… nytten on huonommin.
Ennen musta mies ylitti suojatien reippaasti, ripeästi ja ryhdikkäästi.
https://www.is.fi/autot/art-2000008326958.html
Nyt musta henkilöoletettu on vanhentunut, pää irrotettu ja kävely on löysää köpöttelyä.
Ennen varoitettiin muita kulkijoita polkupyöräilijöistä. Sitten polkupyörä sai akun, sitten polkimet poistettiin ja lopulta myös kuljettaja voitiin poistaa ja jäljelle jäi vain mihin sattuu jätetty vuokraskootterifirman helvetinkone, jota toden totta on syytä varoa.
Ennen oli hyvin...
5
77
Vastaukset
Ja lisäksi uusilta mustilta on kädet ranteista poikki, jalat nilkoista
- Anonyymi
"...liikennemerkkien suunnittelussa ja toteutuksessa käytettyjen laitteiden ja ohjelmistojen rajoitteista:
– Lisäksi koneella on helpompi tehdä tuon tyyppisiä kuvia, kun merkkejä ei enää piirretä käsin."
Siksi mm. käsien ja jalkojen poikkius.
- Sheena
- Anonyymi
Kyllä taas ahistaa.
- Anonyymi
Jos jossain suuren roskasäiliön sisällä on joku ihminen: kopistelee ääniä että hei auttakaa..
- Anonyymi
Millin tarkkaa puuhaa.
Ehkäpä jopa miljardin.
-flowersreally-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812060En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201894- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121438- 301401
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361319- 261093
- 891071
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20886Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857