MUSTAN PÄÄLLE RUSKEAA?

hiustenvärjääjäKö??^^

heijPPA. mulla on aika lailla mustat hiukset no ei ihan pikimustat mutta aika mustat kuitenkin.. mulla on suuri himo värjät tukka sellaseks keskiruskeeks sellasen maitosuklaan väriseks.. hihi ei kovin tummaa... mulla ei oo nyt varaa mennä mihinkään parturiin. pitäskö mun sit ostaa vaaleen ruskee hiusväri että saan siitä semmosen kun haluan? onko lorealin kaksi sävyiset hius värit hyviä? kertokaa joitakin hyviä hiusvärejä jotka ottaa hyvin päähän eikä lähde heti pois kiitos!!!!11

8

10981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poopo

mustasta hiustenväristä tai ylipäätään tummasta väristä et saa vaaleampaa värillä!!!!! hiuksiin on pakko tehdä ensin värinpoisto tai blondaus että hiusta saadaan vaaleammaksi ja vasta sen jälkeen laitetaan se haluttu väri/sävy.kannattaa kyllä miettiä alkaako sitä itse tekemään... tulos voi olla vaikka mitä loppujen lopuksi...

• Anonyymi

Ite ajattelin laittaa värinpoistoainetta ainetta mutta sitten hiukseni vrm muuttuu oranssiksi niin pitäisikö minun laittaa 2 kertaa sitä ja sit vasta ruskeaa väriä?

• Ilovehair

Viestistä ei selviä, onko hiuksissasi alla värjäys, vai oletko luonnonväriltäsi mustanruskea? Perinteinen hiusväri vaalentaa luonnonväristä hiusta asteen-pari, mutta jos hiuksissa on musta värikäsittely, ei ruskeaan värjäys onnistu ilman värinpoistoja ym. käsittelyitä.

• hiustenVärjÄÄjÄKö???+

olen värjännyt mustaksi... ja oikeestaan nää ei oo enää niinkään mustat nää on iiiihan tumman ruskeat mutta nyt tahdon muutaman asteen vaaleemman ruskeeksi... halusin värjätä lorealin couleur experte kestovärin sävylla chocolate mousse... jos ette tiiä mikä väri se on niin sen löytää http://www.couleurexperte.com/choices/index.asp

sieltä valikoit browns ja sieltä se viimeinen eli chocolatemousse... ottaisko tuo mun päähän?

• Juuh!!!

Laita siihen ensin Nutrisse värinpoisto ja sen jälkeen haluamasi sävy...

• hiustenVärjÄÄjÄKö???+

siis aika tumman ruskeen mutta silleen että se erottuu mustasta kuitenkin.. viimeksi vaalensin hiukseni ennen ruskeeta niin siitä ei tullu lähellekkään semmonen kuin tahdoin värjäsin lorealin couleur experte värillä sillä tummalla... mutta tuli ihan vaaleenruskee... eil jos laittasin tän päällee sellasta vaaleempaa sävyä ilman vaalennusta saisinko mä siitä tumman ruskean? http://irc-galleria.net/view.php?nick=jep-pe&image_id=10994040 haluisin siitä suurinpiirtein tollasen?????????

• En, ei...
        hiustenVärjÄÄjÄKö???+ kirjoitti:

siis aika tumman ruskeen mutta silleen että se erottuu mustasta kuitenkin.. viimeksi vaalensin hiukseni ennen ruskeeta niin siitä ei tullu lähellekkään semmonen kuin tahdoin värjäsin lorealin couleur experte värillä sillä tummalla... mutta tuli ihan vaaleenruskee... eil jos laittasin tän päällee sellasta vaaleempaa sävyä ilman vaalennusta saisinko mä siitä tumman ruskean? http://irc-galleria.net/view.php?nick=jep-pe&image_id=10994040 haluisin siitä suurinpiirtein tollasen?????????

Mä en haluais sanoo tätä ku itekki inhoon ku kuulee tän et ''väri ei vaalenna väriä''. Niinhän se on... Ilman vaalennusta/värinpoistoa et kyllä saa mustasta tummanruskeaksi... Ja eti sitten kaikkein tummanruskein väri mitä löydät... Ja ettei väri kulu niin osta sellasta sävyttävää shampoota ruskeille hiuksille...

• Anonyymi

Testasin eilen tämän käytännössä ja palasin kertomaan koska niin moni muukin tätä netissä pohti. Ruskea hiusväri mustan päälle on.... silti musta. :D Mutta! Tuli omasta mielestäni tosi kauniit! Lämmin syvä musta ja se pälvikaljun näköinen juurikasvuni muuttui tummanruskeaksi eikä ole yhtään paha, tykkään näistä kovasti. Taidan tehdä vaan niin että värjään itsepäisesti ruskealla jatkossakin niin pikku hiljaa kasvatan sen mustan pois mutta ilman järkyttävää rajaa, kuten sanottu tämä mustan latvan ja tummanruskean juuren kanssakäyminen on minusta itseasiassa kaunis niin eipä haittaa odotella.

Mutta nopeita ja suuria muutoksia haluavat: ainut tapa on kävellä kampaajalle tai kylppäriin tekemään kammottava värinpoisto rumba. En suosittele, olen kahdesti elämässä sen tehnyt kun halusin yhtäkkiä olla blondi ja vaikka siinä onnistuin, on se ihan hirveää touhua ja saa sitten kuitenkin kasvattaa rautalankahattaroita pois samalla taistellen mitä jännempiä värilänttisävyjä vastaan.

Kukin tavallaan toki. Itse kannatan kärsivällisyyttä ja vaihteluahan tässä kaipasin niin sitähän tämä välivaihekin on. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe