Mitä se tarkoittaa?
Kauneus on katsojan silmissä
10
70
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä että ihmisen silmät ovat kauniit.
- Anonyymi
Olen huomannut että joidenkin mielestä miehet, jotka ovat mielestäni rumia, ovat joidenkin mielestä hyvännäköisiä.
- Anonyymi
Jos olet tyhmä kuin tohtori ja sitten menet nukkumaan ja näet unia hassuja unia tytöistäkin jotain, oikein seikkailujuttuja ;D
- Anonyymi
Toinen näkee kauneutta siellä mitä joku toinen pitää tavallisena tai jopa rumana. Joku näkee pinnan, toinen näkee sen pinnan allekin.
- Anonyymi
Se on vähän niinkuin että makuasioista ei voi kiistellä.
Toinen tykkää yhdestä toinen toisesta. Makunsa kullakin. - Anonyymi
Sitä että naiset ei halua katsoa rumia miehiä eikä seurustella niitten kanssa.
Sitä että jonkun kaunis ei ole toisen kaunis ja päinvastoin.
Minun silmissä kauniit ja komeat ei välttämättä ole toisten silmissä kauniita ja komeita. Ja muiden silmissä kauniit ja komeat ei ole välttämättä minun silmissä kauniita ja komeita.
Oisko jotai sellasta?- Anonyymi
Että toisen roska on jollekin aarre.
- Anonyymi
Minulla täydellinen naismaku ja jos joku erimieltä niin on homo tai kummajais lesbo ja jos samaa mieltä niin on hetero tai aito lesbo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897