Aatos lakiasiainvalvonta kokemuksia

Anonyymi

Onko kokemuksia firmasta "Aatos"? Se tarjoaa apuaan mm. pesänhoito- ja perintöasioissa. (rahankiilto silmissä?)
Kertokaa miten asiat on hoituneet.

https://aatos.app/perunkirjoitus/

115

14541

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palvelu toimi hyvin ja kysymyksiin vastattiin nopeasti ja selkeästi. Erehdyin käyttämään virkatodistusten tilauspalvelua.. Relistereissä on pahat ruuhkat ( toimitusaika 8-12 vkoa). Saat todistukset itse tilaamalla nopeammin ja halvemmalla. Pelko, ettei osaa tilata oikeita todistuksia on aiheeton. Aatoksen kautta tilataan yksi todistus kerrallaan. Kun todistus vesim väestörekisteristä on tullut niin aloitetaan alusta seurakunnan palveluiden kanssa. Itse ne voi tilata molemmista paikoista samaan aikaan ja säästää 2-6 vkoa. Aatoksen tilauspalvelu maksaa noin 50e.

      • Anonyymi

        Olen käyttänyt tätä palvelua jo vuosia, ja se on aina toiminut moitteettomasti. Suosittelen lämpimästi!


      • Anonyymi

        Palvelun asiantuntijat ovat erittäin ammattitaitoisia ja auttavat mielellään kaikissa kysymyksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt tätä palvelua jo vuosia, ja se on aina toiminut moitteettomasti. Suosittelen lämpimästi!

        Vuosia? Sehän on perustettukin vasta 4 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia? Sehän on perustettukin vasta 4 vuotta sitten.

        Se on Aatoksen oma porukka joka näitä huikeita kiitos-virsiä tänne laittelee😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Aatoksen oma porukka joka näitä huikeita kiitos-virsiä tänne laittelee😂😂😂

        kuten alla sain vastauksen äitien päivänä 15 minuutissa. jokin tässä ainakin toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Aatoksen oma porukka joka näitä huikeita kiitos-virsiä tänne laittelee😂😂😂

        Kokemuksen perusterlla näin on. En suosittele kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Aatoksen oma porukka joka näitä huikeita kiitos-virsiä tänne laittelee😂😂😂

        Samaa mieltä. Mulle tuli lasku kun klikkasin koeile ilmaiseksi.


    • Anonyymi

      No, en voi suositella. Appsi on keskeneräinen, siitä puuttuu kohtia ja neuvot olivat epäselviä ja joutui montaa asiaa kysymään erikseen. Varmaan appsin tekemiseen on uhrattu resursseja, mutta siihen tulee panostaa lisää. Yhdellä klikkauksella on vaikea saada "siistiä" ja selkeää dokumenttia. Ehkä toimii, jos ei paljon omaisuutta perukirjaan ja vain yksi rintaperillinen.

      • Anonyymi

        Minä suosittelen vahvasti. Sain eroni hoidettua suoraan apin kautta nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä suosittelen vahvasti. Sain eroni hoidettua suoraan apin kautta nopeasti.

        Isäni perunkirjoituksen aikana selvisi useita vaikeita asioita ja sain vastauksen Aatoksesta jopa VIIKONLOPPUNA noin 30 minuutissa.

        Hautaustoimiston kanssa ja maistraatissa asiat eivät todellakaan menneet näin hyvin. Byrokratiaverkossa asiat eivät vaan toimi.

        HYVÄ AATOS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä suosittelen vahvasti. Sain eroni hoidettua suoraan apin kautta nopeasti.

        Tarvitaanko eroon appi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäni perunkirjoituksen aikana selvisi useita vaikeita asioita ja sain vastauksen Aatoksesta jopa VIIKONLOPPUNA noin 30 minuutissa.

        Hautaustoimiston kanssa ja maistraatissa asiat eivät todellakaan menneet näin hyvin. Byrokratiaverkossa asiat eivät vaan toimi.

        HYVÄ AATOS!

        ystävällistä asiakaspalvelua


      • Anonyymi

        Ja silloin sen peruskirjan voi tehdä myös ilman aatos.appia.
        Sivuilla on paljon virheellistä tietoa, ei todellakaan vakuuta! En maksaisi tuosta palvelusta mitään, jos juristia tarvitsisin ottaisin yhteyttä johonkin lakiasiain- tai asianajotoimistoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitaanko eroon appi?

        Ei. Mutta voihan sitä käyttää jos haluaa maksaa ylimääräistä 😁


      • Anonyymi

        Samma här...mielummin omaan pankkiin,niin tulee kaikki oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitaanko eroon appi?

        Kyllä anoppi on riittänyt minulle.


    • Anonyymi

      Apseista en mitään tiedä, mutta en koskisi pitkällä tikullakaan. Oikea lakimies/mergonomi/reipas nuorimies kivijalkakaupassa osaa yksinkertaisetkin asiat nopeasti ja halvalla ilman viikkojen viiveitä.

    • Anonyymi

      Minusta huijaus. Luulin tilaavani virkatodistuksen seurakunnalta
      Jälkikäteen selvisi, että se oli kaupallimen yritys. Yritin peruuttaa, mutta ei onnistunut. Heille ei voi soittaa vaan piiloutuvat chatin taakse ja jakavat samaa copy paste sanomaa robootilla. En suosittele!

      • Anonyymi

        Sama kokemus, HUIJAUS! huonosti sivuilla tietoa, ja selvä huijaus, nyt ei löydy enää hintaa virkatodistusten tilauksesta sivujen esittelyssä??
        toukokuun lopussa hinta 49e viranomaismaksut? 8.6 tuli virkatodistukset, no nyt nyt tuli sitten toiset vähän erimuotoon kirjatut kun aikaisemmin saadut, ja lasku niistä 89,50e
        info on harhaanjohtavaa, laitan kuluttaja-asiamiehelle kyselyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus, HUIJAUS! huonosti sivuilla tietoa, ja selvä huijaus, nyt ei löydy enää hintaa virkatodistusten tilauksesta sivujen esittelyssä??
        toukokuun lopussa hinta 49e viranomaismaksut? 8.6 tuli virkatodistukset, no nyt nyt tuli sitten toiset vähän erimuotoon kirjatut kun aikaisemmin saadut, ja lasku niistä 89,50e
        info on harhaanjohtavaa, laitan kuluttaja-asiamiehelle kyselyn.

        os ei ole varaa kuolinpesän varoista maksaa 50 euroa asiakirjojen hankinnasta tästä niin kumma juttu!


      • Anonyymi

        Ripeä toimitus ja paperit kerralla kaikkialta. Tulen käyttämään jatkossa tätä


    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä että ensimmäinen vastaus on heidän itsensä kirjoittama koska kukaan asiakas ei ole ollut tyytyväinen palveluun.

      • Anonyymi

        Olen ollut erittäin tyytyväinen Aatos-nettipalveluun, jonka avulla olen hoitanut kaikki lakiasiani tehokkaasti ja vaivattomasti. Palvelu on helppokäyttöinen ja selkeä, ja sivustolta löytyy laaja valikoima erilaisia lakipalveluita. Asiakaspalvelu on myös erinomaista, ja asiantuntijat ovat aina valmiita auttamaan kaikissa kysymyksissä. Suosittelen lämpimästi Aatos-nettipalvelua kaikille, jotka haluavat hoitaa lakiasiansa tehokkaasti ja stressittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut erittäin tyytyväinen Aatos-nettipalveluun, jonka avulla olen hoitanut kaikki lakiasiani tehokkaasti ja vaivattomasti. Palvelu on helppokäyttöinen ja selkeä, ja sivustolta löytyy laaja valikoima erilaisia lakipalveluita. Asiakaspalvelu on myös erinomaista, ja asiantuntijat ovat aina valmiita auttamaan kaikissa kysymyksissä. Suosittelen lämpimästi Aatos-nettipalvelua kaikille, jotka haluavat hoitaa lakiasiansa tehokkaasti ja stressittömästi.

        Taidat olla Aatoksen omaa väkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla Aatoksen omaa väkeä.

        Asiakaspalvelu on ainakin ollut erinomaista!


    • Anonyymi

      Ainakin edunvalvontavaltuutuksen teon osalta toimi ihan jämptisti. Alle kymmenen minsaa meni ja oli valmista, tehtiin koko perheelle samalla

      • Anonyymi

        Koko perhe edunvalvontaan kerralla


    • Anonyymi

      Ihan huijareita koko firma. Kuvittelin tilaavani virkatodistuksen seurakunnalta kun googlessa tuli ensimmäiseksi vaihtoehdoksi. Se olikin yksityinen yritys joka tunkee seurakunann väliin. Aatos tekee sen tilauksen pulestasi netissä ja laskuttaa 3 x hinnan! Yritin perua heidän tilauksen kun tajusin, mutta eivät suostuneet perumaan. Kannattaa pysyä kaukana koko firmasta!

    • Anonyymi

      Näppärä palvelu. Isän kuoltua sain kaikki asiat tehtyä aatoksessa.

    • Anonyymi

      Nopea ja helppo tapa hoitaa lakikiemurat.

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Tuli ensimmäisenä hakutuloksena Googlesta. Erittäin hidas ja kallis. Ei puhelinnumeroa. Laskussa epäselvyyttä. Täytynee olla yhteydessä kuluttajansuoja paikkaan ja selvitellä asiaa.... En suosittele.

      • Anonyymi

        Eikö verkkopalvelun idea juuri ole, että se toimii vain verkossa?


    • Anonyymi

      Huippuhyvä palvelu! Tälläisiä lisää

    • Anonyymi

      ⭐⭐⭐⭐⭐ viisi tähteä ja kaunis kiitos

    • Anonyymi

      Testamentin laatimiseen liittyvä prosessi oli hyvin yksinkertainen ja suoraviivainen, ja asiakaspalvelu oli erinomaista. Suosittelen ehdottomasti Aatosta kaikille!

    • Anonyymi

      mikä palvelu

    • Anonyymi

      Koko aatos täysi huijaus firma

      • Anonyymi

        Mä oon käyttäny Aatos-nettipalvelua jo jonkin aikaa ja oon ollu erittäin tyytyväinen. Palvelu on helppokäyttöinen ja selkeä, ja sivustolta löytyy kaikki tarvittavat lakipalvelut. Asiantuntijat ovat myös tosi avuliaita ja auttavat mielellään kaikissa kysymyksissä. Suosittelen ehdottomasti Aatos-nettipalvelua kaikille, jotka tarvitsevat apua lakiasioissa.


    • Anonyymi

      Perukirjoituksen teko oli helppoa ja sujuvaa. Chätin kautta sain tarvittaessa apuja ja neuvoja.


      Suosittelen!

    • Anonyymi

      toimiva ja helppo palvelu...




      ...ja edullinen

    • Anonyymi

      Maltilliset hinnat, nopea asiakaspalvelu

    • Anonyymi

      Kuka hyvänsä tervejärkinen ja lukutaitoinen osaa hoitaa samat asiat itsekin ilmaiseksi ja nopeammin.
      Netistä löytyy ilmaiseksi kaikki kaavakkeet ja pohjat asiointiin joita avuliaat aatokset tarjoavat maksua vastaan.

      • Anonyymi

        Näin on. Aatos ryöstöfirma.


    • Anonyymi

      Nettipalvelu on aivan loistava! Olen hoitanut kaikki lakiasiani täällä, ja olen ollut erittäin tyytyväinen palveluun.

    • Anonyymi

      Perunkirjoitus, ositus ja perinnönjako eivät ole niin yksinkertaisia ja suoraviivaisia, että ne tekee netin hintavalla ohjelmalla. Verotus, perintökaari, avioliittolaki ja monta muuta pitää miettiä.

      Suosittelen oikeaa lakimiestä.

      Käräjätuomari ex

      • Anonyymi

        hoidin hankalan perimistilanteen Aatos-ohjelmalla höpöhöpö tuomari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hoidin hankalan perimistilanteen Aatos-ohjelmalla höpöhöpö tuomari

        sama tällä


    • Anonyymi

      Suosittelet itseäsi, kun taidot eivät tuomarina riittäneetkään?

    • Anonyymi

      Aatos mainostaa itseään lukuisissa viesteissä.

      • Anonyymi

        En ymmärrä miksei Aatos saa mainostaa itseään? He tarjoavat tärkeitä palveluita


    • Anonyymi

      Voisin antaa Aatokselle 10 tähteää jos se olisi mahdollista! Olen käyttänyt palvelua useampaan otteeseen ja jokaisella kerralla olen ollut erittäin tyytyväinen. Asiakaspalvelu on aina ollut ystävällistä ja avuliasta ja minulla ei ole ollut ongelmia minkäänlaisten lakiasioiden kanssa.i

    • Anonyymi

      todella luotettava ja ammattitaitoinen palvelu lakiasioissa.

    • Anonyymi

      Olen myös ollut todella tyytyväinen Aatokseen. kaikki perunkirjoitukset ja perinnönjaot tehty täällä ja asiat ovat sujuneet mutkattomasti. Hinnat ovat mielestäni edullisia verrattuna perinteisiin lakipalveluihin. säästää aikaa ja vaivaa, kun en tarvitse lähteä fyysisesti lakimiehen luokse.
      Suositteluni

    • Anonyymi

      toimiva

    • Anonyymi

      Tilasin 10.12. äitipuolen menehtymisen takia isääni avustaen virkatodistuksen tilaavirkatodistus.fi -sivustoa käyttäen. Ihmetys oli suuri, kun isäni saikin tammikuun alussa maksumuistutuksen Aatos-nimisestä palvelusta. Selvityksen kautta tuli esiin, että tämä Aatos on yksityinen konsulttipalvelu, jolla ei ole mitään tekemistä seurakunnan kanssa. Aatoksen järjestelmä on rakennettu niin, että jossain vaiheessa tilaavirkatodistus.fi -sivustoa käytettäessä ja ainakin Facebookin kautta kirjautuessa (kuten itse tein) järjestelmä ohjaakin Aatoksen sivuille ja sellaisen palvelun piiriin, johon todellakaan ei ollut tarkoitus kirjautua/osallistua/ostaa/käyttää. Koko ostoprosessin ajan luulimme olevamme seurakunnan sivustolla eli Aatoksen järjestelmä on rakennettu todella ovelasti. Olin todella pettynyt toimintaan.

      • Anonyymi

        Aatos hankkii todistukset samalla kertaa eri paikoista eli tuolta seurakunnan sivun kautta saa vain kirkkolaisten tiedot. tai jos vainaja ollut vain kirkon jäsen.

        suosittelen tutustumaan tilausehtoihin tarkemmin jatkossa

        t:pastori


    • Anonyymi

      En ymmärrä kaikkea mitä täällä sanotaan, mutta Aatos tuntuu hyvältä. En ole kovin koulutettu lakiasioissa, mutta Aatos auttoi minua hoidettaessa perinnönjaon ja se oli helppoa. En tarvinnut lähteä fyysisesti lakimiehen luokse ja säästin aikaa ja vaivaa. Suosittelen Aatosta.

    • Anonyymi

      plussaa että asiakaspalvelu on tosi nopeeta ja avuliasta aina kun tarvinnu apua. Ne on aina valmiina auttamaan ja ratkaisemaan ongelmat nopeesti. Käyttöliittymä on tosi selkeä ja hyvin suunniteltu. hinnat voisi olla aina alhaisemmat. Suosittelen Aatosta kaikille jotka tarvitsevat apua lakiasioissa😊.

    • Anonyymi

      Perunkirjoitus hoitui Aatoksen kautta näppärästi. Ei tarvinnut miettiä, että mitä pitää tehdä, kun palvelu ohjeisti. Lisäksi tykkäsin siitä, että perunkirjoitusta pystyi hallinnoimaan yhdestä paikasta. Sinne pystyi lisäämään laskuja, kutsumaan perunkirjoituskokouksen ja tekemään valtakirjat kuolinpesää varten. Auttoi kyllä huomattavasti minua raskaassa tilanteessa. Virkatodistustilaus kesti kyllä aika kauan, mutta niin se kai kestää muutoinkin. Kaikki todistukset olivat kuitenkin kerralla oikein. En tiedä olisinko itse osannut.

    • Anonyymi

      aatos on todella helppokäyttöinen ja selkeä ja sivustolta löytyy kaikki tarvittavat lakipalvelut

    • Anonyymi

      Taitaa Aatos firman oma porukka täällä kiitellä ja ylistää firmaa 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Todellakin kuullostaa siltä, että itse kehuvat itseään! Ei ole ollenkaan niin helppo hoitaa perunkirjoitusta, mitä täällä annetaan ymmärtää!


    • Anonyymi

      Mieluummin hyödynnän omia aatoksiani jotka ei maksa yhtään mitään!

    • Anonyymi

      aatos aatos aatos

    • Anonyymi

      Paska juttua .Täyttä kusetusta Faktaa löytyy

      • Anonyymi

        piri toimii


    • Anonyymi

      Tässä on .Elävien ihmisten kuolinpesä.Törkeetä.
      Saatanan nettihuijarit

    • Anonyymi

      Asiallinen ja toimiva palvelu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      viisi tähteä

    • Anonyymi

      Ryhdyin kokeilemaan Aatoksen ilmaista edunvalvontavaltuutuksen tekemistä. Käytin paljon aikaa täyttämiseen ja asioiden kirjoittamiseen. Kun pääsin loppuun, Aatos pyysi maksua. Ilmaista lomaketta asioitten pohtimista varten en löytänyt. Tuntui tulleensa petkutetuksi, ja iso työ meni hukkaan. Toivon erehtyneeni?

      • Anonyymi

        Mekin teimme puolison kanssa edunvalvontavaltuutuksen Aatoksessa. Kyllähän siinä ihan selvästi sanottiin, että palvelun kokeileminen on ilmaista. Asiakirjan lunastaminen itselle tietysti maksaa. Kuka yritys nyt ilmaiseksi tuotteitaan antaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mekin teimme puolison kanssa edunvalvontavaltuutuksen Aatoksessa. Kyllähän siinä ihan selvästi sanottiin, että palvelun kokeileminen on ilmaista. Asiakirjan lunastaminen itselle tietysti maksaa. Kuka yritys nyt ilmaiseksi tuotteitaan antaisi

        ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️


    • Anonyymi

      Nyt on niin tuore kokemus et pakko jakaa. Tehtiin vaimon kanssa yhdessä avioerohakemus Aatoksen kautta, kumpikin oletti ja ymmärsi 199e hinnan olevan näitä virainomaismaksuja mutta kun käräjäoikeudesta tuli samansuuruinen lasku niin tajuttiin että höplään mentiin😂👎tähän olisi siis kuulunut ositusneuvontaa ym mutta meillä kun ei ole riitainen ero niin tälläistä palvelua emme tarvitse. Kunnon huijauspuljun tavoin kaikki palautukset evättiin koska" olette ottaneet käyttöön palvelun maksettuanne". Ei me olla saatu mitään tunnuksia minnekään, ei puhelinneuvontaa, ei siis mitään. Mutta ollaan siis otettu palvelut käyttöön, asiakaspalvelija Saaran mukaan. VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ PALVELUA!!!

    • Anonyymi

      Juuri näin, välttäkää tätä! Pelkkä rahankiilto silmissä toimintaa, minkäänlaista apua ei täältä saa. HUIJAUSFIRMA!

    • Anonyymi

      Tarkoitatko Asianajotoimisto Heikkilä & Co vai Aatosta vaiko molempia?

    • Anonyymi

      Pieleen menevät perunkirjoitus, edunvalvontavaltuutus ym netistä hankittuna. Nettihintakin on reilussa yläkantissa hyötyyn. Ostatko lääkärioppaan, kun sydämestä ottaa ?

      Asiakirjat edellyttävät henkilökohtaista tapaamista

      Käräjätuomari ex

      • Anonyymi

        siellä pelätään että keinoäly vie työt. Vai joko vei EXtuomari


      • Anonyymi

        Juuri näin


    • Anonyymi

      edullista ja vaivatonta

      ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

    • Anonyymi

      Nettipalvelu Aatoksen avioerohakemusten ja avio-osituksen palvelu on aivan mahtava juttu! Heidän hintansa, vain 199 euroa, on ihan älyttömän edullinen verrattuna siihen, mitä avioeron hoitamisesta yleensä joutuu pulittamaan. Aatoksen tarjoama mahdollisuus hoitaa avioero kätevästi netin kautta on aivan huikea säästö sekä aikaa että rahaa.

      Ja sitten se chat-asiakaspalvelu! Se on ihan älyttömän ystävällistä ja avuliasta. Voin heittää sinne kysymyksen milloin vain, ja vastaus tulee supernopeasti. Siellä on aina joku asiantunteva henkilö auttamassa ja opastamassa, joten avioeron hakeminen ei tunnu yhtään niin pelottavalta.

      Koko palvelun käyttö on tosi helppoa. Verkkosivusto on suunniteltu niin selkeästi, että siellä navigoiminen on lasten leikkiä. Kaikki vaiheet on selitetty niin selvästi, että jopa minä tajuan mitä pitää tehdä. Ei tarvitse pelätä, että jotain menee pieleen.

      Täytyy sanoa, että ystäväni suositus Aatoksesta oli täysosuma. Palvelu on luotettava ja ammattitaitoinen, ja mä tunnen oloni turvalliseksi tietäessäni, että he hoitavat asiat kunnolla. Siinä on jotain sellaista inhimillistä otetta, joka tekee asiakkaasta todella tärkeän.

      Ja se hinta-laatusuhde! Vain 199 euroa koko paketista, joka sisältää kaikki tarvittavat asiakirjat ja avustuksen avioeroasian hoitamiseen. Se on ihan superhyvä diili. Etenkin, jos avioeroon liittyy monimutkaisempia juttuja, niin tämä palvelu tulee varmasti tarpeeseen.

      Mun täytyy myös mainita, että tämä verkkopalvelu säästää ihan mielettömästi aikaa. Ei tarvitse enää raahautua lakitoimistoon tai odottaa päiviä vastauksia sähköpostiin. Kaiken voi hoitaa omalta sohvalta käsin, juuri silloin kun itselle parhaiten sopii. Tämä on ihan mahtavaa, kun elämässä on muitakin kiireitä.

      • Anonyymi

        Omaa mainospuhetta hehh


    • Anonyymi

      Asiakirjat edellyttävät henkilökohtaista tapaamista

      • Anonyymi

        Asiakirjojen allekirjoittaminen täytyy tehdä käsin ja paikalla täytyy usein olla kaksi esteetöntä todistajaa. Itse asiakirjan luominen ei kyllä edellytä henkilökohtaista tapaamista 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakirjojen allekirjoittaminen täytyy tehdä käsin ja paikalla täytyy usein olla kaksi esteetöntä todistajaa. Itse asiakirjan luominen ei kyllä edellytä henkilökohtaista tapaamista 😀

        samaa mietin minäkin


    • Anonyymi

      Perunkirjoituksen saa tehtyä nopeasti, eikä tarvitse miettiä tuliko kaikki nyt huomioitua.

    • Anonyymi

      toimi ihan ok avioehdon ja myöhemmin perunkirjoituksen tekoon. eipä ole tarvinnut asiakaspalveluun edes yhteyttä ottaa niin siitä ei kokemuksia. uskomme säästäneemme etenkin aikaa ja googlaamista asioista, ehkä pikkaisin fyrkkaakin. kaverille suosittelin kun meni vihille, sekä avioehtoa että aatosta

    • Anonyymi

      Juurikin näin. Tämä Firma on kusetusta. Saavat kyllä asiakirjat toimitettua hyvinkin äkkiä mutt, laskuja tulee toisen perään on jos jonkinmoista viranomaiskuluja yms. ÄLKÄÄ SORTUKO TÄHÄN FIRMAAN!!!!!

      • Anonyymi

        Olen ollut tyytyväinen palveluun. T: kalle


    • Anonyymi

      Sama tullut huomattua! Kehukommentit ovat appin itsensä laittamia.

      • Anonyymi

        joku kilpailija kommentoimassa? :DD


    • Anonyymi

      Meikä tuppaantui yhteiskunnan tarjoamaan oikeusaputoimistoon , tunsin kyllä olevani Afrikassa muiden asiakkaiden perusteella mutta asiat hoituivat hyvin . Ja maksusta saa karkean perusteen miten se muotoutuu .

    • Anonyymi

      Olen ollut ihan tyytyväinen palveluun. Teimme avioehdon ja testamentin vaimon kanssa. Meni tosi sujuvasti. Jos olisi pitänyt lakimiehen luokse täytynyt mennä, niin olisi varmaan jäänyt tekemättä. Ainut miinus tulee siitä, että chatissa oli hieman ruuhkaa.

    • Anonyymi

      Todella surkea rahankeräysfirma. Puhelimeen tai meileihin ei vastata apua tarvittaessa. Asiakirjoissa virheitä esim. Valtuuteun syntymäaika väärin, ei korjattu. Laskutettu väärin eli laskutetaan asiakirjasta jota ei ole tilattu. Homma ei hoitunut, piti tehdä muualla, rahat kyllä kelpasivat.

      • Anonyymi

        Et tainnut oikeasti käyttää palvelua, koska kyseessä on itsepalvelu. Jos olet kirjottanut syntymäajan väärin niin kyse on omasta virheestä.


      • Anonyymi

        Olen itse käyttänyt heidän palveluitaan useita kertoja ja olen aina ollut tyytyväinen saamaani apuun. On tärkeää olla tarkkana täyttäessä tietoja verkossa


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä, että kokemuksesi ei ole linjassa monien muiden käyttäjien kanssa, jotka ovat saaneet hyvää palvelua.


    • Anonyymi

      Toimiva palvelu. Tilasin virkatodistukset perunkirjoitusta varten ja tulivat 8 päivässä, sekä digi- ja väestötietovirastosta, että seurakunnalta. Perunkirjoitus on vaiheessa, aloitin sen aatoksessa tänään ja kun tuli kysyttävää, alle 15 minuutissa oli vastaaja paikalla chatissa. Valmiiksi en ole vielä tehnyt, tähän astisesta ei valittamista. Hommasin kaiken tarvittavan valmiiksi jo ennen kuin aloitin, luulis menevän sujuvasti.

      • Anonyymi

        Niin jäi pois että varoittelivat pitkistä jonoista virkatodistuksista, mutta 8 päivää riitti. Ja 69€ oli heidän veloitus, viranomaisten maksut päälle. Muutakin miettimistä niin 69€ palvelusta ihan ok.


    • Anonyymi

      Huijari firma. tuli 69e lasku kun klikkasin kokeile ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        ⭐⭐⭐⭐⭐


    • Anonyymi

      Virkatodistuksen hinta 69e + viranomaismaksut. Kallista..todellinen hinta lähes 200e . Älkää vaan tilatko.

      • Anonyymi

        eikö tuo viranomaiskulu ole kaikille sama? pakkohan nuo on tilata kun laki vaatii


    • Anonyymi

      Tämä palvelu on sekä tehokas että edullinen. Hain tarvittavat asiakirjat perunkirjoitusta varten digitaalisesti sekä paikallisviranomaisilta että kirkollisilta tahoilta ja ne saapuivat odotetusti. Hintalaatu-suhde on tarkasteluuni perustuen erinomainen.

    • Anonyymi

      En ole tyytyväinen palveluun alkuunkaan. Vähänkin omaa järkeä käyttäen selviää nopeammin ja tietysti minimikustannuksin. Viranomaispalveluista on pakko maksaa mutta suoraan viranomaiselle itselleen ilman "välityspalkkioita".

    • Anonyymi

      Loistava palvelu! Näitä lisää

      ⭐⭐⭐⭐⭐

    • Anonyymi

      Supernopeasti sain apua Aatoksen kautta. Pankissa olisi kuulemma keretty ”keväällä”. Hyvää joulua!

    • Anonyymi

      Jos virkatodistukset ja vainajan sukuselvitys tulevat noin nopeasti herää kysymys onko hautaustoimistoilla etuajo noissa virastoissa?

      • Anonyymi

        Paremmat systeemit on


    • Anonyymi

      Nopeasti ja edulliset todistukset. Ei tarvitse eri kirkkojen ja maistraattien luukuilta lähteä etsimään. Nimimerkillä maakuntia kiertänyt

    • Anonyymi

      EN SUOSITTELE! Ohjelma todella "vajavainen". Aatoksen "lakimiehiltä" apua kysyttäessä tulee pääasiassa suoria lainauksia netistä löytyvistä tiedoista, ei oteta suoraan kantaa siihen mitä kysyt. Erittäin pettynyt tähän palveluun. Ylistyspuheet täällä on varmasti kaikki Aatoksen oman porukan kirjoittamia.
      Nimim. kyllä minä mieleni niin pahoitin, kun tulin näin huijatuksi!

    • Anonyymi

      Näitä ns. asikkkaiden kokemuksia lukiessa tulee väistämättä tunne, että eipä niitä oikeat asiakkaat taida kirjoitella, vaan Aatoksen oma porukka.

      Itse olen kokenut perunkirjoituksen tekemisen erittäin hankalksi ja kun olen yrittänyt pyytää apua, minulle laitetaan vaan valmiita tekstejä tai nettisivujen osoitteita, josta voi itse tietoa etsiä. Puolisoni menettäneenä olisin todellakin toivonut henkilökohtaisempaa je tarkempaa tukea. Tulee olo, että minua on huijattu pahan kerran! En ole vielä lähelläkään maalia perunkirjan laatimisessa, eikä apua tunnu löytyvän.

      En suosittele kenelläkään. Jos osaat itse tehdä, niin et tarvitse tätä palvelua ja jos et osaa itse tehdä, niin täältä ei myöskään saa sitä apua, mitä tarvitset.

      Tunnen tulleeni huijautksi :-(

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe