Viisi miestä viikossa

Anonyymi

Ottaisitko nainen viisi komeaa top 10 miestä asumaan luoksesi ja sitten valitset siitä yhden kumppaniksi kuukauden päästä?

27

2143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaksi poppea päivässä siis hehheh.

• Anonyymi

En asumaan, mutta mikä jottei kelpaisi ihan käyttöön silloin kun sattuisi sille päälle.
      Valinnanvaraa olisi ihan kiva olla, ei ehtisi niin kyllästyä.

• Anonyymi

Mun asunto on rehellisesti sanoen turhan pieni, jotta tänne tommonen poppoo mahtuis.

Vaan periaatteessa juu, ei se mahdoton ajatus olis. Mulle on tärkeää se, että mahdollinen kumppanini tulee toimeen muiden ihmisten kanssa ja mä inhoan esim. mustasukkaisia piirteitä miehessä. Sinällään tollanen asetelma voisi hyvinkin tuoda esiin oleellisia piirteitä niistä tarjokkaista.

Varjopuolena se, että mun tuskin olis mahdollista tuoda itsestäni esille kovin totuudenmukaista kuvaa tollasessa asetelmassa. Mä en tykkää yhtään mielistelystä tai makeilusta ja liehittelystä ja tuossa luultavasti miehet pyrkisivät jotenkin nokittamaan toisiaan, joka taas helposti ärsyttäis mua. Mä olen ehkä liiankin tasapuolinen, inhoan kaikkea sorsimista ja menen helposti altavastaajaksi kokemani puolelle. Eli vaikka pitäisin jostakusta enemmän, niin saattaisin silti olla helposti yrittää tukea sitä "pahnanpohjimmaista". Miehen pitäisi olla hyvä lukemaan ihmistä tajutakseen tuossa kohtaa, että kyse on tosiaan mun suojeluvaistostani, joka kohdistuu sorsittuun.

Toinen ongelma sittenntietysti on se, että en ikinä menis mihinkään tv ohjelmaan kameroiden eteen hillumaan.

• Anonyymi

Ja siis tuo alottajan tekstissä mainittu kuukausi olis ihan JÄRKYTTÄVÄN pitkä aika tollaseen. Kyllä mä todellakin viikossa jo tietäsin kiinnostaako tutustua sen syvemmin johonkuhun, vaiko eikö. Viikon kestää kyllä, vaikka päällään seisten ja heikommassakin seurassa.

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Yks kokkaa, yks siivoo, yks käy kaupassa, yks, ulkoiluttaa koiran ja yks panee. Panijan homma on paras.

• Anonyymi

Mutta niitä pitäisi sitten vaihdella!
        Paljon kivempaa kun se panija vaihtuisi tietyin väliajoin, ei niin ehtisi kyllästyä.
        Se olisi tärkeintä. Ja kyllä sekin olisi mukava kun kokki vaihtuisi välillä, tulisi vaihtelua menyyseenkin.
        Sitten kun tämä kymmenen porukka olisi läpikäyty pari kolme rundia, vaihdettaisiin vaikka naapurin emännän kanssa tai jonkun jolla olisi mielenkiintoinen porukka jota haluaisi kokeilla.
        Mitenkähän olis, onnistuisiko tuo ihan oikeasti? Jos saisi sakin kokoon.....

Miehiä nyt kuitenkin olisi helppo löytää, muutenkin valittavat naisettomuuttaan. Eipä tarvitsisi sitten kokonaan ilman olla.

• Anonyymi

Miksi avioliitossa oleva henkilö ei saa ikinä seksiä?

• Anonyymi

Taitas jäädä vaan musta pekka käteen tuommosessa säätelyssä

• No en kyl ottaisi yhtäkään luokseni asumaan enkä kumppaniksikaan edes sadan vuoden päästä.

Tossa yhdessä on tarpeeks tajuamista.

• En. Tänne ei tuollainen seurue mahtuisi. Mun sänkyyn ei mahdu kuin vaan yks ihminen, joutuisivat nukkumaan lattialla ja siinä on aika karu nukkua, kun on aika kylmä ja lisäksi kova (ei ole ylimääräisiä patjoja ja peittoja ja tyynyjä). Huono puoli on myös se, että tuossa kävelymatkan päässä on baari ja jos miehiä ei kiinnostaisi oleilla täällä kämpässä, kun mulla ei ole tällä hetkellä teeveetä, jota katella jos tulee tylsää tai tulee joku mielenkiintoinen ohjelma, niin poppoohan saattaisi suunnistaa baariin ja siihen sitten koko homma saattais kaatua. Ja jos joku äkkäis, että kämpässä on sauna, niin johan saattais sähkölaskukin nousta.

• En. Ventovieraiden miesten kanssa en suostuisi mihinkään kolhoosiasumiseen. Nou vei!

• Anonyymi

Kaikkea typeryyksiä naiset tekee. Siinä ohjelmassakin ainoastaan nähdään miten pinnallisia naiset on.

• Anonyymi

Olis kiva istuu paskalla, kun nuo kaikki miehet istuisivat rivissä olohuoneessa. Vai pitäiskö työntää ne rappukäytävään toimituksen ajaksi.

• Anonyymi

:) sehän on vain elämää.
        Saishan ne istua mut ei ne viihtyis muutamaa tuntia pidempään etsien pakoreittiä ja tekosyytä lähteä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:) sehän on vain elämää.
        Saishan ne istua mut ei ne viihtyis muutamaa tuntia pidempään etsien pakoreittiä ja tekosyytä lähteä.

Väärä formaatti! Siinä lauletaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä formaatti! Siinä lauletaan.

Lamppu syttyi.
        Niihä onkiin.

• Anonyymi

Oota hetki pitää korjata ripsaria.

• Anonyymi

Vilauta passia.

• Anonyymi

Lahdessa takavuosina yhden yön juhla. Yksi naikkonen kertoi hoitaneensa kuusi (6) miestä yön aikana! Itse kertoi urotyöstään työpaikallaan toisille. Oli siinä kuulemma työkaverinaiset olleet kateellisia!

• Anonyymi

Oliko ne miespuolisia työkavereita? Jotka oli jääneet ilman tai eivät olleet paikalla?

• Anonyymi

Hlvetin typerä ohjelma. Yritin katsoa ja nukahdin :))

• Anonyymi

Katsoin yhden jakson niin yks mies ei osannut ruokaa tehdä joten se todennäköisesti saa pakit. Eipä se nainenkaan siinä ole sen arvoinen että sen kanssa viitsisi olla. Pelkkä pano se on ollut aina miehille ja nyt tv ohjelmasa se muka löytäis uskollisen miehen haha sanon minä.

• Anonyymi

Miehet istuu viikon sohvalla ja nainen istuu viikon sängyllä eri huoneessa ja niitä kuvataan kun kaikki miettivät yksinään!

• Anonyymi

Pitää ostaa joku saari Saimaalta, rakennuttaa helikopterikenttä, että saan kerralla 100 mahtumaan! Ihan vaan loma-asunnoksi!

• Anonyymi

Huom. Lapset, jos luette tätä: muistakaa, ettei realityyn osallistumalla välttämättä saa sellaista huomiota ja julkisuutta mitä kuvittelet tai haluat saavasi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      231
      3011
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      197
      2646
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      112
      1253
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      141
      1208
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      1119
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1108
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      372
      1091
    8. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1065
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      1005
    10. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      8
      833
    Aihe