Ennen kuin hyppäätte tasajalkaa ja alatte hakata näppistä niin huomatkaa että otsikossa ei lue Persumies joten "relax", voitte siis keskittyä ihan itse asiaan!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d879f566-77d9-4c21-930c-76e37bcea937
Miksi tavallinen perusmies ei kelpaa nykynaiselle?
84
1279
Vastaukset
- Anonyymi
Ne petes miehet kun on köyjii
- Anonyymi
Koyhii köyhiiiii..
- Anonyymi
Mielenkiintoista. itse olen tyytyväinen että naiseni on "tavallinen" , olisi aika veemäistä jos olisi joku hörhö jonka kanssa koko ajan jotain säätöä.
Mutta ehkä naisilla on erilaiset preferenssit. - Anonyymi
Eiköhän se ole tämä some kulttuuri jossa esitetään ja eletään "virtuaalielämää" johon aletaan itsekin hetken kuluttua uskomaan, eihän tähän kuvaan mikään tavallinen "jätkä" sovi, sehän pitää olla sellainen jolla saadaan muut kateelliseks!
- Anonyymi
Tärkein ominaisuus on luotettavuus ja sitoutuminen. Muusta viis. Ja myös päätös rakastaa toista ihmistä. Kuulostaa helpolta vaatii kuitenkin paljon tahdonvoimaa. Tavallinen perusihminen on kiva. Tulisin hulluksi jos pitäs asua jonkun oman elämänsä sankarin kanssa jonka aika kuluisi tubettamalla.
- Anonyymi
Höpsistä. Naiset haluaa hyötyä. Rahaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä. Naiset haluaa hyötyä. Rahaa...
Onneksi todellisuudessa tämä ei ole totta.
Niin kauan kuin osaa kohdella naista kunnolla, saa köyhäkin yhtä hyvin kumppanin :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi todellisuudessa tämä ei ole totta.
Niin kauan kuin osaa kohdella naista kunnolla, saa köyhäkin yhtä hyvin kumppanin :)Ei varmasti saa köyhä kuin toisen köyhän jos sitäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti saa köyhä kuin toisen köyhän jos sitäkään
Tahtoisitko sitten itsellesi sinua paljon menestyneemmän vaimokkeen jotta voisit itse olla koti-isänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahtoisitko sitten itsellesi sinua paljon menestyneemmän vaimokkeen jotta voisit itse olla koti-isänä?
Kyllä sekin kävis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sekin kävis
Onnea siihen sinulle sitten, samoin kuin onnea myös köyhemmille naisille jotka yrittävät löytää paljon menestyneempää miestä joka ei olisi myös etsimässä fiksumpaa ja yleensä suunnilleen yhtä hyvin elämässä pärjäävää naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti saa köyhä kuin toisen köyhän jos sitäkään
Ei saa edes toista köyhää
- Anonyymi
"Iltapaskan satuja"!!!
- Anonyymi
köyhä voi saada toisen köyhän, muuta ei tipu.
se onko siinä asetelmassa jotain vikaa, se on ihan oma tarinansa. - Anonyymi
Ensin pitäisi kai määritellä mikä on "perusmies". Sitten mies voisi tehdä jotain ollakseen olematta "perusmies", jos se kerran on syy naisettomuuteen ja haluaa asian tilan muuttaa.
- Anonyymi
On tuossa se käänteinenkin olemassa; että ei muka olisi ja sitten siksi haluisi, koska muuten ällötys on liian limaistakin jo.
Miksi jnk pitäisi haluta olla olematta perusmies? Onko se sen vuoksi koska 99% miehistä, eli nk. perusmiehet, rakastelevat kättään naisen sijaan?
Ja nyt. Onko jokin hienoa asia sitten tällaiset naiset, jos heistä 99% ajattelee IDENTTISESTI samalla, huom.!, ylpeällä tavalla..?
Nii..
- Anonyymi
Naiset ovat huomanneet, että myös he ovat jotain. Ja kyllä he ovatkin, samalla tavalla kuin muutkin. Hyvä niin.
- Anonyymi
Tarkoitatko että "perusnainen" kuvittelee olevansa jotain muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, just tuonkaltaista.
Hyödyllistähän tuollainen ylpeys on, sillä koska siitä on rationaalisuus HYVIN kaukana, tuohon on helppoa sutkauttaa emotinaalista johdattelua sitten suoraan yhdyntään. Ei tarvita kuin alta 5min, joskus onnistuu jopa sanoittakin, pelkin katsein.
Kun taas jk psykologinainen taikka muuten vain hiton terävä ainoastaan nauraa tuollaisille, koska hän näkee pelaamisen "läpi" tavallaan. Ja heidän kans voikin sitten vain olla oma itsensä - molemmissa skenarioissa sänky on se mitä naiset oikeasti vaatii.
Taitaa olla niin, etteivät edes miehestä niinkään välitä, vaan siemennyksestään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen suuntaan.
Juu kun jamppa baarissa sitä kosikele ja se antaa pakit se on maailma napa
Ja voihan se äänestää kokoomustakin niin sittenhän se onki jo maailman napa
- Anonyymi
Kun onnen on kerran jo menettänyt ei enää toista kertaa voi
- Anonyymi
Perusmies menee parinhakushouhun vahtaamaan telkasta futista, kun muijat ihmettelee ympärillä 🤣
- Anonyymi
Tuota en tajua. Miksi naiset aina ihmettelevät kaiken maailman normisettiä; Jos halutaan olla äijen kans vaikka kalassa päivän pari, taikka muuta, niin kovin on yleistä olla en tie mitä se sit on, mustasukkasuuttako vai mitä, sille porukalle jne. Miksei voida vaa kohauttaa olkapäitä ja iloita niiden puolesta sen sijaan. Kyllä sen naisen on opittava kestämään parin kolmen päivän seksittömyyskin jssk kohtaa elämässään muutenkin.
Silmienpyörittelyt sun muut, vaikka itsekin menee naisten kanssa menee ja tekee ties mitä, toivottavasti hyväksykäyttäisivät hekin seksileluinaan jtk ohimeneviä, niin saatas me äijät enemmän liikkumatilaa ja vähemmän sitä hiton silmienpyörittelyy jne.
- Anonyymi
Kaikki haluaa rakastaa, mutta eivät löydä toisiaan. Pitäs olla joku virtuaalinen antenni päässä jolla voisi suunnistaa ja löytää kaltaisensa. Koskaan ei ole tarpeeksi hyvä. Kaikilla on niin helskutisti vaatimuksia. Raitis ja rehellinen on auttamattoman vanhanaikainen.
- Anonyymi
Älä oo surullinen. Et ole vain VIELÄ kohdannut ihmistä, jk kykenisi ominaisuuksiasi arvostaa.
Minä valitsen rehdin kaverin taikka tuollaisen misun koska tahansa sellaisten yli, jolla jopa elämän tarkoitus on salakavaluus ja rajaton itsekkyys.
Se, ettet ole tarpeeksi hyvä jllk jonka mieli toimii promillen siitä mitä sinun, ei ole oikeastaan loukkaus, eihän.
Itseasiassa, sinuna oisin jopa syväkiitollinen siittä, etten ole sitoutunu väärään ihmiseen. On meinaan oikeasti huonompi asia kun toive jstksta samanhenkisestä
- Anonyymi
Meidän taloyhtiössä on useampi persumies, ja vain niillä näkyy naisia kilvan juoksevan, toisilla on hiljasempaa,,,, juntit ovat kysyttyjä näinä aikoina.
- Anonyymi
Maksullisia naisia? Persumies ei kiinnosta älykästä naista.
- Anonyymi
Juntti on ässä.
Ellei itselläni olisi vatsavaivoja, minussakin syntyisi kunnon juntti, eilen. Enkä yhtään ihmettelisi vaikka tuollaisenakin jk pitäisi.
..naisia ei ole tosin pahemmin näkynyt enää jonoiksi asti; ei siinä että olisi jaksanut tuo innostaakaan pahemmin.
- Anonyymi
Nainen 29v: Kyllä miehen pitää tienata vuodessa noin 400K...muuten on luuseri.
- Anonyymi
Minusta on kurjaa, ellei nainen, halutessaan siis, osaa itsekin tienata tuota - päivässä.
Kaikki muu on minulle täysin epäolennaista, koska muuten nainen on luuseri.
..voi hyvää yötä sentään mitä läppää taas.
- Anonyymi
Olen suorasanainen perussuomalainen, ja naiset on aina kilpailleet minusta, monesti kosineetkin, ja meni pitkään, kun lopulta yhden hyväksyin vaimokseni.
Pinnallisten naisten kanssa joutuu satavarmasti jotenkin haistapaskan poluille, ja ennenpitkää ero on varma !
Jättäkää jätkät ne typerät kaakattajat omaan arvoonsa, ja varsinkin nuo punavihreitä äänestävät narsistit. Heistä ei löydy oikeaa ja tasapainoista elämän kaveria kuitenkaan.- Anonyymi
Vasemmisto ja feministi, olet 90% hukassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmisto ja feministi, olet 90% hukassa
Hän haki viime lokakuussa:
.." oikeaa ja tasapainoista elämänkaveria".
- Anonyymi
Nykyihmisen neandertalinihmiseltä saamat geenit ovat peräisin naispuolisten nykyihmisten ja miespuolisten neandertalilaisten risteytymisestä, sillä nykyihmiseltä ei ole löydetty neandertalilaisten MT-DNA:ta, joka kertoisi neandertalilaisten osuudesta esiäideissämme. Tämä todistaa sen että nykynaisella on geeneissä "halu" siihen että he haluavat risteytyä nimenomaan "persumiesten" kanssa. Nykynaiset eivät halua tutustua "reppanoihin" vaan raavaaseen karjuun joka antaa kovaa kyytiä. Ja kyytiä olen tosiaankin nykynaiselle antanut. Ei ole ollut valittamista vaan kiitosta on tullut kyydistä.
- Anonyymi
Jos nainen on aikaisemmin ollut väkivaltaisen rentun kanssa, niin tavallinen kunnollinen mies ei ole tarpeeksi jännittävä tyyppi.
- Anonyymi
Kyllä, turpaan ons saatava kun kerran nyrkinmakuun pääsee.
- Anonyymi
Pitää olla ryhmätyöläispässi https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008638751.html
- Anonyymi
Naiset haluaa alfa-uroksen...
- Anonyymi
aivan..
..haluutko väitellä asiasta? - Anonyymi
Ja sitten valitetaan kun se "alfa" taas kerran olikin pettävä ja väkivaltainen narsisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten valitetaan kun se "alfa" taas kerran olikin pettävä ja väkivaltainen narsisti.
Mitä hittoa. Voisin vaikka vannoa että kommenttisi oli ENNEN omaani.
(Nyt pitää kyllä alkaa taas rukoilla, kun en enää edes näe näköjään kunnolla).
..pidin heittomerkeistäsi..
- Anonyymi
Raha ratkaisee. Naamallako Harkimo niitä hurmaa.
- Anonyymi
Jykevällä leuallaan, raha ei siinä toki merkitse...
- Anonyymi
Ei ratkaise. Vaan pelikyky.
- Anonyymi
Suomiämmä on pilvilinnoissa liitelevä ahne idiootti.
- Anonyymi
Mikäli tuo on asian laita, niin mikset haastaisi häntä ajattelemaan toisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli tuo on asian laita, niin mikset haastaisi häntä ajattelemaan toisin?
Idioottia ei voi haastaa ajattelemaan mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idioottia ei voi haastaa ajattelemaan mitenkään.
Nii-i, jos meinaat kunnon ajattelua, niin viidentoista pinnan erohan tuo tasavertaisen kommunkoinnin / tai edes ajattelun jo vetää nolliin, ellei vahvempi osapuoli sit alennu..
Mutta, mutta.
Jos sinua kovin ärsyttää, niin voithan aina tarjota ko. naisille ilon tarjota sinulle suullista nautintoa, edes. Ei tuo tälleen äijinä väärin ole, kai.
..tiedän, että se on haasteellista, mutta jos esteettistä kauneutta kerta on edes jnk verran, ja puhuminenkin tolla kerta lakkaa, niin sitä voinee miehenä edes kuvitella, että se idiotia loistaa poissaolollaan kun ilo on neidolle suotu.
Onhan tuo itsekusetusta, mutta ainakaan et tuota sille toiselle osapuolelle pettymyksen kautta patoumaa? On meinaan aika ikävää kohdata naisia, jtk ovat ikipuutteessa. Kovin surullinen kokemus tuollainen; tunnistaa sellaisesta äksykiukkupöksy-asenteesta, tuonlaisen ikivihereyden.
- Anonyymi
No eihän tuossa mitään erikoista ole. Jos mies ei näytä Tom Cruiselta ja ole vähintään 190 cm pitkä ja omista omaa yritysimperiumiaan alle 35-vuotiaana niin ei kelpaa yhdellekään kaunottarelle.
- Anonyymi
Ja auta armias jos tuota olet; se iäti kasvava määrä, jnk kohtaat tyrkkyinä onnenonkijoina, on oikeasti enemmänkin kuin etovaa.
Kaunottaret ovat leluja. Aidot naiset kuolleet sukupuuttoon.
Siksi, onkin parasta olla huonoin versio aidosta itsestä, tsekatakseen millainen nainen tosiasiallisesti on.
Oli sanonta jssk kirjassa.. et ..ihmisen todellisimman luonteenlaadun kohtaat silloin, kun hän on tekemisissä sellaisen kanssa, josta ei voi itseäänsuosivasti hyötyä; esmes köyhät, sairaat, sosioeko alakasti, jne - eikä tiedosta että häntä se toinen tarkkailee, vaan käyttäytyy luonnollisesti tavalla a tai b. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja auta armias jos tuota olet; se iäti kasvava määrä, jnk kohtaat tyrkkyinä onnenonkijoina, on oikeasti enemmänkin kuin etovaa.
Siksi, onkin parasta olla huonoin versio aidosta itsestä, tsekatakseen millainen nainen tosiasiallisesti on.
Oli sanonta jssk kirjassa.. et ..ihmisen todellisimman luonteenlaadun kohtaat silloin, kun hän on tekemisissä sellaisen kanssa, josta ei voi itseäänsuosivasti hyötyä; esmes köyhät, sairaat, sosioeko alakasti, jne - eikä tiedosta että häntä se toinen tarkkailee, vaan käyttäytyy luonnollisesti tavalla a tai b.Juuri näin. Vastenmielisten gold-diggerien määrä on jotain sanoin kuvaamatonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli sanonta jssk kirjassa.. et ..ihmisen todellisimman luonteenlaadun kohtaat silloin, kun hän on tekemisissä sellaisen kanssa, josta ei voi itseäänsuosivasti hyötyä; esmes köyhät, sairaat, sosioeko alakasti, jne - eikä tiedosta että häntä se toinen tarkkailee, vaan käyttäytyy luonnollisesti tavalla a tai b.Jos haluat aidon naisen, älämissään nimessä näytä siltä tai kerro jos olet varakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat aidon naisen, älämissään nimessä näytä siltä tai kerro jos olet varakas.
Joo, kyllä minä tuota olen hallinnoinu, pitkäänkin.
Minulle erityisen epämukava kysymys oli aina se, kun kysyivät mitä teet elannoksesi. Tapasin sanoa usein että vien roskia roska-autolla, taikka että työskentelen viemäreiden putsaajana, tmv. Mutten sen vuoksi että olisi osannut toivoa aitoutta, vaan lähinnä siksi, että perusväyliä rahavaltatietokyky pitkin, homma oli muuten liian iisiä.
Sitä tapas sabotaki itseensä, koska muutenhan sitä olis jopa pitkästynyt ihan.
En minä enää tuontasoisista unelmoi. Ei se ole realistista. Minulla on siitä jopa validia, kaikille selkeästi avautuvaa todistusainoistoa. Jos jk sitä pyytää, minä sen tän palstan kautta myös todistan, ettei aitous kiinnosta esmes palstallakirjoittavia 30-40v naisia, ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Vastenmielisten gold-diggerien määrä on jotain sanoin kuvaamatonta.
Nii, ja sit vielä naimisiinkin..?
:(
- Anonyymi
Toivoisin, että tulevilla kausilla asiantuntijat ottaisivat hakijoiden odotukset erityiseen syyniin ja hakuvaiheessa niistä puhuttaisiin käytännönläheisellä tavalla. Turhat luulot pitäisi kitkeä pois, jotta parinhaku perustuisi realistisiin odotuksiin.
- Anonyymi
Nuo huorat siis menivät naimisiin ainoastaan ohjel an vuoksi, ja heti aamenen jälkeen alkoi "paremman" etsintä? Kylläpä on vastenmielisen kylmiä ämmiä.
- Anonyymi
Tuon naisten nimittely huoraksi on juuri sellainen inhottava asia, ettei kukaan normaali nainen halua olla sellaisen tyypin kanssa suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon naisten nimittely huoraksi on juuri sellainen inhottava asia, ettei kukaan normaali nainen halua olla sellaisen tyypin kanssa suhteessa.
Tuo on totta. Mutta mikset handlaa tuota, käännä sitä itsellesi edulliseksi ja kapituloi sillä.
Minä näen tuossa ainoastaan hyvin voimakkaan tunteen. Ja voimas tunne, flipattuna positiiviseksi, on pääomaa.
Minä osaisin iskeä ko. äijän tuonkin jälkeen ja helpostikin vielä, siis vaikka mies olen, mutta naisen tekona siis. Kuinka moni muu nainen voi sanoa itsestään tuota samaa..?
- Anonyymi
"Rosallekaan ei kelvannut Eetu, jonka ruoan valmistaminen vei liian pitkään ja harkitseva tyyli ruokakaupassa otti pannuun."
Huh huh, siis kuinka vajaita akkoja voikaan olla... Suhde kariutuu siis siihen kun ruoanlaitto kestää liian kauan??- Anonyymi
Mikäs sinulla on pinnallisuutta vastaan.
- Anonyymi
Onko tavallinen perusmies limainen kähmijä olympiakomitean tyyliin ja saunassa kavereiden kanssa naisista pilkkaa tekevä räkättäjä?
Jos on, niin vastaus on siinä.- Anonyymi
Aivan. Erinomainen havainto.
Tavis voisi olla ihminen jolla on vaatimaton ulostulo, mutta rikas sisäinen maailma. Usein jopa kunniallinenkin sellainen.
Minä ihailen, miehenä siis, suuresti toisia miehiä, jtk eivät alentuneet dissaamaan klassisia periaatteitaan etuoikeuksien vuoksi. Minä en tuohon ko.seen itse elämäni alkupuolen nk. menestysjanoni vuoksi valitettavasti kyennytkään.
- Anonyymi
En etsisi persu- tai perusmiestä. Vaan ihmistä, jonka kanssa on riittävästi yhteistä. Toki myös kemiaa, jota ilman ei mitään hyvää synny.
- Anonyymi
Tieks. Kaikkihan me tulemme jstk. Kaikilla meillä se oma reppu, kokemuksia ja näkemyksiä täys. Mutta jos luonteet kohtaa ja tavoite elämälle on sama, niin se mikä ennen veti erillee, toimiiki nytte päinvastoin ja vetääkiin magneetin tavoi puoleensa. Tuossa, aika on suhteen puolella.
Mikä on hassua, tavallaan, on se, että naisilla on tämä taipumus kategorisoida hetimmiten joko näihin: "rakastaja, kaveri taikka rahapussi" -muottiin miehet, perustuen ekan minsan interaktiostaan heidän kans. Eli - jos nainen tuon kohtuu epäkyvykkäästikin itselleen tekee - se ennakko-oletus klikkaa kii tosi, tosi nopeasti. Ja sitten .. sitten se sama linja pidetään, kunnes ne pettymykset alkaa.
Mutteihän kaikki miehet vaan noita ole, vaan noiden lisäksi myös niiden triplapermutaatiota, joista lottovoittohan on se, jossa mies on rakastaja, paras ystävä ja varakas.
Mutta koska valinta on impulsiivinen, eli spontaanisti emotionaalinen, emotionaalisen manipulaation kautta, naiset kokevat toivomansa sijaan narsismin - sekä ne kaksi muuta, vakavempaakin.
Sit traumatisoidutaan ja kun tuleekin omanlainen kohdalle, jäädytään. Koska ei olla koskaan välttis edes aitoutta koettukka.
Ja niin, sama sykli jatkuu ja jatkuu, ellei sitä sitten se uusi mies valitse keskeyttää. Olen itse hieman pettynyt siihen, kuinka harvoin sitä kohtaakaan naisen joka kykenee ylittämään oman itsensä, naisena ja miksei ihmisenäkin, mutta se on mitä se on jne.
Triangular theory of love voi jotakuta kiinnostaa. Kelle siis kemia asia on ydintä.
- Anonyymi
Kun ne aina haluaa naimisiin ja taloudenhoitajan ja lapsia... Miehet on menneet ihan pilalle!
- Anonyymi
Mitä vikaa taloudenhoitajissa on. Minulla oli tuttu mies, joka sanoi, et turhaan sitä yökerhoista tuntemattomia kotiinsa kutsua, kun voi vaihtaa taloudenhoitajan viikottain, tai jopa päivittäinkin.
Kolmea pitkää suhdetta hällä oli. Avioliitto ja kaksi vuosikymmenten mittaista. Päätti elämänsä aseensa kanssa juurikin viime vuoden loka vaiko marraskuussa.
Elämähän on täynnä mahdollisuuksia valita huonosti.
Mutta onnellisuus tulee siitä, et suhde on aito. Koska tietyllä tapahaan, me ihmisinä kun tapaamme olla suhteemme. Tietyllä tapaa, sanoin.
En tiedä onko miehet menneet pilalle, vai ovatko miehet menneet pilalle; kauneus lienee katsojan silmässä.
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti tavallinen, perusmiellyttävän näköinen nainen on samalla viivalla miehen kanssa, joka on komea, hyväkroppainen, hyväpalkkainen työ, omistusasunto, ei velkaa, runsaat sosiaaliset suhteet ja näyttävä somejulkisuus. Tätä alempaa tasoa olevat miehet eivät koskaan tule saamaan minkään muunlaista naista kuin joko sairaalloisen ylipainoisen, tai jollain tavalla kehitysvammaisen.
- Anonyymi
Nuo vikat neljä sanaasi..
Naisten peak seksuaalimarkkinoilla on aiemmin kuin miehillä. Se algo tossa on oma ikä jaettuna kahdella plus kaksi vuotta miehille.
Eli esmenä, minulle oma ois ikä jaettuna kahdelle, eli 18 plus kaks, eli tasan 20v nainen.
Miesten peakki on 34sena, ja naisten sama on 19 vuotiaana. Tuon jälkeen, alamäkeä. Ongelma on se, että naisilla tuhon peak tasoon noustaan jyrkästi - ja myös lasketaan jyrkästi sen jälkeen, kun taas miehillä sekä nousutrensi että se lasku-, tapahtuvat loivemmin. TUO aihettaa sitä spesifiä vertailukelvottomuutta, johon tuossa viittaat.
Ja aiheen vierestä, jsk ylipainoinen nainen on huippukokemus ja timmi kymppi, järkyttävän huono. Joskus 18v on viisas ja toisinaan 80v täysisusi. Toisinaan 18v on lapsellinen ja toinen 18v on kypsä. Yksilöitä.
Minä oon kaveri, jolla ei ole miljardia. En ole komein tapaamani mies. Kuntoluokka ei ole bodaajatasoinen eikä edes se, jk se oli jsk enne, työtäni hädin tuskin koskaan edes mainitsen (börssäilyt) ja vaikka kavereita ja tuttuja on minulle koko maailmalle jakaa, ei minulla ole enää yhtainuttakaan ystävää, somessakin on kymmenissä ihmiset, koska ei sitä oikein jaksa tän foorumin lisäksi muu netitys oikein kiinnostaakaan. Mutta. Pikkujutusteluiden kauttahan sitä voi siltikin aina yrittää saada tutustuu jhk aitolta vaikuttavaan. Sitten ko. nainen jättää numeronsa puhelimeesi, soitat siihen numeroon ja muutaman minuutin jälkeen sinulla onkin jos treffipaikka ja aika sovittuna, JOS teit kunnon ensivaikutelman.
Onhan sitten olemassa myös naisia jtk heittäytyvät "hankaliksi" mutta sehän on sitä perus shit testiä mitä tekevät, etteivät kohtuaan riskeeraisi kuitenkaan ihan jokaisen äijän kanssa. Kaikille noille jutuille on se oma kikkansa, ne vaan pitää jaksaa tutkia, oppia ja sulavasti pistää sitten käytäntöönkin.
Ei kyse ole rahasta taikka ulkoisista, ei oikeasti. Vaan pelistä. Naiset rakastavat peliä - lähes yhtä paljon kuin seksiä. Mutta mitäs sitten kun sulle ei miehenä seksi riitäkään, vaan toivot tosirakkautta..? Heh. Siihen päättyykin sitten helppous.
Muttei sovi miksata rakastumista ja rakkautta. Sillä toinen on kemiallinen prosessi, kun taas toinen ... altruismia.
- Anonyymi
netti aika kaudella ihmis suhteista valinta talo sovita onko tuo sulle sopiva ja vaihda numeroa jos kiristää päätä,
- Anonyymi
Just ja tasan näin.
hypergamia on tehty, oikein tekemällä tehty, iisiksi, koska jos kaikki vaan hässii ilman sitoutumista ...
...lapsia ei synny.
sukelluspuku, pillerit, jälkitoimenpiteet, pinnalliset suhteet, jne. Nää kaikki johtaa yhteen ainoaan asiaan, jk on: lapsettomuus. Ja nettonegatiivinen syntyvyys.
Jtk kiros ohisaloja ja kiuruja ja sanfuffaa ja muitakin. Minä taas en voisi olla heistä kiitollisempi: He kun ovat luoneet elämää omilla kehoillaan tähän maailmaan. Joka on vähennyksien totaalinen vastakohta.
Mutta niin. Sellaiset ajat kuin ihmisetkin.
- Anonyymi
He eivät ole jännittäviä. Ovat tylsiä.
- Anonyymi
Ananastukat ei ole tylsiä. Sitten lopulta itketään.
- Anonyymi
Minä tunnen muutaman perusäijän. Ja noinhan se on, et jos heitä pinnallisesti tarkastelee, ovat todella hiton tylsiä.
Mutta, voi kuinka tietäisitkin, kuin äärettömän jännittävii ovatkaan jos heidät avautumaan saamme.
Taitolaji. Kaikki elämässä on.
- Anonyymi
Pitää rakastaa ja ilmaista tunteensa aidosti. Sitä moni mies eikä monet naisetkaan osaa kertoa. Paljon tärkeätä jää kertomatta ja ilmaisematta. Sellainen varmaan latistaa monia suhteita.
- Anonyymi
Tottakai.
Muttei se iisiä ole, koska meitä ei siihen kannusteta yhteiskunnalliseti. Vaan suorittamaan ja kilpailemaan sairaalloisestikin. Sellainen yhteiskunta kun se, joka sen on suunnitellutkin.
Tunteet ja yhteisöllisyyshän ovat yökötys robotistiselle individualismille.
Koska ekojen kautta on vaikeampi hallita..
- Anonyymi
Tavis jampan kaa elämä ei tuo mitään erikos extraa . Molemmat hukkuvat massaan ja ketä se kiinnostais . Elämä on ainutkertainen diili itselle .
- Anonyymi
Aliarvoit merkittävästi tavisjamppasi.
Minä olen ollut alitavisjampan lapsena. Olin viimeinen. Kirjaimellisesti alisuorittaja kaikessa. Minulle omat vanhempani olivat etäisemmät kuin turtolan sittarin intersportin siistijä jonka tapasin kerran päivässä kun ihastelin siellä niitä fillareita ja laskettelusuksii mihin minulla ei pitänyt olla koskaan varaakaan. Alisuoritin, koska minun elämässäni ketään evvk minun hyvinvointini. Kun painelin paikkoihin, minulle naurettiin, koska olin alta taviksenkin. Viimeinen. Ihan oikeasti noin.
Sitten ajattelin että voiskohan tän suhteen TEHDÄ jtk. Ja aloin tekeen. Eka juttu minkä tein, oli se, et aloin lenkkeillä tulevaa inttimenestystä varten; olin tuolloin 9-vuotias. Toinen oli se, että myin luokan vappukukkia. Kolmas se, että vietiin kaverin kanssa kiinteistövälityslappuja ympäriämpäri Treen niitä okt ja kerrostalolähiöitä jne.
Hukkuminen massaan, menestysmielessä, on ainoastaan ammatinvalintakysymys.
Kysy tuon vaatimuksesi sijana, et mitä sinä voisi osata TEHDÄ, mikä tois lisäarvoo MUILLE. Ja menesty!
Miks ventata lottovoittoa, jos sen kerta oikeasti ansaitsee? Siittä vaa, pikkuhiljaa välitavottein kohti onnistumisen kokemuksia.
Elämä todella on yks krt ja sit ohi. Mut jos erikoisekstraa toivot, on tuolloin jo jopa KAIKKI maallinenkin jo tylsää. Tuolloin, rukous on se, joka avaa jotakin jo aidosti taivaallista.
- Anonyymi
Ei se ole helppoa salkkumiehillekään.
https://www.youtube.com/watch?v=pBUcvPpSp8A- Anonyymi
taikka sitte neiti on päästäny pikku pierun...
voi morjes mitä läppää.
ehdoitta ehdolla vuoden parhaaksi. :)
- Anonyymi
Kirjoitin tälle palstalle hyvin karkeasti arvioiden 7.5-15 vastausta (ettei kenenkää tarttis yksi kirjoitella) ehkä.
En tainnut saada pahemmin vastauksia..
Ja. Onnistuin tyrehdyttään ketjun. :(
Lienee täten parempi olla kirjoittamatta.
Ja rukoilla sen sijaan.
Jatkakaa..
(ilman minnuu) - Anonyymi
Siksi koska mediassa on kummallisia hinkkaajia töissä ja tietenkin myös valittajia.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723