Olisiko parempi...

Anonyymi

Viime päivät miettinyt että ottaisin etäisyyttä siskooni. Välien katkaisu käynyt kyllä kanssa mielessä mutta ainakin tuo etäisyyden ottaminen voisi olla hyväkin. Tilanne siis se että en vaan enää jaksa hänen välinpitämätöntä asennetta sairasta Isäämme kohtaan. Ei tikkua ristiin laita että kävisi edes isää moikkaamassa, ja nyt kun isä vakavasti sairas ei voi hakea isän lääkkeitä apteekista. Muuten kyllä itse hakisin mutta Kela kortti siskolla kun unohtui viime sairaalareissun jälkeen hänelle. Lähin apteekki kävelymatkan päässä ja vaikkei sinne menisi niin auto käytössä että pääsee vaikka kauemmas hoitamaan asian. Mutta ei. Sisko ei muuta tee kun juopottelee miehensä kanssa ja alan jo epäillä että muutakin piristeitä menee aika ajoin. Joten lienee monta syytä ottaa etäisyyttä moisiin saastoihin.

7

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No eiköhän tuo ite sitte kadu kun liian myöhäistä. Ja jos ei, niin tuskinpa se isäkään sellaista sinne edes kaipaa.

    • Anonyymi

      Hoivakodeissa näkee niin monenlaista perhedynamiikkaa ettei uskoisikaan. Syyllisyyttä, vaille jäämistä, katumista, katkeruutta....Ihan loppuun asti näitä pyöritellään.

    • Anonyymi

      Kannatta, minä kärsin ihan liian kauan samantyylisestä siskosta. Hän on kyllä kunnon kansalainen ja rahastakaan hänellä ei ole puutetta.Vaikka aikaa olisi ollut ei ikinä auttanut äidin hoidossa eikä tehnyt yhtään mitään hänen vuokseen. Itselleni tuli vain ärsytystä siitä, että on niin piittaamaton. Kannatta sopia isäsi kanssa joku korvaus, jos sinä vain hoidat hänen asioitaan. Lopulta käy niin, että sinä teet kaikki ja perinnönjaossa hän saa puolet!!

    • Anonyymi

      Et taida ap olla ihan rehellinen.
      Isäsi kela-kortti on siskollasi, unohtui hänelle isäsi viimeisen sairaalareissun jäljiltä. Eli siskosi oli silloin isänne kanssa sairaalassa, vai kuinka?

    • Anonyymi

      Tee itsenäinen päätös.Mikä sinulle parasta. Minä olen jättänyt siskon taakseni jo 23 vuotta sitten. Täysin häikäilemätön.Saa huomion kun miehen kautta rahaa.Rahan tuo valtaa suvuissa.uskotavutta. Rahaa kumaretaan kun olaa synnytty 40-luvulla. En anna siskolleni yhtän tilaa,tai siskoileni.enemistö kuollut.Pakosti tilaisuksia jossa kohtaamme olen asialinen.Mutta elämäni ja arkeeni hän ei ole pääsyt 23 vuoteen.Tuo elossa oleva sanoi,meitä on enää kolme.Teki mieli paukautaa teitä ei ole kun kaksi.minua ei tarvii laskea mukaan!Nyt kun hän sai lapsen lapseni puhelin numero,joka tänän 23 vuotta tyttö.Tyttö ei enää soita mulle vaan siskolleni.Pitäköön siskoni.Kun soitaa tulis käymän sanoi sinne vaan menet tädillesi.Olen irti sanonut sinusta Mumouden.Kimma on niin sinisilmänen ja sokea. Siskoni hakee vaan tietoa kiman vanhemista. Iso aukko siskollani kun ei tie miksi ne eros ja mimoset kiman vanhempien uudet kumpanit on.Kimma on lärppi.Joten siskoni etsii kaiken tiedon kimmalta , mitä etsii ja pääsee juoruu. Mutta mua ei sotketa siihen.Hastala vista heille molemille!

    • Anonyymi

      Jos vihaat siskoasi niin paljon että kutsut häntä saastaksi on todellakin syytä pistää välit poikki jo siskosi itsensä vuoksi. Hän ei tule ikinä selviytymään edes päihderiippuvuudestaan jos joutuu kestämään perheenjäseniltään tuollaista vihaa ja halveksuntaa.

      Hänen ja isänne välit sen sijaan ovat hänen ja isänne välinen asia. Aikuisena ihmisenä hän hoitaa luonnollisesti itse välinsä isäänsä. Se ei sinulle kauheasti edes kuulu. Jos siskosi on välinpitämätön isäänne kohtaan jopa hänen ollessaan vakavasti sairas, hänellä lienee siihen joku syy.

    • Anonyymi

      Toi on normaalia.Kun suvussa vanhus sairastuu hänet hylätän.On kiire ym. Odotetaan joku muu tekee hommat ja Ilmasiksi.Hautajaisissa sitten nostavat itsensä jalustalle. Ota etäisyyttä,Voit paremmin.Anna olla.Suvun kanssa ei ole pakko olla tekemisissä.Mikään laki ei pakota!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe