Voiko musliminainen koskaan ajatella kristittyä miestä vakavaan suhteeseen. Vai haluaako he vain hyvää seksiä?
Somalinainen
14
1440
Vastaukset
- Anonyymi
Ei seksisuhdetta, mutta avioliittoa kyllä.
- Anonyymi
Eli saako uskovainen sunnalainen mennä naimisiin kristityn miehen kanssa? Vai pitääkö miehen ensin kääntyä? Tiedän kyllä, että on pariskuntia, mutta eivät ole kovin uskonnollisia. Miten, jos nainen haluaa olla kunnon muslimi?
- Anonyymi
Riippuu naisesta. Rohkeasti puhumaan hänelle ja selvitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu naisesta. Rohkeasti puhumaan hänelle ja selvitä.
En ole uskaltanut. Kerään rohkeutta ja maanantaina, kun taas toivottavasti näen hänet töissä, kysyn häntä ulos vaikka teelle. Meni miten meni, mutta ainakaan tarvi harmitella etten yrittänyt.
- Anonyymi
Ei voi olla suhteessa lukuunottamatta ludemin ja taksun suhdetta. Mutta muut eri kulttuurien edustajia ei voi toimia monikulttuurinen suhde.b
- Anonyymi
Rakastan ludemia yli kaiken.enemmän kuin mitään muuta ikinä
- Anonyymi
Sellaista ei ole olemassakaan vaan toistaan parempia selfieitä🧄
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/puhelin-lipesi-kohtalokkaasti-käsistä-–-urheilulupaus-irina-15-kuoli/ar-AAPNbZq?li=BBr5KbI - Anonyymi
Useat somalinaiset ovat kohtuullisen viehättäviä 14-17 vuotiaina, mutta...
- Anonyymi
Pedari pedari pedari. Nyt botti suuttuu tällaisesta miesvihasta
Musliminainen ei saa mennä ei-muslimin kanssa naimisiin, eli he eivät ainakaan ajattele vakavaa suhdetta. Toisaalta musliminainen ei myöskään harrastaa seksiä ennen avioliittoa.
- Anonyymi
Suurta osaa somali naisia ei kiinnosta pelkkä seksi / fwb/fb (en suosittele että edes ehdotat muuten veljet ja sedät rientää apuun) ;) Yleensä mielessä on ajan käyttäminen merkittäviin asioihin kuten naimisiin meno ja perheen perustaminen. Jos etsit pelkkää seksiä suosittelen kääntymään aasialaisiin
- Anonyymi
Jos tykkää aasialaista (itäaasialaiset, kaakkoisaasialaiset ja keskiaasialaiset (kazakstanilaiset, uzbekistanilaiset, kirgiisialaiset, turkmenistanilaiset jne samanlaiset)), niin tykkää mustista afrikkalaisistakin, ovat ihan samaa ja naamoista sen jo näkeekin (ja muutenkin)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tykkää aasialaista (itäaasialaiset, kaakkoisaasialaiset ja keskiaasialaiset (kazakstanilaiset, uzbekistanilaiset, kirgiisialaiset, turkmenistanilaiset jne samanlaiset)), niin tykkää mustista afrikkalaisistakin, ovat ihan samaa ja naamoista sen jo näkeekin (ja muutenkin)
Aasialaisia naisia saa seksiin lompakkoa heiluttamalla. Niin helppoa se on. He myös ovat samassa aaltopituudessa seksin ostamisen kanssa. Afronaiset ovat paljon itseään arvostavia kuin nguyenit
- Anonyymi
Jos olet kiinnostunut somali naisesta unohda seksi. Se kuuluu avioliittoon. Sinuna lähestyisin kohteliaasti häntä, pyytäisin syömään/kahville, kun aika on hyvä niin kertoisin että olen kiinnostunut. Ja kyllä, somali nainen voi mennä perus suomalaisen kanssa naimisiin. Tiedän monia avioliittoja täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy451081Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?41942Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760