Mies lähti, mutta viestittelee

Anonyymi

Mikä ihmeen logiikka on siinä, että mies sanoo, ettei halua jatkaa suhdetta, mutta jatkaa päivittäistä viestittelyä???

Mitä tässä tilanteessa pitää tehdä? Olla vastaamattako? Sitenkö hänet saa ymmärtämään omien tekojensa seuraukset?

9

70

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaa pitää varauksen voimassa ilman omia sitoomuksia?

      • Anonyymi

        Niin minusta tuntuu että en kelpaa sulle edes kaveriksi


      • Anonyymi

        Olen samassa tilanteessa. En ymmärrä. Mies haluaa pitää ns takaoven varmuuden vuoksi auki?


    • Anonyymi

      Eihän tuossa mitään logiikkaa olekaan, paitsi jos mies pelkää että sä teet ittelles jotain tms.

      Jos minä olisin sinä, sanoisin miehelle suoraan näin:
      Meidän suhteen päättyminen on mulle ok. Erotaan sitten tässä ja nyt kokonaan hyvissä väleissä ja eletään jatkossa kumpikin omaa elämää.
      Moikataan kun satutaan vastakkain samaan paikkaan, mutta älä enää laittele mulle päivittäin viestejä, äläkä ota yhteyttä.

      • Mieltä samaa olen Ei viestei enää, kiitos. Kohdast.

        Eron syytä mainittu ei. Uus mimmi kiikaris & mimmi vilauttanut suhdekorttia? Mies epäilee & haluu pitää mahiksii paluuseen?


      • Anonyymi

        Minulle tuo sopii, mitä tuossa ehdotat. Olen ymmärtänyt, että minä pidän sinusta mutta sinä et minusta. Minussa onkin paljon korjattavaa, mutta haluan, että mies auttaa minua siinä tai terapeutti tai joku. Se ei ole sinun tehtäväsi. Minä uskon, että sinä olet oikeassa enkä minä. En toivo itsemurhaa sinulle mutta voi olla että sen vaikutelman saa. Toivon, että sinä et kuitenkaan halua minun itsemurhaani. Lupaan jättää sinut kaikin tavoin rauhaan. Ehkei ole lupa odottaa hyviä välejä mutta neutraalit välit ovat Ok. Olet hyvä ihminen ja ansaitset hyvää😊


    • Anonyymi

      Mies on epävarma päätöksensä kanssa
      Ja/tai
      Mies haluaa, ettei hän loukkaa sua
      Ja/tai
      Mies haluaa oikeasti pysyä vain kaverinasi
      Ja/tai
      Mies haluaa jättää oven raolleen että voi tehdä paluuta tulevaisuudessa jos siltä tuntuu

      • Anonyymi

        Toisaalta. Kaverille ei yleensä sanota (Suomessa) olet rakas, kulta rakastan sua ym. Pitää naista varmuuden vuoksi varalla?


    • Anonyymi

      Sano ettet halua olla pelkkä kaveri. Jos miestä ei kiinnosta seurustella sun kanssa vakavasti, niin ei sitten, poistakoon sun numeron luuristaan.
      Jos et uskalla puhuu miehelle suoraan, niin älä valita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe