Sinkkulevy joka tehtiibn vuonna 2015 jolle annan 3/5 pistettä. Nousi megahitiksi.
Paula Vesala-Tequila
7
208
Vastaukset
- Anonyymi
On se nyt selvästi parempi kuin 3/5!
Mistähän sinunkaltaisia neropatteja oikein tulee?- Anonyymi
Viestisi sävy on ilkeä ja typerä koska ottaen huomioon sen että minä en voi sille mitään millaiseksi olen syntynyt sillä jos ei ole älykäs niin ei sille voi mitään eikä siitä pidä kenenkään huomauttaa jos älyllinen puoli ei loista joten siksi omasta mielestäni viestisi on todella loukkaava.
- Anonyymi
tottakai tiedät sen että olet väärässä ja teet väärin kun sanot tuolla tavalla ihmisille.Tuollaiset kommentit lisää eriarvoisuutta ja vihaa sekä katkeruutta ja lisää masennussairauksia ja työkyvyttömyyseläkkeitä. Toimintasi on tuhoavaa vähän kuten putin tuhoaa muita mutta tosin ei yhtä isossa mittakaavassa kuin putinin toiminta mutta on siinä aika paljon samaa eli perusidea on sinulla sama kuin putinilla = tuhoa toinen. vielä pahempaa on se jos viel nautit kun tuhoat toisen ihmisen(sielun).
- Anonyymi
En tykkää koko piipittäjästä, tuossakin biisissä artikulointi erittäin epäselvää.
- Anonyymi
Kliseviinaa ja traumaatikoiden haukkumista toisaalla. Finlandia-popparin ainekset.
Sjöroosin biisit kantoi näitä Paulan kosmostunteiluja vielä aika hyvin. - Anonyymi
Todella surkee koko biisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409