Ostin vuosia siten päähineen jota kutsutaan kipparilakiksi tai kreikkalaiseksi kalastajan lakiksi. Hemmetin tyylikäs ja käytännöllinen ja sopii kalamiehelle. Olen myös oman soutuveneeni kippari.
Jätin sen pois koska kun pidin sitä julkisilla paikoilla niin kaikki tuijottivat kuin minulla olisi spitaali. En kestänyt sitä tuijottelua. Pipoa en pane päähäni enkä tavallista lippalakkia.
Miksi on sallittua pitää tavallista lippalakkia missä lukee Adidas tai jonkun rengasliikkeen nimi mutta ei muuta? Kukaan ei tuijota jos pitää lippistä jossa lukee Karjala. Tai jos aikuinen mies pitää ylisuurta lippalakkia jonka lippa on suora.
Sallitut päähineet
Anonyymi
1
101
Vastaukset
- Anonyymi
En oo varma mitä ajattelet. Mutta sulla on varmaan ollu ns. Zirinovskin lakki. Hän käytti sitä silloin usein, kun haikaili Venäjän laajentumista suomeen ja baltiaan. Eihän siitää oo pitkään kuulunu mitään, mutta nyt oli julkisuudessa kun koronaan sairastunu, eikä oikein oo tietoja onko ees hengissä. Mutta kyllä se huomiota herättäis jos Zirinovski tuolla kadulla kävelis, Että ennen ois ollu sama juttu, kun nyt tulis Putin. Varmasti tuijotusta herättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892