Mikä VOROLA /Vorolafin

Anonyymi

Tilasin ergonomiset lenkkarit, ei vastaa toiveitani. Kengät tuli ilman minkläänlaisia palautus papereita ja tietoja miten ja minne tuote palautetaan. Onko kokemusta?

80

3378

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama juttu. Nyt etsin tietoja netistä koska ilmoitettiin että voi palauttaa.
      [email protected]

      Mainostavat kännykkään uusia hollanniksen tapaisia kenkiä diabetikoille.
      Fakta paperille . Tilaus ja maksupäivä Pankista. "Virsut" pakettiin palautus osoitteella.
      Palautuskuitin saa posti palvelusta.

      Jaa miksi en ollut tyytyväinen? Kevyt tekoiset. Pohja kovaa muovia ja yhtä liukas kuin Gropseissa . Vähänkin vettä lattialla varmasti kaadut.

      • Anonyymi

        Jo 3 kertaa olen pyytänyt sähköpostitse että ottavat yhteyttä. Ei mitään tulosta. Älkää tilatko mitään tältä hämärä firmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo 3 kertaa olen pyytänyt sähköpostitse että ottavat yhteyttä. Ei mitään tulosta. Älkää tilatko mitään tältä hämärä firmalta.

        Älkää tilatko mitään tuotetta tältä.
        Kyseessä monta eri yrityksen nimellä erilaisia tuotteita.
        Ulkomaalainen firma jolle osoitetta eikä puhelin numeroa löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo 3 kertaa olen pyytänyt sähköpostitse että ottavat yhteyttä. Ei mitään tulosta. Älkää tilatko mitään tältä hämärä firmalta.

        Täällä ihan sama juttu, hämärää homaa tuntuu olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää tilatko mitään tuotetta tältä.
        Kyseessä monta eri yrityksen nimellä erilaisia tuotteita.
        Ulkomaalainen firma jolle osoitetta eikä puhelin numeroa löydy.

        juu huomannut , facebookissa pyörii tuon firman mainoksia.

        mitä teen 2 kengät tilasin en onneks maksannut?

        Klarnan on ollut yhteydessä ja vorolafin on ollut yhteydessä asiasta

        enään viikko aika palauta takas nuo k2 kengät, hain viime lauantaina postista tuon pakettiin

        14 päivä vaihto- ja palautusoikeus

        kovat sisällä kävellessä kengän pohjat kolisee laaminaattilattialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo 3 kertaa olen pyytänyt sähköpostitse että ottavat yhteyttä. Ei mitään tulosta. Älkää tilatko mitään tältä hämärä firmalta.

        mie laitoin uudestaan heille sähköpostia asiasta

        kun 2 kahdet kengät tilasin

        meni ainakiin minulla sähköpostiin kautta heille viesti odotan asian vastausta


      • Anonyymi

        Onko palautusosoite jollain tiedossa? Paketissa ei mitään muuta kuin kovapohjaiset, liukkaat, kopisevat kengät...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miten kävi? Jouduitko maksaa postimaksun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kävi? Jouduitko maksaa postimaksun?

        Ei vielävastausta.

        Otin keskustelun ylös kellon ajan mukaan jossa lupasivat palata asiaan.
        Muistutan viimeistään huomenna keskustelusta . Heidän vastaus ja kelloniaika kopiolla.
        Jos ei kuulu otan yhtettä kuluttajaneuvontaan.


      • Anonyymi

        Siis miten. Eivät vastaa mihinkään, minne siis aiot palauttaa pakettisi?


      • Anonyymi

        Palautuskulut maksat itse....


    • Anonyymi

      Nyt sain tälläiset ohjeet vihdoinkin , maksa itse palautus n.8e, vorola hyvittää silti vain 20% hinnasta syynä että tuotteella oli kuulemma jo niin alhainen hinta.
      Olisin joutunut palauttamaan kiinan tavarat ja maksanut itse viulut.
      Törkeää. Varokaa
      Kauppa nimensä mukainen VOROla

      • Anonyymi

        Voi kiesus.
        Nimi kerto kyllä kaiken : VORO (la)= /Varas /ryöstäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kiesus.
        Nimi kerto kyllä kaiken : VORO (la)= /Varas /ryöstäjä.

        😆 ...aattelin jo tilatessa että jo on nimi. Oli niin monta epäselvyyttä jo tilausvaiheessa että meinasin jättää tilaamatta. Päätin kuitenkin antaa mahdollisuuden.


    • Anonyymi

      Sama juttu. Olen yrittänyt kolme kertaa tiedustella palautusohjeita, eivät vastaa mihinkään. Ei ihan ole terveen yrityksen merkki.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä tilaatte tällaisilta hämäräfirmoilta yhtään mitään? Ottaakaapa ihmiset esim. netistä vähän selkoa taustoista ennen kuin tilaatte. PS: katsokaa peiliin.


    • Anonyymi

      Sama juttu, tuotteen mukana ei minkäänlaista palautuslomaketta (pelkät lenkkarit, muka ortopediset).
      Olin nyt toistamiseen yhteydessä Klarnaan (jäädyttivät maksun siksi aikaa kunnes selviää), ihmettelivät ko. firman toimintaa ja totesivat "ovat tarkkoja yhteistyökumppaneistaan".
      Mä koitin ensin laittaa s.postia Vorolalle, käänyti vastaanottaja-kentässä ihan joksikin muuksi firmaksi (firma joka lopetettu, eivät edes myyneet ko. kenkiä, pitävät s.postia vielä yllä heille kuuluvien palautusten vuoksi) sellainen kuin "Rakastavasti Finland".. Mjoo, nimikin enteilee muuta kuin kenkiä :P
      Sain Klarnalta heille annetun s.posti osoitteen [email protected], ei vastausta..

      Ja miksikö otin Klarnan tuohon, sen verran olin kaukaa viisas, ajattelin palautuksen olevan helpompi niin, jos lenkkarit eivät olekaan hyvät, eikä näin ollen tarvitse maksaa ja odottaa omiaan takasin palautuksen vuoksi, vaan kuinkas kävikään..

    • Anonyymi

      Aivan sama kokemus. Ei todellakaan rahan arvoiset, ei mtn palautusohjeita eivätkä vastaa sähköpostiin. Haiskahtaa huijaukselta!

      • Anonyymi

        Aivan hirveät lenkkarit, ei todellakaan sellaiset mitä mainostavat.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Aivan samanlainen kokemus! Saitko mistään Vorolafin osoitteen?

    • Anonyymi

      Sama täällä. Vaikuttaa täysin huijausfirmalta.... Omaan piikkiin en ala n. 2 €:n tossuja palauttamaan, sen myös sinne Vorolaan ilmoitin, Klarnalle olen yhteydessä ollut ja lasku nyt jäädytetty. Facebookissa kyseisen Vorolanin mainoksen ilmiannoin huijaus/harhaanjohtavana. Kommentoin Facessa tän Vorolanin mainoksessa, että huijari, sen jälkeen estivät, etten pääse enään kommentoimaan. Että sellainen VOROlan. No kai tästäkin on oppirahat maksettava... tää Vorolan laittoi mulle sähköpostissa ns. palautuslomakkeen ja siinä pyydettiin tilinroa johon palauttavat rahat, kuinka tyhmäksi luulevat, kun vielä tilinroa kyselevät.... Toivottavasti nyt Klarna tekee jtn, koska selvä huijaushan tää on...

      • Anonyymi

        Mihin sä luulet, et ne ne rahat palauttaa, jollei tilillesi? 🙄 Ja mitä sä kuvittelet et kukaan voi sun pelkällä tilinumerollasi tehdä, ellet sit lykkää salasanojasi sinne mukaan. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sä luulet, et ne ne rahat palauttaa, jollei tilillesi? 🙄 Ja mitä sä kuvittelet et kukaan voi sun pelkällä tilinumerollasi tehdä, ellet sit lykkää salasanojasi sinne mukaan. 😁

        Eihän ko tapauksessa myyjän tarvikaan palauttaa rahoja kun ne on Klarnalla jäädytettynä. Eli myyjä ei ole edes niitä rahoja vielä saanukaan.


      • Anonyymi

        [email protected] <-- tuon sähköpostiosoitteen sain Klarnalta, ei mitään vastausta, edelleenkään, nyt Klarna laittoi asian kiistaosastoon..


    • Anonyymi

      Vorola on aika vekkuli nimi 😁😁😁

    • Anonyymi

      Tosi kiva tietää, että ne sentään tuli. 😊 Tilasin karusellin ja aloin olee huolissani et tuleeko sieltä mitään? Itse en tilaa ulkomailta sellasta josta voin olla täysin varma, eli 100% varma, ettei sitä tarvitse palauttaa minkään syyn takia.

    • Anonyymi

      Mie kanssa tilasin kengät 2 erilaiset. Otin yhteyttä Klarnan ja Vorolafin molempin laitoin sähköpostia asiasta. Ei mullekaan kun tullut mitään tilaukseen mukana palautus papereita ja kengät ei ollut sopiva kokoa liian pienet. Oma kengän koko normaalisti 40 ja olisi saanut olla numeroa isommat.

      Heillä on huonoa palvelua esim. kengien kokotaulukossa ei ole kunnon ohjeistusta miten tilaat numeroa isommat kengät kun ovat ulkolaisia kengät

      • Anonyymi

        joo, lähetyksen mukana ei tullut mitään papereita, sain tosiaan sähköpostilla ns. kaupan peruutuspaprut sieltä vorolasta....mutta siinä esitäytetyssä paprussa olikin ihan eri tilausnro, asiakkaan nimi (oli joku saksalainen nimi ja osoite asiakastiedoissa??) ilmoitin sinne hemmetin vorolaan, että en aio läpysköitä omalla kustanuksella palauttaa ...nyt sitten odottelen, että miten Klarna reagoi tähän (mulla oli Klarna mukana tässä tilauksessa)


    • Anonyymi

      Toi Vorola-Horola on niitä firmoja,että osta paskaa,saat 36 kk kaupanpäälle,
      ilman palautusoikeutta.

    • Anonyymi

      Onko teille tullut se joulukaruselli mitä myyvät netissä punaisena, sinisenä ja vaaleanpunaisena? Hinta oli jotain 29,95e tarjouksessa.

      • Anonyymi

        Joo tilasin punaisena, mutta tuli hyvin pieni pinkki muutamalla hepalla ja soittaa ihan vauvan nukutus musiikkia kun karusellia vääntää.
        Voi että etoo, kaikenlaisia huijareita on liikkeellä.
        Nyt kait sitten eivät enää mainosta tuota karusellia, on varmaan tullut niin useita petetyksi.
        En ole maksanut vielä, pitää ottaa Klarnaan yhteyttä kun Vorola ei vastaa viesteihin.
        Lähetyksessä ei ollut mitään papereita.
        Horola on tuo Vorola.....joutaa romukoppaan koko firma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tilasin punaisena, mutta tuli hyvin pieni pinkki muutamalla hepalla ja soittaa ihan vauvan nukutus musiikkia kun karusellia vääntää.
        Voi että etoo, kaikenlaisia huijareita on liikkeellä.
        Nyt kait sitten eivät enää mainosta tuota karusellia, on varmaan tullut niin useita petetyksi.
        En ole maksanut vielä, pitää ottaa Klarnaan yhteyttä kun Vorola ei vastaa viesteihin.
        Lähetyksessä ei ollut mitään papereita.
        Horola on tuo Vorola.....joutaa romukoppaan koko firma.

        ota Klarnaan yhteyttä, sinne on varmaan jo moni meistä huijatuista ottanutkin. Odottelen parhaillaan mihin lopputulokseen siellä Klarnalla päätyvät. Klarnan sivustulla oli jonkin aikaa sitten vielä linkki sinne Vorolaan, mutta nyt kun sinne yrittää sitä kautta, niin ilmoittaa, että VIRHE, tämä kauppa ei ole saatavilla.... sitä vaan kuvitteli, että olisi ollut turvallista tilata, kun Klarnakin laskuakin siellä Vorolassa mainostivat yhtenä maksumuotona.... vaan eipäs sitten ollutkaan luotettava...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ota Klarnaan yhteyttä, sinne on varmaan jo moni meistä huijatuista ottanutkin. Odottelen parhaillaan mihin lopputulokseen siellä Klarnalla päätyvät. Klarnan sivustulla oli jonkin aikaa sitten vielä linkki sinne Vorolaan, mutta nyt kun sinne yrittää sitä kautta, niin ilmoittaa, että VIRHE, tämä kauppa ei ole saatavilla.... sitä vaan kuvitteli, että olisi ollut turvallista tilata, kun Klarnakin laskuakin siellä Vorolassa mainostivat yhtenä maksumuotona.... vaan eipäs sitten ollutkaan luotettava...

        Itse odottelin kiistaosaston sähköpostia, tuli tänään..

        Tämän jälkeen olin TAAS yhteydessä Klarnaan Chatin kautta (jo 4x asian tiimoilta), laittoi mun puolesta kiistaosastolle (en ymmärtänyt miten toimia, kun en kerta ole pystynyt lenkkareita lähettämään) lisäinfoa ja taas odotellaan...

        Ihmettelin jopa miksei asiakaspalvelijoilla joiden kanssa chataat, ole mitn infoa tämmöisestä "huijaus-firmasta", et tuskin olen ainut joka ollut yhteydessä, ei vastannut mitään..
        Aiemmissa keskusteluissa " olet hyvissä käsissä, Klarna tarkka yhteistyökumppaneistaan", kohta menee hermo :P


    • Anonyymi

      Kannattaa käyttää sitä Klarna laskua, eikä maksa mitään ennakkoon. Jos siis mahdollista!

      • Anonyymi

        Huijatuksi tulin . Ostin 2 kengät . Luotin firmaan kun mainosti Klarnalla sivuillaan.
        Pölvästi kun maksoin suoraan tililtäni.
        Vihjasin Klarnalle ja lupasivat tutkia asiaa.

        Jos joku sai osoitteen tietoonsa laittaisiko tänne sen.
        Aion viedä asian kuluttaja asiamiehelle.

        Aivan leluja koko kengät. Samalaiset kuin Gropsit. Kova sileä muoviohja.
        Taatusti turvallasi jos vähänkin on vettä lattialla.
        Prrrr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijatuksi tulin . Ostin 2 kengät . Luotin firmaan kun mainosti Klarnalla sivuillaan.
        Pölvästi kun maksoin suoraan tililtäni.
        Vihjasin Klarnalle ja lupasivat tutkia asiaa.

        Jos joku sai osoitteen tietoonsa laittaisiko tänne sen.
        Aion viedä asian kuluttaja asiamiehelle.

        Aivan leluja koko kengät. Samalaiset kuin Gropsit. Kova sileä muoviohja.
        Taatusti turvallasi jos vähänkin on vettä lattialla.
        Prrrr.

        tällaiseen sähköpostiosoitteeseen olin viimeiseksi (27.10) tän voronlan kanssa yhteydessä: [email protected]

        sieltä tuli mulle jopa vastauskin; ovat pahoillaan ja ohjaavat mun antaman palautteen oikealla osastolle ja tutkivat asiaa, sen jälkeen onkin ollut ihan hiljaista vorolan suunnalta.... joopa joo, aion nyt laittaa Klarnalle nämä mun käymät keskustelut tän vorolan kanssa... en aio niitä muutaman euron arvoisia läpysköitä palauttaa, enkä myöskään maksaa sitä laskua....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tällaiseen sähköpostiosoitteeseen olin viimeiseksi (27.10) tän voronlan kanssa yhteydessä: [email protected]

        sieltä tuli mulle jopa vastauskin; ovat pahoillaan ja ohjaavat mun antaman palautteen oikealla osastolle ja tutkivat asiaa, sen jälkeen onkin ollut ihan hiljaista vorolan suunnalta.... joopa joo, aion nyt laittaa Klarnalle nämä mun käymät keskustelut tän vorolan kanssa... en aio niitä muutaman euron arvoisia läpysköitä palauttaa, enkä myöskään maksaa sitä laskua....

        Kokeilin linkkiäsi. Ei yhtään osumia.

        Taidan tehdä niistä muovi virsuista parvekkeelle kukkapurkit ensi kesänä.
        Hintalappu kylkeen 29e/pari.
        Muistutukseksi nettihuijauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilin linkkiäsi. Ei yhtään osumia.

        Taidan tehdä niistä muovi virsuista parvekkeelle kukkapurkit ensi kesänä.
        Hintalappu kylkeen 29e/pari.
        Muistutukseksi nettihuijauksista.

        Samat sanat! 👍


      • Anonyymi

        No eipä ole helppoa näinkään, itse valitsin Klarnan, olen pitänyt luotettavana ja ajattelin tilatessani, on helpompi palauttaa, kun en maksa etukäteen vaan vasta kun tuote tullut ja sovitettu..


    • Anonyymi

      Hei. Tilasin talvikengät 18.10. Kenkiä ei ole näkynyt. Rahat lähti tililtä. Ja näyttäs ettei koko nettikauppaa oo enää olemassakaan. Prkl...

      • Anonyymi

        Joo, sitä minäkin ihmettelen että mihin se hävisi, kun ne verkkosivut toimi vielä tässä muutama päivä sitten ??? :o

        Vorolafin:
        https://www.vorola.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sitä minäkin ihmettelen että mihin se hävisi, kun ne verkkosivut toimi vielä tässä muutama päivä sitten ??? :o

        Vorolafin:
        https://www.vorola.fi

        Menee tuollaiselle ihme sivull nyt...???


    • Anonyymi

      Niiden se joulukaruselli mainos pyörii Facebookissa. En tiedä pyöriikö vieläkin?

    • Anonyymi

      Joku huijaus pas**!!!

    • Anonyymi

      Huijaussivusto, kun nyt on kadonnut kuin tuhka tuuleen!!!

    • Anonyymi

      Jos kuluttajasuoja kaatoi niiden sivut, kun tullut ilmoituksia 😁

    • Anonyymi

      Minäkin tilasin kahdet lenkkarit 12.10 ei ole tähän päivään mennessä kuulunut tuotteita . Yritän juuri sähköpostia etsiä ja lähettää palautetta että kengät jääköön tulematta.

    • Anonyymi

      Tilasin yli kaksi viikkoa sitten ja kenkiä ei ole kuulunut!

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä jos vastaavat:

        [email protected]

        Vastaavat:
        Rakasta on se ja se. Olet nyt lähettänyt väärään paikkaan, emme myy sellaisia tuotteita.

        Vorola.fi on tanskalainen firma, ei tullut tilausvahvistusta vaan olemme vastaanottaneet tilauksenne ortopedistä kengistä jne... Onneksi tilasin Klarnan kautta... Sanoin ettei ole kenkiä näkynyt, siirsivät maksupäivää. Ihmettelin että laskuttava firma oli streamdust.tv UK ja seurantanumero oli toista riviä pitkä isoja kirjaimia eniten muutama pieni kirjain ja muutamia numeroita. Suomen Posti sanoi että tuollaisia lähetynumeroita ei ole heillä ollenkaan käytössä. Rahastusfirma vaan enkä aio ottaa tilausta vastaan vaikka tulisikaan. Posti saa palauttaa mistä hollantilaisesta tai tanskalaisesta firmasta tulevatkaan. Vien postiin ja otan palautuskuitin. En enää ikinä tilaa tuollaisista firmoista. Tutkin onko edes kunnollinen ennen tilausta ettei huijata.
        Nimimerkki pahasti pettynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaavat:
        Rakasta on se ja se. Olet nyt lähettänyt väärään paikkaan, emme myy sellaisia tuotteita.

        Vorola.fi on tanskalainen firma, ei tullut tilausvahvistusta vaan olemme vastaanottaneet tilauksenne ortopedistä kengistä jne... Onneksi tilasin Klarnan kautta... Sanoin ettei ole kenkiä näkynyt, siirsivät maksupäivää. Ihmettelin että laskuttava firma oli streamdust.tv UK ja seurantanumero oli toista riviä pitkä isoja kirjaimia eniten muutama pieni kirjain ja muutamia numeroita. Suomen Posti sanoi että tuollaisia lähetynumeroita ei ole heillä ollenkaan käytössä. Rahastusfirma vaan enkä aio ottaa tilausta vastaan vaikka tulisikaan. Posti saa palauttaa mistä hollantilaisesta tai tanskalaisesta firmasta tulevatkaan. Vien postiin ja otan palautuskuitin. En enää ikinä tilaa tuollaisista firmoista. Tutkin onko edes kunnollinen ennen tilausta ettei huijata.
        Nimimerkki pahasti pettynyt.

        Mjoo, eka s.posti Vorola.fi kääntyi mullakin tuonne "Rakasti.."

        En sitä sen kummemmin ihmetellyt, kunnes vastasivat sieltä, etteivät myy ko. kenkiä ja että koko firma on lopetettu, tämä ko. s.posti voimassa ainoastaan heiltä ostettuihin palautuksiin.
        Ihmettelivät sieltä mistä sain ko. s.postin, vastasin, et kääntyi tuon Vorolan nettisivujen yhteystietojen kautta tuohon..

        Tuossa kohdin olin . kerrän Klarnaan yhteydessä..


    • Anonyymi

      Joopa. Ei ole kuulunut joulukarusellia...

      • Anonyymi

        Jos olet maksanut, peru koko kauppa Heti!


    • Anonyymi

      Ihan sama juttu, kengät eivät vastanneet sitä mitä toivoin. Yritin palauttaa, mutta vaikeeta on, muka käsittelevät 1vrkn sisällä. Lähetin tänään taas uuden viestin, että saisin palautettua kehnot kengät ja saisin rahat takaisin, mutta sama juttu taas ja ihan sama vastaus. Onneton maksoin kengät 29,90, onneksi ei sen kalliimmat. Tuskin saan koskaan takaisin. Ikinä en osta enää postimyynnistä ainakaan noin tuntemattomasta mitään.!!!

    • Anonyymi

      Kiva. Tilasin kanssa 14.10. eikä tuotteita ole vielä edes tullut. Juuri yritän selvittää missä tuotteet on. Klarna odottaa pian maksuaan. Tuliko tuotteiden mukana MITÄÄN lappua? Asiakaspalveluosoitetta?

      • Anonyymi

        Soita tai laita Klarnalle viestiä, että et ole saanut tuotteita.


    • Anonyymi

      Minä tilasin myös kengät ja täysin ala arvoiset mitään palautus ohjeita ei ollut ja laitoin paketin lähetys osoitteeseen mikä paketissa oli kun 4 viikkoa jo kulunut tuli sähköpostiini tieto että olenko laittanut oikeaan yritykseen kun he eivät löydä tietojani joten aivan mysteeri kauppa on joten varokaa vorolafin älkää tilatkin heiltä mitään

      • Anonyymi

        Ei sieltä voi tilata edes enää, kun verkkosivut ovat nurin


    • Anonyymi

      Sama kokemus. Mitä teit, saitko ne palautettua? Mihin osoitteeseen? Eivät vastaa sähköpostiin.

    • Anonyymi

      Punainen joulukaruselli olikin vaaleanpunainen. Ei mitään tilauslappua mukana ja nettisivu kadonnut. Sähköpostia laitoin osoitteeseen joka täällä mainittu. Automaattinen vastaus tuli : "Olemme vastaanottaneet sähköpostisi kunnossa ja rekisteröineet sen numerolla se ja se. Pyrimme käsittelemään sähköpostisi 1 työpäivän kuluessa. Voit vastata tähän sähköpostiin, jos haluat lisätä lisätietoja.
      Ystävällisin terveisin,
      Joukkue Vorola".
      Onneksi on Klarna laskulla otettu. Taidanpa ottaa sinne samantien yhteyttä.

      • Anonyymi

        ota Klarnaan yhteyttä, olin sinne Vorolaan monesti yhteydessä sähköpostilla, ja siitä ei hullua hurskaammaksi sitten tullut. Klarna tutkii nyt sitä asiaa, maksu ns. jäädytetty. Mun mielestä se koko Vorola on hävinnyt kuin tuhka tuuleen, mutta saman tyylinen verkkokauppa EmiyoSuomi on ilmestynyt facebookiin ja myy ihan samaa roinaa, kuin tämä Vorola, mulla on pieni aavistus, että on samanlainen huijari kuin tämän Vorola...


    • Anonyymi

      Sama juttu!

      Olin myös Klarnan yhteydessä, eivät kyllä millään muotoa kertoneet, näitä tapauksia ko. firman kanssa enemmän ja vähemmän!
      3. eri ihmisen kanssa chatillä kirjoittelin, sanoivat "voit olla huoletta, he valikoivat tarkkaan yhteistyökumppaninsa"

      Lasku laitettiin jäihin ja nyt odotan vastausta sähköpostiini, jossa kyselin palautuksesta, mihin voi palauttaa jne.

      Kysyin Klarnalla kuinka kauan oikein vastausta odotan, niin nyt 23.11. 21 pitäisi Klarnalla joku "kiista-sopimus" - ottaa yhteyttä, sitä odotan!

      Mulla kengät samassa ps kuin missä tulivatkin, palautan, jos vain mahdollista.
      Eivät vastanneet yhtään luvattuja ortopedisia lenkkareista, mitkä lie halvat kiina-kengät..

      Ärsyttää!!!

      • Anonyymi

        Hei!
        Minäkin hölmä menin tilaamaan useat kengät. Aivan hirveetä p****a..

        Oletteko kirjoittaneet palautettavaan postipakettiin tilaustietoja? Lähettäjä on MGG Express, PO Box 9750, FI-00002 Helsinki
        Palautustietoja-/osoitetta en löydä. 🤦🏻‍♀️

        Olen Klarnaan yhteydessä ja käyn tarvittaessa tekemässä rikosilmoituksen. Ilmiselvä huijaus!


      • Anonyymi

        Sama juttu, huijausfirmasta kyse, nimi vaihtuu eri nimeksi sitä mukaa kuin valituksia satelee. Ei ne niitä kenkiä takaisin huoli😆, siksi sanovat et asiakastietoja ei löydy. Jos yrittää laittaa palautetta firman myyntisivulle, niin poistavat aidot valitukset saman tien, kun joku kommentoi että huijataan ihmisiä. Sitten lisätään kehuvia kommentteja tuotteesta tekaistuilla nimillä huonolla suomella. Tämä streamdust taitaa olla vain nettisivu jossa voi luoda myytävälle tuotteelleen nettisivut, eli ei varsinaisesti ole myyvä firma? Olen itse odottamassa myös klarnalta rahojani takaisin, kenkiä en ala enää Kiinaan takaisin palauttamaan ja tuskin odottavatkaan.


    • Anonyymi

      Vorolasta vastattiin. Sama juttu kun edellä joku jo mainitsikin. Saa palauttaa oma kustanteisesti Kiinaan ja koska tuote on niin halpa eivät tosiaan palauta koko summaa. Ihmettelen kyllä kenen mielestä karuselli on yli 30e arvoinen. Ja luulisi että tulee laki siinä vastaan etteivät palauta koko summaa. Hitsi kun ei tullut alunperin palautus asiaan perehdyttyä sivulla. Ja nyt sitä ei pääse enää katsomaan.

    • Anonyymi

      Ei tullut kekiä.. Varokaa . HUijareita

    • Anonyymi

      Emiyo Suomi sama huijarifirma varokaa!!!

      • Anonyymi

        Joo niin on, ja useampi muukin firman nimi on näkynyt myyvän nyt myös talvikenkiä samalla "ortopedialla" mainostaen. Hintakin on noussut 29 € nyt 39€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin on, ja useampi muukin firman nimi on näkynyt myyvän nyt myös talvikenkiä samalla "ortopedialla" mainostaen. Hintakin on noussut 29 € nyt 39€

        ortopediset lenkkarit ym kengät joita fbssa mainostetaan, niitä myyvät firmat käyttävät aidoista ortopedisista kengistä tehtyjä mainoksia ja kun joku tilaa, hän saa tilalle muovitossut suoralla jäykällä pohjalla, joka varmaan murtuu ensimmäisen käytön jälkeen.. Ja sama taktiikka tuntuu olevan karuselleissa joista täällä keskustellaan. Ja molemmissa tapauksissa et voi muuta kuin todeta, että sain tossut/karusellin, tosin vähän erilaisen kuin mainoksessa, mutta vähän rahalle vastinetta kuitenkin🤣


    • Anonyymi

      Ei vastaa enään www.vorola.fi
      Näyttää olevan koko nettifirma myynnissä!
      ei ole tullut kenkiä eikä rahoja tilille,omaa tyhmyttä!
      Ei enään koskaan ukomaan kauppoja!

    • Anonyymi

      Käykää tekemässä rikosilmoitus sekä Vorolan, että Emioy suomen toiminnasta. Huijarifirma kyseessä. Eivät myönnä olevansa samaa firmaa, mutta näin on hyvin suurella todennäköisyydellä.

      Kyllä poliisii ottaa asian selvitykseen niin saadaan edes yksi huijarifirma nurin.

      • Anonyymi

        Mä menin kanssa emiyon halpaan... Tuotteet tuli, mutta en saa niitä palautettua. Rikosilmoitus tehty tänään.


    • Anonyymi

      Tilasin Emiyo Suomi nimiseltä verkkokaupaltaa talvikengät, joiden tulo kesti yli kuukauden. Pakkauksessa ei mitään palautusohjetta. Kengät olivat epäsopivat. Heidän sivuilla olevien ohjeiden mukaan laitoin viestiä sähköpostitse palautuskäytännöstä. Huom. Palautusoikeus on 14pv sivujen mukaan. Nyt olen käynyt keskustelua jonkun Lalan (ei sukunimeä) kanssa palautuksesta. Tämä Lala vastaa vuorokauden viiveellä. Ensin kysyi valitsinko oikean koon. Vastasin. Sitten kysyi olisiko joku sukulainen, joka voisi kenkiä käyttää. Nyt alan jo hermostua, mitä seuraavaksi ehdotetaan. Palautusosoitetta ei kuulu.

      • Anonyymi

        Sama juttu minulla kengät ei vastaa todellakaan sitä mitä tilasin ja samainen Lala vastaa aivan samalla tavalla. Viimeisin viesti häneltä että kengät tulevat Alankomaista jonne asiakkaan pitäisi maksaa postimaksut. Olen tosi raivoissani no omaa tyhmyyttä jos asia ei ratkea parin päivän sisällä teen rikosilmoituksen ja kuluttaja asiamiehelle


      • Anonyymi

        Minä painin saman firman ja ongelman kanssa.
        Soitin Klarna.fi jolta laskun sain, mutta en ole vielä maksanut.
        Huijaus juttu ja aion tehdä ilmoituksen.
        Onneksi löysin nämä muiden kirjoitukset täältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu minulla kengät ei vastaa todellakaan sitä mitä tilasin ja samainen Lala vastaa aivan samalla tavalla. Viimeisin viesti häneltä että kengät tulevat Alankomaista jonne asiakkaan pitäisi maksaa postimaksut. Olen tosi raivoissani no omaa tyhmyyttä jos asia ei ratkea parin päivän sisällä teen rikosilmoituksen ja kuluttaja asiamiehelle

        Sama juttu täälläkin. Tein jo valituksen Suomen kuluttaja asiamiehelle ja odottelen heidän yhteydenottoa. Oletin yhteydessä myös Klarnaan ja asia on heidän osastolla selvityksessä. Lala vastasi minulle viimeksi tänään, että antavat 20% alennuksen ja saan pitää kengät, koska muuten joudun maksaa palautuskuluja. Vastasin, että en todellakaan aio maksaa penniäkään heille ja tuli saman tien automaattinen viesti, että postilaatikko on täynnä. Ei ihme, kun tulee helvetistä valituksia ja laittoivat itse varmaan postilaatikkonsa kiinni. Onneksi tilasin laskulla ja en maksanut heille mitään. Minäkin tyhmä lenkesin heidän aleen, ja sisksi tilasin kahdet kengät, jotka eivät istu jalassa hyvin j haisevat! Tulivat rikkinäisessä pussissa ilman lähetyslistaa/palautusosoitetta. Laitoin saman tien sähköpostia heille palautuksesta (siitä on jo viikko), kuten heidän sivuilla lukee ja eivät vieläkään suostu antamaan palautusosoitetta. Ärsyttää, koska tämä on eka kerta kun tulen huijatuksi, sillä olen ollut tähän asti tosi tarkka. Katotaan miten nyt käy.


    • Anonyymi

      Monenlaisia tahoja verottaja kaupparekisterit elykeskukset mitä näitä nyt onkaan kun kyykyttävät rehellisen yrityksen perustamista.
      Sitten kun näitä huijarifirmoja syntyy kuin sieniä niin mikään viranomainen ei tee mitään.
      Pitää olla niin että jos noin kusetustyylillä yrittämistä harjoitetaan niin toimintaan puuttuu viranomainen joka sulkee liiketoiminnan välittömästi. Samoin nettisivuilla ja yritystiedossa pitää olla oikeat henkilötiedot jotka toimintaa harjoittaa. Jos näin ei ole niin ei saa lupaa toiminnalleen lainkaan.
      Pitäisikö tänne perustaa jumalauta joku liivijengi valvomaan ja puolustamaan tavallisten kuluttajien oikeuksia kun valtion viranomaiset eivät tee mitään !

    • Anonyymi

      Hyi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe