Tapasin tyypin, joka vaikutti kivalta. Päätimme ajan kuluttua, että alamme seurustelemaan.
Itse muutaman vuoden yksinolon jälkeen odotin myös suhtee seksin olevan kivaa ja odotettua, se kun on osa parisuhdetta. Kuinka kävikään? Miehellä ei pikkuveli toimikaan.
Itselle se on kova paikka, koska seksuaalisena ihmisenä se on osa suhdetta, nyt vaan kovin yksipuolista. Ja kun sama toistuu, niin itsellä ei mitään intressiä jatkaa.
Haluan tavallisen kivan miehen, jolla myös tuo asia on kunnossa. Olenko liian itsekäs?
Tavallinen mies yhdellä toiveella
10
1211
Vastaukset 10
- Anonyymi
Mene miehen kanssa lääkäriin,sieltä löytyy jöpötyspulmaan apua ja saat kukkoa tarpeeksi.
- Anonyymi
Oletteko keskustelleet seksistä tai tehneet sitä ennen kuin olette päättäneet alkaa seurustelemaan? Minä en taas miehenä halua joutua tekemisiin lahnan kanssa. Ainoa tapa millä se selviää ennakkoon on puhua seksistä ja ihan kaikesta. Törmäsin naiseen joka kertoi paljonko ja mitä tarvitsee mieheltä. Ja minä taas kerroin hänelle omat vastineeni.
- Anonyymi
No missä se intohimoinen rakastuminen luuraa, kuulostaa vähän sellaiselta sopimusjärjestelyltä tuo koko meininki.
- Anonyymi
Oletteko puhuneet asiasta?
Oletteko miettineet mitä asialle voisi tehdä?
Onko vaiva fyysinen vai psyykkinen (kenties liikaa suorituspaineita) - Anonyymi
Et ole itsekäs. Ei tuollaisesta mitään tule, löydät vielä normaalisti toimivan.
- Anonyymi
Vanha ketju nostettu. Kuinkahan aloittajan kävi miehen kanssa?
- Anonyymi
Kyllä monen asian tulee olla kunnossa ennen kuin voi jatkaa tai edes alkaa
- Anonyymi
No ei se toivomalla toimi nainen. Jos asia on merkityksekäs ja vaiva pysyvä niin siinä ei paljoa jää varoja pelata.
Itselläni on harvinaisen valikoiva pippeli, se ei tervehdi vaikeita ja itsekkäitä naisia laisinkaan. Miehellä itsellään ei paljoa pyydettävää ole mutta anturi haistelee naisen laatua ja tunnelmaa ennenkuin ottaa asentoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39645
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15564Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36503- 34502
- 63491
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?60477Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?45473- 26467