Palstan miehet on haaveilijoita

Anonyymi

Haaveilevat naisesta ja seurustelusta mutta eivät tee mitään että voisivat naisiin tutustua. Pitää lähteä baaareihin jossa naisia voi tavata. Nyt ollut lehdissä paljon juttuja että baareissa ollut porukkaa ja naisia joten varmaan monet ovat löytäneet miehen jonka kanssa menivät jatkoille. Niin sitä sitten tutustuu kun juo viinaa baareissa ja ihmiset löytää kumppanin.

T viinamies

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla tapaa naisia. Niin se vain on.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Jos on komea niin baareista voi saada naisen. Jos on tavis lyhyt mies niin ette varmana saa naista.

      • Anonyymi

        Jos on pitkä ja komea, saa naisen missä vaan. Vielä hyvä puhumaan (hauska) ja hymyilee, niin aina parempi. Sellaset hiljaiset, kirveellä veistetyt, tosikot jää rannalle ruikuttamaan.


    • Anonyymi

      Pelottaa, naisen pymppy on pelottava, Naisen karvat pelottaa, naisen kainalot pelottaa, kun nainen laittaa sormet niskan taa, nostaa kyynärpäitä ja levittää käsivarret sivulle, niin pelottavat kainalokuopat avautuvat.
      Pelottavinta on syliin istumaan pyrkivä nainen, jonka pymppy pyrkii syliin.

      t. Ätmi toteaa

    • Anonyymi

      Ei naista nykyään saa mistää, vaikka käy baareissa, en ole saanut naista vaikka olen pitkä mies, enkä kyllä mielestäni ruma ole.. en tiedä mitä minussa on vikana olenko liian kiltti vai epäkiinnostavan näkönen.

      • Anonyymi

        Juu. Olet ollut niin kamalan kiltti, kaikkihan me se tiedetään! :D


    • Anonyymi

      Jos ei mene juttelee naisille niin ei voi koskaan saada naista. Ei kukaan baareissa pelkän alkoholin takia käy että suurin osa naisista etsii sitä kumppania ja toivovat että miehet uskaltaa tulla juttelee.

    • Anonyymi

      Liikaa haaveilua että naisen tapaisi jossain harrastuksessa. Naisiin tutustuu baarissa viinaa juomalla.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Miettikää rehellisesti montako naista olette tavanneet harrastuksissa. Niinpä. On vain romanttista haaveilua tuollainen selvinpäin tapaaminen.

        Viinamies sensijaan on juonut viinaa porukoissa ja tavannut naisia yökerhossa ihan oikeasti. Ei tarvitse vain haaveilla.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettikää rehellisesti montako naista olette tavanneet harrastuksissa. Niinpä. On vain romanttista haaveilua tuollainen selvinpäin tapaaminen.

        Viinamies sensijaan on juonut viinaa porukoissa ja tavannut naisia yökerhossa ihan oikeasti. Ei tarvitse vain haaveilla.

        t. viinamies

        Kaksi. Ja molemmista kehkeytyi elämäni parisuhteet, joita on siis tähän mennessä ollut kaksi. Yhteen laskettuina vuosikymmenten parisuhteet siis löytyneet selvin päin harrastuksista. Edelleen olen noista siinä jälkimmäisessä.

        Viinamiehelle tähän perään siis lällälläätä. Tee sama selvin päin perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettikää rehellisesti montako naista olette tavanneet harrastuksissa. Niinpä. On vain romanttista haaveilua tuollainen selvinpäin tapaaminen.

        Viinamies sensijaan on juonut viinaa porukoissa ja tavannut naisia yökerhossa ihan oikeasti. Ei tarvitse vain haaveilla.

        t. viinamies

        "Miettikää rehellisesti montako naista olette tavanneet harrastuksissa. Niinpä."

        Yhden. Oletko sinä edes nähnyt naista livenä? Niinpä. Toiset trollailee ja sitten ne joilla on oikeasti suhde.


    • Anonyymi

      Itselläni kaksi vakavaa parisuhdetta, toinen jatkuu edelleen 11 vuoden jälkeen.
      Ensimmäisen löysin kadulta, kirjaimellisesti.
      En muista mistä olin tulossa, ehkä töistä iltavuorosta. Päätin ottaa taksin kotiin, ja siellä aseman taksijonossa seisoi jo muutama ihminen ennen minua.
      Alettiin ihan eks tempore jutella erään naisen kanssa, ja siitäpä juttua alkoikin tulla. Huomasimme että asumme samalla suunnalla ja ensin ajateltiin ottaa yhteinen taksi mutta sitten kuitenkin lähdettiin kävelemään. Minulla matkaa kolmisen kilometriä, hänellä hieman enemmän.
      Käveltiin, juteltiin ja huomattiin että toisen kanssa oli tosi kiva jutella. Saatoin hänet kotiinsa ja sovittiin että huomenna tavataan. Ja niin tehtiin. Siitä se lähti, ilman viinan tippaa.
      Olimme yhdessä toista vuotta.
      Tähän nykyiseen tutustuin kaverin kautta. Ei ollut edes tarkoitus alkaa ketään etsiä, mutta siinä hän sitten seisoi edessäni. Ihastuin heti, hän hieman jarrutteli mutta vähitellen alkoi sitten sulaa. Hieman sain metsästää ja houkutella mutta lopulta sitten olimme pari. Ja ollaan edelleen. Kihloissa mutta ei naimisissa, kummankin tahto näin. Ei lapsia ja kumpikaan ei halua.
      Olemme rakentaneet itsellemme yhteisen kodin, ostimme asunnon yhdessä ja nyt suunnitelmissa olisi hankkia oma talo. Sitten voisi vuorossa olla se avioliittokin. Olemme suunnitelleet että sitten kun meillä on se talo vihkiäiset pidetään siellä lähipiirin läsnäollessa.

      • Anonyymi

        Romanttinen ja kaunis tarina. Toivottavasti kukaan nuori ei tälläisiä luettuaan ala uskoa että tälläistä tapahtuisi oikeassa elämässä ja kumppanin muka voisi löytää ilman että joutuu juomaan viinaa.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romanttinen ja kaunis tarina. Toivottavasti kukaan nuori ei tälläisiä luettuaan ala uskoa että tälläistä tapahtuisi oikeassa elämässä ja kumppanin muka voisi löytää ilman että joutuu juomaan viinaa.

        t. viinamies

        Kehno yritys häpäistä 😎


    • Anonyymi

      Yritin mun avovaimoa iskeä ensin kaksi vuotta selvinpäin mutta nainen ei sitten millään lämmennyt vaikka pyysin kahville ja silakkamarkkinoille, konserttiin, ja vaikka mihin. Pelasin silloin salibandya ja en voinut paljon alkoholia juoda koska viikonloppuisin oli pelejä ja pelimatkoja niin piti olla selvinpäin lähes aina mutta selvinpäin sitä oli mahdotonta saada kiinnostumaan.

      Sitten pyysin sen baariin kanssani kauden jälkeen hiukan ennen kesää. Siellä oli klamydia keikalla ja mulla oli 2 lippua. Päivällä jo otettiin huikkaa sen naisen luona ja sen jälkeen baariin mentiin juomaan salmiakkikossu paukkuja ja juotiin myös siideriä siinä ja kuunneltiin klamydiaa. Oli hyvä meininki sen illan päätteeksi mentiin vielä naisen asunnolle ja hommat eteni seksiin.

      Ei me siitä alettu heti seurustelee mutta tuli juhannus ja pyysin tätä naista juhannusfestareille koska ne oli samassa kaupungissa. No nainen lähti ja vietettiin 3 päivää yhdessä ja kyllä siinä juotiin alkoholia ihan joka päivä mutta ei mitään niin että olis sammuttu. Festareilla vietettiin aikaa ja oli meillä muitakin kavereita mukana ja kuunneltiin bändejä ja sitten menin naisen luokse yöksi aina koska naisella oli koirakin ja sitä piti ulkoiluttaa välillä. Sen festareiden jälkeen ollaankin oltu yhdessä ja seurusteltu ja alkoholilla oli suuri rooli että päädyimme yhteen.

      • Anonyymi

        Kumppani löytyy kun juodaan viinaa. Nainen viihtyy viinamiehen seurassa.

        Raitis mies jää yksin.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Jos haluaa päästä panemaan naista niin pitää mennä baariin koska siellä tutustuu naisiin. Olen kymmenii naisia nuorena iskenyt baarista yhden yön juttujen takia.

    • Anonyymi

      Ei kiinnost baarit. Baareissa käy nuoria teinejä. Ovat niin yliemisiä nirppanokkia. Että heille ei kelpaa ylipainonen mies.

      • Anonyymi

        Harvalle kelpaa ylipainoinen mies tai nainen. Niin se vaan on.


    • Anonyymi

      No ei voi mitään,itse ylipainonen mies ja pitkä. Silti en kelpaa edes tavalliselle pullukalle.

    • Anonyymi

      Vituttaahan se. Joskus vielä sai naista ja enää ei saa. No elämä on.

    • Anonyymi

      "Ei kiinnost baarit. Baareissa käy nuoria teinejä. Ovat niin yliemisiä nirppanokkia. Että heille ei kelpaa ylipainonen mies."

      Juu on se kumma kun teinitytöille ei kelpaa ylipainoinen keski-ikäinen mies! :D
      Kyllä on nirppanokkia täytyy sanoa....

    • Anonyymi

      Näin on. Naista ei saa.

      • Anonyymi

        :D :D :D
        Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa....


    • Anonyymi

      Mistähän sen naisen sitte saa. Sitä en tiedä.

      • Anonyymi

        Ei sitä naista mistään saa. Eikä voi ostaa.
        Nainen on elävä itsenäinen olento, ihminen, ihan kuten sinäkin! Yllätyikö?
        Jos huomaa aina jäävänsä yksin vaikka muut ympärillä löytää kumppanin, kannattaa ehdottomasti kääntää katse omaan itseen ja rehellisesti ja tarkkaan miettiä mistä voi johtua ettei koskaan ole kenenkään mieleen. Sieltä omasta itsestä, käytöksestä, suhtautumisesta toisiin, sosiaalisesta kyvykkyydestä, sieltä sita syytä kannattaa etsiä.
        Epämiellyttävää ihmistä kukaan ei halua, et sinäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä naista mistään saa. Eikä voi ostaa.
        Nainen on elävä itsenäinen olento, ihminen, ihan kuten sinäkin! Yllätyikö?
        Jos huomaa aina jäävänsä yksin vaikka muut ympärillä löytää kumppanin, kannattaa ehdottomasti kääntää katse omaan itseen ja rehellisesti ja tarkkaan miettiä mistä voi johtua ettei koskaan ole kenenkään mieleen. Sieltä omasta itsestä, käytöksestä, suhtautumisesta toisiin, sosiaalisesta kyvykkyydestä, sieltä sita syytä kannattaa etsiä.
        Epämiellyttävää ihmistä kukaan ei halua, et sinäkään.

        No pitäskö sitä 100 naista sitten yrittää, Kahvilassa. Drinkillä missä vain kadulla että saisi joskus naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä naista mistään saa. Eikä voi ostaa.
        Nainen on elävä itsenäinen olento, ihminen, ihan kuten sinäkin! Yllätyikö?
        Jos huomaa aina jäävänsä yksin vaikka muut ympärillä löytää kumppanin, kannattaa ehdottomasti kääntää katse omaan itseen ja rehellisesti ja tarkkaan miettiä mistä voi johtua ettei koskaan ole kenenkään mieleen. Sieltä omasta itsestä, käytöksestä, suhtautumisesta toisiin, sosiaalisesta kyvykkyydestä, sieltä sita syytä kannattaa etsiä.
        Epämiellyttävää ihmistä kukaan ei halua, et sinäkään.

        Itseasiassa ei ole väliä minulle vaikka nainen ois tyhmä tai työtön. Kunhan suht nätti huolehtii jotenkin on kiva.. ja meil on vaikka vähän yhteistä ja tullaan juttuun.


    • Anonyymi

      Perjantaisin miehet lähtee baariin juomaan viinaa ja tapaavat siellä naisia. Vain baarissa voi tutustua naisiin ja löytää kumppanin. Niin se on aina ollut.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Kyllä sinä voit löytää jonkun mutta sinun täytyisi varmaan lähteä kotoa ulos. Sinussa ei ole mitään vikaa, voit hyvin löytää jonkun. Ala elää jo!!!

    • Anonyymi

      "Itseasiassa ei ole väliä minulle vaikka nainen ois tyhmä tai työtön. Kunhan suht nätti huolehtii jotenkin on kiva.. ja meil on vaikka vähän yhteistä ja tullaan juttuun."

      Ihan hyvä että ajattelet noin, mutta ei voi vaatia että kaikki ajattelee.
      Minä puolestani tulen niin hyvin juttuun sinkkuna että ei ole mitään hinkua eikä hätää sitoutua kehenkään joka ei ole juuri se jonka tunnen olevan "se oikea",
      Toki hauskaa voi pitää muittenkin kanssa, mutta siinäkin pidät tietyt rajat kenen kanssa.

    • Ei ne baarit mitään pelasta. Jos halutaan elämää paremmaks, niin perustetaan uudestaan ne kaikki hienot tehtaat mitä meillä on ollu ja mennään kaikki töihin ja lopetetaan sosiaalituet ja lauantaina järjestetään tanssit ja siellä pariudutaan. ja se on sillä selvä. Ja baarit saa painua sinne mistä on tulleet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      155
      3230
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      97
      1715
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1657
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1525
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      387
      1512
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1345
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1073
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      999
    9. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      902
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      262
      882
    Aihe