Pitäis erota ja jättää paska kohtelu

Anonyymi

Seurustelen tunnekylmän ihmisen kanssa ja seurustelua on takana jo 6 vuotta.

Asutaan erillään ja tämä tapahtui kesällä, koska toivoin että miesystäväi heräisi todellisuuteen, ottaisi itseään niskasta kiinni eikä pitäisi minua itsestään selvyytenä.

Hän ei siis suhteemme aikana tehnyt mitään meidän eteen vaan minä tein kaiken.

Olin se joka järjesti lomamatkat ja myös maksoin ne. ¨
Olin se joka ehdotti treffejä ja tällä tarkoitan laatuaikaa jossain muualla kuin kotona ja minä silloinkin maksoin ne.

Mieheni saattoi lähteä juhlimaan keskellä viikkoa ja ne venyi kolmipäivisiksi enkä tiennyt missä hän oli. Minulle valehdeltiin päin naamaa missä oltiin, jotten saanut tilaisuutta tivata tekemisiä, eli katsoi parhaakseen valehdella minulle valkoisia valheita päin naamaa. Sitä en saa koskaan tietää onko minua noilla reissuilla petetty.

Minua ei koskaan pyydetty mihinkään mukaan, paitsi silloin harvoina kertoina kun kerjäsin itseni mukaan. Sekään ei ole normaalia!

Nyt kun asutaan erillään, hän ei koskaan soita tai ota yhteyttä, minä olen se joka lähettää viestejä tai soittelee perään ja kertoo ja kysyy kuulumisia. Olen ehdottanut monta kertaa eroa ja kysynyt että jos hän ei minua rakasta tai halua antaa sitä mitä suhteelta tarvitsen eli ihan sitä tavallista rakkautta mitä normaali parisuhteessa annetaan.

Toivotin hyvää vuosipäivää, sain kusisen kuvan kynttilästä ja saateviestinä ettei ole mitään sanottavaa. Syy oli se että asutaan erillään ja minä muka kerjäsin lahjaa.. en siis ole koskaan saanut 6 v aikana vuosipäivä lahjaa. Pari vuotta sitten hän jätti minut baarissa kun kaverit kutsu toiseen baariin enkä voinut lähteä koska oma juoma oli kesken. Eipä minua mukaan edes pyydetty.


Nyt hän etsii itselleen juhlapaikkaa koska täyttää 30 eikä edes kerro minulle aikeistaan. Toivoisin kumppania joka jakaisi arjen elämästään ja ajatuksensa.. onko se liikaa pyydetty? :( olen masentunut ja petetty olo en jaksa enää vuodattaa kyyneliä ja purra töissä hampaita yhteen ettei muut huomaa, mä en jaksa enää.

Miks teen näin, miks annan kohdella mua näin? rakkauden tähden? Rakastan tässä yksin vittu oon tyhmä

7

3092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä minäkin ihmettelen. Minusta kuulostaa vain epätoivoiselta, jos ei tuollaisesta "suhteesta" uskalla erota. Ei tuollaista miestä voi rakastaa. Itse olisin eronnut jo aikaa sitten tuollaisesta suhteesta, vähemmästäkin olen eronnut.

    • Anonyymi

      "Rakastat tuota miestä"!!!!!!!
      Ilmeisesti et ole koskaan rakastanut ketään jos luulet "rakastavasi" kakkakasaa!
      Sehän tuo "mies" on.

      Miksi et viitsisi nähdä edes sen verran vaivaa että tutustuisit kunnioitettavimpiin yksiloihin , ihmisiin.
      Sinä laiskuuttasi raahaat ja tunget elämääsi kuvaamasi tapaisia olioita jotka huomatessaan laiskuutesi käyttäytyvät juuri tuollaisella tavalla! Ne kun ovat tottuneet ajatukseen että laiskat naiset kelpuuttavat heidät juuri tuollaisina.

      Aivan ensiksi, poista tuo kak.....sa täysin elämästäsi.
      Et koskaaan, ikinä ota siihen yhteyttä, et ikinä vastaa sen yhteydenottoihin. Vaikka se kuinka alkaisi keplotella saadakseen ilmaisia lomia ja luontaisetuja.

      Ala kouluttamaan itseäsi, osallistu ja mene lähes ilmaisille kursseille. Niitä tarjotaan jokapuolella! Kohota ja kehitä Luojan sinulle lahjoittamaa aivokapasiteettiasi paljon korkeammalle tasolle.
      Sitten ymmärrät ja kykenet valitsemaan seurasi aivan eri tasolta.

      Laiskuus ei vie sinua mihinkään suuntaan eteenpäin! Haluatko sinä yhä edellenpolkea pohjamudassa? Et varmaankaan. Nyt tiedät kuinka kohota ylemmäs, paljon ylemmäs.

    • Anonyymi

      Itsekäs tuo kohta entinen miehesi. Miksi haikailet tuollaisen tyypin perään? Ehkä hyvä sängyssä ?

    • Anonyymi

      Varmasti hyvä sängyssä nukkumaan, ei muuta. Näitä riittää, paras erota ja kiittää.

    • Anonyymi

      Jo viimevuotinen ketju eli adialienee ratkennut. Toivottavasti et palannut.

      Jos mies ei perääsi kysellyt, niin toivottavasti et sinne itse mankunut/ anonut. Ei se mies siitä muuksi muutu.

    • Anonyymi

      mullakin tunnekylmä mies. tiuskii ja rähisee mulle koko ajan. ei kelpaa mun laittamat ruuat, kiukutteli äskenkin, että hällä ei oo ruokaa, vaikka jääkaappi on täynnä. keitin sille uudet perunat ym. niin sanoi että hyi pas.... söin niitä sitten itse. tosi hyviä. asutaan minun asunnossa. ottaisin eron, mut en voi, koska olen liikuntarajoitteinen, enkä pysty lenkittämään koiraani ilman tätä miestä. mies kohtelee koiraa hyvin ja käyttää lenkillä joka päivä. en luovu rakkaasta koirastani, kun mulla ei ole ketään muutakaan joka ulkoiluttaisi sitä. täytyy vaan kärsiä ukon käytös. olisiko jollain ehdotusta tilanteen ratkaisemiseksi. mitkään perheneuvolat ei auta ukon käytöksen muutamiseksi.

    • Anonyymi

      Lainaan tähän postauksesi viimeisen lauseen jossa vastaat itse itsellesi: "Rakastan tässä yksin vittu oon tyhmä"

      Niin oletkin. Olet aivan vitun tyhmä. Ai mistäkö tiedän? No koska oon ollu samalla rastilla.
      Styylasin yhden urpon kanssa...onneksi vain vuoden, kunnes tajusin että tyyppi on täysi kusipää.
      Niin itsekeskeistä kusipäätä en ole kuunaan tavannut ja vielä silloin tällöin mietin että kuinka sekaisin ihminen voi olla styylatakseen tuollaisen saastan kanssa?
      Sullakin on mahikset vielä tehdä jotain fiksua ja haistattaa vitut sille itsekkäälle kusipää tyypille. Ansaitset parempaa ja usko mua, yksinkin on parempi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe