Mikäs siinä on kun ei saa linkkejä kuvia tai videoita enää lähettää (enlöytänytvanhaajotenlaitanuude

Anonyymi

Kaverille välillä lähetelly jotaki ainaki omasta mielestä hauskoja videopätkiä ja linkkejä johonki videoihin tai muuhun ja luullu että se olis täysin ok jne mutta nyt on käynyt ilmi että asia ei ole niin kun kaverini muutama päivä sitten käski viestillä lopettamaan videoiden lähettelemisen ja oletin että tarkoitti niitä kaikkein turhimpien videoiden lähettämistä joten lähetin yhden vidon jonka jälkeen pamahtikin esto jonka johdosta en enää voinut edes viestiä lähettää.

Sitten tänään otti eston pois ja luulin että ollaan ihan ok molemmat että ei sitten lähetellä enään mitään videoita jos se on sitten niin iso asia.
Mutta sitten löysin trailerin erään pelisarjan josta me molemmat pidämme ja sitä pelaamme niin siihen jatko osaan trailerin. Noh jaoin sen sitten sille kaverille ja sitte pamahti heti esto.
Ajattelin että mitäs helvettiä tämä on ja menin sitten kysymääm häneltä toisessa viestintä palvelussa että mikä on homma niin sitten kävikin ilmi että mitään linkkejä, kuvia tai videoita ei saa lähettää.

Osaako kukaan kertoa että miksi joku ottaa jotkin linkit, kuvat ja videot niin vakavasti tai muuten kommentoida asiaa. Itsellä aina on ollut sellainen ajatus että linkkien, videoiden kuvien jne jakaminen kuuluisi kaveruuteen ja muutenkin iha normaali asia ”somessa”.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei aavistustakaan, kysy siltä iteltään miksi se ei halua niitä lähetettävän. Voiko niistä saada jonku viiruksen.

    • Anonyymi

      Minäkään en haluu yhtään videota enkä linkkiä mun luuriin. Joilleki kavereille on kans ollu vaikee tajuta tätä etten haluu mitään mun luuriin.

      A) virukset ja muu shitti mitä linkeissä on kiinni. Ikinä et tiedä mitä jostain linkistä saa koneelle. Hoidan pankkiasiat ja kaikki muutkin tärkeet jutut puhelimella joten, ei kiitos, ei yhtään linkkii mulle!

      B) kuormittaa turhaan puhelimen akkuu, jää auki taustalle cookieita ja sovelluksia.

      C) mun pitäis jatkuvasti roikkuu luurissa availemassa eri kavereilta tulevii videoita.
      Ei oikeesti ees kerkee kattella "hauskoja" videoita, pitää käydä iltalukioo siihen kuuluvat läksyt tehä ja hoitaa päiväduunitkin kunnialla.

    • Anonyymi

      Ikä puuttui ja onko noissa videoissa ikärajaa?

      Tietysti kannattaa myös kysyä kyseiseltä kaverilta, miksi ei halua linkkejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe