisia/sivuja/ihmisiä. Luen uutiset niin kuin kuka tahansa muu.
      Silti en uskalla ottaa rokotuksia.
      Tiedän, että esim veritulppariski on koronassa suurempi kuin rokotteessa, mutta pelkään silti, jopa sitä olemattoman pientä mahdollisuutta, että saisin sen rokotuksesta. Asun yksin, pienessä kylässä. Apuja ei ole lähellä jos jotain sattuisikin rokotusten jälkeen.

      Ymmärrän toki että mitä tahansa voi sattua myös sairastuessa tähän tautiin tai johonkin muuhun, mutta sellainen elämän mukana tuleva huono tuuri ei pelota minua oikeastaan yhtään verrattuna siihen, että itse tieten tahtoen tekisin jotain mikä voi aiheuttaa oireita.

      Hirveä paasaus oli jossain vaiheessa myös siitä että turha itkeä sitten kun sairastuu ja tarvii hoitoa.
      No, jos sairastun niin sitten sairastun, ei se ole sen kummempaa. Jos en saa hoitoa koska olen "kulkutautimyönteinen" niin sitten mennään sillä.

      Itselle ei ole mitenkään vaikeaa tämä rokottamattomuus ja mahdolliset seuraukset. Kun mitä tahansa voi tapahtua ja sairastua vakavasti MYÖS rokotettuna.
      Hallitseeko pelko sairauksista ja kuolemasta ihmisiä näin paljon, on ainut herännyt kysymys.

      Saakohan tämä kirjoitus edes olla täällä pitkään.

      Olen kannustanut kutenkin ihmisiä ottamaan rokotuksen, jos ovat pohtineet asiaa. Kysymykseen "pitäisikö ottaa" olen vastannut aina että ota ihmeessä jos yhtään tuntuu siltä. Jos se tuo turvallisuudentunteen ja ennen kaikkea millään tapaa kuuluu riskiryhmään (tiedän, terveetkin sairastuu) niin totta kai, ota se rokote.

      Tältä puolelta siis näen tilanteen ihan juuri näin selvästi ja avoimesti, että minun valinta on ainakin toistaiseksi tämä, mutta suojele ihmeessä itsesi jos mietityttää.
      Kuinka sieltä toiselta puolelta sen sijaan tilanne on niin vihamielinen?
      Kuitenkin kyse on vapaaehtoisesta asiasta.
      Uskon, että asia olisi pakko, jos tilanne olisi pakkoa vaativa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe