Heipss! Haluisin meikata ees vähän mut en viiti alkaa meikata ja käyttää rintsikoita jne.. Tavallaan en viiti muuttua ja olla oma itseni, ulkona koulussa jne uskallan, mutta en äitini iskäni jne eessä:( eikä miun äiti ees anna ripsaria laittaa.. Mitä teen? Kiitos kaikille jotka helppaa<3
Meikit ja muuttuminen
1
210
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Sinun aihe oli kiinnostava minulle, koska minä myös olin kärsinyt myös samasta asiasta, mutta onneksin olkooon osasin kuinka päästä asiasta ohi. Käytin yhtä ja ainutta taktiikkkaa.
Sanoin itselleni pelkkää positiivista asiaa kuten (teen mitä minä itse haluan, ja nään sen olevan oikea eikä väärä asia, uskon kykeneväni tekemään tämän jne. )
Kun olin valmis itseäni kanssa puhumisesta, käännyn seuraavaksi yhteiskunna puolelle. Alan kertomaan itselleni, että ”ei tarvitse eikä kannata välittää muiden mielipiteistä minun asioita koskien”. Jos esimerkiksi sosiaaliset ongelmat mm. koulu, kaverit, työpaikka tai sittenkin porukat eli vanhemmat ovat eri mieltä kanssasi, kannattaa oikeasti rohkaista itseään ja ryhtyy jopa innolla laittamaan meikkiä, eikä välitä vastinmielisiä typpeiä ympärillä.
Tällä tavalla sä ikään kuin näytän niille, että olet kyennyt heittämään kaikkie heiltä saatu negatiivista palautetta seinään päin, ja osasit rohkaista itseäsi, jolloin he itse alkavat automaattisesti tyytyä sinuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797