Mitä mieltä olette, mistä johtuu. Soitellaan muutamia kertoja viikossa mies on oikein mukava. Välillä taas aivan raivona ja nimittelee, huutaa ja lyö luurin korvaan. Taas menee muutama soitto hyvin ja sitten taas aivan järkyttävä raivo. Viimeksi sanoi, ettei halua ikinä nähdä ja nimittelee. Sitten taas soittaa ja on oikein ihana. Aikaisemmin ei ole tuollaista käytöstä ollut. Mitään riitaa ei ole puhelinsoittojen välissä ollut.
Arvaamaton käytös
10
66
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko jotain mielenterveysongelmaa? Näkyy käytöksessä välillä vaan ei aina? Huumeiden käyttö voi myös saada aikaan tuollaista silloin kun on niiden vaikutuksen alaisena.
- Anonyymi
Ei aina.Ennen tosi harvoin. Nyt arvaamattomuus on lisääntynyt. Seurustelee toisen naisen kanssa, mutta meillä ei ole mitään suhdetta. Riitoja ei tosiaan ole puheluiden välissä ollut.
- Anonyymi
Kysypä Dannylta,,,,,
Liitto skulaa ei kuin unelmaleffas.
Ku suhde poskellaan, turhautumisensa purkaa sinuun.
Oot siis kundi kundisen tunteiden kaatis. Suhtees ku hyvin menee, oot ihana. Suhtees menee persuksilleen, oot likasanko
Seuraaval haukkukerral, pistä luuri kii.- Anonyymi
Niinpä, mietin sitä itsekin, että jos itse on hyvässä suhteessa, on minullekin ystävällinen . Mitään riitoja kun ei meillä ole ollut.
- Anonyymi
lartsa täällä pohtii, että mistähän mahtaa moisia sekopäitä löytyä, onneksi ei omasta tuttavapiiristä ainakaan.. itessään sellainen "pelkkä" takertuja ja kärsimätön adhd-tyyppi aiheuttaa puistatuksia, saati että aloituksen kaltaista käytöstä sietäis. väärin tekee jos omia mahdollisia parisuhdejuttujaan purkaa tuolla tavalla sinuun, sun pitäis tehdä se selväksi ja asettaa rajat.. ymmärrän kyllä myös sen, itse siihenki sortuneena, että ns. lähimpään helppo purkaa mutta taas kuten sanoin; väärä tapa jos ei puhuakkaan osaa. eipä siinä, ei se varmaan helppoa oo sillä sen naikkosellakaan jos noin epätasapainoinen suhde on.
- Anonyymi
hassusti kuulostaa tutulle... tosin se oli exäni ja minä olen mies.
- Anonyymi
Joka ikisessä suhteessa on puolisekätoinen.
Jos pystyt myöntämään kolmannelle osapuolelle tehneesi väärin välillä
eikä toinen pysty... on vika jossain..
Ihminen on.
- Anonyymi
kuulostaa mielenterveys ongelmalta jonka tuo esiin joku holi...
- Anonyymi
Estoon.... Jatka elämääsi ilman tätä miestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681