Riitaa kavereiden kanssa

Hei, oon tosiaan yläkoulu ikäinen tyttö kuka tarvitsee neuvoja kavereiden kanssa sillä tuntuu että mikään ei hyödytä.

Tosiaan tilanne alkoi sillä että yksi tyttö kaveriporukasta ketä luulin olevan paraskaverini (yksi heistä) menikin kantelemaan minusta luokanvalvojallemme vaikka mitään en ollut sinänsä tehnyt,

tarkoitan siis vain että tyttö oli ollut välitunnilla yhdessä meidän kanssa, siis minun ja parhaan kaverini kanssa (hän on varmaan katkera)
koska saatiin sovittua kyseisen kaverin kanssa) ja olimme ala-asteesta asti parhaita kavereita kunnes tämä yksi tyttö tuli luokalle (tämä joka kanteli luokanvalvojalle..)

Tämä ”uusi” tyttö oli viimmevuonna meidän kanssa jo 7lk asti ja esitti parasta kaveria.

Nyt hän oli keksinyt päästään kaikkea mikä ei ole totta paitsi yksi kohta oli totta mutta hän nauroi kyseisessä tilanteessa mukana, ja yksi ex oarhasita kavereistani kuvasi kyseisen tilanteen säästöön, tämä ”uusi” tyttö oli sitten mennyt pyytänään että ex paraskaverini mikä oli 7lk meidän kaveriporukassa poistaisi kyseisen videon, näin tämä ei kuulemma ollut sitten tehnytkään

Mutta jostain syystä ”uusi” tyttö olikin pyytänyt tätä lähettämään kyseisen videon hänelle ja hän näytti luokanvalvojalle missä nauraa vittu mukana🙄🤦🏼‍♀️

Noh luokanvalvoja laitto mut itkemään ja pyytämään anteeksi asioista mitä en ollut tehnyt eikä kuunnellut sanaakaan mun perspektiivistä, ja no jälkiistunto niistä sitten loppukjen lopuksi napsahti, vaikka kyseisiä tekoja en ollutkaan tehnyt, ja äitini uskoo minua , isäni ei ja vetosikin että hänkin on oikeutettu haukkumaan minua vaikka millä nimillä kun haukun muita ja leimasi minut ”koulukiusaajaksi”

Sillä tämän ”uuden” tytön äiti oli levittänyt kaikkea paskaa ties kenen vanhemmille luokasta, soittamalla ja aiheuttamalla tahallista mielipahaa ja draamaa minulle.

Kotinakin kaikki päin persettä tällähetkellä niin tahallisesti leikkii tälläisillä vakavilla asioilla ja vielä aikuinen ihminen ja pitääpi muistaa että ”uusi” tyttö on vuoden mun ikäluokkaa vanhempi…

En voi vain käsittää kuinka lapsellista käytöstä 15veeltä ja tämän äidiltä.🤦🏼‍♀️

Jokatapauksessa mennään taas asiaan.
Eli siis tämä ala-asteelta paraskaverinani ollut tyttö on tämän lellityn ”uuden” tytön paraskaveri vaikka puhuu paskaa hänen selön takana ja tuntuu kuin olisi tämä ”uuden” tytön puolella…

Ja vituttaa sekin kun tämä ”uusi” tyttö ei tullut heti puhumaan minulle vaan menikin suoraa puhumaan luokanvalvojallemme, oikein halusi aiheuttaa ongelmia, saisi painua hevon kuuseen kyllä.

Ja ainakun silmä välttää tämä ”ala-aste bestis” onkin ”lellipennun kanssa” ja valittaa kuinka tämä ”uusi” oppilas on niin perseestä ja haisee pahalle.

En voi käsittää kuinka lapsellista toimintaa kummaltakin, kaikki pilkkaa kyseistä ”lelli” pentua ja päätti sitten laittaa kaikki mitä muut on tehenyt niin mun hartioille, sillee tf…

Nytkin se mun ”ala-aste” bestis sielä senkaa koulus kahestaa ku oon kotona, sillee puhukaa ihiset suoraa kiitos

Olisin ilone avusta jos voisitte semmosta antaa!:)

1

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt ylihuomenna olisi kyseinen jälkisitubto 1h mittainen eli minulle 14-15..😐 huonoin perustein annettu enkä käy koulussa syömässä niin kiva sitten siellä istuskella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe