MUSTAN PÄÄLLE RUSKEAA?

hiustenvärjääjäKö??^^

heijPPA. mulla on aika lailla mustat hiukset no ei ihan pikimustat mutta aika mustat kuitenkin.. mulla on suuri himo värjät tukka sellaseks keskiruskeeks sellasen maitosuklaan väriseks.. hihi ei kovin tummaa... mulla ei oo nyt varaa mennä mihinkään parturiin. pitäskö mun sit ostaa vaaleen ruskee hiusväri että saan siitä semmosen kun haluan? onko lorealin kaksi sävyiset hius värit hyviä? kertokaa joitakin hyviä hiusvärejä jotka ottaa hyvin päähän eikä lähde heti pois kiitos!!!!11

8

10426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poopo

      mustasta hiustenväristä tai ylipäätään tummasta väristä et saa vaaleampaa värillä!!!!! hiuksiin on pakko tehdä ensin värinpoisto tai blondaus että hiusta saadaan vaaleammaksi ja vasta sen jälkeen laitetaan se haluttu väri/sävy.kannattaa kyllä miettiä alkaako sitä itse tekemään... tulos voi olla vaikka mitä loppujen lopuksi...

      • Anonyymi

        Ite ajattelin laittaa värinpoistoainetta ainetta mutta sitten hiukseni vrm muuttuu oranssiksi niin pitäisikö minun laittaa 2 kertaa sitä ja sit vasta ruskeaa väriä?


    • Ilovehair

      Viestistä ei selviä, onko hiuksissasi alla värjäys, vai oletko luonnonväriltäsi mustanruskea? Perinteinen hiusväri vaalentaa luonnonväristä hiusta asteen-pari, mutta jos hiuksissa on musta värikäsittely, ei ruskeaan värjäys onnistu ilman värinpoistoja ym. käsittelyitä.

      • hiustenVärjÄÄjÄKö???+

        olen värjännyt mustaksi... ja oikeestaan nää ei oo enää niinkään mustat nää on iiiihan tumman ruskeat mutta nyt tahdon muutaman asteen vaaleemman ruskeeksi... halusin värjätä lorealin couleur experte kestovärin sävylla chocolate mousse... jos ette tiiä mikä väri se on niin sen löytää http://www.couleurexperte.com/choices/index.asp

        sieltä valikoit browns ja sieltä se viimeinen eli chocolatemousse... ottaisko tuo mun päähän?


    • Juuh!!!

      Laita siihen ensin Nutrisse värinpoisto ja sen jälkeen haluamasi sävy...

      • hiustenVärjÄÄjÄKö???+

        siis aika tumman ruskeen mutta silleen että se erottuu mustasta kuitenkin.. viimeksi vaalensin hiukseni ennen ruskeeta niin siitä ei tullu lähellekkään semmonen kuin tahdoin värjäsin lorealin couleur experte värillä sillä tummalla... mutta tuli ihan vaaleenruskee... eil jos laittasin tän päällee sellasta vaaleempaa sävyä ilman vaalennusta saisinko mä siitä tumman ruskean? http://irc-galleria.net/view.php?nick=jep-pe&image_id=10994040 haluisin siitä suurinpiirtein tollasen?????????


      • En, ei...
        hiustenVärjÄÄjÄKö???+ kirjoitti:

        siis aika tumman ruskeen mutta silleen että se erottuu mustasta kuitenkin.. viimeksi vaalensin hiukseni ennen ruskeeta niin siitä ei tullu lähellekkään semmonen kuin tahdoin värjäsin lorealin couleur experte värillä sillä tummalla... mutta tuli ihan vaaleenruskee... eil jos laittasin tän päällee sellasta vaaleempaa sävyä ilman vaalennusta saisinko mä siitä tumman ruskean? http://irc-galleria.net/view.php?nick=jep-pe&image_id=10994040 haluisin siitä suurinpiirtein tollasen?????????

        Mä en haluais sanoo tätä ku itekki inhoon ku kuulee tän et ''väri ei vaalenna väriä''. Niinhän se on... Ilman vaalennusta/värinpoistoa et kyllä saa mustasta tummanruskeaksi... Ja eti sitten kaikkein tummanruskein väri mitä löydät... Ja ettei väri kulu niin osta sellasta sävyttävää shampoota ruskeille hiuksille...


    • Anonyymi

      Testasin eilen tämän käytännössä ja palasin kertomaan koska niin moni muukin tätä netissä pohti. Ruskea hiusväri mustan päälle on.... silti musta. :D Mutta! Tuli omasta mielestäni tosi kauniit! Lämmin syvä musta ja se pälvikaljun näköinen juurikasvuni muuttui tummanruskeaksi eikä ole yhtään paha, tykkään näistä kovasti. Taidan tehdä vaan niin että värjään itsepäisesti ruskealla jatkossakin niin pikku hiljaa kasvatan sen mustan pois mutta ilman järkyttävää rajaa, kuten sanottu tämä mustan latvan ja tummanruskean juuren kanssakäyminen on minusta itseasiassa kaunis niin eipä haittaa odotella.

      Mutta nopeita ja suuria muutoksia haluavat: ainut tapa on kävellä kampaajalle tai kylppäriin tekemään kammottava värinpoisto rumba. En suosittele, olen kahdesti elämässä sen tehnyt kun halusin yhtäkkiä olla blondi ja vaikka siinä onnistuin, on se ihan hirveää touhua ja saa sitten kuitenkin kasvattaa rautalankahattaroita pois samalla taistellen mitä jännempiä värilänttisävyjä vastaan.

      Kukin tavallaan toki. Itse kannatan kärsivällisyyttä ja vaihteluahan tässä kaipasin niin sitähän tämä välivaihekin on. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe