Voiko käydä niin

Anonyymi

Että kumppanis alkaa raittiiksi ja sen takia jätät sen?

28

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän niin voi käydä.

• Ei voi. En ikinä jättäisi ketään siksi, että on päihteetön. Raitis. Päinvastoin, mielummin onkin mahdollisimman raitis ja päihteettömyys ei tuota tuskaa.

• En myöskään ikinä jättäisi ketään siksi, että on ylipainoinen, sairastuu tai menettää työpaikan. Ellei työpaikan menetys ole omaa tahallista tolloilua tai välinpitämättömyyttä.

• Suatana kirjoitti:

En myöskään ikinä jättäisi ketään siksi, että on ylipainoinen, sairastuu tai menettää työpaikan. Ellei työpaikan menetys ole omaa tahallista tolloilua tai välinpitämättömyyttä.

Enkä siksi, että vanhettuu ja rupsahtaa.

• Suatana kirjoitti:

Enkä siksi, että vanhettuu ja rupsahtaa.

Enkä siksi, että elämässä tulee eteen tilanne, että omaisuudesta täytyy luopua, kun talous on työttömyyden, sairastumisen, vanhuuden tai uupumisen vuoksi niukka, eikä rahkeet enää riitä pitää omaisuutta. Kuten vaikka taloa.

Asuntoja löytyy. Ylivoimaisesta kuormasta pitääkin luopua, silloin kun ei enää pysty tai kykene.

• Anonyymi

Entäs jos sen päihteettömyyden tilalle tulee jokin muu riippuvuus? Fanaattinen uskonnon harjoittaminen tai johonkin ismiin hurahtaminen?

Päihteettömyys on toki hyvä asia, mutta sekin voi mennä överiksi.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos sen päihteettömyyden tilalle tulee jokin muu riippuvuus? Fanaattinen uskonnon harjoittaminen tai johonkin ismiin hurahtaminen?

Päihteettömyys on toki hyvä asia, mutta sekin voi mennä överiksi.

xLiner

Ei sitäkään. Kaikki fanaattisuus on pois laskuista.

Sellainen pöihteetön, kun minä olen ettei saarnaa ja pidä huonompana ihmistä, jos se joskus kupittaa ei ole överi yhtään. Joten itsenilainen raitis. :)

Ja mun puolisolla on krapula eilisistä hummaamisista. :'D

Onneks mulla ei ole.

• Se on raitis

• Anonyymi

Ei vois. Päinvastoin, jättäisin jos alkais juopotteleen.

• Anonyymi

Itel kävi niin vuonna 1997 kun pääsin hyvään salibandy joukkueeseen ja aloin pelaamaan salibandya. Nainen jätti mut koska en voinut enää baareissa käydä, oltiin nuoria 20v olin itse ja just olin armeijasta päässyt ja päätin että pelaan salibändyä jota pelasinkin sitten 2014 saakka. Eipä naine tykänny eikä juuri kukaan nainen tykänny mutta kun aloin taas käymään baareissa niin löysin nykyisen tyttöystäväni 2016. Uskon ettei miehet löydä naisia ellei ne käy baareissa.

• Anonyymi

Pion. -96 rules. Tuli jopa toinenkin mattari paukautettua. Tiedäthän, että joka ikisessä sillassa on valettu paikat hävitysräjähteelle?

• Yhden avoparin kohdalla näytti siltä, että mies piti naisen humalassa ja käytti hyväkseen häntä. Toisaalta nainen sai täyden ylläpidon mieheltä, joten kyseessä oli vähemmän kaunis symbioosi.

• Anonyymi

Olet tarkkanäköinen, näit jotakin joka ei näyttänyt sinusta hyvältä, vaikket tiedä edes syytä siihen itse .

Ainut mahdollisuus olla suhteessa petettyjen, rikottujen ja hylättyjen kanssa, on turruttaa heidän mieli. He eivät välitä sinusta, mutta järjestely sopii. Voivat pelata sillä aikaa itsellesi aikaa tai jotakin.

t.sxth

• Anonyymi

Ei voi. Ei mua ennenkään ole vaivanneet toisten ottamiset, eikä ottamatta jättämiset. Ottamatta jättämiset on kyllä tuntuneet joskus vaivaavan muita. Kun haluan jättää väliin, niin olen saattanut jossain tapauksissa ottaa jotain siltä näyttävää.

t.sxth

• Anonyymi

Olen jättämässä mieheni, koska hän juo.

• Anonyymi

Mitä hän juo?

• Anonyymi

Piimää

• Anonyymi

Aika tietämätöntä väittää, ettei kukaan jätä raitistuvaa puolisoa. Kyllä vaan jättää jos ite ottaa kuppia joka viikonloppu ja joutuu raittiin puolison paheksuntaa kestämään.

Onpas tosi kiva lähtee vaikka kesämökille raittiin puolison kanssa... Not. Puoliso vaihtoon.

• Anonyymi

Onneksi ystäväiseni ei ole raitis. Tosin hän juo mielummin shampanjaa kuin kiljua. Mutta se sallittakoon varakkaalle naiselle.

• Anonyymi

Ei voisi.
      Mieheni ei juo eikä ole koskaan juonut, enkä juo minäkään.
      Olemme olleet vajaan kymmenen vuotta yhdessä joten olisi kyllä varsin omituista jos hän nyt minut jättäisi sen takia etten juo.
      Tietysti sitten jos hän sekoaisi päästään ja alkaisi itse juoda, mutta en pidä sitä kyllä mitenkään todennäköisenä.
      Mutta jos niin kävisi minä jättäisin hänet ennenkuin hän ehtisi jättää minua. Hetkeäkään en juoppoa nurkissani katsele,

• Anonyymi

Viinamies tapasi naisensa baarissa kun juotiin viinaa. Viinamies juo yhdessä naisensa kanssa viinaa ja tuskinpa nainen kauaa katselisi jos mies raitistuisi. Tylsäähän se olisi yksin juoda ja raitis kumppani voisi tuntua ihnhottavalta vieressä. Äkkiä baarista löytyisi uusi viinamies juomaseuraksi.

Raitis mies vain haaveilee raittiista naisesta, mutta naisia tapaa vain yökerhossa viinaa juomalla. Naiset tykkäävät juoda viinaa ja viinamiesten seurassa voi vapaasti juoda niin kuin haluaa. Siksi nainen valitsee viinamiehen.

t. viinamies

• Anonyymi

Voiko käydä niin että olet nukkumassa ja tyttökaverisi näkee jotain pelottavaa unta ja kääntyy sängyssä herättäen itsesi, jolloin: Mitä ihmettä tapahtuu? Miksi herätit minut?`

• Anonyymi

No en todella jättäisi siksi. Se olis hirno homma, koska olen itsekin raitis.

• Anonyymi

Kummeli on Tummeli eli se rasva.

• Anonyymi

Viinaa juomalla mies tutustuu naisiin ja mies ja nainen alkavat seurustella.

T viinamies

• Anonyymi

Kukaan ei halua alkoholistia ja viinamiestä. Ei todellakaan.

• Anonyymi

Raitis mies on paras kumppani. Viinamies kuvittelee että saa naisia.

• Anonyymi

Juoko ihmiset vettä baareissa ja löytävät kumppanin. Miksi baareissa myydään sitten viinaa jos sitä ei kukaan juo. Baarissa maksaa joku drinkki 9 euroa jossa on 4 cl viinaa. Alkosta saa 9 eurolla koko pullon eli miksi ihmiset ostaa pienen tipan viinaa kun saisivat koko pullon samalla hinnalla alkosta. Minusta se on rahan haaskausta.. Välttelevätkö naiset miehii baareissa eivätkä halua tutustua miehiin jotta kukaan ei tule iskemään.

Miksi baareja on edes olemassa jos kerran naiset löytää kumppaninsa muualta kuten lenkkipolulta tai kuntosalilta??

T viinamies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7324
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5033
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3167
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2229
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2081
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2013
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1777
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1661
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1643
    10. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      36
      1440
    Aihe