Mikä ihmeen logiikka on siinä, että mies sanoo, ettei halua jatkaa suhdetta, mutta jatkaa päivittäistä viestittelyä???
Mitä tässä tilanteessa pitää tehdä? Olla vastaamattako? Sitenkö hänet saa ymmärtämään omien tekojensa seuraukset?
Mies lähti, mutta viestittelee
9
84
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaa pitää varauksen voimassa ilman omia sitoomuksia?
- Anonyymi
Niin minusta tuntuu että en kelpaa sulle edes kaveriksi
- Anonyymi
Olen samassa tilanteessa. En ymmärrä. Mies haluaa pitää ns takaoven varmuuden vuoksi auki?
- Anonyymi
Eihän tuossa mitään logiikkaa olekaan, paitsi jos mies pelkää että sä teet ittelles jotain tms.
Jos minä olisin sinä, sanoisin miehelle suoraan näin:
Meidän suhteen päättyminen on mulle ok. Erotaan sitten tässä ja nyt kokonaan hyvissä väleissä ja eletään jatkossa kumpikin omaa elämää.
Moikataan kun satutaan vastakkain samaan paikkaan, mutta älä enää laittele mulle päivittäin viestejä, äläkä ota yhteyttä.Mieltä samaa olen Ei viestei enää, kiitos. Kohdast.
Eron syytä mainittu ei. Uus mimmi kiikaris & mimmi vilauttanut suhdekorttia? Mies epäilee & haluu pitää mahiksii paluuseen?- Anonyymi
Minulle tuo sopii, mitä tuossa ehdotat. Olen ymmärtänyt, että minä pidän sinusta mutta sinä et minusta. Minussa onkin paljon korjattavaa, mutta haluan, että mies auttaa minua siinä tai terapeutti tai joku. Se ei ole sinun tehtäväsi. Minä uskon, että sinä olet oikeassa enkä minä. En toivo itsemurhaa sinulle mutta voi olla että sen vaikutelman saa. Toivon, että sinä et kuitenkaan halua minun itsemurhaani. Lupaan jättää sinut kaikin tavoin rauhaan. Ehkei ole lupa odottaa hyviä välejä mutta neutraalit välit ovat Ok. Olet hyvä ihminen ja ansaitset hyvää😊
- Anonyymi
Mies on epävarma päätöksensä kanssa
Ja/tai
Mies haluaa, ettei hän loukkaa sua
Ja/tai
Mies haluaa oikeasti pysyä vain kaverinasi
Ja/tai
Mies haluaa jättää oven raolleen että voi tehdä paluuta tulevaisuudessa jos siltä tuntuu- Anonyymi
Toisaalta. Kaverille ei yleensä sanota (Suomessa) olet rakas, kulta rakastan sua ym. Pitää naista varmuuden vuoksi varalla?
- Anonyymi
Sano ettet halua olla pelkkä kaveri. Jos miestä ei kiinnosta seurustella sun kanssa vakavasti, niin ei sitten, poistakoon sun numeron luuristaan.
Jos et uskalla puhuu miehelle suoraan, niin älä valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681