seksi avioliitossa riitelyn aiha

Anonyymi

Onko (On tietysti mutta kysyn silti) muilla riitaa että seksiä ei ole tasaisesti? viriilimies vaatii varmasti 2-3 kertaa viikkoon ja taas toiset miehet tyytyvät kerta kuukauteen. ongelma on meillä se että 15v on mennyt tiiviisti, ja vaimo välillä kysellyt miten jaksaaa ja pyrkinyt ymmärtään tavalla tai toisella. Olen huomioinut tietsti että vaimo haluaa joskus olla "rauhassa" kuukautisten aikaan. Minä teen lähes aina aloitteet joskus nainen ovisten aikaan. Nyt on tapahtunut isompi muutos, riitelemme joka kuukausi kerran tai pari tuosta aiheesta että vaimo ei lähesty, minä siis lienen aloittaja riidassa mutta kun hyvään on tottunut eikä metsääkään ole kaadettavana (eli energiaa ei ruumiilliseen työhän niin mene) kyllä sitä silloin haluaa seksiä. ongelmaa vielä lisää se että tehdään ns. katteettomia härnäyksiä eli saatetaan luvata tai valmistella asiaa illaksi jonka yritys siirtyy seuraavaan iltaan ja kun sekin lipuu ohi, alan muistutella asiasta. on selvää että näin voi käydä mutta kyllä parisuhteessa pitäs toisellakin osapuolella olla jotain vastuuta asiasta. Seksi ei mielestämme ole liian yksittoikkoista. Ehkä rivien välistä osaan lukea kuitenkin että hän (kuten naiset yleensäkin) ovat se helpommin kyllästyvä osapuoli. Kuitenkin haluaa olla kanssani, minua vaan rupeaa aina mietityttään miksi. Käski minut myös psygologille. olemme käyneet terapiasa jo aiemmin lähinnä ennalta. Keskustelleet asiasta useasti mutta tilanne päätyy aina tähän. Kertokaa nyt edes omoia kokemuksianne.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hänen ei ole tarvis. Hyväksy se. Elämässä on muutakin kuin seksi. Sinun seksuaalinen tyytyväisyys ei ole tärkeimpiä asioita maailmassa. On paljon ihmisiä jotka ei koskaan naista saa. Ole onnellinen,äläkä vaadi enempääsi. Mikä edes olet vaatimaan yhtään mitään. Vaimo ei ole mikään hyväksikäytettävä mällilaari💩

    • Anonyymi

      Siinäs kuulit

    • Anonyymi

      Ei tarvitse riidellä kun on molemminpuolista ymmärrystä.
      Jäädessämme 25 vuotta sitten "eläkkeelle" muuttui elämänrytmimme ja päivärutiinimme siten, että joutoaika aiheutti myös lisääntynyttä purkautumispainetta.
      Koska olen vaimoani "pirteämpi" sovimme silloin, että en painosta joten hän saa määrätä ajankohdat ja esiintyvyyden.
      Molempien viikottaisiin harrastuksiin sopivat seurustelupäivät ovat keskiviikko ja lauantai. Vaimoni on aloitteellinen ja on myös omaksunut aktiivisen roolin.
      Noiden lisäksi tumputtelen viikoittain kerran tai pari kertaa.
      Joskus, kun vakiorytmiin tulee muutos niin vaimoni saattaa sanoa, että älähän runkkaile, otetaan livenä!

    • Anonyymi

      Nyt kun on kunnollinen rakastava vaimo, emme ole asiasta riidelleet kertaakaan.
      Jos joskus ei sovi, tiedän että minut huomioidaan sitäkin paremmin, heti tilaisuuden tullen. Jos en itse pyydä, hän kyllä pyytää, tietää minun pitävän siitä.

      Kun tiedän minut huomioitavan aina, se antaa myös pelivaraa suhteeseen. Ei niin kiire.

      Kyllä vastaväitteistä huolimatta, myös miehellä on oikeus olla onnellinen parisuhteessa. Haluatko elää riitaisassa suhteessa, jossa sinut laiminlyödään, on sinun oma päätöksesi. Itse elin 30 vuotta.

      Eron jälkeen tiesin kyllä mistä etsiä oikeaa rakkautta, mutta en villeimmissä uniissakaan olisi uskonut millaisen kultakimpaleen löysin. Nyt on lupa rakastaa ja sitä myös toivotaan.

      Toisaalta se on myös molemminpuolista. Me tulemme aina ensin. Eli mikä meille on parasta. Hän huolehtii kyllä onnellisuudestani, joten minä huolehdin hänen onnellisuudestaan.

      Puhumme aina kunnioittavasti toisillemme. Keskustelemme niin kauan että molemmat on tulleet ymmärretyksi. Molempien pitää olla tyytyväisiä ratkaisuihin aina. Hän on kyllä kekseliäs ja loistava keskustelija. Käytännössähän se tarkoittaa sitä, että se kummalle asia on tärkeämpi taivutaan siihen suuntaan. Kantansa pitää tietenkin perustella.

      Minun on ollut helppo sopeutua toiseen kulttuuriin, koska se vaan on minulle parempi. Minusta on hienoa huomata, miten ihmiset toisilleen puhuvat. Miten äiti rakastaa lastaan ja lapsi äitiään. Sellaiseen ei Suomi-suomi perheissä törmää koskaan. Jokainen huolehtii toisistaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe