Työpaikoille tuodaan jo koiria

Anonyymi

Maailma menee joka asiassa pähkähulluun suuntaan. Nyt toimistolle tuodaan jo lauma koiria ja osa työntekijöistä vaihtaisi työpaikkaa elleivät saisi viedä sinne koiriaan:

https://yle.fi/uutiset/3-12152507

Jos tällainen sallitaan omalla työpaikallani, en aio jalallani enää astua sinne lähityöpäiväksi vaan teen kaiken työn etänä. Miten voi olla pöljiä työnantajia kun sallivat moisen? Osa ihmisistä on allergisia koiralle ja osa pelkää niitä, osa ei vaan missään tapauksessa pidä niistä varsinkaan jos ne laukkaavat vapaana työpaikalla tullen viereen hyppimään ja kuolaamaan.

336

15980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lemmikit eivät missään nimessä kuulu työpaikalle.
      Sinä jo mainitsit allergiat ja pelot, se on esimieheltä vastuutonta toimintaa sallia tällainen.

      • Anonyymi

        Näin kuudenkymmenen alkuaineen allergikkona...suosittelen ehdottomast ettei siedätyshoitoakaan kannata säästää huomiselle ja mikäpä olisikaan helpompi hoitomuoto kuin koira.Tuo ihmisen parasystävä joka seuraa häntä kaikkialle....jopa työpaikalle....


      • Anonyymi

        Uskonto voi olla tärkeä syy pitää pois koirat työpaikalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto voi olla tärkeä syy pitää pois koirat työpaikalta!

        Samaa mieltä, uskonnot pois työmailta. Joudun välillä tekemään töitä uskovaisen kanssa ja hän lähtee välillä rukoilemaan. Raivostuttavaa, kun kiire ja vähän porukkaa töissä, niin keskeytyy hommat. Kaiken lisäksi se on sallittua ja jalkojen pesupaikkakin piti Herralle saada.


      • Anonyymi

        Esimies haluaa viihtyisän työpaikan ja hyvän hengen sinne, ei siellä silloin kaivatakaan takakireitä nipottaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, uskonnot pois työmailta. Joudun välillä tekemään töitä uskovaisen kanssa ja hän lähtee välillä rukoilemaan. Raivostuttavaa, kun kiire ja vähän porukkaa töissä, niin keskeytyy hommat. Kaiken lisäksi se on sallittua ja jalkojen pesupaikkakin piti Herralle saada.

        Tupakkatauot, kahvitauot, paskatauot on kuitenkin ok? Ja kahvihuoneessa jatkuva juoruilu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimies haluaa viihtyisän työpaikan ja hyvän hengen sinne, ei siellä silloin kaivatakaan takakireitä nipottaja.

        Epäsosialinen jos ei siedä erilaisuutta.Työpaikoilla on todella erilaisia ihmisiä. On jo aika puuttua,että kaikilla on hyvä olla. Ei vain niillä jotka jyrää päälle. Siis työpaikka kiusaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto voi olla tärkeä syy pitää pois koirat työpaikalta!

        Uskonto voi olla tärkeä syy tuoda koirat työpaikoille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, uskonnot pois työmailta. Joudun välillä tekemään töitä uskovaisen kanssa ja hän lähtee välillä rukoilemaan. Raivostuttavaa, kun kiire ja vähän porukkaa töissä, niin keskeytyy hommat. Kaiken lisäksi se on sallittua ja jalkojen pesupaikkakin piti Herralle saada.

        Aina kun joku lähtee tupakalle tai rukoilemaan hommat seis siksi aikaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakkatauot, kahvitauot, paskatauot on kuitenkin ok? Ja kahvihuoneessa jatkuva juoruilu?

        Ei missään työpaikoilla ole lakisääteisiä tupakkataukoja! Päin vastoin, monet työpaikat ovat kokonaan savuttomia, koko päivän, kaikille työntekijöille.

        Kahvitauot pidetään, jos ehditään. Itse olen juonut kahvini työpöytäni ääressä, töitä tehden jo ainakin kymmenen vuotta!

        Paskalla en käy työpaikalla ikinä!

        Tajusin just, että minähän olen jokaisen työnantajan unelma työntekijästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, uskonnot pois työmailta. Joudun välillä tekemään töitä uskovaisen kanssa ja hän lähtee välillä rukoilemaan. Raivostuttavaa, kun kiire ja vähän porukkaa töissä, niin keskeytyy hommat. Kaiken lisäksi se on sallittua ja jalkojen pesupaikkakin piti Herralle saada.

        Hilpase vessaan kun toinen mänöö lattialle pötköttään. Samat tauot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimies haluaa viihtyisän työpaikan ja hyvän hengen sinne, ei siellä silloin kaivatakaan takakireitä nipottaja.

        Jos todella on alkerginen koiralle tai kissalle, se ei ole takakireätä nipottamista. Tee siinä sitten töitä turpoavista silmistä vesi vuotaen räät poskella yskien ja kakoen kun henki ei tahdo kulkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakkatauot, kahvitauot, paskatauot on kuitenkin ok? Ja kahvihuoneessa jatkuva juoruilu?

        No ei liitu näihin koiriin mitenkään.


      • Anonyymi

        Mitä tekemistä sillä on allergioiden tai pelkojen kanssa jos työntekijällä on koira omassa työhuoneessa, pelot sitäpaitsi ovat pitkälle opeteltuja tai ihmiseen istutettuja tunnetiloja ja poistuvat ainoastaan kohtaamalla ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, uskonnot pois työmailta. Joudun välillä tekemään töitä uskovaisen kanssa ja hän lähtee välillä rukoilemaan. Raivostuttavaa, kun kiire ja vähän porukkaa töissä, niin keskeytyy hommat. Kaiken lisäksi se on sallittua ja jalkojen pesupaikkakin piti Herralle saada.

        Näin, mieluummin nuo Allahin pyllistelijät pois, kuin koirat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto voi olla tärkeä syy tuoda koirat työpaikoille!

        Minä tuon mahdollisimman suuren koiran, oikein kaapin kokoisen ja vihaisen koiran. Olen myös takakireä nipottaja ja mahdollisimman veemäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimies haluaa viihtyisän työpaikan ja hyvän hengen sinne, ei siellä silloin kaivatakaan takakireitä nipottaja.

        Pääasia, että on kivaa ja kaikilla hyvä mieli. Ihan sama vaikkei tulosta synny. Tämä on kommunismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto voi olla tärkeä syy tuoda koirat työpaikoille!

        Suomessa laki ja uskonto ovat vielä toistaiseksi eriytetyt. Sharia lakia-kyllä kohta enemmistö varmaan noudattaa tätä menoa. Hyvä niin eipähän tartte tehdä enää oikein mitään työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekemistä sillä on allergioiden tai pelkojen kanssa jos työntekijällä on koira omassa työhuoneessa, pelot sitäpaitsi ovat pitkälle opeteltuja tai ihmiseen istutettuja tunnetiloja ja poistuvat ainoastaan kohtaamalla ne.

        Ihan yes, jos huoneeseen ei esimerkiksi mene koira-allerginen kollega, siivoja tai työhuoneita joskus vaihdeta, jolloin jouduttaisiin tekemään nk. allergiasiivous.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tuon mahdollisimman suuren koiran, oikein kaapin kokoisen ja vihaisen koiran. Olen myös takakireä nipottaja ja mahdollisimman veemäinen.

        Mä tuon ponin. Säästän samalla tallimaksut ja vaadin parkkipaikan, johon mahtuu kuljetuskärry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto voi olla tärkeä syy pitää pois koirat työpaikalta!

        Uskonto täytyy pitää poissa työpaikoilta, koirat on tervetulleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hilpase vessaan kun toinen mänöö lattialle pötköttään. Samat tauot.

        Samaa mieltä. Jos perustan joskus firman, niin sinne palkataan ensimmäiseksi koirien hoitaja. Sitten vasta työntekijät, jotka saavat syödä sianlihaa. Ja juopotella. Ja kuunnella rokkia. Itse tosin olen täys raitis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimies haluaa viihtyisän työpaikan ja hyvän hengen sinne, ei siellä silloin kaivatakaan takakireitä nipottaja.

        Kysymys ei ole siitä, että työntekijät vihaisivat koiria tmv. vaan kyse on allergioista ja peloista joita työntekijät kokevat. On ihmisiä jotka todella pelkäävät esim. koiria. Allergioista sen verran että kauan samassa tilassa oleva koira-allergikko saa useimmiten oireita ennemmin tai myöhemmin, astmaatikko vielä herkemmin. Tällaiset asiat pitäisi esimiehen ymmärtää. Ja esim.koiran salliminen työympäristöön ei paranna sitä työilmapiiriä kuten kirjoituksistakin ilmenee. Jossain pitäisi se raja mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin, mieluummin nuo Allahin pyllistelijät pois, kuin koirat.

        Samaa mieltä.
        Tosin en ymmärrä miksi ihmeessä niitä koiria pitäisi ylipäänsä tuoda töihin. Joku uus ilmiö varmaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tuon mahdollisimman suuren koiran, oikein kaapin kokoisen ja vihaisen koiran. Olen myös takakireä nipottaja ja mahdollisimman veemäinen.

        Minä aattelin tuoda työpaikalle norsun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa laki ja uskonto ovat vielä toistaiseksi eriytetyt. Sharia lakia-kyllä kohta enemmistö varmaan noudattaa tätä menoa. Hyvä niin eipähän tartte tehdä enää oikein mitään työtä.

        Niin, suvakit varmaan haluais että työpaikoilla puhuttais esim arabiaa, persiaa tai somalia.

        Naiset pukeutuis huntuihin, ja sharia lakia noudatettais kirjaimellisesti.

        Miksi ette suvakit muuta esim afganistaniin, irakiin, tai somaliaan.

        Suomi suomalaisille, ja eletään maassa maan tavalla. Tai maasta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tuon ponin. Säästän samalla tallimaksut ja vaadin parkkipaikan, johon mahtuu kuljetuskärry.

        Hyvä idea. Minäpä tuon siinä tapauksessa hevosen. Nerokasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys ei ole siitä, että työntekijät vihaisivat koiria tmv. vaan kyse on allergioista ja peloista joita työntekijät kokevat. On ihmisiä jotka todella pelkäävät esim. koiria. Allergioista sen verran että kauan samassa tilassa oleva koira-allergikko saa useimmiten oireita ennemmin tai myöhemmin, astmaatikko vielä herkemmin. Tällaiset asiat pitäisi esimiehen ymmärtää. Ja esim.koiran salliminen työympäristöön ei paranna sitä työilmapiiriä kuten kirjoituksistakin ilmenee. Jossain pitäisi se raja mennä.

        Kun koira tulee työpaikalle, jää irtisanoutumisilmoitus tunnin päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tuon ponin. Säästän samalla tallimaksut ja vaadin parkkipaikan, johon mahtuu kuljetuskärry.

        Hevonenkin on vaaraton jos sitä ei säikäytä, vaikkapa haukkuvalla koiralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto voi olla tärkeä syy tuoda koirat työpaikoille!

        On sitä aikoihin eletty...nyt vaaditaan jo koirilta nuhteettomuus todistus...virukselta passi...ja puilta viisumi...ja vauvoilta G7 taikka G20 tyypitys...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, uskonnot pois työmailta. Joudun välillä tekemään töitä uskovaisen kanssa ja hän lähtee välillä rukoilemaan. Raivostuttavaa, kun kiire ja vähän porukkaa töissä, niin keskeytyy hommat. Kaiken lisäksi se on sallittua ja jalkojen pesupaikkakin piti Herralle saada.

        Pienestä sinua ärsyttää ja ei se rukoilu niin paljon aikaa vie.
        Kyllä yleensä ne jotka käy jatkuvasti tupakalla vie enemmän aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään työpaikoilla ole lakisääteisiä tupakkataukoja! Päin vastoin, monet työpaikat ovat kokonaan savuttomia, koko päivän, kaikille työntekijöille.

        Kahvitauot pidetään, jos ehditään. Itse olen juonut kahvini työpöytäni ääressä, töitä tehden jo ainakin kymmenen vuotta!

        Paskalla en käy työpaikalla ikinä!

        Tajusin just, että minähän olen jokaisen työnantajan unelma työntekijästä!

        Ei työantaja kiinnostaa pätkäkään sun uhriutuminen .
        Jos et sinä käy p…..niin ei se tarkoita ettei kukaan muukaan saa.
        Jos et pidä kahvitaukoja niin se on sun häpeäs ne kuin ovat lakisääteisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa laki ja uskonto ovat vielä toistaiseksi eriytetyt. Sharia lakia-kyllä kohta enemmistö varmaan noudattaa tätä menoa. Hyvä niin eipähän tartte tehdä enää oikein mitään työtä.

        Sharia lakia ? Et edes varmaan tiedä mitään sharia laista.
        Kyllä me noudatamme jo saamme vapaasti harjoittaa uskontoa ja rukoilla.
        Se on osa sharia ja se että noudatetaan suomen lakia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto täytyy pitää poissa työpaikoilta, koirat on tervetulleita.

        Eläimet eivät kuuluu työpaikkoille piste.
        Työtä tekevät sinne ainoastaan kuuluu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, uskonnot pois työmailta. Joudun välillä tekemään töitä uskovaisen kanssa ja hän lähtee välillä rukoilemaan. Raivostuttavaa, kun kiire ja vähän porukkaa töissä, niin keskeytyy hommat. Kaiken lisäksi se on sallittua ja jalkojen pesupaikkakin piti Herralle saada.

        Siis onko tosi, että voit keskeyttää työsi ja mennä pyllistelemään ? Ja käydä tupakalla ? kahvitaukojen lisäksi....jotka on sovittu kaikille....eikö tuo pyllistelijä voisi keskittyä työhönsä ja hoitaa kahvitauolla nuo seremoniat ? itse en ottaisi töihin, en todellakaan.....en ketään, jotka ovat aktiiviuskovaisia, siis muitakin, kuin edellä mainitut....saimme kiinni kerran, kun kaksi siivoojaamme piti rukouspalaveria ja asiakkaat odottivat .... Ei hyvä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, suvakit varmaan haluais että työpaikoilla puhuttais esim arabiaa, persiaa tai somalia.

        Naiset pukeutuis huntuihin, ja sharia lakia noudatettais kirjaimellisesti.

        Miksi ette suvakit muuta esim afganistaniin, irakiin, tai somaliaan.

        Suomi suomalaisille, ja eletään maassa maan tavalla. Tai maasta pois.

        Sharia tarkoittaa sitä että saa harjoittaa uskontoa vapaasti.
        Ja kyllä on hyvä, jos osaa monta kieltä .
        Se on vaan rikkaus.
        Kukaan ei ole vaatimassa jokaisen käyttämään huivia.
        Ja toi typerä fraasi suomi suomalaisille on niin kulunut huoh! Et sinä ole päättänyt mihin synnyit .Se vaan tapahtui.
        Suomessa on uskoononvapaus joten juu kyllä eletään suomen sääntöjen mukaan😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tupakkatauot, kahvitauot, paskatauot on kuitenkin ok? Ja kahvihuoneessa jatkuva juoruilu?

        Nuo kaikki tauot voi yhdistää viralliselle kahvitauolle....jos työntekijä vähän ajattelee, että töitäkin ja tulosta pitäisi myös saada aikaiseksi, että se työpaikkakin säilyisi eikä olisi vain taukoilun paikka....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään työpaikoilla ole lakisääteisiä tupakkataukoja! Päin vastoin, monet työpaikat ovat kokonaan savuttomia, koko päivän, kaikille työntekijöille.

        Kahvitauot pidetään, jos ehditään. Itse olen juonut kahvini työpöytäni ääressä, töitä tehden jo ainakin kymmenen vuotta!

        Paskalla en käy työpaikalla ikinä!

        Tajusin just, että minähän olen jokaisen työnantajan unelma työntekijästä!

        No jos sä et edes taukojas pidä ni tyhmähän sä oot👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.
        Tosin en ymmärrä miksi ihmeessä niitä koiria pitäisi ylipäänsä tuoda töihin. Joku uus ilmiö varmaankin.

        Kun ne koirat on nykyään niin eroahdistuneita! Itse tykkään ihan varmasti koirista,mutta rajansa kaikella sentään. Olin liittynyt fb Hoitoapua eläimille-ryhmään ja erehdyin siellä kertomaan,että ei voi olla niin ettei voi käydä töissä kun koira ei kestä yksin kotona. Ja että pitääkö koiralta kysyä,saako mennä pizzalle.? -Mitä tapahtui: ylläpitäjä kertoi kuinka oli joutunut poistamaan kommenttini KRITIIKIN takia! Että voi voi , kun k.o.asian kanssa kipuileva oli rohkaistunut pyytämään apua... Tietty,että apua tarvii,nimenomaan opetusta molemmille!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kuudenkymmenen alkuaineen allergikkona...suosittelen ehdottomast ettei siedätyshoitoakaan kannata säästää huomiselle ja mikäpä olisikaan helpompi hoitomuoto kuin koira.Tuo ihmisen parasystävä joka seuraa häntä kaikkialle....jopa työpaikalle....

        Hanki corona...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto voi olla tärkeä syy pitää pois koirat työpaikalta!

        Islamistiperkeleet joo....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto voi olla tärkeä syy tuoda koirat työpaikoille!

        Dobermannit puree islamistiperkeleitä.Kannatan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään työpaikoilla ole lakisääteisiä tupakkataukoja! Päin vastoin, monet työpaikat ovat kokonaan savuttomia, koko päivän, kaikille työntekijöille.

        Kahvitauot pidetään, jos ehditään. Itse olen juonut kahvini työpöytäni ääressä, töitä tehden jo ainakin kymmenen vuotta!

        Paskalla en käy työpaikalla ikinä!

        Tajusin just, että minähän olen jokaisen työnantajan unelma työntekijästä!

        Paskalla kannattaa käydä.Menee paperit tynantajan piikkiin...hmmm.paitsi etätöissä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tuon mahdollisimman suuren koiran, oikein kaapin kokoisen ja vihaisen koiran. Olen myös takakireä nipottaja ja mahdollisimman veemäinen.

        Hienoa.Tuollaisia tarvitaan jokaiselle työpaikalle.Auswitchissa toimi kuulemma hyvin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia, että on kivaa ja kaikilla hyvä mieli. Ihan sama vaikkei tulosta synny. Tämä on kommunismia.

        Juu.Eikä tarvii edes nussia omaa muijaa ku proletariaatit hoitaa senkin,senkun vaan oleilee nälissään ilman mukavuuksia.On se hienoa toi kommunismi jota nyt meillekin ajetaan.Ollaan vaan leirillä teltassa kylmässä. Leirielämä on kivaa.Sääli kun sitten tulevat ja taluttavat kuopan reunalle ,just kun tottui ja alkoi olla ihannepainoinen eli laiha Pippa Laukan ohjelman mukaan ....mahtuu tietty joukkohautaan paremmin ja enemmän....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto täytyy pitää poissa työpaikoilta, koirat on tervetulleita.

        Entä jos koira on vaikka muslimi ja mukana matto ja kaikki...Täytyyhän koiran saada pyllistää mekkaan päin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Jos perustan joskus firman, niin sinne palkataan ensimmäiseksi koirien hoitaja. Sitten vasta työntekijät, jotka saavat syödä sianlihaa. Ja juopotella. Ja kuunnella rokkia. Itse tosin olen täys raitis.

        Ilmoittaudun heti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys ei ole siitä, että työntekijät vihaisivat koiria tmv. vaan kyse on allergioista ja peloista joita työntekijät kokevat. On ihmisiä jotka todella pelkäävät esim. koiria. Allergioista sen verran että kauan samassa tilassa oleva koira-allergikko saa useimmiten oireita ennemmin tai myöhemmin, astmaatikko vielä herkemmin. Tällaiset asiat pitäisi esimiehen ymmärtää. Ja esim.koiran salliminen työympäristöön ei paranna sitä työilmapiiriä kuten kirjoituksistakin ilmenee. Jossain pitäisi se raja mennä.

        Siis miksi koirat töihin? No koira on luotettvampi ja ehdottoman sosiaalinen ja tarkka.Siis kaikinpuolin parempi kuin työntekijä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.
        Tosin en ymmärrä miksi ihmeessä niitä koiria pitäisi ylipäänsä tuoda töihin. Joku uus ilmiö varmaankin.

        Siis jos minä perustaisin yrityksen niin siellä olisi vain koiria töissä,Ihmisiin ei voi luottaa. Lisäksi koirat ei käytä autoja,shoppaile jne.erittäin vihreää ajattelua..ja älykkyysosamäärä olisi työntrekijöilläni sama kuin vihreillä.Tämä se on tasaarvoa ja demokratiaa..Feministien älykkys ei valitettavasti riittäisi,mutta he voisivat ulkoiluttaa työntekijöitäni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.
        Tosin en ymmärrä miksi ihmeessä niitä koiria pitäisi ylipäänsä tuoda töihin. Joku uus ilmiö varmaankin.

        Tuossa on myös sellainen mahdollisuus, että ne koirat tuovat ne ihmiset...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aattelin tuoda työpaikalle norsun.

        Norsu on todella hyvä..ei vaadi jatkuvaa leikkimistä ja paskottamista.Minä äänestän suraavissa vaaleissa Norsua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, suvakit varmaan haluais että työpaikoilla puhuttais esim arabiaa, persiaa tai somalia.

        Naiset pukeutuis huntuihin, ja sharia lakia noudatettais kirjaimellisesti.

        Miksi ette suvakit muuta esim afganistaniin, irakiin, tai somaliaan.

        Suomi suomalaisille, ja eletään maassa maan tavalla. Tai maasta pois.

        Huntu on hyvä,pillu saa näkyä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun koira tulee työpaikalle, jää irtisanoutumisilmoitus tunnin päästä.

        Ohhoh,Aika hidas olet näköjään.Tunnin päästä??Onko jo pienenä ollut hitautta.Onko diagnoosia?Vaikuttaa vakavalta...Onko suojatyöpaikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläimet eivät kuuluu työpaikkoille piste.
        Työtä tekevät sinne ainoastaan kuuluu.

        Onko orja eläin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sharia tarkoittaa sitä että saa harjoittaa uskontoa vapaasti.
        Ja kyllä on hyvä, jos osaa monta kieltä .
        Se on vaan rikkaus.
        Kukaan ei ole vaatimassa jokaisen käyttämään huivia.
        Ja toi typerä fraasi suomi suomalaisille on niin kulunut huoh! Et sinä ole päättänyt mihin synnyit .Se vaan tapahtui.
        Suomessa on uskoononvapaus joten juu kyllä eletään suomen sääntöjen mukaan😁

        Mulla sellainen kokemus, että kun antaa musliminartulle kunnolla melaa, se vinkuu paljon enemmän kuin tavismuija.Onko muilla sama?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto täytyy pitää poissa työpaikoilta, koirat on tervetulleita.

        Mä haluun tuoda mun iki- ihanan minisian, joka on nykyään n. metrin korkea ja painaa 100kg, siinä niuhottajille lisää taakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin, mieluummin nuo Allahin pyllistelijät pois, kuin koirat.

        Samaten nuo kristityt Jeesustelijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto voi olla tärkeä syy pitää pois koirat työpaikalta!

        Joo, minä en edes koiraani altistaisi uskonnolle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos todella on alkerginen koiralle tai kissalle, se ei ole takakireätä nipottamista. Tee siinä sitten töitä turpoavista silmistä vesi vuotaen räät poskella yskien ja kakoen kun henki ei tahdo kulkea.

        Minä ainakin haluan koiran työpaikalle. Miksi minun pitäisi kärsiä aina allergisten vuoksi. Vaihtakoot he työpaikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto voi olla tärkeä syy pitää pois koirat työpaikalta!

        Kaveri tykkää koirista mutta ei uskontonsa takia pidä niitä "puhtaina". Pakko myöntää koiran omistajana että olen vähän samaa mieltä: koiran öuontp ln maistella raatojam syödä hevosenkakkaa ja tehdä alapesu omalla kielellään. Siksi meillä on "lattiakoiria" eikä ne nuku meidån kanssa eikä sohvallakasn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto voi olla tärkeä syy tuoda koirat työpaikoille!

        Mutta jos koirat ovat saastaisia haram


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aattelin tuoda työpaikalle norsun.

        Voin tuoda työpaikalle lähiövalaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaten nuo kristityt Jeesustelijat.

        Kristinusko on ainakin toistaiseksi vielä meidän valtionuskonto. Toisin kun islam. Mikäs islamin puolustelija sinä olet? Jeesustelijat harvemmin pitävät joka päivä töissä hartaushetkiä, suurin osa kristityistä ei osoita uskontoaan millään tavalla esim töissä, koska se ei ole meidän tapana.
        Luterilaisuuteen kuuluu ahkera työnteko että jos siitä lähdetään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tuon ponin. Säästän samalla tallimaksut ja vaadin parkkipaikan, johon mahtuu kuljetuskärry.

        😂🤣😅👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tuon ponin. Säästän samalla tallimaksut ja vaadin parkkipaikan, johon mahtuu kuljetuskärry.

        "Mä tuon ponin"...tuo oli hyvä :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tuon ponin. Säästän samalla tallimaksut ja vaadin parkkipaikan, johon mahtuu kuljetuskärry.

        :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aattelin tuoda työpaikalle norsun.

        :D !! Ja minä laiskiaisen koska se luo työilmapiiriin sitä motivaatiota...


    • Anonyymi

      Minusta tuo on hyvä juttu, toki pitää huomioida ihmisten mahdolliset allergiat.

      Eläimet todistetusti tekevät hyvää ihmisten mielenterveydelle ja laskevat stressitasoja, ja muutenkin pandemia-aikana moni koira on tottunut aikalailla jatkuvaan seuraan. Win-win.

      • Anonyymi

        Itse olen koira ihminen, siis hyvä kaveri joka vaatii seuraa, lenkkeilyä ruokaa ym. En kyllä ymmärrä, jos työpaikalle tuodaan lemmikki mukana. Siis yksi kun tuo niin toinen ajattelee, minäkin pidän lemmikin mukana. Onhan siitä pidettävä työpaikalla palaveri onko se hyväksyttävää. Suotta ottaa koiraa kotiin yksin päiväksi riitumaan jos on vielä iltamenot päällä. Eri asia, jos kotona joku esim. koirarakas ihminen kävisi päivällä sitä kävelyttämässä.


      • Anonyymi

        Minkä rotuiset koirat voi tuoda työpaikoille. Siinä jo tulee kastijako


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen koira ihminen, siis hyvä kaveri joka vaatii seuraa, lenkkeilyä ruokaa ym. En kyllä ymmärrä, jos työpaikalle tuodaan lemmikki mukana. Siis yksi kun tuo niin toinen ajattelee, minäkin pidän lemmikin mukana. Onhan siitä pidettävä työpaikalla palaveri onko se hyväksyttävää. Suotta ottaa koiraa kotiin yksin päiväksi riitumaan jos on vielä iltamenot päällä. Eri asia, jos kotona joku esim. koirarakas ihminen kävisi päivällä sitä kävelyttämässä.

        Luin kiireessä ja luulin että olet koira. Yhdyssanat tekee sellaista. HAHAH
        Ja etkö voi viedä koiraasi päivähoitoon? Hoitopaikkoja koirille perustetaan nyt paljon. Lapsista viis, heillä ei tarvi olla niin montaa hoitajaa.
        Koira on kunkku!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin kiireessä ja luulin että olet koira. Yhdyssanat tekee sellaista. HAHAH
        Ja etkö voi viedä koiraasi päivähoitoon? Hoitopaikkoja koirille perustetaan nyt paljon. Lapsista viis, heillä ei tarvi olla niin montaa hoitajaa.
        Koira on kunkku!

        Niin, kyllä minä olen koira ihminen ja hoidan koirani itse ei tarvitse kenenkään vaivautua esim. kissa ihmisen hoitakoon vain mirrinsä. Hau-hau!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä rotuiset koirat voi tuoda työpaikoille. Siinä jo tulee kastijako

        Siis työnantajan tulee ilmoittaa, onko työpaikka nk. kennel-terraario tms. varustettu vai vain ihmisrodulle toistaiseksi.


      • Anonyymi

        Silloin puhutaan ns. terapia-koirista. He ovat käyneet tarkan seulonnan että voivat olla erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Se on eri asia verrattuna siihen omaan koiraan josta kukaan ei voi tietää miten se käyttäytyy kun vieraita ihmisiä ja outo ympäristö. Terapia koiran tapauksessa, otetaan huomioon myös allergikot jne. jos heitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin puhutaan ns. terapia-koirista. He ovat käyneet tarkan seulonnan että voivat olla erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Se on eri asia verrattuna siihen omaan koiraan josta kukaan ei voi tietää miten se käyttäytyy kun vieraita ihmisiä ja outo ympäristö. Terapia koiran tapauksessa, otetaan huomioon myös allergikot jne. jos heitä on.

        Uskomushoito parhaasta päästä, vaikka parempiakin on.


      • Anonyymi

        Vähän kuin aseen kantaminen julkisella paikalla rentouttaa ilmapiiriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen koira ihminen, siis hyvä kaveri joka vaatii seuraa, lenkkeilyä ruokaa ym. En kyllä ymmärrä, jos työpaikalle tuodaan lemmikki mukana. Siis yksi kun tuo niin toinen ajattelee, minäkin pidän lemmikin mukana. Onhan siitä pidettävä työpaikalla palaveri onko se hyväksyttävää. Suotta ottaa koiraa kotiin yksin päiväksi riitumaan jos on vielä iltamenot päällä. Eri asia, jos kotona joku esim. koirarakas ihminen kävisi päivällä sitä kävelyttämässä.

        No pitäis jo etukäteen miettiä …Se koira ulvoo päivät pitkät himassa .Se vasta onkin hermoja raastava.
        Ei kannata hankkia koira …kuin kerran ei ole niille aikaa.


    • Anonyymi

      Lemmikit eivät kuulu työpaikoille.Levittävät tauteja.Uhka jopa toisia koiria kohtaan. Nyt koiran suusta tullut matoa ym.Kissa on vaarallinen raskana oleville. ym,

      • Anonyymi

        Niissä maissa, joissa asutaan eläinten kanssa ei ole eläinallergiaa,


      • Anonyymi

        Koirien paikka ei ole työpaikalla.Mutta ihmettelen nykyihmisiä miten vihaavat eläimiä.Eläimet ovat parhaita ystäviä ihmisille. Ilman niin luonnoneläimiä kuin lemmikkejäkin elämä olisi paljon tylsempää.Tuttavapiirissäni on myös eräs henkilö joka aina valittaa eläimistä.Eläimillä on samanlainen oikeus elää tässä maailmassa.Mutta ihmiset ovat nykyaikana niin itseään täynnä,oikeita MULKKUJA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirien paikka ei ole työpaikalla.Mutta ihmettelen nykyihmisiä miten vihaavat eläimiä.Eläimet ovat parhaita ystäviä ihmisille. Ilman niin luonnoneläimiä kuin lemmikkejäkin elämä olisi paljon tylsempää.Tuttavapiirissäni on myös eräs henkilö joka aina valittaa eläimistä.Eläimillä on samanlainen oikeus elää tässä maailmassa.Mutta ihmiset ovat nykyaikana niin itseään täynnä,oikeita MULKKUJA.

        Riippuu työpaikasta kuinka koirat sopii sinne. Toimistoon jossa on huoneita, eikä asiakkaita juokse samoissa tiloissa, on koira mitä parhain työhyvinvoinnin ja mielenterveyen kannalta, tästä on ihan tutkittua tietoa.


      • Anonyymi

        En ole koiria nähnyt Euroopassa työpaikoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koiria nähnyt Euroopassa työpaikoilla.

        Meillä on toimisto keilaniemessä eli Euroopassa ja täällä vilistää kaksikin koiraa. Kaikki tämän työpaikan henkilöt väittävät, että on ihan ok ja kiva homma.


      • Anonyymi

        Löytyikö se pakollinen ymmärtäjä. Siis että koirat eivät kenties evitä tauteja mitätöisi sen pulman mikä allergisille ja pelkääville muodostuu ja siksi keskustelu seis ja koirat työpaikoille heti. Sitä paitsi koirat löyhkäävät, ihan hirveälle, jos joku muuta väittää kuumana päivänä autossa uimareissun jälkeen, ja muutenkin ei sellaista saa päästää vaikuttamaan asioihin. Oma kämppä saa kai haista paskalle tai mistä mädästä nyt tykkääkään, muilta ei voi vaatia ymmärrystä sentään työpaikalla jonkun marginaali mulkvisti mielipuolen pillin mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koiria nähnyt Euroopassa työpaikoilla.

        Just niin, kannattaa hakeutua sinne maailmalle missä kaikki on paremmin esim. Kreikkaan missä tiedetään siitä oikeasta työnteosta enemmän ja kyllä juoksentelee koiria joka paikassa. Taitaa olla käyty kovinkin maailmalla Tallinnaa ja Kanariaa myöten ja meillä on niin junttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niissä maissa, joissa asutaan eläinten kanssa ei ole eläinallergiaa,

        Höpö höpö. Aivan taatusti perheissä esiintyy allergiaa, vaikka lemmikki olisikin. Koira-allergisessa perheessä voi aivan hyvin olla kissa, meillä ainakin.
        Allergiat eivät tunnusta maarajoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyikö se pakollinen ymmärtäjä. Siis että koirat eivät kenties evitä tauteja mitätöisi sen pulman mikä allergisille ja pelkääville muodostuu ja siksi keskustelu seis ja koirat työpaikoille heti. Sitä paitsi koirat löyhkäävät, ihan hirveälle, jos joku muuta väittää kuumana päivänä autossa uimareissun jälkeen, ja muutenkin ei sellaista saa päästää vaikuttamaan asioihin. Oma kämppä saa kai haista paskalle tai mistä mädästä nyt tykkääkään, muilta ei voi vaatia ymmärrystä sentään työpaikalla jonkun marginaali mulkvisti mielipuolen pillin mukaan.

        Onko työpaikkasi kuumassa autossa uitetun koiran kanssa? Eihän tuo nyt liittynyt juttuun mitenkään, mutta myönnän ettei märkä jäniskoira ole minunkaan lempi tuoksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niissä maissa, joissa asutaan eläinten kanssa ei ole eläinallergiaa,

        Katukoirat ulkomailla ovat kirppuja täynnä.


      • Anonyymi

        Voi sinua sinisilmäistä. kaikki ei tule lehtien palstoille.Sitäpaitsi.Missä vedetään raja minkä lemmikin saa tuoda tuopaikalla. Tuon käärmeen sitä tykkää todella paljon. Viihtyy hyvin koiran kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin, kannattaa hakeutua sinne maailmalle missä kaikki on paremmin esim. Kreikkaan missä tiedetään siitä oikeasta työnteosta enemmän ja kyllä juoksentelee koiria joka paikassa. Taitaa olla käyty kovinkin maailmalla Tallinnaa ja Kanariaa myöten ja meillä on niin junttia.

        Muista ulkomailla on lämmintä. Täällä ei voi koiraa pitää ulkona koko päivää. Kreikassa koirilla paljon tauteja joita ei hoideta ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Aivan taatusti perheissä esiintyy allergiaa, vaikka lemmikki olisikin. Koira-allergisessa perheessä voi aivan hyvin olla kissa, meillä ainakin.
        Allergiat eivät tunnusta maarajoja.

        Tiedän paljon perheitä joissa on koira. Koiran omistaja viis veisaa vaikka on allerginen. Käyttää suihkeita. Ei voi luopua koirasta kun tykkää niin kovasti- Mutta työkaverilta ei voi vaatia, että terveys menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niissä maissa, joissa asutaan eläinten kanssa ei ole eläinallergiaa,

        Minun perheessä oli koiria ja muitakin eläimiä siitä asti kun olin pieni. Niin vaan olen ollut koko 35 vuotiaan elämäni ollut allerginen ja noin 7 vuotiaasta lähtien niin pahasti, että minä en asu eläinten kanssa, en käy sellaisissa kyläpaikoissa joissa on eläimiä ja en ikipäivänä menisi työpaikkaan, jossa on eläimiä.
        En ole nipottaja ja siedätystä olen saanut useasti. Vaan ei auta. Silmät muurautuu umpeen, nenä vuotaa ja astmalääkkeetkään ei auta astmakohtaukseen, jos olen 15 minuuttia pidempään paikassa, jossa on sisällä eläimiä. Että sellaista. Ja kun minäkin olen oikeutettu niin terveeseen elämään kuin se ylipäätään näin allergisen on mahdollista.

        Terveet eivät ymmärrä ja on helppo huudella, että allerginen nipottaa. Sitten moni on alkanut ymmärtää, kun näkee sellaisen kohtauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirien paikka ei ole työpaikalla.Mutta ihmettelen nykyihmisiä miten vihaavat eläimiä.Eläimet ovat parhaita ystäviä ihmisille. Ilman niin luonnoneläimiä kuin lemmikkejäkin elämä olisi paljon tylsempää.Tuttavapiirissäni on myös eräs henkilö joka aina valittaa eläimistä.Eläimillä on samanlainen oikeus elää tässä maailmassa.Mutta ihmiset ovat nykyaikana niin itseään täynnä,oikeita MULKKUJA.

        Kotieläimet eivät ole täällä luonnostaan. Ihminen on ne tänne luonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua sinisilmäistä. kaikki ei tule lehtien palstoille.Sitäpaitsi.Missä vedetään raja minkä lemmikin saa tuoda tuopaikalla. Tuon käärmeen sitä tykkää todella paljon. Viihtyy hyvin koiran kanssa.

        Hyvä! Viepä se käärme sinne töihin, toivottavasti se edes on tarpeeksi iso boa tai anaconda. Mikään pieni viljakäärme ei ole mistään kotoisin.
        Itse ajattelin viedä rotat, 4kpl ja ovat tosi vilkkaita.
        Voi olla ettei illalla tarvi montaa viedä takaisin, mutta sehän on vaan helpotus kaikille.
        Ostan uusia sitten.


      • Anonyymi

        Loiset ja taudit johtuu että eläimistä ei ole huolehdittu. Hylätty omilleen syömään mitä sattuu. Ihmisten vika. Rescuetoiminta on eläinsuojeluna ihmistenkin etu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on toimisto keilaniemessä eli Euroopassa ja täällä vilistää kaksikin koiraa. Kaikki tämän työpaikan henkilöt väittävät, että on ihan ok ja kiva homma.

        Minäpä olen, Kreikassa, Pariisissa ja Barcelonassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on toimisto keilaniemessä eli Euroopassa ja täällä vilistää kaksikin koiraa. Kaikki tämän työpaikan henkilöt väittävät, että on ihan ok ja kiva homma.

        Sitä olen ihmetellyt kuinka nämä allergikot useinkin vetävät tupakkaa tauotta, mutta kun telkkarissa koiran näkevät, ovat tukehtua….


      • Anonyymi

        Juu, juu matoja ja vaahtoa tulee joka koiran suusta.... Ihana työpaikka tuo olisi jos koira kaveri vois olla mukana. Tietty koulutettu ja sosiaalistettu toisiin koiriin.


      • Anonyymi

        Melkein kaikki on nykyään vaarallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua sinisilmäistä. kaikki ei tule lehtien palstoille.Sitäpaitsi.Missä vedetään raja minkä lemmikin saa tuoda tuopaikalla. Tuon käärmeen sitä tykkää todella paljon. Viihtyy hyvin koiran kanssa.

        Hiiret ovat kivoja vipeltäjiä. Yöllä käyvät syömässä kaapista näkkäriä ja miten suloiset nappisilmät ja häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on toimisto keilaniemessä eli Euroopassa ja täällä vilistää kaksikin koiraa. Kaikki tämän työpaikan henkilöt väittävät, että on ihan ok ja kiva homma.

        Minullapa tulee plöröt housuun joka 10.,minuutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiiret ovat kivoja vipeltäjiä. Yöllä käyvät syömässä kaapista näkkäriä ja miten suloiset nappisilmät ja häntä.

        Hiiret käyvät syömässä työpaikan jääkaapista muiden eväät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niissä maissa, joissa asutaan eläinten kanssa ei ole eläinallergiaa,

        Eläimet suurimman osan ajastaan ulkona ei sisätiloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän paljon perheitä joissa on koira. Koiran omistaja viis veisaa vaikka on allerginen. Käyttää suihkeita. Ei voi luopua koirasta kun tykkää niin kovasti- Mutta työkaverilta ei voi vaatia, että terveys menee.

        Mun pitää saada tuoda puoliso työpaikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua sinisilmäistä. kaikki ei tule lehtien palstoille.Sitäpaitsi.Missä vedetään raja minkä lemmikin saa tuoda tuopaikalla. Tuon käärmeen sitä tykkää todella paljon. Viihtyy hyvin koiran kanssa.

        Kyllä sääkoira sini on ok Pekka Poudan kans,odottaa uskollisesti palkkaa vieressä.taskua katselee koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Viepä se käärme sinne töihin, toivottavasti se edes on tarpeeksi iso boa tai anaconda. Mikään pieni viljakäärme ei ole mistään kotoisin.
        Itse ajattelin viedä rotat, 4kpl ja ovat tosi vilkkaita.
        Voi olla ettei illalla tarvi montaa viedä takaisin, mutta sehän on vaan helpotus kaikille.
        Ostan uusia sitten.

        Onko sulla kobra,se sihahtaa kivasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotieläimet eivät ole täällä luonnostaan. Ihminen on ne tänne luonnut.

        Luolamiesten piirroksissa on koiria joten kyllä kaukasi pitää mennä jos ihminen niin jos ihmseksi voidaan sitä elukkaa kuvat jolla oli jo koira mukana elämässä. Miettikää sitä paskan puhujat. Koira aiheuttaa vähemmän ongelmia kuin yksi ihminen joka pilaa koko työpaikan hyvinvoinnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Viepä se käärme sinne töihin, toivottavasti se edes on tarpeeksi iso boa tai anaconda. Mikään pieni viljakäärme ei ole mistään kotoisin.
        Itse ajattelin viedä rotat, 4kpl ja ovat tosi vilkkaita.
        Voi olla ettei illalla tarvi montaa viedä takaisin, mutta sehän on vaan helpotus kaikille.
        Ostan uusia sitten.

        Lapsellinen kommentti erittäin lapsellinen mutta kirjoituksestasi paistaa ettet ole töissä tai edes ikinä pääse töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko työpaikkasi kuumassa autossa uitetun koiran kanssa? Eihän tuo nyt liittynyt juttuun mitenkään, mutta myönnän ettei märkä jäniskoira ole minunkaan lempi tuoksu.

        Märän koiran tuoksu on ihana, koiranpennun tassujen tuoksu kyllä kaikkein paras!
        En ymmärrä miksei joku pidä koiran tuoksusta, niin hellyttävä ja kotoinen tuoksu.


    • Anonyymi

      Lemmikkieläimet sotkee ympäristöään.Aivan kauhea katsoa kun omistaja juotta mukista josta itsekin juuri juonut. hyi,Enpä mene sinne kylään.

      • Anonyymi

        Kyllä joutilaat kakarat vie sotkemisessa voiton.


      • Anonyymi

        Koirattomat ovat jotenkin rajoittuneita ja reppanoita, mutta minkä sille voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirattomat ovat jotenkin rajoittuneita ja reppanoita, mutta minkä sille voi.

        Just, miksi sitten väkivaltaisilla on useimmiten isohko koira?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, miksi sitten väkivaltaisilla on useimmiten isohko koira?

        Koska koirien agressio (huom yhdellä geellä) on niin ihanaa katsottavaa! Näin sepusteli yksi neljän laumanvartijan omistaja oikeudelle pidettyään koiriaan irti naapurinsa pihalla.
        Sama pariskunta kekkuloi saunailtoina humalassa alasti pihalla ja paini ja pökki koiriaan.


      • Anonyymi

        Hyvä, pysy kotona!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska koirien agressio (huom yhdellä geellä) on niin ihanaa katsottavaa! Näin sepusteli yksi neljän laumanvartijan omistaja oikeudelle pidettyään koiriaan irti naapurinsa pihalla.
        Sama pariskunta kekkuloi saunailtoina humalassa alasti pihalla ja paini ja pökki koiriaan.

        2 g:tä on oikea muoto Jeppe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska koirien agressio (huom yhdellä geellä) on niin ihanaa katsottavaa! Näin sepusteli yksi neljän laumanvartijan omistaja oikeudelle pidettyään koiriaan irti naapurinsa pihalla.
        Sama pariskunta kekkuloi saunailtoina humalassa alasti pihalla ja paini ja pökki koiriaan.

        Miksi aggressio pitäisi kirjoittaa väärin eli yhdellä g:llä?


      • Anonyymi

        Niinpä. Ei koiralle pidä juottaa mukista, josta on juuri itse juonut. Mitä lie hammasmätää ja kariesta siinä viaton eläin joutuu vastaanottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, miksi sitten väkivaltaisilla on useimmiten isohko koira?

        Koska asetta ei saa kantaa yleisellä paikalla, lukuun ottamatta koiraa.


    • Anonyymi

      .Vaihtakaa työpaikka tehkää työt kotona. Niin on oikein.En ainakaan halua,että saa tartunnan lemmikieläimeltä. Nyt pitäisi valistaa eläinten pidostaTuodaan katukoiria ulkomailta. ym

      • Anonyymi

        Minkä tartunnan voit saada kotikoiralta. Ne on monesti puhtaampia ja siistimpiä kuin vesipäiset kasvattamattomat kakarat.


      • Anonyymi

        Tehkää työt kotona, helppoahan se on valmistaa vaneria kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä tartunnan voit saada kotikoiralta. Ne on monesti puhtaampia ja siistimpiä kuin vesipäiset kasvattamattomat kakarat.

        Seuraa omaa koiraasi. punkkeja ,etkö ole tajunnut katsoa. Nuuskii kaikki toisten koirien jätökset. Kun koirasi käy tarpeillaa. Niin sinähän katsot toisaalle. Et joudu vastuuseen kun,et nähnyt mihin koirasi kakkasi. Toisen tontille.Miksi koiralle annnetaan mato kuureja. ym.Käytä koiraasi eläinlääkärissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä tartunnan voit saada kotikoiralta. Ne on monesti puhtaampia ja siistimpiä kuin vesipäiset kasvattamattomat kakarat.

        No ihan ensiksi eri bakteerikanta jen.jne.jne,


    • Anonyymi

      Olen sivusta seurannut kun koira tuodaan. Vie muuten työaikaa. Aivan kuin tupakalla kävijät.Siinä sitten höpistää miten koiralla menee ym. siihen liittyvää.

      • Anonyymi

        Mitä aikaa se vie? Käydään korkeitaan ulkona ruokkisella tai kahvitauolla.
        Kumpi vie enemmän aikaa, juttelu koiralle vai työkaverille, niinpä.


    • Anonyymi

      Ymmärrän jos kyseessä on koirahoitola, mutta epäilen, että harvempi asiakas on valmis maksamaan työstä täyttä tuntihintaa jos 25% työajasta käytetään Pluton rapsutteluun. Ei ehkä ihan loppuun asti mietittyjä liikkeitä työnantajilta, jotka tekevät työpaikasta eläintarhan.

    • Anonyymi

      Mielummin koirat työpaikoille kuin vanhalle viinalle haisevat densat jotka ovat suojatyöpaikassa...

      • Anonyymi

        Kyllä koira haisee pahemmalle x10 kuin vanha viina.


    • Anonyymi

      Sillä räkäsellä nakkikiskallako? Joku muu tekee sitten paskaduunisi.

    • Anonyymi

      Eikö tollot tajua, että joku työntekijä voi olla koiralle alerginen. Koirat pois työpaikoilta joku järki tähänkin pitää saada. Tilannehan voi johtaa siihen että joku tuo käärmeen työpaikalle ja sanoo minulla sama oikeus kuin tuolla joka koiran tuo..Seuraava tuo sian sinne ym

      • Anonyymi

        No mieluummin käärme kuin koira. Se ei haise, metelöi eikä kuolaa. Sama koskee sikaa.


      • Anonyymi

        Eikö joku tollo tajua,että koiran omistaja voi itsekin sairastua allergiaan kun liika on koiran kanssa.


    • Anonyymi

      Onko se sitten työaikaan sisältyvää, että käy välillä ulkoiluttaa koiraa ? Ennemmin vaikka vie johki koirien päivähoitopaikkaan, jos ei tahdo koiransa olevan yksin työpäivää. Allergisia pitää myös ajatella.

      • Anonyymi

        Anonyymi kirj. 01.11. Kirjoituksesi oli lyhykäisyydessään erittäin osuva.
        Terveisin Lemmikin Omistaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi kirj. 01.11. Kirjoituksesi oli lyhykäisyydessään erittäin osuva.
        Terveisin Lemmikin Omistaja.

        Niin..lasketaanko työaikaan kun käydään koiraa pissattamassa/kakkimassa ulkona??


    • Anonyymi

      Koira on työpaikalla vain hyväksi, se pitää ilmapiirin leppoisena ja inhimillisenä.
      Allergia kortti on aina pelissä, muta vain murto-osa on oikeasti koiralle allerginen. Ennemmin pitäisi olla huolissaan tupakoinnista ja hajuvesistä.

    • Anonyymi

      Tuskin ne koirat siellä juoksentelee ja kuolaa joka paikkaan, ne yleensä nukkuu suurimman osaa ajastaan.
      Tietämättömyys ja kateus on syynä tuollaisiin avauksiin.

      • Anonyymi

        Voi miksi koiran omistajat valtaa joka paikan. Ostoskärryt koirien käytön jälkeen hyi. Tiedätkö mitä koira haistaa. Sitten otat suukon koiran suulta.Kadun varsilla kun asuu niin koiran ulkoiluttaja katsoo muualle kun koira tekee tarpeensa. Tykkäätkö itse siivota omalta tontilta koiran jätöksi. Ehdotan,että koirista menee vero. Sen verran olen siivonnut jätöksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miksi koiran omistajat valtaa joka paikan. Ostoskärryt koirien käytön jälkeen hyi. Tiedätkö mitä koira haistaa. Sitten otat suukon koiran suulta.Kadun varsilla kun asuu niin koiran ulkoiluttaja katsoo muualle kun koira tekee tarpeensa. Tykkäätkö itse siivota omalta tontilta koiran jätöksi. Ehdotan,että koirista menee vero. Sen verran olen siivonnut jätöksi.

        Etkö ole töissä?


    • Anonyymi

      Jos haluaa eläimiä työpaikalle. Voi kouluttautua maatalouslomittajaksi.

      • Anonyymi

        Menisit sinäkin töihin.


    • Anonyymi

      Olen jo eläkkeellä, mutta kun olin vielä töissä, joku aina silloin tällöin toi koiransa töihin. Olen voimakkaasti allerginen koiralle, joten niinä päivinä oli pidettävä työhuoneen ovi kiinni, eikä voinut mennä taukotilaan kahville koska koira oli siellä omistajansa kanssa monta kertaa päivässä. Työkaverit ja pomo kyllä tiesivät allergiastani, mutta siitä viis veisasivat kun tuo "murre" on niin ihana vieras täällä aina välillä. Kyllä tunsin itseni ylikävellyksi kun koira työpaikalla oli tärkeämpi asia kuin minun terveyteni.

      • Anonyymi

        Olisit ottanut yhteyttä työsuojeluun.Ei tuollainen ole hyväksyttävä.


    • Anonyymi

      Ruotsissa laki edellyttää että koira ei ole enempää kuin 6 h yksin joten monilla toimistoila on koiraparkit.
      Itsekin olen uk ssa olut töissä firmassa johon sai tuoda koiria. Toimii suomessa nimellä Evidensia ja olin siis heidän toimistollaan Kenýnshamisa.

      • Anonyymi

        No tuon koiraparkin vielä ymmärrän, jos se on eristetty työtiloista. Eihän moniin muihinkaan työpaikkoihin saa viedä koiria esim. kaupat, elintarviketehtaat, sairaalat.


      • Anonyymi

        Onneksi olkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon

        koiraparkit ihan jees,ja käärmeille omat terraariot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuon koiraparkin vielä ymmärrän, jos se on eristetty työtiloista. Eihän moniin muihinkaan työpaikkoihin saa viedä koiria esim. kaupat, elintarviketehtaat, sairaalat.

        No nyt alkaa jo vaikuttaa asiallisemmalta ja onhan Ruotsissa koirilla päivähoitopaikkoja esm.eläkeläisten kotona... Muuten tuo työpaikoille tuonti vouhotus on aivan absurdia. Kun keksii vuokra asuntoa,on niissä 98% : sti: Ei sallita lemmikkejä!,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt alkaa jo vaikuttaa asiallisemmalta ja onhan Ruotsissa koirilla päivähoitopaikkoja esm.eläkeläisten kotona... Muuten tuo työpaikoille tuonti vouhotus on aivan absurdia. Kun keksii vuokra asuntoa,on niissä 98% : sti: Ei sallita lemmikkejä!,

        Korjaus: kun etsii vuokra asunn.


    • Anonyymi

      Itsekin olin potkujen pelossa Helsingin kaupungin työpaikalla, missä pomo salli koirat toimistolle. Vaikka hyvin tiesi minun ja monen muun työntekijän astmasta ja allergiasta. No, jouduinkin sitten osatyökyvyttömyseläkkeelle.

      Näin julkisella puolella ja veronmaksajat maksaa koirien karkottamat työntekijät.

      • Anonyymi

        On ollut huono säkä teidän osastolla, kun on usealla ollut koira-allergia. Se on kuitenkin todella harvinaista ihmisillä, lähinnä tarkoituksellista teko allergiaa.


      • Anonyymi

        Ihmetelen tätä keskustelua ylipäätään.Tupakanpoltto kielelttin monessa työpaikassa koska vie työaikaa. Tässä aivan verrattava asia. tietyt henkilöt kävelee toisten yli. Ollaan toisten yläpuolella.Keskitytään työhön. Hauskaa voi olla joka jaitaan kaikkien kanssa. Vien käärmeen tai papukaijan joka pitää kyllä metelie.Mutta lemmikki kuin lemmikki. On myös kissa ihmisiä.voivat kyllä tarttaa koronaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut huono säkä teidän osastolla, kun on usealla ollut koira-allergia. Se on kuitenkin todella harvinaista ihmisillä, lähinnä tarkoituksellista teko allergiaa.

        Koiran omistajilla on itsellään allergiat.Mutta vähät välittää. Mutta kyllä vanhana tietää.;itä olisi pitänyt jättää tekemättä.Ei ole kellekää hyväksi asua jatkuvasti eläinen kanssa-. Nykyään on niin pienet asunnot.Sitä paitsi ei pakko työkaverille sanoa omia sairausksia ja esi asteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetelen tätä keskustelua ylipäätään.Tupakanpoltto kielelttin monessa työpaikassa koska vie työaikaa. Tässä aivan verrattava asia. tietyt henkilöt kävelee toisten yli. Ollaan toisten yläpuolella.Keskitytään työhön. Hauskaa voi olla joka jaitaan kaikkien kanssa. Vien käärmeen tai papukaijan joka pitää kyllä metelie.Mutta lemmikki kuin lemmikki. On myös kissa ihmisiä.voivat kyllä tarttaa koronaa.

        Eikös töihin mennäkin tekemään töitä eikä sabotoimaan muiden työntekoa?


    • Anonyymi

      Kohta lapset tuodaan työpaikalle

      • Anonyymi

        Valitettavasti asiakkaiden kakaroita aina silloin tällöin,ei mitään käytöstapoja,huutaa ja melskaa ja vanhemmat ei kiellä.tulee ilmeisesti traumaÄmmät kyttää puhelimia,kun kakarat on pahanteossa..Vihaan Lapsia,kuinka joku voi pitää niistä.Huutavia,kuolaavia apinoita,joiden paikka ei ole aikuisten keskuudessa.


      • Anonyymi

        Ja seuraavaksi tehdään lapsia työpaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti asiakkaiden kakaroita aina silloin tällöin,ei mitään käytöstapoja,huutaa ja melskaa ja vanhemmat ei kiellä.tulee ilmeisesti traumaÄmmät kyttää puhelimia,kun kakarat on pahanteossa..Vihaan Lapsia,kuinka joku voi pitää niistä.Huutavia,kuolaavia apinoita,joiden paikka ei ole aikuisten keskuudessa.

        On teillä lepoisa työtahti.Palkka on tietysti hyvä. Toista se on työpaikoissa missä saa tehdä töitä hiki pinnassa ei ehdi edes muistaa kuka on.Palkka ei juuri palkkapussia paina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On teillä lepoisa työtahti.Palkka on tietysti hyvä. Toista se on työpaikoissa missä saa tehdä töitä hiki pinnassa ei ehdi edes muistaa kuka on.Palkka ei juuri palkkapussia paina.

        Sitä minäkin ihmettelen, että minkälainen työnantaja ja esimies antaa työntekijöille noin paljon luppoaikaa. Leikkiä lemmikkiensä kanssa, ulkoiluttaa ja syöttää sitä.
        Antaisin kyllä lopputilin tuollaisille työntekijöille.
        Kalliiksi tulee suomalainen työ tuollaisella menetelmällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti asiakkaiden kakaroita aina silloin tällöin,ei mitään käytöstapoja,huutaa ja melskaa ja vanhemmat ei kiellä.tulee ilmeisesti traumaÄmmät kyttää puhelimia,kun kakarat on pahanteossa..Vihaan Lapsia,kuinka joku voi pitää niistä.Huutavia,kuolaavia apinoita,joiden paikka ei ole aikuisten keskuudessa.

        Koita ymmärtää. ehkäsy pillerit petti. Mksi muuten lapset huutaa eivät kuin riivaja olisi. Olisii väitöskirjan aihe. Tuli ajatus. pillereiden sivuvaikutukset kestää lopettamisen jälkeen 4 tai 5 vuotta. Kuka sen sanoo,ettei sikiö saa ylimääräuistä elimistöön. Lasten huuto loppu itsetään n. 3 vuoden jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin ihmettelen, että minkälainen työnantaja ja esimies antaa työntekijöille noin paljon luppoaikaa. Leikkiä lemmikkiensä kanssa, ulkoiluttaa ja syöttää sitä.
        Antaisin kyllä lopputilin tuollaisille työntekijöille.
        Kalliiksi tulee suomalainen työ tuollaisella menetelmällä.

        Käsiittääkseni monella tuöpaikalla on ruoka ja kahvitunti. Eikö ole jokaisen oma asia miten sen viettää?


      • Anonyymi

        Ainahan ne lapset ja omat poikaystävät ja kaverit on tuotu työpaikoille. Olet hieman jäljessä, 20-30 vuotta?


    • Anonyymi

      Yksilöllisyyden tavoittelu menee täysin överiksi jo muutenkin. Jokainen tuollainen pelle pihalle TYÖpaikoista ja tekijöitä tilalle!

    • Anonyymi

      Itselläni on puolisusi koirana,vien heti jos on mahdollista.
      Katotaan miten pikkukoirat pelkää.
      80kg on lihasta vain ja on varovainen ihmisten suhteen.
      Ei tuota ongelmia !

      • Anonyymi

        Jos koirasutesi painaa 80 kg, olet syöttänyt sen pilalle.


      • Anonyymi

        Hyvä. Koira kuin koira. Pelkää ken pelkää ei sillä väliä.


    • Anonyymi

      Koira on ihmisen paras ystävä ja apulainen..koira on myöskin laumaeläin joten monta koiraa pitää tuoda työpaikalle niin kaikki viihtyvät ja tulosta syntyy..hevosten tuontia toimistoihin en välttämättä näe hevostenkaan kannalta optimiratkaisuna joten pitäytykäämme koirissa.

      • Anonyymi

        Näin sanoi naapuri. Koirani on kiltti. Ei mennyt kuin jokunen viikko puri postinkantajaa.


      • Anonyymi

        Tämä. Nythän se on sanottu. Hevonen lähtee taatusti työpaikalle ja äkkiä se on toteutettu.
        Ilmaisia lannoitepallojakin tarjolla firman rouvien kukkapenkkeihin.


    • Anonyymi

      Minä tuon kissan työpaikalle ja jos koira ajattaa kissaani ja puree sitä, niin näytän koiralle helvetin tulen.

      • Anonyymi

        Olen palvelualalla.Vittumaisimmat asiakkaat on Intialaiset ja seuraavana tulee lapsiperheet.Kyllä mielummin olen koiran kanssa.


      • Anonyymi

        heh. kannatan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen palvelualalla.Vittumaisimmat asiakkaat on Intialaiset ja seuraavana tulee lapsiperheet.Kyllä mielummin olen koiran kanssa.

        Et ota koiraa. Mieti susikoira puree jos ,et ole omistajalle mielin.Pieni koirasi kyllä jää toiseksi.


    • Anonyymi

      Lisää halibernejä toimistolle. Saadaan kaikki kehityksen jarrut ulos.

      • Anonyymi

        Eräät elää vielä vuotta 2008 kun Obamasta tuli presidentti. Toiset elää vuotta 2005 ja toiset neukkuaikaaa, jotkut vielä elävät 50-60 lukua.


    • Anonyymi

      Eivät todellakaan kuulu työpaikalle!

    • Anonyymi

      No ei taas mitään järkeä, turrit voi viedä vaikka hoitoon mutta ei työpaikalle, ihmettelen mitä turrit tekee mtv aamu-tv;ssa

      • Anonyymi

        Siksipä lopetin maikkarin aamutv:n katselun. Ei ollut hauskaa eikä herttaista. Koiravideoita voi katsoa netistä jos haluaa, aamuteeveeltä odotan tasokkaampaa sisältöä, ihmisille suunnattua.


      • Anonyymi

        Ihmetelen miksi työpaikoille edes on ajateltu tuoda koira, Silloin jotain ongelmaa koiran kanssa.


    • Anonyymi

      Kylläpä nyt sääntösuomalaisia itkettää taas kun elämästä tulee vähän rennompaa että joku oikein saattaa tuoda koiran työpaikalleen. Eihän sääntösuomalainen voi sellaista ymmärtää jos siinä on vaikka rikottu jotakin sääntöpykälää

      • Anonyymi

        Rentoa vai kuinka. kaukana siitä. Koiran omistajan ei muiden. Koirasta saa hyvin äkkiä vihaisen juuri tuolla kasvatuksella kun jokainen käy sen luona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rentoa vai kuinka. kaukana siitä. Koiran omistajan ei muiden. Koirasta saa hyvin äkkiä vihaisen juuri tuolla kasvatuksella kun jokainen käy sen luona.

        No mielummin minä haluaisin että jonkun työkaverin koira tulisi minulle työpaikalle seuraksi kuin esimerkiksi sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rentoa vai kuinka. kaukana siitä. Koiran omistajan ei muiden. Koirasta saa hyvin äkkiä vihaisen juuri tuolla kasvatuksella kun jokainen käy sen luona.

        Olet ihan pihalla koiran suhteen


    • Anonyymi

      Aivan, olet oikeassa, ihmiset eivät levitä
      tauteja, työkaverit ovat kivoja, eivät puhu
      ilkeitä Susta. Eivät kuolaa pomoa.
      Pikkasen ikävää , mut eläimet on fiksumpia.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti aloittaja ja usea muu kommentoija ei ole ollut palkkatöissä ollenkaan. Itse astuin työelämään 1990-luvun lopulla, ja kyllä työkaverit ja pomot ovat tuoneet koiriaan työpaikoille ihan säännöllisesti koko tämän 25 vuotta. (Ja olen vaihdellut työpaikkoja, pääasiassa olen ollut yksityisellä puolella töissä.)
      Samalla tavalla jotkut naispuoliset työkaverit ovat raahanneet vauvansa "näytille".

      Koiria kyllä olen rapsuttanut, mutta vavvvvvvojen ihasteluringin olen jättänyt väliin.

      • Anonyymi

        Tosi asia. Itse olen ollut 35 vuotta hoiva-alalla ja koirat ovat olleet vanhuksille aina mieluisia vierailijoita. Myös työkaverit ovat tuoneet koiriaan päiväksi työpaikalle enkä ole ikinä kuullut kenenkään valittavan.


      • Anonyymi

        Monet roudaavat kissan, koiran, poikaystävn, vauvan, lukuisat ex-aviomiehet, yhden illan säädöt, kaverit, sukulaiset, isän, äidin, mummon ja serkun kaiman sekä luokkakaverit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet roudaavat kissan, koiran, poikaystävn, vauvan, lukuisat ex-aviomiehet, yhden illan säädöt, kaverit, sukulaiset, isän, äidin, mummon ja serkun kaiman sekä luokkakaverit.

        Mä en kestä...:D :D


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Yksi kollega raahaa piskejään töihin, toinen välillä alle 10-vuotiasta lastaan koko päiväksi (koulujen loma-aikana). Jos saan oman huoneen eikä tarvitse siivota niiden sotkuja, niin ok mutta kun näin ei ikävä kyllä ole. Itse en ikinä roudaisi omaa lemmikkiäni töihin muiden riesaksi.

    • Anonyymi

      Koira on ihmisen paras kaveri, saisipa meilläkin ottaa koiran mukaan työpaikalle.

      • Anonyymi

        No ei kuule ole kaikkien mielestä, minäkään ei niistä pidä. Muista eläimistä kylläkin.


      • Anonyymi

        Koira on koirahullu ainut kaveri.


    • Anonyymi

      Kissa vaarallinen raskaana oleville?? :D Juu, jos syöt sen kakkaa niin pienen pieni riski voi olla. Sen bakteerin saat helpommin juureksista ja mediumlihasta kuin kissasta! Ellet sitten tosiaan syö niiden jätöksiä. Koirat eivät tosiaan kuulu työpaikoille.

    • Anonyymi

      Meillä on ollut toimistolla kuuden eri työntekijön koira. Piristää ilmapiiriä ja lähentää työkavereita. Oma koira tulee kans toimistolle kunhan pentuvaihe on ohi. Jos joku ei pidä koirista niin epäsosiaaliset saakin pysyä etätöissä.

      • Anonyymi

        Työpaikalla tehdään töitä ei hoideta eläimiä jos et työskentele eläinhoitolaan tms. alalla.
        Jos työpaikalleni raahaa joku piskinsä jään heti sairaslomalle joska olen allerginen ihan todennetusti koirille, kissoille, hevosille jne en muutaman koirahörhön takia ala jatkuvasti vetämään astmalääkkeitä / - piippua kun joudun ne itse maksamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikalla tehdään töitä ei hoideta eläimiä jos et työskentele eläinhoitolaan tms. alalla.
        Jos työpaikalleni raahaa joku piskinsä jään heti sairaslomalle joska olen allerginen ihan todennetusti koirille, kissoille, hevosille jne en muutaman koirahörhön takia ala jatkuvasti vetämään astmalääkkeitä / - piippua kun joudun ne itse maksamaan.

        Eihän sitä nyt niin vaan voi jäädä sairaslomalle, pitäähän lääkärin todeta joku vaiva. Koita selkää, siitä saat helposti lomaa tai valita, että päässä kolisee, kun ravistelee.


      • Anonyymi

        Juuri tuo viimenen lauuse paljastaa mikä henki teillä todella on.


    • Anonyymi

      Mä olisin aikoinaan voinut viedä mun työpaikalla kilpikonnan
      Kun kuulemma olin niin hidas
      mutta taitav kirvesmies. Hihihi kyllä kannatti sittenkin vaikka sydänvian myöhemmin ihan kokonaan muista syistä sain.

    • Anonyymi

      Koirat eivät todellakaan kuulu työpaikoille, ellei sitten kaikilta samoissa tiloissa työskenteleviltä ole saatu suostumusta siihen.

      Itse en ole allergioiden takia koiriin tottunut lainkaan ja kaikki koirien lähestymiset tulkitsen tahtomattakin automaattisesti hyökkäykseksi. Reaktiot on sitten sen mukaiset.

      • Anonyymi

        Koirien hyökkäykset= ehkä sinulla on päässä vikaa!!


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, kyllä TÄSSÄKIN asiassa voi yrittää ottaa muita huomioon. Päinvastaisen toiminta nakertaa maata kaikenlaisten hankkeiden alta ja tekee sinusta mulkvistin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirien hyökkäykset= ehkä sinulla on päässä vikaa!!

        juuri tuon takia koirat ei kuulu työpaikoille. Koira puolustaa omistaa avan hirvittää työkaverisi puolesta.kannattaa lukea miten koiran tulee käyttäytyä.


      • Anonyymi

        Koirat pysykööt ihmisistä kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirien hyökkäykset= ehkä sinulla on päässä vikaa!!

        Koira hullulla on realiteetit tapansa mukaisesti hukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, kyllä TÄSSÄKIN asiassa voi yrittää ottaa muita huomioon. Päinvastaisen toiminta nakertaa maata kaikenlaisten hankkeiden alta ja tekee sinusta mulkvistin.

        Kaksi itsekkäintä ihmistyyppiä on koiranomistajat ja tupakoitsijat. Nämä ryhmät ei kerta kaikkiaan pysty tajuamaan kuin oman nautintonsa muut vain mussuttaa, urputtaa, niuhottaa eli haukkuvat ja solvaavat muita.


    • Anonyymi

      Hienoa, koirat tuovat iloa työpaikoille 😊

    • Anonyymi

      Hankin näädän tai jonkun hiton mäyrän ja vaadin sille oikeutta jos tämä koiravillitys etenee.

      • Anonyymi

        Luonnon villieläimiä ei saa pitää lemmikkeinä.


      • Anonyymi

        Hajunäätä on hyvä lemmikki.


      • Anonyymi

        Kiitos nauruista sinulle! :D :D


    • Anonyymi

      Ihmiset kuvittelevat omistavansa firman jossa työskentelee ja kuvittelevat samalla itsestään liikoja eli olevansa korvaamattomia?

      Koirat eikä mitkään lemmikit kuulu työpaikoille ja uhkailut työpaikanvaihdolla on automaattinen itse irtisanoutuminen!
      Maailma ei ole menossa mihinkään suuntaa vaan ihmisten mielikuvitus olevinaan päättää kaikesta omavaltaisesti ja jopa uhkailemalla sitä tai tätä!

      Lapset yrittävät selällään itkupotkuraivareilla tehdä vaikutusta asioihin omanmielen mukaisesti, nyt aikuiset kokeilevat samaa tekniikkaa työpaikoilla? Huonosti käy, koska työpaikoilla on oikeus työrauhaan.

      • Anonyymi

        Mistä raivarit johtuu. Voi olla lisäaaineesta mitä ruokiin lisätään tai aikuisten tekemät ryhmä koot päiväkodissa tai koulussa. ON AINA IHMISIÄ JOTKA LUULEE,ETTÄ VOI TEHDÄ MITÄ ITSE HALUAA .pÄIVÄKODISTA OPITTUA.


      • Anonyymi

        Firmat kuvittelevat omistavansa ex työntekijän jostain vuosikymmenten takaa. Voiko hullumpaa enä olla?


    • Anonyymi

      Te olette niin koomisia, ilmeisesti päättömässä suomen kaupungiiis?
      Pankee vaan pornoo ... viimeiseen 15 vuoteen en oo päivääkään tehrynnä töitä muuten ja viimeinen vuosi meni ihan 100% naisten narraamiseen ... 30 isoo viskipulloo muuten hävis, kuka ne vei? Ens se minä ollut. Eipähän naispillupoliisit ole häyrinneet enää ... paitsi kuolaavat välillä ikkunan takana.

      Maalta

    • Anonyymi

      Minä kävin vakituisesti kampaajalla, joka sitten keksi tuoda buudelinsa kampaamoon. Elukka kiipesi syliini, kun kampaaja rullasi hiuksiani ja olin siinä avuttomassa tilassa. Sanoin, että pitääkö minun pidellä koiraa tässä, ja kampaaja oli sitä mieltä, että koira niin tykkää istua asiakkaiden sylissä, ja niin se myös teki, enkä kehdannut heittää sitä lattialle, ujo ja arka kun olin.
      Vaihdoin kampaajaa.

      • Anonyymi

        Hyvä.


      • Anonyymi

        En edes kuvittelisi meneväni kylään paikkaan joka löyhkää koiralle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes kuvittelisi meneväni kylään paikkaan joka löyhkää koiralle.

        Hyvä.


    • Anonyymi

      Tarvisin sen 20 miljardii vahingonkorvaiksina ... pystyyys ootte muuten, työnatsit.

      On kyllä tavarat valmiina, millä kaatuu isompikin kaupunki. VAI HUUMERIKOLLISIA NE ONKIN, NÄÄ MEIDÄN POLIISIT, HUUMAAVAT VAAN AIVOT PIHALLE.

      TÖRKEETÄ
      ... joo se oon se HYÖDYTÖN, siis RIKOLLINEN
      Täynnä VIRTAA VAAN, NYT.

    • Anonyymi

      No sehän on vain mahdollisuus eikä ainoastaan uhka se,että esim.koiran voi tuoda työpaikalle.Voidaan nyt sitten muodostaa uusia suhteita vaikkapa koiraan,jonka työkaverisi on tuonut mukanaan työpaikalle.Ihminen on SE ja koira on HÄN...En tiedä sitä voiko Suomessa mennä naimisiin koiran kanssa,mutta Suomi on Euroopan viimeisiä maita, joissa eläimiin sekaantumista ei ole kielletty laissa. Nykyään laki kieltää Suomessa vain sellaisen eläimiin sekaantumisen, joka aiheuttaa eläimelle kärsimystä, kipua tai tuskaa.Olkaa siis varovaisia kun tuotte ihanan kultapuppeli koiran mukananne työpaikalle niin siellä voi olla henkilö,joka seuraavilla pikkujouluilla käyttää hyväksi sinun koiraasi.Siis jos tulevaisuudessa järjestetään vielä työpaikan pikkujouluja ja niihin saa sitten ottaa mukaan esim.koiran niin kyllä perhesuhteet on kovilla.

    • Anonyymi

      Eläinten vihaajat on pääasiassa psykopaatteja. En tekis töitä koskaan eläinten vihaajalle. Eläimet tuo iloa työpaikalle.

    • Anonyymi

      Väitetään että jollain työpaikalla olisi demareita?
      Koirat sentään ovat fiksuja.

    • Anonyymi

      Jos joku saa ottaa koiransa mukaan töihin niin tokihan minäkin voin tuoda oman kissani sinne? Kai nyt kun Pekka Poutakin on tuonut uutisten sääennusteeseen "julkkislellikkinsä" ja jopa tämän poikakoiraystävän.
      Meinaan vaa jotta mitähän siitä tulee jos kaikki saa tuoda eläimensä työpaikalle?
      Eräällä naapurillakin on käärme mikä voi kuristaa tai ainakin aiheuttaa tarpeetonta pelkoa ja hämminkiä ehkä jopa häiritä työntekoa ja asiakkaita ynnä muita eläimiä..
      Et kaikille siten vaa sama oikeus päteä kotielukoillaan töis.
      Toki poliisikoiran sentään ymmärtää työmaalla jos hän on töissä poliisissa tai muuten vaan virka taikka vaikka opaskoiran duunissa.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään järkeä kuvitelkaa että jollai voi vaik olla kilpi kona alergia ja silti tuodaan kilipi konia

    • Anonyymi

      Ei ole järkeä

    • Anonyymi

      Olen täysin väärää sukupolvea tähän kaikki on sallittua jos se ei erikseen ole kiellettyä.Työpaikka on työpaikka lemmikki ei lelu jota viedään paikasta A paikkaan B omistajan mielihalujen mukaan.Onko tarkoitus että ihmiset muuttavat työpaikoilleen.

    • Anonyymi

      Ei tää ole mikään uusi juttu. Onhan "terapiakoiria" aina ollut. Muistan jo että parikymmentä vuotta sitten naapuritoimiston naiset raahasivat hurttansa duuniin ja niistä tuli jopa kerroksen maskotteja tavallaan. Aika monta vuotta ne siellä pyörivät mutta sitten yritystalo kansainvälistyi ja firmaan alkoi tulla maahanmuuttajatyöntekijöitä. Pari niistä oli aika uskonnollisia muslimeita, nostivat metakan ja koirat olivat yksi päivä poissa eikä niitä enää näkynyt. Vähän niiden omistajat välillä asiaa purnasivat mutta ei haukkua (siis koirien) enää siinä toimistotalossa kuulunut.

      Toisaalta olen kyllä itsekin sitä mieltä, että lapset ja lemmikit eivät kuulu työpaikoille.

    • Anonyymi

      Aloittaja: "Jos tällainen sallitaan omalla työpaikallani, en aio jalallani enää astua sinne lähityöpäiväksi vaan teen kaiken työn etänä."

      Aloittajalle: On rumaa valehdella. Ethän sä edes ole töissä, et lähipäivillä etkä varsinkaan etäpäivillä ;D

    • Anonyymi

      Jotenkin tuntuu aivan hullulta että otanpa koiran mukaan töihin ..Sinä olet siellä töitä tekemässä kyllä sr koira kaveri pärjää kotona,jätät vaan radion auki niin että kuulee ihmisrn puhetta rauhoittuu.Tosin naapurini aikoinaan sanoi että kun lähin töihin koirat lauloivat musiikin tahdissa.😃

      • Anonyymi

        Kyllä se isäntänsä kotona pärjää ja naapuri "tykkää" sen joka päiväisestä ulvonnasta.


    • Anonyymi

      Sehän on jo täysin skitsoa.kun koirat tuodaan jo työpaikalle häiritsemään työntekoa.ei muutako Joko koira lähtee tai isäntä?! (Ulos!!!)

      • Anonyymi

        Koirahulluus puuttuu ->vielä<- psykiatrisesta diagnostiikasta.


    • Anonyymi

      Työpaikka on työpaikka, ei koirahoitola! Ei mitään järkeä, että näistä periaatteista aletaan luopumaan tai hämärtämään..

      • Anonyymi

        Tuskin työnlaatu laskee nykytyökulttuurissa vaikka nurkista kuuluu korvia raastava ulvonta.


    • Anonyymi

      Kaupungit voisi järjestää meille allergisille kaupunkikoiria, joita saisi käydä rapsuttamassa ja ulkoiluttamassa, kun kotia ei voi ottaa.
      Lampaita myös, ovat niin söpösiä. Ja lehmiä.

    • Anonyymi

      Minäkin sain pomolta luvan ottaa eukko työpaikalle

    • Anonyymi

      Mulla koira työpaikalla, pentu vielä enkä ole mitään negatiivistä kokenut, toisaalta mulla oma toimistorakennus....

    • Anonyymi

      ei koiria työpaikalle ei missään nimessä!! Nimimerkki "kokemusta on" tuostakin karmivasta asiasta! Pomo tekee mitä haluaa, viis muista!

      • Anonyymi

        Koiran paska työpaikan lattialla tuo aitoa työläistunnelmaa ja työteho nousee.


    • Anonyymi

      Ei kuulu eläimet ja pikkukakarat työpaikalle, negatiivista kokemusta löytyy molemmista. Samoin ärsyttää, jos ripustellaan lasten piirustuksia ja askartelutöitä, valokuvia lapsista ja ukosta työpisteen seinille, ei kuulkaas kuulu työpaikalle.

      • Anonyymi

        Kylläpä sua ärsyttää . Sen ymmärrän jos nuo ärsyttää mutta kyl se työhuone voi tehdä viihtyisäksi.
        Se tuo piristystä kuin näkee piurustuksua yms. Niistä ei kuitenkaan lähde ääntä :)
        Turha niistä on ärsyntyä.


    • Anonyymi

      Kyllähän ne hyvin lounaaksi menee

    • Anonyymi

      meillä koira on työpaikan ilo ja ne päivät kun hännän heiluttaja ei ole paikalla on pettymysten päivä :) . Allergisia tai pelkoisia ei onneksi toimistolla ole.

      • Anonyymi

        Kaikesta sitä maksetaankin, mutta jostainhan ne lemmikin kulut pitää kustantaa.


    • Anonyymi

      Lapsiparkki puuttuu vielä

    • Anonyymi

      Saisko tuoda minipossun joka kasvoi 200 kiloseksi jöötiksi...

    • Anonyymi

      Minusta työpaikoille nimenomaan pitäisi tuoda lemmikkejä. Siellä kiristää niin monen pipoa, että tekisi erinomaisen hyvää monelle silitellä välillä koiraa ja saada näin verenpainetta laskemaan.

      Koiria käy jo sairaaloissa, senioirikodeissa jne., miksi siis ei myös työpaikoilla?

      • Anonyymi

        Työpaikoilla on niin sairasta ja vihaista väkeä että niistä moni kuuluisi suljetulle osastolle Niuvanniemeen.


      • Anonyymi

        Koirafani ei ymmärrä että kaikki eivät pidä koirista, päin vastoin osa toivoo että koirat painuvat jne.


    • Anonyymi

      Jo on kyllä ongelmat. Asiat ovat nähtävästi liiankin hyvin jos tämä on ns. oikea ongelma.

    • Anonyymi

      Olis kyllä tosi ihanaa jos sais viedä lemmikkinsä myöskin töihin. Ottaisin oman kissani heti mukaan.

    • Anonyymi

      kyllä minä niin mieleni pahoitin.. eikö vain...
      Jos asia ei kosketa sinua niin miksi itket sen takia...

      • Anonyymi

        Koska korruptio.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Minusta varsinkin vanhustyöhön koirat pitäisi ehdottomasti tuoda työpaikalle, mikään ei ole parempaa virkistystä kaikille kuin nuuhkutteleva nelijalkainen söpöliini!
      Lisää eläimiä työpaikoille ja vähemmän myrkkypiikkejä ihmisille.
      Piikitetty aiheuttaa oireita piikittämättömille siinä missä joku eläin allergikolle, valitettavasti.

      • Anonyymi

        Koirahullun puhetta.


    • Meillä toimistolla yhdellä naisella on koira mukana.
      Musta tuntuu että se koira nuolee ainavälistä sitä emäntää.

      • Anonyymi

        Hyi ****u.


    • Anonyymi

      Lemmikkien pitäjät pitäisi laittaa hoitoon muutenkin. Vakavaa itsekeskeisyyttä pitää vangittuna elävää olentoa, joka ei ymmärrä. Laumakoodi eläimiä ohjaa eikä mikään muu. On harhaista kuvitella jotain muuta syytä.

      • Anonyymi

        LEMMIKKI-eläin, voiko suurempaa itsekkyyttä olla, ihminen on.
        "Huvittavaa" on että nämä lemmikit ovat petoeläimiä, ryhmäuskollisia ja omaavat nisäkäskokoisten eläinten tappamiseen kehittyneet hampaat ja leuan. Sen jälkeen mennään valtaamaan kadut onnellinen virne naamalla kun lemmikki ärhentelee ympäristölleen. Tapansa sekin aggression purkamiseen ympäristöä kohtaan, mutta väärä. Nämä lemmikin kakattajat voisivat purkaa aggressionsa nyrkkeilykehässä keskenään, ja antaa lemmikkinsä syödä häviäjänsä, jos se on laillista.


      • Anonyymi

        Lemmikkieläinten vihaajat pitäisi aina laittaa psykiatriseen hoitoon. Heillä kun näyttää sina olevan vihanhallintaongelmia. Myöskään kuntopolut ja jalkakäytävät ovat useimmille vapaa-aikaa eikä työaikaa. Se, joka ei ymmärrä vapaa-ajan ja työajan välistä eroa, pitäisi laittaa psykiatriseen hoitoon, koska korvien välistä henkilö näyttää olevan niin sekaisin ettei edes hahmota mikä on vapaa-aika ja mikä on työaika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LEMMIKKI-eläin, voiko suurempaa itsekkyyttä olla, ihminen on.
        "Huvittavaa" on että nämä lemmikit ovat petoeläimiä, ryhmäuskollisia ja omaavat nisäkäskokoisten eläinten tappamiseen kehittyneet hampaat ja leuan. Sen jälkeen mennään valtaamaan kadut onnellinen virne naamalla kun lemmikki ärhentelee ympäristölleen. Tapansa sekin aggression purkamiseen ympäristöä kohtaan, mutta väärä. Nämä lemmikin kakattajat voisivat purkaa aggressionsa nyrkkeilykehässä keskenään, ja antaa lemmikkinsä syödä häviäjänsä, jos se on laillista.

        Voiko suurempaa itsekkyyttä olla kun puuttua itselleen vieraiden ihmisten elåmään, joka ei ei edes haittaa eikä kuulu seuraajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lemmikkieläinten vihaajat pitäisi aina laittaa psykiatriseen hoitoon. Heillä kun näyttää sina olevan vihanhallintaongelmia. Myöskään kuntopolut ja jalkakäytävät ovat useimmille vapaa-aikaa eikä työaikaa. Se, joka ei ymmärrä vapaa-ajan ja työajan välistä eroa, pitäisi laittaa psykiatriseen hoitoon, koska korvien välistä henkilö näyttää olevan niin sekaisin ettei edes hahmota mikä on vapaa-aika ja mikä on työaika.

        Tällä ei ole mitään tekemistä vihan kanssa.
        Kaikki ei vaan tykkää koirista,ovat allergisia tai pelkäävät.
        Työpaikalle ei kuuluu eläimet piste.
        Ei työsoppari ole tehty eläimen kanssa vaan ihmisen.
        Ihmiset työskentelee ,jos eo olie aikaa .
        Älä hanki koira niin ota vaikka kissa .Se pärjää paremmin yksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä ei ole mitään tekemistä vihan kanssa.
        Kaikki ei vaan tykkää koirista,ovat allergisia tai pelkäävät.
        Työpaikalle ei kuuluu eläimet piste.
        Ei työsoppari ole tehty eläimen kanssa vaan ihmisen.
        Ihmiset työskentelee ,jos eo olie aikaa .
        Älä hanki koira niin ota vaikka kissa .Se pärjää paremmin yksi.

        Ei tietenkään kuulu. Mutta ei sinne kuulu myöskään kaverit, sukulaiset, poikaystävät, aviomiehet, lapset, entiset työkaverit jostain muusta työpaikalta.

        Myöskään työpaikalle ei kuulu määrätä mitä lemmikkieläimiä vapaa-ajalla omistaa ja hoitaa tai sen määräminen omistaako kissan, koiran vai ei mitään.

        Työnantajalle, entiselle, nykyiselle tai tulevalle, ei myöskään kuulu kirjoitella keskustelupalstoille yksityishenkilöille ja käskyttää, manipuloida, panetella, vainota heitä ja vielä heidän vapaa-ajallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lemmikkieläinten vihaajat pitäisi aina laittaa psykiatriseen hoitoon. Heillä kun näyttää sina olevan vihanhallintaongelmia. Myöskään kuntopolut ja jalkakäytävät ovat useimmille vapaa-aikaa eikä työaikaa. Se, joka ei ymmärrä vapaa-ajan ja työajan välistä eroa, pitäisi laittaa psykiatriseen hoitoon, koska korvien välistä henkilö näyttää olevan niin sekaisin ettei edes hahmota mikä on vapaa-aika ja mikä on työaika.

        Emotionaalista kyvyttömyyttä ei paranna koiran kanssa yleisellä paikalla lemmikkinsä "vihaajille" ärhentely. Paremminkin se tuo ympäristölleen selväksi kyvyttömyyden normaalin vuorovaikutuksen vaatimaan emotionaaliseen ymmärrykseen ja passiivis-agressiiviseen välineelliseen väkivaltaan, jotka sinällään kuuluvat peruslaillisen itsemääräämisen rajoittamisen alaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko suurempaa itsekkyyttä olla kun puuttua itselleen vieraiden ihmisten elåmään, joka ei ei edes haittaa eikä kuulu seuraajalle.

        Jos kasvat joskus aikuiseksi, saatat ymmärtää yleisen keskustelun ja henkilökohtaisuuden eron. Toisaalta se ei ole mahdollista itseään ylenmääräisesti arvostavalle ihmiselle, joille eläimetkin ovat status-esineitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emotionaalista kyvyttömyyttä ei paranna koiran kanssa yleisellä paikalla lemmikkinsä "vihaajille" ärhentely. Paremminkin se tuo ympäristölleen selväksi kyvyttömyyden normaalin vuorovaikutuksen vaatimaan emotionaaliseen ymmärrykseen ja passiivis-agressiiviseen välineelliseen väkivaltaan, jotka sinällään kuuluvat peruslaillisen itsemääräämisen rajoittamisen alaan.

        Suurinta osaa kun ei kiinnosta ***kaakaan lemmikkisi, johon kuvittelet kaikkien kokevan ihastusta kuin vieraaseen koiraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kasvat joskus aikuiseksi, saatat ymmärtää yleisen keskustelun ja henkilökohtaisuuden eron. Toisaalta se ei ole mahdollista itseään ylenmääräisesti arvostavalle ihmiselle, joille eläimetkin ovat status-esineitä.

        Miksi sinua kiinnostaa muiden ihmisten lemmikit ja noin paljon? Eikö sinulla ole omaa elämää vai onko sinut lahjottu kirjoittelemaan paskaa jostain lemmikin omistajasta jotta tämä henkilö tulisi tiettyyn työpaikkaan töihin? Jo on sairas työnantaja. Ei mikään ihme kun ei löydy työntekijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LEMMIKKI-eläin, voiko suurempaa itsekkyyttä olla, ihminen on.
        "Huvittavaa" on että nämä lemmikit ovat petoeläimiä, ryhmäuskollisia ja omaavat nisäkäskokoisten eläinten tappamiseen kehittyneet hampaat ja leuan. Sen jälkeen mennään valtaamaan kadut onnellinen virne naamalla kun lemmikki ärhentelee ympäristölleen. Tapansa sekin aggression purkamiseen ympäristöä kohtaan, mutta väärä. Nämä lemmikin kakattajat voisivat purkaa aggressionsa nyrkkeilykehässä keskenään, ja antaa lemmikkinsä syödä häviäjänsä, jos se on laillista.

        Voi vittu, koira on sata kertaa upeampi kaveri kuin yksikään ihminen!


    • Anonyymi

      Lapset pitäisi viedä työpaikoille, niin ratkeasi päivähoito-ongelmat. Annetaan niille läppärit, siivousmopit, porakoneet, niin alkaa valmista syntyä ja vauhdilla. Ratkaistaan samalla työvoimapula.

    • Anonyymi

      Kyllä tulee heti joku Sääntö-Suomalainen määkimään jos koiran veisi työpaikalle. Nauttiiko suomalaiset siitä että toiset Sääntö-Suomalaiset tulevat kitisemään mitä turhanpäiväsimmistä asioista. Suomalainen soittaa poliisitkin paikalle jos naapuri pieraisee minuutin yli klo 22 kun hiljaisuus on alkanut!

      • Anonyymi

        Itseasiassa soittaa jo klo 20..


      • Anonyymi

        Kyllä naapurien häiriköintiin pitää puuttua heti ja poliisit vaan paikalle, kuria täällä tarvitaan.


    • Anonyymi

      Ihmiset ovat koronasta seonneita ihan normia tollanen on se on kun työn antajat ovat saamattomia ja mitään piittaamattomia siinä se

    • Anonyymi

      Ai kamala!

    • Anonyymi

      Kyllähän nyt jokainen työpaikka oman maskotin tarvitsee

      • Anonyymi

        Se maskotti voi olla vaikka kärpänen kahvihuoneessa.


    • Anonyymi

      Koirat lemmikkieläiminä kieltolistalle. Ja koirahulluus terveydenhuollon tapauslistalle.

    • Anonyymi

      Koira vero, vähintään 500€ vuosi, niin kunnat saa raha.

    • Anonyymi

      Koranpaskoja joka jalkakäytävillä- kuntopoluilla haitaksi saakka. Eikö koiranomistajat käsitä mitään siisteydestä? Koiralle voi antaa käskyn -pasko sivuun ei kulkutielle. Koirienomistajat taitaa olla sitä tollolaumaa joka nauttii paskalla sotkemisesta. Tyopaikalla tehdään toitä eikä seurustella.

      • Anonyymi

        Useimmille jalkakäytävä ja kuntopolku ei ole työpaikka vaan vapaa-aikaa ja useimmat eivät ole vapaa-ajallaan työssä.


      • Anonyymi

        Sellaiset, jotka eivöt ymmärrä ihmisten vapaa-ajan ja työajan välistä eroa, ovat päästään sekaisin kuin seinäkello ja heidät pitöisi laittaa psykiatriseen hoitoon. Esim. useimmille kuntopolku, jalkakäytävä, ravintola ovat vapaa-aikaa eikä työaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset, jotka eivöt ymmärrä ihmisten vapaa-ajan ja työajan välistä eroa, ovat päästään sekaisin kuin seinäkello ja heidät pitöisi laittaa psykiatriseen hoitoon. Esim. useimmille kuntopolku, jalkakäytävä, ravintola ovat vapaa-aikaa eikä työaikaa.

        Selvä seko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmille jalkakäytävä ja kuntopolku ei ole työpaikka vaan vapaa-aikaa ja useimmat eivät ole vapaa-ajallaan työssä.

        Kerää ne paskat mukaasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä seko

        Eräillä näyttäisi olevan vihanhallintaongelmia enemmänkin sekä projisointia. Niuvaniemi olisi ehkä oikea paikka heille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräillä näyttäisi olevan vihanhallintaongelmia enemmänkin sekä projisointia. Niuvaniemi olisi ehkä oikea paikka heille?

        Narsistit tuppaavat projisoimaan omaa itseään muihin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistit tuppaavat projisoimaan omaa itseään muihin..

        Sellainen koira kuin isäntänsä.


    • Anonyymi

      Jo 40v sitten valtion virastoissa oli koiria, mutta ne vähenivät, kun allergiset valitti. Koiria sai kuitenkin pitää tarvittaessa jos ne pysyivät omistajan työhuoneessa.

      • Anonyymi

        Eihän kuntopolut ja jalkakäytävät ole valtion virastoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kuntopolut ja jalkakäytävät ole valtion virastoja.

        HEH meinaatko nyt paskottaa valtion virastojen käytäville


    • Anonyymi

      Taidan ottaa lehmän mukaani työmaalle huomenna.

      • Anonyymi

        Valtion virasto ei omista henkilön vapaa-aikaa, sielua, työelämää, persoonaa eikä mitään muutakaan. Erityisesti silloin kun henkilö ei edes ole valtion virastossa edes töissäkään ja vaikka olisikin niin vapaa-aika on vapaa-aikaa eikä työaikaa.


      • Anonyymi

        Lehmä oikeasti piristäisi monen vanhuksen päivää vanhainkodissa kun saisi muistella omia mullikoitaan :D


    • Anonyymi

      Koirat ovat ylimääräinen häiriötekijä keskittymistä vaativalle työlle. Jos koiria on useampi, ne rupeavat kommunikoimaan ja touhuamaan keskenään. Tee siinä sitten töitä!

    • Anonyymi

      Minä haluan tuoda alligaattorin työpaikalleni kun se on niin ihqua.

      • HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi

        Minä tuon krokotiilin uima-altaineen.


    • Anonyymi

      Noh onhan Pekka Poudallakin koira töis! Mut varmaan riippuu siitä työpaikasta !!. En kyl veisi itse työhön!!.

    • Anonyymi

      Hevonen olis aika hyvä sinne käytäville ja huoneisiin olis taattu tuoksu. Hevonen edellä ja rakit perässä aika hyvä vai mitä työnvieruksijat--sitähän te.

    • Anonyymi

      Voi pyhä yksinkertaisuus.

    • Anonyymi

      Koiria ei voi viedä esim. elintarviketeollisuuden, metalliteollisuuden, paperiteollisuuden, sosiaali-ja terveystoimen, joukkoliikenteen, ahtauksen, laivateollisuuden työpaikoille. Nekin ihmiset saa koiransa jotenkin hoidettua. Miksei toimistoihmiset onnistu?
      Itsellä koira-allergia. Onneksi kukaan ei ole edes esittänyt tuovansa koiraa toimistoon. Olisin marssinut työterveyteen välittömästi.

      • Anonyymi

        Moneen sosiaali ja terveystoimen paikkaan nimenomaan heistä olisi paljon hyötyä!
        Yksi koira toimii paremmin kuin kaksi askarteluterapeuttia virkistämään lapsia ja vanhuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moneen sosiaali ja terveystoimen paikkaan nimenomaan heistä olisi paljon hyötyä!
        Yksi koira toimii paremmin kuin kaksi askarteluterapeuttia virkistämään lapsia ja vanhuksia.

        Kyökkitutkimuksen tuloksia.


      • Anonyymi

        No saahan koirat jo viedä ruokakaupaankin!


    • Anonyymi

      Olen itse koiralle allerginen, eli joko koira tai mun asiatuntemus vaa-assa.

    • Anonyymi

      Koira on ihmisen paras ystävä. Koira on parempi ja luotettavampi työntekijä.Kohta koirat hoitavat kaikki työtehtävät ja iminene vain valvoo....

      • Anonyymi

        Hallintoviranomaisena koira saa vähemmän vahinkoa aikaan kuin ihminen.


    • Anonyymi

      Luovat hyvää ilmapiiriä ja on rentouttavaa välillä rapsutella kollegan koiraa kesken työpäivän. Älkää vinkuko vaan jättäkää se niille koirille.

    • Anonyymi

      Helekatin narisiat tehkää jo töitä palkkanne eteen. Työpaikoille ei tuoda mitään sinne kuulumatonta, vaan siellä keskitytään työtehtäviin.

    • Anonyymi

      Olen työskennellyt konttoreissa joissa kolleegoilla oli mukanaan koiransa.
      Yhdessä konttorissa oli työtilat osittain ovilla suljettaviksi ja osittain avoimet työtilat. Meitä työntekijöitä konttorissa oli 14 henkilöä
      Hän joka sai tuoda sinne koiranpentunsa pystyi sulkemaan oven työtilaansa. Työnantaja, joka myös oli työpaikan omistaja, suostui hieman vastahakoisesti koska oli koira-allergikko. Kaikki meni kuitenkin hyvin koska koiranpentu oli lyhytkarvainen eikä häirinnyt muiden työntekoa haukkumalla tai liikkumalla yleisissä tiloissa. Kun koira oli noin 8 kk se pystyi jäämään kotiinsa.
      Mutta sitten tuli toinen työntekijöistä, joka teki töitä avoimessa tilassa kateelliseksi ja otti mukaansa työpisteeseensä oman aikuisen pitkäkarvaisen koiransa kysymättä lupaa. Koira oli rauhallinen eikä häirinnyt, mutta työnantajalle tuli vaikeuksia koska työtiloja, joissa kokolattiamatto, ei siivottu kuin kahdesti viikossa. Tämä koira kiellettiin tulemasta työpaikalle.
      Toisessa työpaikassa pomolla oli mukanaan heidän koiransa silloin tällöin, mutta se koira stressaantui aina siellä ollessaan eikä viihtynyt ollenkaan vaan juoksi edestakaisin ja vinkui ulos.
      Koiraa ei pitäisi saada hankkia ollenkaan jos asuu kerrostalossa ja jos koira joutuu olemaan yksin kotona 8-9 tuntia.

    • Anonyymi

      Huh huijaa, meillä suomessa on "kaikentakana" Poudan Pekka , ihmettelen miksi YLE sallii ja on sallinut moisen :( Itse en pidä siitä että Pekka ja nyt myös työpaarinsa pitävät koiratarhaa YLE:n tiloissa ;) Olen myös kauhulla odottanut, milloin "lapselliset" tuovat vauvansa ja alle kouluikäiset lapsensa temmeltämään työpaikoille,

      • Anonyymi

        voi veikkoset, sellainenkin ihme on tapahtunut parikymmentä vuotta sitten.
        Toimitusjohtajan sihteeri sai vauvan, mutta ei pystynyt jäämään äitiyslomalle. Oli muka niin tärkeä työntekijä ja yhtä pätevää sijaista ei saaneet.
        Siellä se rättiväsynyt äiti välillä syötti ja vaihtoi vaippoja työnohessa alle kuukauden ikäiselle lapselleen. Vauva oli kyllä kiltti eikä itkeskellyt turhaan . Vauva oli mukana töissä noin nelikuukautiseksi saakka kunnes sihteeri sai au-pairin kotiin kaitsemaan vauvaa.


    • Anonyymi

      Mielummin koiria kuin huonoja työkavereita.

    • Anonyymi

      Lähikunnassa on ala-asteen luokanopettaja joka koko ajan saikulla kun ei voi jättää koiriaan yksin kotiin. Menee läpi sillä että on alkkis eikä päihdeongelmaista saa erottaa.

    • Anonyymi

      No, ”sota ei yhtä miestä kaipaa”...

    • Anonyymi

      Rakastan koiria mutta juuri sanotuista syistä äänestin tätä koirat töihi-ideaa vastaan.

      Jos on pieni toimisto jossa kaikki on koiraihmisiä niin miksipä ei.

    • Anonyymi

      Minä pelkään koiria. Minulla on erittäin vaikea-asteinen koirakammo. Joutuisin vaihtamaan työpaikkaani kilpailijalle, mikäli työpaikalleni ilmestyisi koira. Onneksi olen alani spesialisti ja siten korvaamaton.

      • Anonyymi

        Onneksi en ole minkään alan specialisti, mutta kuulema silti korvaamaton. Siksi kilpailjat tai ”kilpailijat” haluavat van MINUT töihin. Hinnalla millä hyvänsä.


      • Hei
        Sopiiko kysyä. Tapahtuiko jotain että moinen kammo syntyi?


      • Anonyymi

        NO HALOO! SUT PITÄÄ TOTUTTAA KOIRIIN ELI ANTAA NIIDEN HYPÄTÄ SYLIISI JA NUOLLA NAAMASI! KOIRAT ON IHQUJA JA MULLA ON 3 DOBERMANNIA, KILTTEJÄ.


    • Anonyymi

      Ja herttoniemen tokmanni kauppaan. Sitruuna naamoja töihin, en suosittele ja henkilökunta pitäisi kurssittaa/ kouluttaa asiakaspalvelu myönteiseksi. Eli kyse ei ole koirista vaan asenteista.

    • Anonyymi

      Ei vedetä nyt uskontoa tähän asiaan eikä sivuta aiheesta. Siis kuuluuko koirat esim. työpaikalle? Eivät kuulu. Ja jos se luvan kanssa tehtäisiin, olisi työpaikka ilmoituksissa luettava ' Lemmikit sallitaan'.

    • Anonyymi

      Kun lemmikin hankkii, pitää suunnitella työelämäkin sen mukaan. Työajat ovat työhaastattelussa esitetty ja jos ei lemmikin takia onnistu, silloin mietitään uusia suunnitelmia. That's simple.

    • Anonyymi

      Itse veisin lemmikin töihin vain poikkeustapauksessa, lyhyeksi aikaa. Mitä tehdä, jos joku saisi allergisen kohtauksen ja joutuisi ensiapuun kesken työpäivän työkaverin mukana olleen koiran tai kissan vuoksi?

      Nykyään meno on sellainen, että töissä on velvollisuus suvaita kaikkea. Eräässä työpaikassa hyönteismyrkyn tuoksuista hajuvettä käytettiin työpaikkakiusamiseen. Kyse oli ulossavustamisesta ihan kirjaimellisesti. Ihminen on kekseliä otus ja osaa perseilyssään hyödyntää jopa toisen allergioita.

    • Anonyymi

      Koirahulluus on nykyajan hullu ilmiö. Nuo kuolaavat haukkuvat petoeläimet ovat jumalia ja naiset pariutuu niiden kanssa, ei miesten. Joka kerrostaloasunnossa haukkuu koirat ja lenkkipolut täynnä kusettajia. Mikä määrä tarvitaan niiden ruuantuotantoon maapallolla maapinta-alaa. Viime vuonna maassamme virallisesti rekisteriin n. 56.000 koiraa ja varmaan puolet lisää pimeänä.

    • Anonyymi

      Sanonpa nyt sen suoraan että pelkään vieraita koiria.Kun sen työpaikalla näen olo ei ole mukava ollenkaan.....

      • Anonyymi

        Eikö siis ihmiset ymmärrä että jotkut oikeasti pelkäävät vieraita koiria??Ei näköjään kun niitä näkee työpaikalla!


    • Anonyymi

      Koirien hyysääminen on liian pitkällä. Työpaikkani on siirtynyt käyttämään somea toiminnassaan ja siellä aktiivisinta näyttää olevan koirakeskustelu, eivät työhön liittyvät asiat.

    • Anonyymi

      Vapaana kuljeksivat koirat töissä joista ei tiedä luonnetta lainkaan pelottaa.
      Mutta ilmeisesti tämä on ok koska pomot ei puutu

    • Anonyymi

      Mä oon vaatinu pomoilta luvan tuoda koirat töihin, mulla on kaks dobermannia. Jaan viikottain duunin intrassa kuvia mun ihquista dobereista, Max & Mark.

    • Anonyymi

      Meillä on koiria työpaikan sosiaalitiloissa. Ei siinä mitään, pidän koirista mutta ei se ole mitään mukavaa syödä eväitä kun kolme koiraa kurottelee eväitä. Ei voi komentaa kun on pomojen koiria, pitää vain kädellä hellästi tuupata alas eikä ne siitä usko.

    • Anonyymi

      Kyllä on löysää töissä kun voi siellä jo koiran kanssa seurustella. Kenkää tuollaisille helppoheikeille ja tosi työntekijä tilalle.

    • Anonyymi

      Oletteko muuten työhaastattelussa maininneet että voit tuoda koiran työpaikalle joku päivä?

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe