Mitä se tarkoittaa?
Kauneus on katsojan silmissä
10
76
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä että ihmisen silmät ovat kauniit.
- Anonyymi
Olen huomannut että joidenkin mielestä miehet, jotka ovat mielestäni rumia, ovat joidenkin mielestä hyvännäköisiä.
- Anonyymi
Jos olet tyhmä kuin tohtori ja sitten menet nukkumaan ja näet unia hassuja unia tytöistäkin jotain, oikein seikkailujuttuja ;D
- Anonyymi
Toinen näkee kauneutta siellä mitä joku toinen pitää tavallisena tai jopa rumana. Joku näkee pinnan, toinen näkee sen pinnan allekin.
- Anonyymi
Se on vähän niinkuin että makuasioista ei voi kiistellä.
Toinen tykkää yhdestä toinen toisesta. Makunsa kullakin. - Anonyymi
Sitä että naiset ei halua katsoa rumia miehiä eikä seurustella niitten kanssa.
Sitä että jonkun kaunis ei ole toisen kaunis ja päinvastoin.
Minun silmissä kauniit ja komeat ei välttämättä ole toisten silmissä kauniita ja komeita. Ja muiden silmissä kauniit ja komeat ei ole välttämättä minun silmissä kauniita ja komeita.
Oisko jotai sellasta?- Anonyymi
Että toisen roska on jollekin aarre.
- Anonyymi
Minulla täydellinen naismaku ja jos joku erimieltä niin on homo tai kummajais lesbo ja jos samaa mieltä niin on hetero tai aito lesbo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532