Katko Oy Konala

Anonyymi

Voi voi surkea paikka

13

2258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lähijohtaja panikoi ja sensuuri iskee. säälittävä tapaus.

• Anonyymi

Kaikki avoimet paikat täytetty sukulaisilla ja heidän kavereilla. Ei kannata enää hakea.

• Anonyymi

Rtk:lla on haku vielä ruhtinaallisella 11e/h plus lisät palkalla ja erikseen vielä mainittu että iltalisä maksetaan koko iltavuorolta.:D Kaiku hr:kin hakee 6 tekijää kerralla.:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rtk:lla on haku vielä ruhtinaallisella 11e/h plus lisät palkalla ja erikseen vielä mainittu että iltalisä maksetaan koko iltavuorolta.:D Kaiku hr:kin hakee 6 tekijää kerralla.:D

Ei kukaa neukkutaloon halua vaikka maksettais mitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä haetaan asenteellisia työntekijöitä. Monta vuotta ollut jatkuva haku. Minne nämä kaikki ihmiset mahtuu?

• Anonyymi

Ois vaihteeks muutakin koiranvirkaa tarjolla nimittäin assistentiks mutta sama paska palkka paitsi jos olet nuori ja nätti

• Anonyymi

Uudelle avautuvalle linjalle haetaan edelleen 6 kerralla. Tääkin linja on ollu avautumassa jo vuoden verran ainakin. Jos maksettaisiin oikeaa palkkaa niin varmaan olisi jo toiminnassa ja tuottamassa talolle rahaa, mutta ei tulee kait halvemmaksi seisottaa ja ootella halpatyöläisiä.XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uudelle avautuvalle linjalle haetaan edelleen 6 kerralla. Tääkin linja on ollu avautumassa jo vuoden verran ainakin. Jos maksettaisiin oikeaa palkkaa niin varmaan olisi jo toiminnassa ja tuottamassa talolle rahaa, mutta ei tulee kait halvemmaksi seisottaa ja ootella halpatyöläisiä.XD

Muoviasentajaakin haettu kauan. Joku mättää tässä talossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muoviasentajaakin haettu kauan. Joku mättää tässä talossa.

Myyntiassaria etsitty kauan myös. Mielellään nätti, aasialaistaustainen, käsistä näppärä, pääpaino kaunis hymy, mikä ei hyydy,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myyntiassaria etsitty kauan myös. Mielellään nätti, aasialaistaustainen, käsistä näppärä, pääpaino kaunis hymy, mikä ei hyydy,

pulleat purjeet ois kivat

• Anonyymi

Työpaikkaetuna saa käydä suihkussa työajalla. Ai niin ei kuiten kaikilla tämä etu.

• Anonyymi

Hanurinheitto tai heitinyhtiö pitäisi perustaa.

• Anonyymi

No johan se paikan nimikin kertoo paljon. "Oon katkolla."

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      259
      2727
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2197
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1934
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      96
      1599
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1313
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1220
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1083
    Aihe