Ja syyllistettyä toiset, syyttömät ja vielä uskomaan ihmiset hänen kieroiluun. Olen nyt miettinyt eläkeiässä kohta olevaa ihmistä, miten pyörittää vuodesta toiseen kaikkea. Saa tehdä mitä tykkää ja vaikka joku suuttuu, niin saa jatkaa ja jatkaa samaa paskaa. Ei koskaan kadu mitään ja pyöritettyä itsestään katseet toisiin ihmisiin, valheilla ja kieroudella. Todella julmaa, mutta osa uskoo ja ei näe tätä kierouttaa. Tai ei halua välittää.
Miten suvun pahis saa aina muutettua katseet itsestään pois?
2
156
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sinäkään välittäisit? Jokainen aivan varmasti tunnistaa tuo ihmisen mitättömyyden.
Vain pysy kaukana hänestä ja keskittäydy täysillä omaan elämääsi ja muihin sukulaisiin ja ystäviisi.
Paras tapa maksaa hänen ilkeydestään on täysin olla huomioimatta häntä, olla jatkamatta hänen sanomisiaan ja jos joku yrittää kertoa mitä tuo ihminen on sanonut. pysäyttää heti siihen paikka. " Ei todellakaan kiinnosta, voit jo lopettaa", on hyvä vastaus. - Anonyymi
Parempi on pysyä sukulaisista erossa. Aina tuntuu, että ollaan kaveria, mutta lopulta ei ollakaan. Ei ikinä välitetä aidosti toisesta. Ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911597
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191472Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301212
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181030Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46958- 21930
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753