Voi voi surkea paikka
Katko Oy Konala
13
2258
Vastaukset
- Anonyymi
lähijohtaja panikoi ja sensuuri iskee. säälittävä tapaus.
- Anonyymi
Kaikki avoimet paikat täytetty sukulaisilla ja heidän kavereilla. Ei kannata enää hakea.
- Anonyymi
Rtk:lla on haku vielä ruhtinaallisella 11e/h plus lisät palkalla ja erikseen vielä mainittu että iltalisä maksetaan koko iltavuorolta.:D Kaiku hr:kin hakee 6 tekijää kerralla.:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rtk:lla on haku vielä ruhtinaallisella 11e/h plus lisät palkalla ja erikseen vielä mainittu että iltalisä maksetaan koko iltavuorolta.:D Kaiku hr:kin hakee 6 tekijää kerralla.:D
Ei kukaa neukkutaloon halua vaikka maksettais mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä haetaan asenteellisia työntekijöitä. Monta vuotta ollut jatkuva haku. Minne nämä kaikki ihmiset mahtuu?
- Anonyymi
Ois vaihteeks muutakin koiranvirkaa tarjolla nimittäin assistentiks mutta sama paska palkka paitsi jos olet nuori ja nätti
- Anonyymi
Uudelle avautuvalle linjalle haetaan edelleen 6 kerralla. Tääkin linja on ollu avautumassa jo vuoden verran ainakin. Jos maksettaisiin oikeaa palkkaa niin varmaan olisi jo toiminnassa ja tuottamassa talolle rahaa, mutta ei tulee kait halvemmaksi seisottaa ja ootella halpatyöläisiä.XD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudelle avautuvalle linjalle haetaan edelleen 6 kerralla. Tääkin linja on ollu avautumassa jo vuoden verran ainakin. Jos maksettaisiin oikeaa palkkaa niin varmaan olisi jo toiminnassa ja tuottamassa talolle rahaa, mutta ei tulee kait halvemmaksi seisottaa ja ootella halpatyöläisiä.XD
Muoviasentajaakin haettu kauan. Joku mättää tässä talossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muoviasentajaakin haettu kauan. Joku mättää tässä talossa.
Myyntiassaria etsitty kauan myös. Mielellään nätti, aasialaistaustainen, käsistä näppärä, pääpaino kaunis hymy, mikä ei hyydy,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyntiassaria etsitty kauan myös. Mielellään nätti, aasialaistaustainen, käsistä näppärä, pääpaino kaunis hymy, mikä ei hyydy,
pulleat purjeet ois kivat
- Anonyymi
Työpaikkaetuna saa käydä suihkussa työajalla. Ai niin ei kuiten kaikilla tämä etu.
- Anonyymi
Hanurinheitto tai heitinyhtiö pitäisi perustaa.
- Anonyymi
No johan se paikan nimikin kertoo paljon. "Oon katkolla."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083