Pystyttekö katsomaan ihastustanne silmiin? Työkaveri vilkuilee kauempaa ja kun katson kääntyy pois. Usein myös kun nähdään niin katsoo ja hymyilee. Nyt alkanut mietityttämään kun ollaan työporukalla jossain niin jutellessa katsoo kaikkia muita silmiin mutta ohittaa usein mut kokonaan. Tulee aivan päinvastainen fiilis. Mitä mieltä ootte?
Silmiin katsominen
18
4150
Vastaukset
- Anonyymi
kuvittelet liikoja itestäs
- Anonyymi
Olen miettinyt samaa...
- Anonyymi
Itse en katso miestä suoraan silmiin porukassa koska sitten ihastukseni näkee kaikki. Taitaa ne tietää muutenkin mutta en halua asettaa häntä noloon tilanteeseen. Sen takia välttelen hänen katsettaan, kahden emme näe (kuin hetken) ja muutenkin kohtaamme hyvin harvoin.
- Anonyymi
Itse näin naisena kommentoisin, että
Ihastuksen oltua alkuvaiheessa välttelin miehen silmiinkatsomista mutta nyt kun aikaa on kulunut ja näemme enää hyvin satunnaisesti niin huomasin hakevani häneen katsekontaktia.
Ehkä etsin katseesta vastakaikua tai varmistusta tunteilleni?- Anonyymi
Tuo on selvä merkki tunteiden syvenemisestä. Katse rupeaa sitomaan kahta ihmistä yhteen.
- Anonyymi
On vain tavallisen ystävällinen/välinpitämätön?
- Anonyymi
En pysty kahden kesken katsomaan kunnolla silmiin, monesti häkellyn aivan täysin.. Mies tuli juuri yksi päivä työpisteelleni ja katsoi minua ihanilla silmillään, oli kyllä vaikeuksia pysyä asiassa.. Monesti alan selittämään jotain ja katselen muualle, koska en pysty katsomaan häntä kauan silmiin. Olo on kuin joskus teininä kun oli ihastunut johonkin. Olen kyllä huomannut, että mieskin takeltelee sanoissaan jos katsomme toisiamme silmiin. Välillämme on jotain, mutta kumpikaan ei ota sitä puheeksi.
N42 - Anonyymi
No mä en aina jaksa tuijottaa kauhean pitkään silmiin vaikka en olisi ihastunut olen vain sellainen luonteeltani . -N
- Anonyymi
Minä pystyn kyllä katsomaan häntä silmiin. Itseasiassa katselen häntä enemmän silmiin puhuessani hänelle kuin mitä katselen muita silmiin. Hänen silmiinsä on helppo katsella, kunnen pelkää antavani väärää mielikuvaa.
Sen sijaan mun on hankalampi katsella silmiin niitä kaikkia muita. Silloin koen vahvan katsekontaktin vaivaannuttavaksi ja epämiellyttäväksi.
Vaan tiedän, että monien muiden on vaikeampaa katsella silmiin ihmisiä, joita kohtaan heillä on tunteita. Kai tässäkin on joku luonne kysymys ... ehkä. - Anonyymi
Miesten kommentteja?
- Anonyymi
välttelen katsetta, kumminkin keskustellessa katson silmiin, kohtelias, kuuntelen, kommentoin, autan.. yritän silti peittää tunteeni..
- Anonyymi
Pakko sanoa että on hyvin hankalaa katsoa toista silmiin jos häntä ei tunne tai ei ole oikeastaan sellaista keskusteluyhteyttä. Sitä vain pelkkää että toinen närkästyy/ahdistuu jos näkee kiinnostuksen eikä ajattele samoin ja onkin peräti varattu. Mietin onkohan yhdellä miehellä kanssani sama juttu kantsekontaktin suhteen. Muutenkin menen hänen lähellään aivan puihin vaikka lähettyvillä haluaisin olla.
- Anonyymi
Silmiin katsominen ihastuneena on hankalaa, ja varsinkin jos yrittää peittää tunteensa. Omalla kohdallani kun aikaa on kulunut ja käynyt selväksi että mitään kaveruutta kummempaa ei ole tulossa. Kun nyt katson naista silmiin niin on se jotenkin helpompaa. Edelleen uppoudun hänen kauniisiin silmiin, niin näen hänet edelleen vaaleanpunaisten linssien läpi, mutta jotenkin eri tavalla. Kun hyväksyy tilanteen niin on paljon helpompaa, ja pystyn olemaan hänen puolestaan aidosti iloinen, kun hänellä on ihania asioita tapahtunut.
- Anonyymi
Oletteko ihan keskustelleet asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko ihan keskustelleet asiasta?
Ollaan kyllä. Kauan aikaa jo kulunut.
- Anonyymi
Silmiin katotaan. Eikä siinä sen enempää🤣🤣
- Anonyymi
Miten ihmeessä voi miehen katseen välttelystä ja muusta käytöksestä erottaa sen vältteleekö tämä katsetta vain siksi ettei halua antaa ymmärtää väärin vai on vain ujo/ihastunut tms..? Kun töissä ei ihan suorilta kehtaa kysyä asian laitaa.
Itse en uskalla katsoa oikein silmiin jos huomaan että toinenkin katsekontaktia välttelee, iskee kova epävarmuus jos yhtään on ihastusta. - Anonyymi
Vesioinas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2802554Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001374- 1081251
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971188Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797