Miehen uusi työkaveri

Anonyymi

Haluaisin mielipiteitä. Avioliitossa 30v ja 35v nainen ja mies.

Miehelläni on töihin tullut uusi työkaveri ehkä noin pari viikkoa sitten ja mainittakoon että meillä ollut avioliitossa haasteita mutta ei uskottomuuden kanssa koskaan litään. Vapaasti olemme käyttäneet toistemme puhelimia jne.

Mieheni oli työreissussa yhden yön ja tänä aikana oli ihan normaalisti kysellyt tämän uuden työkaverin kuulumisia ja lopulta oli pyytänyt että tämä työkaveri lisäisi hänen puhelinnumeron jos haluaa ja selitti miten toinen on kiva ja työkaveri pohdiskeli jo että suuttuukohan vaimo (tästä nimeron vaihdosta) ja mies vitdsilee asialle että katsoo jokatapauksessa puhelinta ja ihan sama ettei ole ongelmaa. Kertoi kotiin tultuaan että on viestitellyt ja syytä ei osannut heti sanoa paitsi selitti että hyvä työntekijä ja ajatteli että hän saattaa ollaa pidempää työssä kuin määräaiksinen työsopimus joten.... ja sanoi ettei ole mitään ihastunut tai muuta... ja suuttui kun jaksoin kysellä asioista koska olen kuulemma liian mustasukkainen..tuli vaan mieleen miksi pitää naureskella tai vitsailla minun mustssukkaisuudesta tai antaa oma numero uudelle työntekijälle parin vkon jälkeen ja selitellä outoja syitä puh nro antamiseen... ja sieltä reissusta ei juurikaan ollut kotiin päin yhteydessä..tähän ihmiseen kyllä... mietin kyllä jos olisi ihastunut niin miksi kertoisi edes tekstailuistaan vai yrittääkö saada omaatuntoa paremmaksi ? Yritti selvästi salailla työpuhelimen viestejä mutta sanoi syyksi sen etä häntä ärsyttää että aina pitää minun tietää kaikki mitä jutttelee ja kenen kanssa...

12

1064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten kun se puhelin kulkee mukana joka paikkaa, makkarissa piippaa hiljaa sängyn alla, ulkonaollessa puhelin varattuna jatkuvasti, silloin viimeistään on syytä nostaa kissa pöydälle. Olen mies, ja tuon kaiken kokenut, käytös sinua kohtaan muuttuu torjuvaksi, suorastaan vihamieliseksi.. yritä pärjätä, älä painosta, ja kysele, mutta tarkkaile hyvin huolellisesti..

    • Anonyymi

      Minua ei haittaisi ystävät jos naispuoleisia olisi mutta nopeaa toimintaa parin viikon tuttavuuden jälkeen ja miksi painottaa kuinka mukava ja tarjota omaa numeros, jotta toinen laittaisi viestiä. Toisinpäin ei olisi hänelle ok. Ja sen sijaan että nyt ilmoittaa tälle henkilölle että vaan työasioita jatkossa työpuhelimeen niin vastustelee tätä ja haluaa kasvotusten sanoa... :/ asumme pienellä paikkakunnalla(2000 ihmistä) ja nöyryyttävä olo

    • Anonyymi

      Täällä sama. Uusi työkaveri. Numerot vaihdettu. Toista kehuu.. ei halua lopettaa yhteydenpitoa..vetoaa minun mustsasukkaisuuteen

    • Anonyymi

      Jään seuraamaan vastauksia. Sama tilanne :( epäilen työtoveriin ihastumista. Työreissu. Tarjonnut numeroa gimmalle ja minussa vika eikä ole kuulemma ihastunut. Ja tämän kanssa naureskelee viesteissä ja minulle vittuilee..

    • Anonyymi

      Kyllä minusta on ihan normaalia työkavereiden numerot olla puhelimessa ja viestitelläkin. Tänä päivänä jopa joihinkin asioihin parempi kuin soitto tai email. Mutta ei tuo muu käytös ihan normista tunnu…

      • Anonyymi

        Mahtaako viestiä muiden, miespuolisten työkavereiden kanssa, mitäs luulet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako viestiä muiden, miespuolisten työkavereiden kanssa, mitäs luulet?

        Vaikea sanoa, voi olla. Mulla ei ole tapana oletella asioita.


    • Anonyymi

      Siis on minustakin normaalia jos ei olisi sillä tavalla alkanut puhumaan ja syyt epämääräisiä ja ärsyyntyy jos sanon asiasta ( joo voi ärsyyntyä koska ei tykkää että olen mustis tai ärsyyntyy koska ei halua lopettaa yhteydenpitoa). Toisaalta puhuu meistä ja meidän tulevaisuudesta mutta on viime aikoina pari kertaa juodessa toivonut että menen vittuun tai helvettiin...mutta taas on kuin kaikki olisi ennen...

      • Anonyymi

        No, pitäkö hän myös muihin kavereihin samalla tavalla yhteyttä? Omituista, että yksi työkaveri, saukupuolen perusteella menee ohi muiden. Tuskin he kuitenkaan työasioita vatvovat viesteissään, mitähän muuta asiaa voi olla vieraalle naiselle/ miehelle.. tuskin mitään..


    • Anonyymi

      Otan osaa että siipasta paljastuu tuollaisia luikurimaisen tuulihatun piirteitä.

    • Anonyymi

      Olen aloittaja ja ikävä lopputulos kun selvisi että on muitakin kenelle tekstailee asioita ja yksi minun ystävänikin..huhuh

      • Anonyymi

        Ok, pyynti päällä, vähän moneen suuntaan, verkot vedessä, niin sanoakseni.. osanotto..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe