Arvaamaton käytös

Anonyymi

Mitä mieltä olette, mistä johtuu. Soitellaan muutamia kertoja viikossa mies on oikein mukava. Välillä taas aivan raivona ja nimittelee, huutaa ja lyö luurin korvaan. Taas menee muutama soitto hyvin ja sitten taas aivan järkyttävä raivo. Viimeksi sanoi, ettei halua ikinä nähdä ja nimittelee. Sitten taas soittaa ja on oikein ihana. Aikaisemmin ei ole tuollaista käytöstä ollut. Mitään riitaa ei ole puhelinsoittojen välissä ollut.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisko jotain mielenterveysongelmaa? Näkyy käytöksessä välillä vaan ei aina? Huumeiden käyttö voi myös saada aikaan tuollaista silloin kun on niiden vaikutuksen alaisena.

      • Anonyymi

        Ei aina.Ennen tosi harvoin. Nyt arvaamattomuus on lisääntynyt. Seurustelee toisen naisen kanssa, mutta meillä ei ole mitään suhdetta. Riitoja ei tosiaan ole puheluiden välissä ollut.


    • Anonyymi

      Kysypä Dannylta,,,,,

    • Liitto skulaa ei kuin unelmaleffas.
      Ku suhde poskellaan, turhautumisensa purkaa sinuun.
      Oot siis kundi kundisen tunteiden kaatis. Suhtees ku hyvin menee, oot ihana. Suhtees menee persuksilleen, oot likasanko

      Seuraaval haukkukerral, pistä luuri kii.

      • Anonyymi

        Niinpä, mietin sitä itsekin, että jos itse on hyvässä suhteessa, on minullekin ystävällinen . Mitään riitoja kun ei meillä ole ollut.


    • Anonyymi

      lartsa täällä pohtii, että mistähän mahtaa moisia sekopäitä löytyä, onneksi ei omasta tuttavapiiristä ainakaan.. itessään sellainen "pelkkä" takertuja ja kärsimätön adhd-tyyppi aiheuttaa puistatuksia, saati että aloituksen kaltaista käytöstä sietäis. väärin tekee jos omia mahdollisia parisuhdejuttujaan purkaa tuolla tavalla sinuun, sun pitäis tehdä se selväksi ja asettaa rajat.. ymmärrän kyllä myös sen, itse siihenki sortuneena, että ns. lähimpään helppo purkaa mutta taas kuten sanoin; väärä tapa jos ei puhuakkaan osaa. eipä siinä, ei se varmaan helppoa oo sillä sen naikkosellakaan jos noin epätasapainoinen suhde on.

    • Anonyymi

      hassusti kuulostaa tutulle... tosin se oli exäni ja minä olen mies.

      • Anonyymi

        Joka ikisessä suhteessa on puolisekätoinen.

        Jos pystyt myöntämään kolmannelle osapuolelle tehneesi väärin välillä
        eikä toinen pysty... on vika jossain..

        Ihminen on.


    • Anonyymi

      kuulostaa mielenterveys ongelmalta jonka tuo esiin joku holi...

    • Anonyymi

      Estoon.... Jatka elämääsi ilman tätä miestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      291
      19791
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4089
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      307
      1805
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1237
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      273
      1189
    Aihe