Kellään kokemuksia tästä mestasta? Hirveästi ei netistä löydy kyseisestä puljusta mitään?
Itse kävin pari kk sitten. Hämy mesta, VAIN käteinen(??), ei saa kuvata. Vanhempi blondi nainen (omistaja) tuli pyörimään lävistys"huoneeseen" kun minua oltiin lävistämässä. Ei jäänyt mitenkään kovin paska fiilis, mutta hämärää porukkaa, tunne jäi, ettei asiakkaasta välitetä.
Miten teillä?
Ducks tattoo Helsinki
Anonyymi
2
246
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei kannata mennä! Eivät ota vastuuta mistään ja pistää kaiken asiakkaan syyksi!! Eikö vastaa viesteihin/puheluihin
Nenäkorun käyny siellä ottamas. Todella erikoinen paikka, ei tosiaankaa vastaa viesteihin. Kuittia ei meinannut saada. Mulle teki tuo kyseinen vanhempi nainen lävistyksen silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233