Heipss! Haluisin meikata ees vähän mut en viiti alkaa meikata ja käyttää rintsikoita jne.. Tavallaan en viiti muuttua ja olla oma itseni, ulkona koulussa jne uskallan, mutta en äitini iskäni jne eessä:( eikä miun äiti ees anna ripsaria laittaa.. Mitä teen? Kiitos kaikille jotka helppaa<3
Meikit ja muuttuminen
1
203
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Sinun aihe oli kiinnostava minulle, koska minä myös olin kärsinyt myös samasta asiasta, mutta onneksin olkooon osasin kuinka päästä asiasta ohi. Käytin yhtä ja ainutta taktiikkkaa.
Sanoin itselleni pelkkää positiivista asiaa kuten (teen mitä minä itse haluan, ja nään sen olevan oikea eikä väärä asia, uskon kykeneväni tekemään tämän jne. )
Kun olin valmis itseäni kanssa puhumisesta, käännyn seuraavaksi yhteiskunna puolelle. Alan kertomaan itselleni, että ”ei tarvitse eikä kannata välittää muiden mielipiteistä minun asioita koskien”. Jos esimerkiksi sosiaaliset ongelmat mm. koulu, kaverit, työpaikka tai sittenkin porukat eli vanhemmat ovat eri mieltä kanssasi, kannattaa oikeasti rohkaista itseään ja ryhtyy jopa innolla laittamaan meikkiä, eikä välitä vastinmielisiä typpeiä ympärillä.
Tällä tavalla sä ikään kuin näytän niille, että olet kyennyt heittämään kaikkie heiltä saatu negatiivista palautetta seinään päin, ja osasit rohkaista itseäsi, jolloin he itse alkavat automaattisesti tyytyä sinuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6298358Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513214Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222259- 1281357
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46943