Kertokaa hyvät ihmiset miten tulkita tätä miestä?

Anonyymi

Siis onkohan se todellakin ylipainosta kiinni? Olen naapurintyttö tyyppinen. Olen aina kuulemma huolitellun näköinen ja tyylikäs, olen ulkonäöstä hyvin tarkka mut aika rento ja ajattelevainen tyyppi. Ehkä Behmin tyylinen mutta normaalipainossa mut ylimääräistä tosiaam se 10kg.
Oon sitä nainen joka ei koskaan ikinä isketä missään. Tai aina kaverit isketään.
Olen jo 32 vuotias ja pahoin pelkään etten tuu koskaan edes seksiä saamaan kunnolla koskaan. Musta ei edes sillä tasolla innostuta.

Nyt kuitenkin aivan sattumalta tapasin tyypin joka on tuore tuttuni kesästä. Päädyttiin jatkoille kahdestaan vahingossa. Mä tykkään hänestä ihmisenä aivan kamalasti, hän on hyvin komea mies ei kuitenkaan ole kemiaa mikä on outoa.

En mitään kemiaa siis ollut ilmassa silti koko yö juteltiin, olemme samanhenkisiä ja oli hirmu hauska ilta oli. Päädyttiin nukkuu yhdessä ja asiat menivät hieman villeiksi. Tämä mies sanoi että mulle on helppo puhua ja kertoi mulle hyvin henkilökohtaisia salaisuuksia.

Aamulla puhuttiin että otetaan uusiksi joskus selvinpäin ja et tavataan taas. Mies oli täysillä mukana ja sanoi joo tottakait nähdään.

Mua hävetti kun en ollut valmistunut sellaisiin puuhiin ja sanoin miehelle etten halu riisuntua. Ajattelin että sitä miestä varmaan ällötti ulkonäköäni kun hän on tottunut hoikkiin mallinaisiin. Olen itse 170cm mut normi nätti nainen.

Koska elämäni on täynnä pettymyksiä enkä luota kenenkään varmistin 2 kertaa että puhuuko mies totta vai sanoks se vain tyhjää lupausta. Kerroin hänelle etten jaksa paskanpuhumista.
Mies varmisti asian.
Halusi että jään koko päiväksi vielä siellä mutta lähdin koska oli meno.

Tämä oli ensimmäinen kerta ikinä kun jopa koin hyvin varovaisesti että tästä vois tulla jotain. En ikinä juokse kenenkään perässä enkä yritä ketään.
Koska omien aikataulujen takia laitoin miehelle 2 päivän jälkeen viesti et vaihdetaanko numeroa.
Tähän veti sitten jarrut päälle. Hän sanoi että oli tosi kivaa mut jätetään juttu tähän ja nähdään taas.
Mitä tämä tarkoitti??

Mies sanoi syyksi et omat fiilikset. Laitoin perään että "oo yhteyksissä jos fiilikset vaihtuvat". Tykkäs viestistäni??

Mulla on idiootti olo kun menin mukaan tällaiseen. En ole siis 8 vuoteen edes harrastanut mitään tällaista. Enkä luota ihmisiin.

En ole idiootti ymmärrän ettei sitä pätkäkään näköjään kiinnosta mut SILTI? Miksi noin ristiriitainen kuva antoi?

2

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se oli naimisissa... Onnellisessa.

    • Anonyymi

      Haluaa ehkä joskus uusinna, ei sen enempää, oot sille, varma pano, itehän sanoit, että ota yhteyttä, jos mieli muuttuu..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe